Eric is lief!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:39 schreef Angelob het volgende:
[..]
Je bedoelt van Eric... Eric is mattie van me dus
![]()
ging over zoenen met meerdere jongens op 1 avond in een discotheek.. oplettenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:39 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
maar je hebt dat wel 1x gedaan ! je liegt !!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:39 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
maar je hebt dat wel 1x gedaan ! je liegt !!
achjaquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:39 schreef dRobje het volgende:
[..]
daarom.. dat doen alleen de breezersletjes
Ja maar...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:40 schreef dRobje het volgende:
[..]
ging over zoenen met meerdere jongens op 1 avond in een discotheek.. opletten
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:36 schreef fvivif het volgende:
Fiets de uiteindelijke tekening komt op fok
dank u voor het afwijkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:40 schreef Thomass het volgende:
Sorry dat ik afwijk van het onderwerp 'liiszle' maar ik kwam deze filmpje tegen jeweet gek: http://www.dailymotion.com/video/xm18y_mario-version-gta
Dat het een Vlaardinger is en in Gouda woontquote:
Sorry dat ik het zeg maar die is al vet oudquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:40 schreef Thomass het volgende:
Sorry dat ik afwijk van het onderwerp 'liiszle' maar ik kwam deze filmpje tegen jeweet gek: http://www.dailymotion.com/video/xm18y_mario-version-gta
Boeiend, hop kijken krengquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:42 schreef Wouser het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg maar die is al vet oudmaar blijft wel leuk
![]()
quote:
euh... /care?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:35 schreef dRobje het volgende:
omg het liefdesleven van liiszle houd wel veel mensen (ventjes) bezig
Vanavond gaat het losquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:42 schreef Angelob het volgende:
[..]
Dat het een Vlaardinger is en in Gouda woontwe schelen precies een week qua verjaardagen alleen is hij 2 jaar ouder
Maart
en dat het een jood (lees: Ajacied) is
Heb ik toch gedaanquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:43 schreef Thomass het volgende:
[..]
Boeiend, hop kijken kreng [afbeelding]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:42 schreef Angelob het volgende:
[..]
Dat het een Vlaardinger is en in Gouda woontwe schelen precies een week qua verjaardagen alleen is hij 2 jaar ouder
Maart
en dat het een jood (lees: Ajacied) is
Kijk je hem toch lekker nog een keerquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:44 schreef Wouser het volgende:
[..]
Heb ik toch gedaananders kon ik toch niet vertellen dat ie al oud was
![]()
dan ben je zelf niet goed genoegquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
hoe weet je nou of die ander dr ook zo over denkt ?
Tja.. zn vriendin ken ik niet zo heel goed maar die woont iig in provincie Utregquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:45 schreef MaddoxX het volgende:
[..]ok is dat die waar we et heul de tijd over hebben
?
!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:46 schreef Angelob het volgende:
[..]
Tja.. zn vriendin ken ik niet zo heel goed maar die woont iig in provincie Utreg![]()
Wie bedoel je nu weer dan ?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:46 schreef Angelob het volgende:
[..]
Tja.. zn vriendin ken ik niet zo heel goed maar die woont iig in provincie Utreg![]()
Kwartiertje treinquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:49 schreef MaddoxX het volgende:
Hoeveel keelowmeejters zijn dat eigenlijk ? Hoever die uitelkaar woons
kon ook Chelsea - Man Uquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:48 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat anders, sterren dansen op het ijs?
Afstand 39,9 km.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:49 schreef MaddoxX het volgende:
Hoeveel keelowmeejters zijn dat eigenlijk ? Hoever die uitelkaar woons
Alsof Lis niet in provincie Utreg woontquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wie bedoel je nu weer dan ?![]()
Gewoon lekker ballenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:50 schreef Angelob het volgende:
[..]
kon ook Chelsea - Man Unee geintje Ajax moet de schade beperken denk ik vanaaf en op zoek gaan naar 1 of 2 uitgoals
en het thuis af maken waar ik dus bij ben
![]()
Riskant man ga dan voor x2 ofzo wat is de odd ervanquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:52 schreef oinkoink12 het volgende:
AJax -1 @ 2.2
Die woont gewoon in ijselsteinquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:50 schreef Angelob het volgende:
[..]
Alsof Lis niet in provincie Utreg woont![]()
![]()
Als die al tot 2x toe met opleiding is gestopt heb je gewoon geen levenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:52 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Spannend, moet hij natuurlijk wel OV hebben
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:53 schreef Borkydude het volgende:
Roddelmutsen op dat ROC ASA
Krijg nu weer van Irene te horen wat ik tegen Lis heb gezegd
1.47 ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:53 schreef Angelob het volgende:
[..]
Riskant man ga dan voor x2 ofzo wat is de odd ervan![]()
Nee, over alcoholvergiftigingquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Iets dat Irene niet mocht weten ?:')
Dat ziekenhuis geintjequote:Op woensdag 9 mei 2007 12:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Iets dat Irene niet mocht weten ?:')
Owquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |