Onzin, knaap, gewoon na de tweede keer seksquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Na de eerste portie goed maak sex na jullie eerste ruzie![]()
Dan kan het nog gewoon puur sex zijn....quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:18 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Onzin, knaap, gewoon na de tweede keer seks
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Na de eerste portie goed maak sex na jullie eerste ruzie![]()
over 3 jaarquote:
sexquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:18 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Onzin, knaap, gewoon na de tweede keer seks
quote:
Zal je ook wel nooit doen ookquote:
das wel zo ja!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Als je zijn hele familie gaat ontmoetenDat kan ook
![]()
whehehehquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zal je ook wel nooit doen ook![]()
![]()
Nielsje is lief!quote:
Okay, voorwaarden zijn: (let even op, dit wordt een legendarische post)quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan kan het nog gewoon puur sex zijn....![]()
Nielsquote:
Details!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:23 schreef Angelob het volgende:
Lis.. die poll is Fixed of nietik zou in ieder geval al mn geld zetten op ze hebben al iets... Hoorde ik van insiders
MONEY MONEY MONEY
![]()
![]()
Of je komt toevallig net binnenvallen op een familie feestquote:
ja ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:23 schreef Angelob het volgende:
Lis.. die poll is Fixed of nietik zou in ieder geval al mn geld zetten op ze hebben al iets... Hoorde ik van insiders
MONEY MONEY MONEY
![]()
![]()
Eentje van 12 posts lukt je vast nietquote:
HAHHAHAHAquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:23 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Okay, voorwaarden zijn: (let even op, dit wordt een legendarische post)
1. Wanneer er tweemaal seksuele handelingen zijn verricht.
1.1 In geval van maagdelijkheid van één van de twee personen geldt hier: Wanneer je elkaar over een tijdsbestek langer dan twee (2) weken veelvuldig ziet en met elkaar zoent.
2. Wanneer de twee personen duidelijk hun affectie jegens elkaar verklaren, gebeurt dit niet, kan er sprake zijn van de zogenaamde "fuckbuddy situatie".
Duhhh daarom heb ik daar ook op gestemdquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:23 schreef Angelob het volgende:
MONEY MONEY MONEY
![]()
![]()
kusje terugggquote:
nee, dan telt t nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Of je komt toevallig net binnenvallen op een familie feest_
neeuh, trainen iddquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:24 schreef Borkydude het volgende:
Lis, Bart vraagt of je nog meegaat donderdag, maar je moet trainen of niet?
IK WIL T OOK WETENquote:
* Surveillance-Fiets bookmarked postquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:23 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Okay, voorwaarden zijn: (let even op, dit wordt een legendarische post)
1. Wanneer er tweemaal seksuele handelingen zijn verricht.
1.1 In geval van maagdelijkheid van één van de twee personen geldt hier: Wanneer je elkaar over een tijdsbestek langer dan twee (2) weken veelvuldig ziet en met elkaar zoent.
2. Wanneer de twee personen duidelijk hun affectie jegens elkaar verklaren, gebeurt dit niet, kan er sprake zijn van de zogenaamde "fuckbuddy situatie".
waar doel je nou op ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:25 schreef Angelob het volgende:
[..]
Doe maar niet zomaargoed niet iedereen hoeft alles te weten
![]()
Jeutje meen je dat echt ?quote:
jaquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:25 schreef Angelob het volgende:
[..]
Doe maar niet zomaargoed niet iedereen hoeft alles te weten
![]()
Weet haar moeder der al van ?quote:
Alsof Eric mij niks vertelt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Deze techniek werkt niet echt![]()
kloptquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Deze techniek werkt niet echt![]()
Is het niet haar moederquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weet haar moeder der al van ?![]()
Najahquote:
mij niet iig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |