Dit is niet zomaar een omelet !quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ei roeren en in de pan gooien.
ei roeren, knoflook en uiers erin en in de pan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dit is niet zomaar een omelet !
Met vele gezonde ingredienten zoals knoflook en uiers
Iig als die er zijn want dat weet ik niet gek !
omelet is haramquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:46 schreef zarGon het volgende:
Altijd leuk, omeletskillz.
Ei: Checkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dit is niet zomaar een omelet !
Met vele gezonde ingredienten zoals knoflook en uiers
Iig als die er zijn want dat weet ik niet gek !
een Ei met kaas en uien is toch heul niet Haram?quote:
American Pie style wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
een Ei met kaas en uien is toch heul niet Haram?
domuzquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:58 schreef LijpeTurk het volgende:
youssef maakte eerst omelet met kanker sterke wierie nohhh, check hem hier
[afbeelding]
tan2 stoned weer
Waarbij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bacon=varken=Haramquote:
zum kotsenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:55 schreef PrinceLu het volgende:
Een goede omelet is nog niet gestold van binnen. Let daarop!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarbij?DIJENKLETSER!!!!@!@!QS!!1211!@!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!1!!11!!EINZWEI!21@!VEEGME OP
![]()
![]()
:d;D;D:;d;d;d:d::D;d;D:d
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef MaddoxX het volgende:
Hij heeft zijn vingers verbrand bij het koken
Zoiets?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Laat maar zien die keukenskillz van je.
Die bacteriën gaan dus dood na lang genoeg verhit te zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
Salmonellawommelet.
Ey luiwammes eerst posten dan etenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:10 schreef Maikuuul het volgende:
De stuffi's is klaar gek ! ff eten en dan zet ik de pics trop !!
Ja, maar als je gegeten hebt, kun je toch geen plaatjes meer schieten?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:10 schreef Maikuuul het volgende:
De stuffi's is klaar gek ! ff eten en dan zet ik de pics trop !!
1 eier en 1 uier.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:24 schreef Maikuuul het volgende:
Zo ! ik hoop dat jullie iets geleerd hebben van de les in de OP !
We hadden nog maar 1 eiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:25 schreef doka het volgende:
Ziet er lekker uit, maar het is wel een kleintje..
maak een seen omelet met sucuk, weet je hoe lekker kardashquote:
morgen zijt ge cancerkrank jewaids van je smerig uitziende omelettoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:24 schreef Maikuuul het volgende:
Zo ! ik hoop dat jullie iets geleerd hebben van de les in de OP !
Nee, zoals je kan lezen ! met wat water wast zo wegquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:28 schreef Zrtlrnc het volgende:
Was je vriendins moeder nog boos trom dan?
Gelukkigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee, zoals je kan lezen ! met wat water wast zo weg
PeZu, kutje kreeg trek door jouquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
maak een seen omelet met sucuk, weet je hoe lekker kardash
idee is goed, uitwerking iets minderquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
PeZu, kutje kreeg trek door jou, gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
en nu eten
Oh fuck, meen je dat nou? Ik ben het geklop vergeten. Ofcoursequote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
idee is goed, uitwerking iets minder
probeer dit voortaan
gooi 2 eiren in een kom, doe er 2 cupjes jkoffiemelk bij, klop dit door tot 1 geheel egale massa
gooi er wat peper en of andere kruiders bij
snij de sucuk en
gooi het ei mengsel in de pan, f flaten bakken dan de sucuk erbij
afbakken en klaar
![]()
het is te zien abiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh fuck, meen je dat nou? Ik ben het geklop vergeten. Ofcourse
Ischlekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
idee is goed, uitwerking iets minder
probeer dit voortaan
gooi 2 eiren in een kom, doe er 2 cupjes jkoffiemelk bij, klop dit door tot 1 geheel egale massa
gooi er wat peper en of andere kruiders bij
snij de sucuk en
gooi het ei mengsel in de pan, f flaten bakken dan de sucuk erbij
afbakken en klaar
![]()
Klop !quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:59 schreef zainabber het volgende:
Weet je wat écht lekker is? Tomaat in je ei, gewoon beetje meebakken met je eitje..hmm
koop van die cherrytomaatjes dan! Gewoon wassen en erin pleuren!quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Klop !
Helaarsch had ik geen zin om ze te snijden
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh fuck, meen je dat nou? Ik ben het geklop vergeten. Ofcourse
ik heb geen sucuk meerquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
jij ook. buzzer
![]()
1
Was een slecht idee trouwens, om nu een ei met sucuk te eten
why moet je nog tongen met een ad?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
jij ook. buzzer
![]()
1
Was een slecht idee trouwens, om nu een ei met sucuk te eten
quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:16 schreef zainabber het volgende:
[..]
nu ga je helemaal niet meer slapen, dat weet je he?
ik zit kenkervol menquote:
als je eet voor het slapen krijg je energiequote:Op woensdag 9 mei 2007 00:19 schreef zarGon het volgende:
[..]![]()
wat staat me te wachten dan
![]()
[..]
ik zit kenkervol men1 en ik stink uit me bek
1
SPAMquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:19 schreef zarGon het volgende:
[..]![]()
wat staat me te wachten dan
![]()
[..]
ik zit kenkervol men1 en ik stink uit me bek
1
is dat eenquote:
die heb ik ook gehad, in breezerversie op msn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:21 schreef LijpeTurk het volgende:
PLEASE DON'T READ THIS. You will get kissed on the nearest possible Friday by the love of your life. Tomorrow will be the best day of your life. However, if you don't post this comment to at least 3 videos, you will die within 2 days. Copy and paste this, to be saved
quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:21 schreef LijpeTurk het volgende:
PLEASE DON'T READ THIS. You will get kissed on the nearest possible Friday by the love of your life. Tomorrow will be the best day of your life. However, if you don't post this comment to at least 3 videos, you will die within 2 days. Copy and paste this, to be saved
quote:Copy this message in 5 other topics after doing that, press ALT+F4 and your crush's name will appear on your screen. Scary but true
ja maar ik hou van kokenquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:23 schreef Maikuuul het volgende:
Hey ! dit topic is voor kook lovers only !
SC is de andere kant op vuillakken !
coke?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:23 schreef Maikuuul het volgende:
Hey ! dit topic is voor kook lovers only !
SC is de andere kant op vuillakken !
is dat wel halal? mag hopen van wel!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
en nu eten
tis turkse worst naabquote:
wowquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:52 schreef renz0r het volgende:
Zojuist gefabriceerd!
[afbeelding]
[afbeelding]
2 eitjes, 2 plakken kaas, plak ham...
Ben ff eten![]()
![]()
Zonder foto's geloven we het niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ook een lekkere omelet gemaakt gek.
Ik zal dit weekend nog een omelet maken, wellicht met fotos of paint.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zonder foto's geloven we het niet.
Ziet er ook zeer smakelijk uitquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:52 schreef renz0r het volgende:
Zojuist gefabriceerd!
[afbeelding]
[afbeelding]
2 eitjes, 2 plakken kaas, plak ham...
Ben ff eten![]()
![]()
hmmmquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ook een lekkere omelet gemaakt gek.
Eieren, ham, paprika, ui, champignons, en een flinke hoeveelheid aan pepers en andere specerijen. Lekker jeweet met een aantal witte boterhammen.
Je kunt ook bruine boterhammen gebruiken als je geen witte hebt.
Zal het weekend een verslag makenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:00 schreef SlimShady het volgende:
[..]
hmmm![]()
![]()
. klinkt lekkerder dan die van Lollermaik
.
Dat zuigt, straks knijp je te hard in het ei, ligt opeens allemaal ei-geel in Benji haar haren, dat schiet niet opquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:09 schreef Thomass het volgende:
In plaats van eieren te klutsen kan je ook gewoon een ei heel hard schudden, zelfde effect & minder moeite
Dan las je het goedquote:
Jeweet, mofo bling everywherequote:Op woensdag 9 mei 2007 21:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
Naast marmeren deuren zie ik godverfrikkindomme ook gouden ladeknopjes voorbij flashen.
Waarom is er nog geen youssef topic?quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:42 schreef Maikuuul het volgende:
Achja gelukkig zijn er nog meer dagen in het verschiet !
top!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:58 schreef Maikuuul het volgende:
Een how to voor het volgende recept is overbodig wat ik me dalijk ga maken:
Heerlijke kip-olijven salade op 2 geroosterde boterhammetjes
Dat kan elke josti
Misschien binnenkort weer als ik weer wat lekkers ga makenmmmm
Wat the fuck is dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
en nu eten
Een ooi? Het is toch geen schaap?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:36 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Whehehe, Maikuuul klopt een ooi in zijn Southpark-beker. Totally 1337!
En un is een ui.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:42 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Een ooi? Het is toch geen schaap?
Dat heet een "un"
Das pas een omelette du fromagequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:33 schreef Huppelei het volgende:
Wow, die remlof is snel met topics sluiten..
Dan post ik me goden creatie hier maar..
6.
[afbeelding]
jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:05 schreef Maikuuul het volgende:Met kaas pwnt idd flink hard.
Maar een teetje knoflook erover voor wat extra pit en dan nog heerlijke uitjes
hmmmm
Maar toen je 7 was kon je nog geen topics openen !quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[afbeelding] Voor die van Maikuuul
[afbeelding] voor die van ZarGon![]()
als zargon hem goed had gemaakt was ie qua smaak zomg teh pwn maikuuulquote:
hij was vergeten te roeren ofzo toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
als zargon hem goed had gemaakt was ie qua smaak zomg teh pwn maikuuul
kilopt helemaal, de sjukkelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:32 schreef zainabber het volgende:
[..]
hij was vergeten te roeren ofzo toch?
quote:
Christ sakequote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[afbeelding] Voor die van Maikuuul
[afbeelding] voor die van ZarGon![]()
ja die kluns was de kluts kwijt :")_!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:44 schreef zainabber het volgende:
[..]nouja hij heeft tenminste zn best gedaan
maarja
er is nou eenmaal niemand die mijn ei kan overtreffen(recept; zie fipo hierboven)
zal binnekort even piccas maken maar eerst moet ik trek krijgen in eiquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die kluns was de kluts kwijt :")_!
ja die van jou zag er ook apetijtelijk uit![]()
ooh ja wel de tomaat weglatenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:49 schreef zainabber het volgende:
[..]
zal binnekort even piccas maken maar eerst moet ik trek krijgen in eien dat heb ik nu niet.
nee niet de tomaat weghalenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja wel de tomaat weglaten
ik misschien vanaaf ei bakken asl ik het doe dan komen er ook pic & recept![]()
ik kan geen tomaten etenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:53 schreef zainabber het volgende:
[..]
nee niet de tomaat weghalenvan die kleine cherrytomaatjes erbij, dat is lekker
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:49 schreef zainabber het volgende:
[..]
zal binnekort even piccas maken maar eerst moet ik trek krijgen in eien dat heb ik nu niet.
als ik trek heb in ei!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer ga je hem maken, plan ik even een tripje naar HHW
Je wordt ondervoedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:12 schreef zainabber het volgende:
[..]
geduld hebben! je wilt toch niet dat ik dik word, of wel soms.
ik heb voor dit topic al een ei gegeten en je mag er maar eentje per week ofzo anders is het slecht voor je !quote:
Respect.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:16 schreef PeZu het volgende:
ik ga denk ik ff sucuk kopen om straks een super omelet te bakken
[quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:17 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik heb voor dit topic al een ei gegeten en je mag er maar eentje per week ofzo anders is het slecht voor je !![]()
ja maar niet te veel. Voor mannen vast wel want je wordt er breed vanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Respect.
[..]
[[afbeelding]]Eiwit is goed voor je.
Voor de vrouwen is het ook gezond hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:21 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja maar niet te veel. Voor mannen vast wel want je wordt er breed vanmaar dat moet ik niet hebben.
ja maar niet teveel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor de vrouwen is het ook gezond hoor1
!
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:21 schreef PeZu het volgende:
zoals beloofd hier mijn omelet speciaal,
men neme:
3 eieren
4 cupjes koffie melk
1 stuk sucuk (turkse pittge worst)
peper en zout
olijfolie extra maagd
+ de nodige kitchen tools
snij eerst de sucuk in stukje svan ong 0,5 cm
doe de eieren in een schaal/kom, doe hier de koffiemelk bij
voeg naar smaak peper en zout toe en roer alles goed door elkaar tot het 1 egale sunstantie is
gooi wat olijfolie in de pan, verwarm deze tot de juiste temperatuur
gooi nu het ei mengsel in de pan, en voeg de suck toe
dek het geheel af met een deksel voor betere garing
1x omdraaien en dan even verder afbakken et voila, heel smakelijk eten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tijdens het omkeren pwnde de pan mijn vinger du shet omkeren was mislukt en mijn vinger werdt verblijd met een mooie brandblaar![]()
maar het ruikt wel lekker, hoe goor het ook isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar gebakken ei is sowieso goor
vind je de worst wel lekker dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar gebakken ei is sowieso goor
''quote:
Take it back and respect the sucukquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:51 schreef PietjePrecies het volgende:
[afbeelding]
Dat zier er uit als een afgehakte penis, omelet a la Joh Wayne Bobbitt??
romige en volle smaakquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:30 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind het er wel lekker uitzien
Maar koffiemelk, wtf is daar de toegevoegde waarde van ?
Kga dalijk denk ik 2 eitjes maken met 2 kopjes koffiemelk en uiteraard een lekker teentje knoflookquote:
Das wel een flinke teen knoflook gekquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:53 schreef Huppelei het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Tnx voor de knoflook tip btw!![]()
Jij bent zeker zoeen iemand die geen boter lust...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat ziet er nou echt, en dan bedoel ik écht, goor uit
je kan ook bakken met olie heurquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:58 schreef renz0r het volgende:
[..]
Bak jij je eieren, vlees enz zonder boter in de pan?
Hoeveel pannen verbuik je per jaaR?
nou, eigenlijk maar eentje en olijfolie erbij.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:58 schreef renz0r het volgende:
[..]
Bak jij je eieren, vlees enz zonder boter in de pan?
Hoeveel pannen verbuik je per jaaR?
en wat vond je van de koffiemelk toevoeging?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kga dalijk denk ik 2 eitjes maken met 2 kopjes koffiemelk en uiteraard een lekker teentje knoflook
hmmm
Geen foto's dit keerwil wat sneller klaar zijn
a whatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:41 schreef Maikuuul het volgende:
een mes en verschet, en een beker om alles in te kloppen.
Maikuuul bedoelt hier "forket" afgeleid van "fourchette", ook wel "vork" genoemd in het ABN. Limbourgeois...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:58 schreef prof.bierbekje het volgende:
[..]
a what.hier raakte ik t spoor bijster.......
Niet specialer, maar je hebt wel meer "ei" zeg maarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
en wat vond je van de koffiemelk toevoeging?
en ik vd southpark mokquote:Op zondag 20 mei 2007 11:22 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb alleen oog voor die 10 eutjes op de eerste pic van de OP
maikuulquote:Op maandag 19 november 2007 07:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat een gigantische kutkick van een kuttopic met een kutTS![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 07:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat een gigantische kutkick van een kuttopic met een kutTS![]()
quote:
Ziet er uit als blauwe schimmelkaas ofzoquote:Op maandag 19 november 2007 17:12 schreef Ewaldus het volgende:
[ afbeelding ]
Omelet PaddoVriend van mij en ik in de vakantie haha
Wentelteefje is toch brood in ei met kaneel?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:00 schreef Onverlaatje het volgende:
Wie kent hier de wentelteefjes?
hij smaakte wel goedquote:Op maandag 19 november 2007 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ziet er uit als blauwe schimmelkaas ofzo
Und melkquote:Op maandag 19 november 2007 18:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wentelteefje is toch brood in ei met kaneel?
Pleur er dan olie polm in ofzo, wil je echt een tering sterke hasj ommelet koop dan een hasj van minimaal 8.50 euro.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:30 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zolang het een omelet blijft, mag je er toch van alles in flikkeren?Doen!
Precies en een beetje zout erop!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ei roeren en in de pan gooien.
Wanneer komt de "handleiding" hendig sjieke reuzelblokken in het zuur?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:39 schreef Maikuuul het volgende:
Binnenkort maar weer eens een nieuw recept verzinnen
Ah, U kent onze limburgse volksheld Maikuuul niet?quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:11 schreef Matje-1989 het volgende:
Het is trouwens: How to make an omelet..
Nee, sorry. Vertel..quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ah, U kent onze limburgse volksheld Maikuuul niet?
Als je niet weet wie Maikuuul is, valt het Topictitel ook niet uit te leggenquote:
Goed nummerquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:38 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik weet niet wie Maikuul is:
http://wiki.fok.nl/index.php/Maikuuul
was dat voor een kotsplekquote:Op maandag 24 maart 2008 12:17 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Mijnes met Feta kaas en natuurlijk HALAL worst
Het smaakte echt focking lekker.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:38 schreef SlimShady het volgende:
in de pan ziet het er nog lekker uit. maar daarna...
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:34 schreef MASD het volgende:
How to bak een omelet/roerbakei [MASD stylowz]
Je hebt hier wel 1337-kookskills voor nodig dus bereid je voor!
Ingrediënten:
- 5 eiers
- 1 frikandel
- 1 picanto
- 2 plakken ham
- olijfolie
- Croma
- zout
[ afbeelding ]
Als eerste pak je een pan en doe je er olijfolie in, daarna snij je de picanto en de frikandel in stukken.
[ afbeelding ]
Hierna pwn je alles in een pan en laat je het bruinbakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de tijd dat de frikandel en de picanto aan het bakken zijn snij je de ham in stukjes!
[ afbeelding ]
Nu is het tijd om de eiers te klutsen! Ram het ei tegen de zijkant van de schaal en laat dat spul wat erin zit in de schaal tyfen, pas op dat er geen stukjes schaal meegaan.
[ afbeelding ]
Nu pak je een vork oid en ga je als een spast staan roeren, hierdoor zal de eiers een metamorfose ondergaan!
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Nu tyf je eerst een bodem eispul in een nieuwe pan met flink wat Croma. Meteen erboven gooi je jouw ham en frikandellers en picanto. Als alles erin ligt gooi je er nog een laag eispul op. Vergeet het zout niet!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu is er een lange tijd van wachten. Doe er je voordeel mee en ga de fotografiestudent uithangen. Schiet wat kekke foto's van de schalen:
[ afbeelding ]
Disclaimer: helaarsch beschok ik niet over die 1337-kookskills dus tyfde het hele ei door elkaar. Ik besloot er een roerbakei van te maken. Mocht jij wel die skills bezitten, doe er dan je voordeel mee!
Laat alles in de pan totdat het geelgoudbruin van kleur is. Tyf daarna alles op een bord, zoek er een goede rode wijn bij en smakelijk eten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O jah, dat was het woord wat ik zocht. "Schrokken" Thx!quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:41 schreef netromice het volgende:
[..]
gewoon voorzichtig eten, niet schrokken
Het ziet er niet uit.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:34 schreef MASD het volgende:
How to bak een omelet/roerbakei [MASD stylowz]
Je hebt hier wel 1337-kookskills voor nodig dus bereid je voor!
Ingrediënten:
- 5 eiers
- 1 frikandel
- 1 picanto
- 2 plakken ham
- olijfolie
- Croma
- zout
[ afbeelding ]
Als eerste pak je een pan en doe je er olijfolie in, daarna snij je de picanto en de frikandel in stukken.
[ afbeelding ]
Hierna pwn je alles in een pan en laat je het bruinbakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de tijd dat de frikandel en de picanto aan het bakken zijn snij je de ham in stukjes!
[ afbeelding ]
Nu is het tijd om de eiers te klutsen! Ram het ei tegen de zijkant van de schaal en laat dat spul wat erin zit in de schaal tyfen, pas op dat er geen stukjes schaal meegaan.
[ afbeelding ]
Nu pak je een vork oid en ga je als een spast staan roeren, hierdoor zal de eiers een metamorfose ondergaan!
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Nu tyf je eerst een bodem eispul in een nieuwe pan met flink wat Croma. Meteen erboven gooi je jouw ham en frikandellers en picanto. Als alles erin ligt gooi je er nog een laag eispul op. Vergeet het zout niet!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu is er een lange tijd van wachten. Doe er je voordeel mee en ga de fotografiestudent uithangen. Schiet wat kekke foto's van de schalen:
[ afbeelding ]
Disclaimer: helaarsch beschok ik niet over die 1337-kookskills dus tyfde het hele ei door elkaar. Ik besloot er een roerbakei van te maken. Mocht jij wel die skills bezitten, doe er dan je voordeel mee!
Laat alles in de pan totdat het geelgoudbruin van kleur is. Tyf daarna alles op een bord, zoek er een goede rode wijn bij en smakelijk eten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dat er een deel 2 moet komen, goed en vooral lekker topicquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:35 schreef Paaskonijn het volgende:
10 posts voor slotje een tvp plaatsten:')_!
ja, kan ik toch terug kijken om hem keertje te bakken paasfriemelquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:35 schreef Paaskonijn het volgende:
10 posts voor slotje een tvp plaatsten:')_!
"[ONZ-Collab] Culinaire stylowz."quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:27 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik vind dat er een deel 2 moet komen, goed en vooral lekker topic
zit frummel daar ook in verwerkt?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:30 schreef Biancavla het volgende:
[ afbeelding ]
Wel handig want in bovenstaand baksel zitten zoveel calorieën dat je de rest van de week niets meer hoeft te eten.
Niets morgen, vandaag nog!quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:39 schreef Lyzio het volgende:
Ik pwn jullie allemaal met mijn skills op het ei-gebied. Morgen foto's. Newbs zijn jullie, een schande tegenover het ei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |