Kga dalijk denk ik 2 eitjes maken met 2 kopjes koffiemelk en uiteraard een lekker teentje knoflookquote:
Das wel een flinke teen knoflook gekquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:53 schreef Huppelei het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Tnx voor de knoflook tip btw!![]()
Jij bent zeker zoeen iemand die geen boter lust...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat ziet er nou echt, en dan bedoel ik écht, goor uit
je kan ook bakken met olie heurquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:58 schreef renz0r het volgende:
[..]
Bak jij je eieren, vlees enz zonder boter in de pan?
Hoeveel pannen verbuik je per jaaR?
nou, eigenlijk maar eentje en olijfolie erbij.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:58 schreef renz0r het volgende:
[..]
Bak jij je eieren, vlees enz zonder boter in de pan?
Hoeveel pannen verbuik je per jaaR?
en wat vond je van de koffiemelk toevoeging?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kga dalijk denk ik 2 eitjes maken met 2 kopjes koffiemelk en uiteraard een lekker teentje knoflook
hmmm
Geen foto's dit keerwil wat sneller klaar zijn
a whatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:41 schreef Maikuuul het volgende:
een mes en verschet, en een beker om alles in te kloppen.
Maikuuul bedoelt hier "forket" afgeleid van "fourchette", ook wel "vork" genoemd in het ABN. Limbourgeois...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:58 schreef prof.bierbekje het volgende:
[..]
a what.hier raakte ik t spoor bijster.......
Niet specialer, maar je hebt wel meer "ei" zeg maarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
en wat vond je van de koffiemelk toevoeging?
en ik vd southpark mokquote:Op zondag 20 mei 2007 11:22 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb alleen oog voor die 10 eutjes op de eerste pic van de OP
maikuulquote:Op maandag 19 november 2007 07:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat een gigantische kutkick van een kuttopic met een kutTS![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 07:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat een gigantische kutkick van een kuttopic met een kutTS![]()
quote:
Ziet er uit als blauwe schimmelkaas ofzoquote:Op maandag 19 november 2007 17:12 schreef Ewaldus het volgende:
[ afbeelding ]
Omelet PaddoVriend van mij en ik in de vakantie haha
Wentelteefje is toch brood in ei met kaneel?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:00 schreef Onverlaatje het volgende:
Wie kent hier de wentelteefjes?
hij smaakte wel goedquote:Op maandag 19 november 2007 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ziet er uit als blauwe schimmelkaas ofzo
Und melkquote:Op maandag 19 november 2007 18:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wentelteefje is toch brood in ei met kaneel?
Pleur er dan olie polm in ofzo, wil je echt een tering sterke hasj ommelet koop dan een hasj van minimaal 8.50 euro.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:30 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zolang het een omelet blijft, mag je er toch van alles in flikkeren?Doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |