Of ben je gewoon stomquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:54 schreef Angelob het volgende:
[..]
Als die al tot 2x toe met opleiding is gestopt heb je gewoon geen leven![]()
vieze lurkerquote:
Of weet je gewoon niet wat je moet doen/quote:
quote:
Beroepskeuze testquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:59 schreef ericajax het volgende:
[..]
Of weet je gewoon niet wat je moet doen/![]()
Wat zullen we drinken, zeven uren lang, wat zullen we drinken, wat een dorstquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:00 schreef oshiro het volgende:
Morgen wordt een ongekende dag.
Jezelf quoten is not-done.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wat zullen we drinken, zeven uren lang, wat zullen we drinken, wat een dorst.
Komt hij toevallig nu binnenvallenquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:02 schreef oshiro het volgende:
Kwartet?
Wat is een delorge?quote:
Heb ik geen last vanquote:
Vast een voetballerquote:
Sterf, gij vuige gristenhond.quote:
Prolly yesquote:
er is genoeg voor iedereen, dus drinken we samen! zeven dag lang, ja drinken we samen wat een feestquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wat zullen we drinken, zeven uren lang, wat zullen we drinken, wat een dorst.
Bier. In exorbitante kwantiteiten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:05 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
er is genoeg voor iedereen, dus drinken we samen! zeven dag lang, ja drinken we samen wat een feest
Ik ben geen gristenquote:
Dan nog, jij hindoequote:
Joodquote:
Ik ben agnostquote:
Nielsquote:
Ben jij ook flieft?quote:
Dat konijntje rechtsquote:
heb geen ide eigenlijk zal zo kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:10 schreef oshiro het volgende:
Yo, wanneer zijn die schoolexamens afgelopen? We moeten nog eea plannen voor @ my place.
lisquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ericajax heb je al iets met lis ?
Ik moet het weten..quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:10 schreef oshiro het volgende:
Yo, wanneer zijn die schoolexamens afgelopen? We moeten nog eea plannen voor @ my place.
It's... COCKBUNNYquote:
Dat vroeg ik nietquote:
Jij bent ook selectief stil, hčquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |