Ik denk dat het voornaamste verschil is dat spelers bij een Spaanse, Engelse of Italiaanse club toch al redelijk tegen hun salaris plafond zitten. Een Maldini, Giggs, Raul of Totti zal minder snel de behoefte hebben om ergens anders te gaan voetballen dan een Heitinga. Naast het salaris ook vanwege het feit dat hun clubs jaarlijks kansrijk zijn in Europees verband.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Over het algemeen alleen maar italianen die erg gehecht zijn aan hun ploegTotti is ook een goed voorbeeld!
Barry Opdam van AZ ook!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Over het algemeen alleen maar italianen die erg gehecht zijn aan hun ploegTotti is ook een goed voorbeeld!
Mja omdat die daar ook leuk betaald krijgen natuurlijk en een goede competitie, dus blijven ze daar wel snellerquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat moet ik hier van vinden... Speler is me nu niet echt opgevallen bij ADO...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:21 schreef SiemeN het volgende:
Ook VI bericht nu over Delorge trouwens.
[..]
Zou Delorge die Excelsior spelers een premie beloofd hebben?
En gelijk een voorbeeld voor de rest van de jeugd hoe het niet moet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:21 schreef Panick het volgende:
Ik zou het juist een puntje voor Ajax vinden als De Jong terugkomt.
"Zie je wel, we zeiden toch dat je nog niet klaar wat voor de internationale top".
Tsja, ze weten dondersgoed dat het om een speler uit de Nederlandse competitie gaat met een contract tot 2009.quote:
Tot wanneer loopt zijn huidige contract? Zomer 2009?quote:Volgens De Telegraaf heeft Wesley Sneijder een verzoek van Ajax om het contract van Sneijder open te breken, afgewezen
Nee hoor, je ziet toch dat spelers als cannavaro en zambrotta wel hun club in de rug steken als het minder gaat zoals bij Juventus? Totti zou bij vele topploegen terecht kunnen komen maar doet dat niet want hij is een romein per sempre! Evenals Maldini een milanese voor altijd is...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik denk dat het voornaamste verschil is dat spelers bij een Spaanse, Engelse of Italiaanse club toch al redelijk tegen hun salaris plafond zitten. Een Maldini, Giggs, Raul of Totti zal minder snel de behoefte hebben om ergens anders te gaan voetballen dan een Heitinga. Naast het salaris ook vanwege het feit dat hun clubs jaarlijks kansrijk zijn in Europees verband.
Spelers die jarenlang bij dezelfde club blijven spelen zijn dan ook meer uitzondering dan regel. Als we dan toch iemand willen noemen met échte clubliefde moeten we Del Piero ook zeker niet vergeten. Die man heeft al voordat Juventus dreeg te degraderen gezworen voor altijd bij zijn club te blijven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee hoor, je ziet toch dat spelers als cannavaro en zambrotta wel hun club in de rug steken als het minder gaat zoals bij Juventus? Totti zou bij vele topploegen terecht kunnen komen maar doet dat niet want hij is een romein per sempre! Evenals Maldini een milanese voor altijd is...
Precies, dat is toch echt zo'n beetje de enige reden. Het blijven toch profvoetballers.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik denk dat het voornaamste verschil is dat spelers bij een Spaanse, Engelse of Italiaanse club toch al redelijk tegen hun salaris plafond zitten. Een Maldini, Giggs, Raul of Totti zal minder snel de behoefte hebben om ergens anders te gaan voetballen dan een Heitinga. Naast het salaris ook vanwege het feit dat hun clubs jaarlijks kansrijk zijn in Europees verband.
Buffon idem, maar onderschat niet hoe sterk clubliefde in italia is hoor je bent een verrader van het volk als je overstapt van de 1 naar de ander....quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:58 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Spelers die jarenlang bij dezelfde club blijven spelen zijn dan ook meer uitzondering dan regel. Als we dan toch iemand willen noemen met échte clubliefde moeten we Del Piero ook zeker niet vergeten. Die man heeft al voordat Juventus dreeg te degraderen gezworen voor altijd bij zijn club te blijven.
Maar goed. Ajax..
Ach, jullie hebben (halen?) Tommy van der Leegte.. Nee, dat is het volgende voetbalwonder op de Nederlandse veldenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:56 schreef PyTh het volgende:
Ik dacht dat Koeman bij ons zat
Delorge![]()
[..]
Tot wanneer loopt zijn huidige contract? Zomer 2009?
DE opvolger van Cocu!quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben (halen?) Tommy van der Leegte.. Nee, dat is het volgende voetbalwonder op de Nederlandse velden.
Mja, de enige reden dat hij slechts bij ADO Den Haag speelde is omdat hij in Belgie is weggehoond na het omkopingsschandaal. Als je bij Anderlecht speelt kan je toch in ieder geval wel íets. Neemt niet weg dat ik ook ik sceptisch ben, trouwens.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:12 schreef twi het volgende:
Ik heb eigenlijk geen minuut van Delorge gezien. Als je loopvermogen nodig hebt dan koop je Gebreselassie toch? Of desnoods Dolf Jansen.
Achja, het was 1 van de 2 gewilde spelers van Den Haag, geloof dat Heerenveen 'm ook wilde. Dus zo slecht kan 'ie nu ook weer niet zijn
Tja, ik denk dat 15 miljoen een mooi bedrag zou zijn, omdat ie volgend jaar zomer niet meer voor dergelijke bedragen (en ook niet 10 miljoen, denk ik) gehaald zal worden. Het is voor Ajax de afweging in hoeverre de sportieve meerwaarde (en dus kans op succes = geld in het laatje en waardestijging van spelers) tegenover het directe financiele gewin. Voor minder dan 15 verwacht ik dat ze het risico zullen nemen om hem nu te behouden en geen sloot geld binnen te halen, omdat Sneijder een doorslaggevende factor kan zijn voor het kampioenschap / CL-plaatsing / verder komen Europees.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:55 schreef Robar het volgende:
[..]
Tsja, ze weten dondersgoed dat het om een speler uit de Nederlandse competitie gaat met een contract tot 2009.
Zo gek is de gedachte van een bod van 10 miljoen dan echt niet.
Wij willen meer en vinden dat hij meer waard is, maar is dat eigenlijk, objectief gezien, wel reeel?
Bij Anderlecht was hij ook geen basisspeler, dus ik denk niet dat hij kwalitatief echt iets toevoegt aan Ajax.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:15 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Mja, de enige reden dat hij slechts bij ADO Den Haag speelde is omdat hij in Belgie is weggehoond na het omkopingsschandaal. Als je bij Anderlecht speelt kan je toch in ieder geval wel íets. Neemt niet weg dat ik ook ik sceptisch ben, trouwens.
Ik zag het net inderdaad. Ik was in de veronderstelling van wel, maar zie dat hij slechts een wedstrijd of 12 heeft mee mogen doen. Ik ben benieuwd..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:21 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Bij Anderlecht was hij ook geen basisspeler, dus ik denk niet dat hij kwalitatief echt iets toevoegt aan Ajax.
idd hij maakt al vaker zulke domme overtredingen. Vitesse-uit bijv. soms ook flinke uitverdedigende fouten Sparta-uit bijv.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef HeatWave het volgende:
Gabri, opzich goed dat ie blijft, maar laat iemand hem eens wat oud Amsterdamsch gogme bijbrengen zeg. 3 wedstrijden eruit voor WEER een domme, onnodige overtreding.
Mee eens. Het is een multifunctionele speler en waarschijnlijk opvolger Lindenberg. Prima aankoop, kost geen cent en kan na 2 jaar alweer weg zijn als het moet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef denthemen het volgende:
Maar is het nou een slechte speler omdat hij bij Ado vandaan komt? Hij is bij 11 van de 40 goals van Ado betrokken, geen slecht gemiddelde toch? Huntelaar heeft ook bij AGOVV gespeelt, en kijk wat er nu van hem geworden is.. Men oordeelt hier alleen maar omdat hij geen grote naam heeft en bij Ado vandaan komt, onzin
Had Delorge gekomen als hij niet transfervrij had geweest? Dacht het niet. Laten we hopen dat het een aardige voetballer is en een leuke bankzitter achter Gabri, maar PSV zal met Van der Leegte tenminste (van wat ik begreep) een zak met poen meekrijgen van 't sponsorgeld van z'n pa.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef denthemen het volgende:
Maar is het nou een slechte speler omdat hij bij Ado vandaan komt? Hij is bij 11 van de 40 goals van Ado betrokken, geen slecht gemiddelde toch? Huntelaar heeft ook bij AGOVV gespeelt, en kijk wat er nu van hem geworden is.. Men oordeelt hier alleen maar omdat hij geen grote naam heeft en bij Ado vandaan komt, onzin
Ik had de zeeuw allang neergeslagenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:28 schreef HeatWave het volgende:
Gabri, opzich goed dat ie blijft, maar laat iemand hem eens wat oud Amsterdamsch gogme bijbrengen zeg. 3 wedstrijden eruit voor WEER een domme, onnodige overtreding.
Nee..quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:38 schreef patrickt37 het volgende:
Weten jullie het al van Gabri:
Gabri twee jaar langer onder contract bij Ajax
Gepubliceerd op 08-05-07 om 19:10 door Wies van Erp
De man die afgelopen zondag nog tegen een domme rode kaart aan liep in de beker finale tegen AZ, heeft zijn contract verlengd. Ajax heeft het contract opengebroken en verlengd met twee jaar tot 2011. Gabri genoot deze weken al van de interesse van verschillende Engelse clubs.
![]()
Hoe zat het ook alweer met Sneijder, bleef hij nou wel of niet nog een jaar?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:38 schreef patrickt37 het volgende:
Weten jullie het al van Gabri:
Gabri twee jaar langer onder contract bij Ajax
Gepubliceerd op 08-05-07 om 19:10 door Wies van Erp
De man die afgelopen zondag nog tegen een domme rode kaart aan liep in de beker finale tegen AZ, heeft zijn contract verlengd. Ajax heeft het contract opengebroken en verlengd met twee jaar tot 2011. Gabri genoot deze weken al van de interesse van verschillende Engelse clubs.
![]()
Nee, hij had slim moeten zijn en bij een flinke overtreding van de Zeeuw eens doen wat AZ deed, rollen, mekkeren en doen alsof je dood bent. Dan pak je hem aan met zijn eigen wapens.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:38 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Ik had de zeeuw allang neergeslagen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |