Kga dalijk denk ik 2 eitjes maken met 2 kopjes koffiemelk en uiteraard een lekker teentje knoflookquote:
Das wel een flinke teen knoflook gekquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:53 schreef Huppelei het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Tnx voor de knoflook tip btw!![]()
Jij bent zeker zoeen iemand die geen boter lust...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat ziet er nou echt, en dan bedoel ik écht, goor uit
je kan ook bakken met olie heurquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:58 schreef renz0r het volgende:
[..]
Bak jij je eieren, vlees enz zonder boter in de pan?
Hoeveel pannen verbuik je per jaaR?
nou, eigenlijk maar eentje en olijfolie erbij.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:58 schreef renz0r het volgende:
[..]
Bak jij je eieren, vlees enz zonder boter in de pan?
Hoeveel pannen verbuik je per jaaR?
en wat vond je van de koffiemelk toevoeging?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kga dalijk denk ik 2 eitjes maken met 2 kopjes koffiemelk en uiteraard een lekker teentje knoflook
hmmm
Geen foto's dit keerwil wat sneller klaar zijn
a whatquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:41 schreef Maikuuul het volgende:
een mes en verschet, en een beker om alles in te kloppen.
Maikuuul bedoelt hier "forket" afgeleid van "fourchette", ook wel "vork" genoemd in het ABN. Limbourgeois...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:58 schreef prof.bierbekje het volgende:
[..]
a what.hier raakte ik t spoor bijster.......
Niet specialer, maar je hebt wel meer "ei" zeg maarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
en wat vond je van de koffiemelk toevoeging?
en ik vd southpark mokquote:Op zondag 20 mei 2007 11:22 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb alleen oog voor die 10 eutjes op de eerste pic van de OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |