abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:49:49 #81
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_49173728
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:47 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Over het algemeen alleen maar italianen die erg gehecht zijn aan hun ploeg Totti is ook een goed voorbeeld!
Ik denk dat het voornaamste verschil is dat spelers bij een Spaanse, Engelse of Italiaanse club toch al redelijk tegen hun salaris plafond zitten. Een Maldini, Giggs, Raul of Totti zal minder snel de behoefte hebben om ergens anders te gaan voetballen dan een Heitinga. Naast het salaris ook vanwege het feit dat hun clubs jaarlijks kansrijk zijn in Europees verband.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_49173735
quote:
Over het algemeen alleen maar italianen die erg gehecht zijn aan hun ploeg Totti is ook een goed voorbeeld!
Barry Opdam van AZ ook!
pi_49173749
quote:

[..]

Mja omdat die daar ook leuk betaald krijgen natuurlijk en een goede competitie, dus blijven ze daar wel sneller
#2 Sjonnie Heitinga
pi_49173792
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:21 schreef SiemeN het volgende:
Ook VI bericht nu over Delorge trouwens.
[..]

Zou Delorge die Excelsior spelers een premie beloofd hebben?
Wat moet ik hier van vinden... Speler is me nu niet echt opgevallen bij ADO...
gevalletje Krohn Deli (aantrekken maar er snel achterkomen dat t niets is?)
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_49173811
Als het niks kost is het geen groot risico.
pi_49173835
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:21 schreef Panick het volgende:
Ik zou het juist een puntje voor Ajax vinden als De Jong terugkomt.
"Zie je wel, we zeiden toch dat je nog niet klaar wat voor de internationale top".
En gelijk een voorbeeld voor de rest van de jeugd hoe het niet moet.
pi_49173854
Ik denk dat het meer een soort tussenoplossing is voor de talenten Anita en Donald uit de jeugd. Misschien worden die voor een jaar verhuurd, en heb je Delorge achter de hand mocht Gabri niet mee kunnen spelen.
Voor de rest moet je er dus ook niet te veel van verwachten.
pi_49173906
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:42 schreef Black-Death het volgende:
Valencia Wat bieden die triest zeg
Tsja, ze weten dondersgoed dat het om een speler uit de Nederlandse competitie gaat met een contract tot 2009.
Zo gek is de gedachte van een bod van 10 miljoen dan echt niet.
Wij willen meer en vinden dat hij meer waard is, maar is dat eigenlijk, objectief gezien, wel reeel?
pi_49173910
En ff wat anders: wat vind men hier eigenlijk van van Geel?
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:56:09 #90
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49173912
Ik dacht dat Koeman bij ons zat

Delorge
quote:
Volgens De Telegraaf heeft Wesley Sneijder een verzoek van Ajax om het contract van Sneijder open te breken, afgewezen
Tot wanneer loopt zijn huidige contract? Zomer 2009?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  Moderator woensdag 9 mei 2007 @ 09:56:29 #91
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49173926
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:49 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Ik denk dat het voornaamste verschil is dat spelers bij een Spaanse, Engelse of Italiaanse club toch al redelijk tegen hun salaris plafond zitten. Een Maldini, Giggs, Raul of Totti zal minder snel de behoefte hebben om ergens anders te gaan voetballen dan een Heitinga. Naast het salaris ook vanwege het feit dat hun clubs jaarlijks kansrijk zijn in Europees verband.
Nee hoor, je ziet toch dat spelers als cannavaro en zambrotta wel hun club in de rug steken als het minder gaat zoals bij Juventus? Totti zou bij vele topploegen terecht kunnen komen maar doet dat niet want hij is een romein per sempre! Evenals Maldini een milanese voor altijd is...
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:58:15 #92
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_49173972
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:56 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nee hoor, je ziet toch dat spelers als cannavaro en zambrotta wel hun club in de rug steken als het minder gaat zoals bij Juventus? Totti zou bij vele topploegen terecht kunnen komen maar doet dat niet want hij is een romein per sempre! Evenals Maldini een milanese voor altijd is...
Spelers die jarenlang bij dezelfde club blijven spelen zijn dan ook meer uitzondering dan regel. Als we dan toch iemand willen noemen met échte clubliefde moeten we Del Piero ook zeker niet vergeten. Die man heeft al voordat Juventus dreeg te degraderen gezworen voor altijd bij zijn club te blijven.

Maar goed. Ajax. .
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_49174064
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:49 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Precies, dat is toch echt zo'n beetje de enige reden. Het blijven toch profvoetballers.
  Moderator woensdag 9 mei 2007 @ 10:01:46 #94
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49174081
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:58 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Spelers die jarenlang bij dezelfde club blijven spelen zijn dan ook meer uitzondering dan regel. Als we dan toch iemand willen noemen met échte clubliefde moeten we Del Piero ook zeker niet vergeten. Die man heeft al voordat Juventus dreeg te degraderen gezworen voor altijd bij zijn club te blijven.

Maar goed. Ajax. .
Buffon idem, maar onderschat niet hoe sterk clubliefde in italia is hoor je bent een verrader van het volk als je overstapt van de 1 naar de ander....
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:03:16 #95
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49174122
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:56 schreef PyTh het volgende:
Ik dacht dat Koeman bij ons zat

Delorge
[..]

Tot wanneer loopt zijn huidige contract? Zomer 2009?
Ach, jullie hebben (halen?) Tommy van der Leegte.. Nee, dat is het volgende voetbalwonder op de Nederlandse velden .
-
pi_49174356
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:03 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ach, jullie hebben (halen?) Tommy van der Leegte.. Nee, dat is het volgende voetbalwonder op de Nederlandse velden .
DE opvolger van Cocu!
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:12:49 #97
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49174420
Ik heb eigenlijk geen minuut van Delorge gezien. Als je loopvermogen nodig hebt dan koop je Gebreselassie toch? Of desnoods Dolf Jansen.

Achja, het was 1 van de 2 gewilde spelers van Den Haag, geloof dat Heerenveen 'm ook wilde. Dus zo slecht kan 'ie nu ook weer niet zijn
pi_49174447
Hebben jullie Bosz als technische man ofzo?

Delorge
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:15:14 #99
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_49174485
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:12 schreef twi het volgende:
Ik heb eigenlijk geen minuut van Delorge gezien. Als je loopvermogen nodig hebt dan koop je Gebreselassie toch? Of desnoods Dolf Jansen.

Achja, het was 1 van de 2 gewilde spelers van Den Haag, geloof dat Heerenveen 'm ook wilde. Dus zo slecht kan 'ie nu ook weer niet zijn
Mja, de enige reden dat hij slechts bij ADO Den Haag speelde is omdat hij in Belgie is weggehoond na het omkopingsschandaal. Als je bij Anderlecht speelt kan je toch in ieder geval wel íets. Neemt niet weg dat ik ook ik sceptisch ben, trouwens.
pi_49174592
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:55 schreef Robar het volgende:

[..]

Tsja, ze weten dondersgoed dat het om een speler uit de Nederlandse competitie gaat met een contract tot 2009.
Zo gek is de gedachte van een bod van 10 miljoen dan echt niet.
Wij willen meer en vinden dat hij meer waard is, maar is dat eigenlijk, objectief gezien, wel reeel?
Tja, ik denk dat 15 miljoen een mooi bedrag zou zijn, omdat ie volgend jaar zomer niet meer voor dergelijke bedragen (en ook niet 10 miljoen, denk ik) gehaald zal worden. Het is voor Ajax de afweging in hoeverre de sportieve meerwaarde (en dus kans op succes = geld in het laatje en waardestijging van spelers) tegenover het directe financiele gewin. Voor minder dan 15 verwacht ik dat ze het risico zullen nemen om hem nu te behouden en geen sloot geld binnen te halen, omdat Sneijder een doorslaggevende factor kan zijn voor het kampioenschap / CL-plaatsing / verder komen Europees.
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_49174638
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:15 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Mja, de enige reden dat hij slechts bij ADO Den Haag speelde is omdat hij in Belgie is weggehoond na het omkopingsschandaal. Als je bij Anderlecht speelt kan je toch in ieder geval wel íets. Neemt niet weg dat ik ook ik sceptisch ben, trouwens.
Bij Anderlecht was hij ook geen basisspeler, dus ik denk niet dat hij kwalitatief echt iets toevoegt aan Ajax.
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:24:31 #102
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_49174716
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:21 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Bij Anderlecht was hij ook geen basisspeler, dus ik denk niet dat hij kwalitatief echt iets toevoegt aan Ajax.
Ik zag het net inderdaad. Ik was in de veronderstelling van wel, maar zie dat hij slechts een wedstrijd of 12 heeft mee mogen doen. Ik ben benieuwd..
pi_49174790
Nog even een hoeratje van mij voor Gabri!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_49174818
Maar is het nou een slechte speler omdat hij bij Ado vandaan komt? Hij is bij 11 van de 40 goals van Ado betrokken, geen slecht gemiddelde toch? Huntelaar heeft ook bij AGOVV gespeelt, en kijk wat er nu van hem geworden is.. Men oordeelt hier alleen maar omdat hij geen grote naam heeft en bij Ado vandaan komt, onzin
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:28:37 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_49174839
Gabri, opzich goed dat ie blijft, maar laat iemand hem eens wat oud Amsterdamsch gogme bijbrengen zeg. 3 wedstrijden eruit voor WEER een domme, onnodige overtreding.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_49175045
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef HeatWave het volgende:
Gabri, opzich goed dat ie blijft, maar laat iemand hem eens wat oud Amsterdamsch gogme bijbrengen zeg. 3 wedstrijden eruit voor WEER een domme, onnodige overtreding.
idd hij maakt al vaker zulke domme overtredingen. Vitesse-uit bijv. soms ook flinke uitverdedigende fouten Sparta-uit bijv.
pi_49175070
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef denthemen het volgende:
Maar is het nou een slechte speler omdat hij bij Ado vandaan komt? Hij is bij 11 van de 40 goals van Ado betrokken, geen slecht gemiddelde toch? Huntelaar heeft ook bij AGOVV gespeelt, en kijk wat er nu van hem geworden is.. Men oordeelt hier alleen maar omdat hij geen grote naam heeft en bij Ado vandaan komt, onzin
Mee eens. Het is een multifunctionele speler en waarschijnlijk opvolger Lindenberg. Prima aankoop, kost geen cent en kan na 2 jaar alweer weg zijn als het moet.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:36:23 #108
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49175075
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef denthemen het volgende:
Had Delorge gekomen als hij niet transfervrij had geweest? Dacht het niet. Laten we hopen dat het een aardige voetballer is en een leuke bankzitter achter Gabri, maar PSV zal met Van der Leegte tenminste (van wat ik begreep) een zak met poen meekrijgen van 't sponsorgeld van z'n pa.

Ik heb te weinig van Delorge gezien om 'm af te schrijven, terwijl ik z'n naam vaak genoeg heb gehoord bij wedstrijden van ADO. Maar we moeten toch spelers aan kunnen trekken van een hoger niveau? Ik kan nu niet zeggen dat de interesse van clubs in de transfervrije Delorge de spuigaten uit liep.
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:36:25 #109
148059 Pritt
Atheïst
pi_49175076
Ach die jongen komt transfer vrij, krijgt misschien 2 ton salaris per jaar wat enorm veel zal zijn ivm met wat hij nu kreeg. Hij was het afgelopen seizoen de beste ADO'er als ik dat zo begreep. Typisch een breedte aankoop.

Blijft natuurlijk wel een opmerkelijke aankoop.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_49175131
Weten jullie het al van Gabri:

Gabri twee jaar langer onder contract bij Ajax
Gepubliceerd op 08-05-07 om 19:10 door Wies van Erp

De man die afgelopen zondag nog tegen een domme rode kaart aan liep in de beker finale tegen AZ, heeft zijn contract verlengd. Ajax heeft het contract opengebroken en verlengd met twee jaar tot 2011. Gabri genoot deze weken al van de interesse van verschillende Engelse clubs.

pi_49175145
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik had de zeeuw allang neergeslagen
#2 Sjonnie Heitinga
pi_49175330
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:38 schreef patrickt37 het volgende:

De man die afgelopen zondag nog tegen een domme rode kaart aan liep in de beker finale tegen AZ, heeft zijn contract verlengd. Ajax heeft het contract opengebroken en verlengd met twee jaar tot 2011. Gabri genoot deze weken al van de interesse van verschillende Engelse clubs.

Nee..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_49175372
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:38 schreef patrickt37 het volgende:

Hoe zat het ook alweer met Sneijder, bleef hij nou wel of niet nog een jaar?
pi_49175411
Ik hoop dat onze nieuwe belg wel de druk aankan
Yo!Soppa?
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:46:58 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_49175419
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:38 schreef vogeItjesdans het volgende:

[..]

Ik had de zeeuw allang neergeslagen
Nee, hij had slim moeten zijn en bij een flinke overtreding van de Zeeuw eens doen wat AZ deed, rollen, mekkeren en doen alsof je dood bent. Dan pak je hem aan met zijn eigen wapens.

Niet dat ie er iets aan gehad heeft qua resultaat, maar nu komt de Zeeuw ermee weg en missen wij een dragende speler met de playoffs.

Het is een prima voetballer en het is nu aan HtC om hem slimmer te maken, geslepener.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:48:20 #117
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49175469
Vertonghen
Vermaelen
De Mul
Delorge

Een heel leger aan belgen dadelijk.

Mag Krohn-Deli transfervrij vertrekken trouwens?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:48:37 #118
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_49175474
Wilhelmson word ook weer genoemd bij Ajax....humzzz hoeveel spelers komen er wel niet?
Maja Lindenbergh gaat weg, De Mul zal wel vertrekken. Perez misschien toch? Sneijder hopelijk niet. Babel? Er is in ieder geval een beleid op het moment ook met jeugd spelers!
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:49:37 #119
155420 Fizd
Candle in the eye.
pi_49175506
Wilhelmson is een prachtige speler voor Ajax. Zou een enorme aanwinst zijn.
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:49:52 #120
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49175516
Het moment is klote, maar dit overkomt elke speler wel eens. Dit staat ook los van de domme overtredingen, hij verloor zichzelf een moment en dat was 't. Ik vermoed dat hij hier nu wel van geleerd heeft. Die onhndige overtredingen is een ander verhaal, dat krijg je er op die leeftijd denk ik niet meer uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')