Google Ads tellen natuurlijk niet, want die worden juist afgestemd op de rest van de pagina.quote:
denk dat die andere reclames ook wel op steekwoorden zoeken...quote:Op donderdag 30 april 2009 19:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Google Ads tellen natuurlijk niet, want die worden juist afgestemd op de rest van de pagina.
OMGquote:
Nou ik zie 't niet.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:49 schreef Biogarde het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?![]()
[ afbeelding ]
Wat? Je ziet het niet of wa?quote:
Nee.quote:
Audi die met het bord links vraagt om/naar de zet/move van BMW, waarop BMW er overheen gaat met een nog groter bord waarop staat Checkmate.quote:
Whehe, owned!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:49 schreef Biogarde het volgende:
[ afbeelding ]
65 mensen veroordeeld in de grootste pedofilie zaak met daarin een reclame ''remember your very first girlfriend''.quote:
Ja ik snap 'm wel, maar vind 'm niet echt goed ofzo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:36 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
65 mensen veroordeeld in de grootste pedofilie zaak met daarin een reclame ''remember your very first girlfriend''.
Wat valt daar niet aan te snappen ?
wel geniale trouwens
PWNDquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:49 schreef Biogarde het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dit is DE klassieker. Deze stond in ieder geval in deel 1quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:58 schreef Bluurgh het volgende:
ik heb hem niet gezien maar het kan toch niet zo zijn dat deze nog niet geplaatst is?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:10 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral de tekst tussen haakjes bovenaan
quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:49 schreef Biogarde het volgende:
[ afbeelding ]
Misplaatst? Eerder juist zeer goed tbh.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:46 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
zat net n nieuwsbericht te kijken op rijnmond.nl![]()
op zn minst misplaatst te noemen
Had ik nog niet gezien, echt super op die manier reclame makenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Jonathan1989 het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op FOK! heb je die natuurlijk wel uitstaanOp vrijdag 22 oktober 2010 20:33 schreef svefn het volgende:
Mooie dingen komen hier langsik zou er bijna m'n adblocker voor uitschakelen.
quote:Wij hebben al ergere gevonden dan op die siteOp vrijdag 22 oktober 2010 20:04 schreef PiRANiA het volgende:
http://econsultancy.com/u(...)y-ad-placements-nsfw
Top 10 van 1 okt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |