abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53671222
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 16:55 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

Zernikeplein 11 bedoel je
Juist
pi_53671286
Ik begin ook wel flauw te worden van die troep. Ik ben aan het afstuderen nu, en ik kan "gelukkig" veel werk op school doen ipv bij de onderneming voor wie ik de opdracht uitvoer.
Maar het uit de lokalen gestuurd worden is echt heel vervelend ja, vooral omdat als ik thuis ga zitten ik niks doe, dat weet ik dan wel weer van mezelf
Hajeto!
pi_53677019
ff een vraagje !

Ik kan niet meer op blackboard komen, ik krijg dan deze melding:

De webpagina kan niet worden weergegeven

Meest waarschijnlijke oorzaken:
Uw computer is niet met internet verbonden.
Er zijn problemen op de website opgetreden.
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.

Mogelijke acties:
Verbindingsproblemen vaststellen

Meer informatie

Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben, waaronder:

De internetverbinding is verbroken.
De website is tijdelijk niet beschikbaar.
De DNS-server is niet bereikbaar.
De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst.
Als dit een (beveiligd) HTTPS-adres is, klikt u op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd. Zorg ervoor dat de SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld onder de beveiligingssectie.

Mijn verbinding is gewoon goed, dus daar kan het niet aan liggen zou je denken... ook het SSL- en TLS-protocollen verhaal heb ik doorgelopen, maar dat lost het ook niet op.

Dat krijg ik ook op www.photobucket.com, terwijl deze het bij andere mensen ook gewoon doen. Dit krijg ik sinds maandag al, best vreemd. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Andere websites doen het wel gewoon !

Help mij !

/edit:

Voor de duidelijkheid: ik kom niet via www.helo.hanze.nl op de website, en ook www.hanze.nl lukt niet !
Fingerspitzgefühl
pi_53677038
Het is woensdagavond, dan ligt Blackboard er altijd uit!
Onderhoudsavond!
pi_53677052
Al kan ik er nu wel gewoon op.
pi_53677482
Ik heb dit probleem al sinds maandag. Via Firefox lukt het ook niet. Op de pc beneden lukt het wel, er zit een router tussen maar ik heb niks raars gedaan met de pc sinds maandag...vreemd !
Fingerspitzgefühl
pi_53677526
Ja dan weet ik het ook niet, sorry.
Voor de rest heb ik geen verstand van computers ofzo
pi_53678191
Ik heb maar een systeemherstel gedaan op aanrade nvan ee nvriend van mij, en nu doet ie het weer
Fingerspitzgefühl
pi_53814776
Vanmorgen hoorde ik van de koffiedame dat het DE café blijft en dat er in het nieuwe gedeelte gewoon een extra komt. Hopelijk is dat even snel klaar daar, want ik word echt gek van dat wachten op m'n koffie.
pi_53816746
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:04 schreef Poerkie het volgende:
Vanmorgen hoorde ik van de koffiedame dat het DE café blijft en dat er in het nieuwe gedeelte gewoon een extra komt. Hopelijk is dat even snel klaar daar, want ik word echt gek van dat wachten op m'n koffie.
hehe ja het is inderdaad wel erg druk, maar ook in de gewone kantine :s

Ik hoorde dat de kantine/DE zouden verhuizen naar het aquarium... dus opzich; roddels genoeg, wat er van waar is zien we vanzelf wel?
pi_53820566
Nieuwe gedeelte ziet er wel mooi uit Die koffiemachines vooral!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:42:47 #114
182751 MisterO
wispelvurig
pi_53821934
Ik heb even de projectontwikkelaar gevraagd wat er allemaal in het nieuwe gedeelte komt...

GEEN AH To Go
Australian
Catering
Er komt een winkelstraat lol ik heb geen idee hoe ze dat willen realiseren, het moet aan de zijkant komen ofzo
En nog iets groots, waar ze nog mee in onderhandeling zijn
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_53822199
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:42 schreef MisterO het volgende:
Ik heb even de projectontwikkelaar gevraagd wat er allemaal in het nieuwe gedeelte komt...

GEEN AH To Go
Australian
Catering
Er komt een winkelstraat lol ik heb geen idee hoe ze dat willen realiseren, het moet aan de zijkant komen ofzo
Geen AH to go?
pi_53822784
Raar.. de komst van een AH to go heb ik ook meerdere malen gehoord.
pi_53824050
Welk nieuwe gedeelte hebben we het nu over?
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:10:04 #118
182751 MisterO
wispelvurig
pi_53824237
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:20 schreef Poerkie het volgende:
Raar.. de komst van een AH to go heb ik ook meerdere malen gehoord.
Was maar een gerucht dat door iedereen verspreidt is helaas
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:08:55 #119
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_53832298
Kan je ook ergens op de hanze peukjes halen?
  Redactie Frontpage woensdag 10 oktober 2007 @ 10:09:57 #120
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_53832339
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:08 schreef RickoKun het volgende:
Kan je ook ergens op de hanze peukjes halen?
staat dirk er nog met z'n wagen? dan moet je daar ff heen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_53835593
nope die is helaas weg
Hajeto!
  Redactie Frontpage woensdag 10 oktober 2007 @ 12:36:15 #122
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_53836066
sinds wanneer dat
With four other people
And aliens
pi_53836153
ik heb hem dit jaar helemaal nog niet gezien.. Jammer de bammer.. ik vond die dirk een mooie kerel
Hajeto!
  woensdag 10 oktober 2007 @ 17:13:10 #124
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_53842471
hoe zit het nou met het DE café blijft die of gaat die weg ?

[edit] het blijft dus blijkbaar? [/edit]
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_53845679
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 17:13 schreef BaggerUser het volgende:
hoe zit het nou met het DE café blijft die of gaat die weg ?

[edit] het blijft dus blijkbaar? [/edit]
Ik weet het niet.. denk dat die wel blijft
Maar ze hebben het wel erg vaag gemaakt zo met dat lokaal ergens in het midden etc. Ziet er echt vreselijk uit. Is dat lokaal voor nood of?
pi_53848398
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Ik weet het niet.. denk dat die wel blijft
Maar ze hebben het wel erg vaag gemaakt zo met dat lokaal ergens in het midden etc. Ziet er echt vreselijk uit. Is dat lokaal voor nood of?
Ik mag hopen dat het voor nood is .
pi_53881101
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:42 schreef MisterO het volgende:

GEEN AH To Go
Australian
Catering
vanaf volgende week is DE dus weg... geen heerlijke capuccino meer om lange schooldagen door te komen.

En nee hij komt dus ook niet terug

Maar we krijgen ipv daarvan een Australian.
pi_53884606
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

vanaf volgende week is DE dus weg... geen heerlijke capuccino meer om lange schooldagen door te komen.

En nee hij komt dus ook niet terug

Maar we krijgen ipv daarvan een Australian.
Echt?
Maar Australian verkoopt ook koffie hoor, heel veel verschillende soorten.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:31:44 #129
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_53891149
kan je bij die Australian ook phatte trainingsbroeken kopen?
pi_53897620
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 13:15 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Echt?
Maar Australian verkoopt ook koffie hoor, heel veel verschillende soorten.
heel veel soorten maar geen lekkere.

beetje aparte rare koffie
pi_53901045
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

heel veel soorten maar geen lekkere.

beetje aparte rare koffie
Dat weet ik dan weer niet, ik drink geen koffie.
Ik ben wel benieuwd naar de chocolademelk, ik kan me niet zoveel voorstellen bij een bolletje chocolade-ijs met melk die vervolgens opgeschuimd wordt...
pi_53904242
Iemand al enig idee wanneer het af is?
  Redactie Frontpage zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:46:06 #133
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_53906138
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 01:34 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat weet ik dan weer niet, ik drink geen koffie.
Ik ben wel benieuwd naar de chocolademelk, ik kan me niet zoveel voorstellen bij een bolletje chocolade-ijs met melk die vervolgens opgeschuimd wordt...
de chocomelk is goed te doen van Australian hoor
With four other people
And aliens
pi_53921864
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 11:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Iemand al enig idee wanneer het af is?
Aangezien ze vrijdag druk bezig waren om het nieuwe gedeelte in te richten, het DE café al gesloten was en heel veel in de aanbieding was in de kantine, mag ik toch echt hopen dat het na de herfstvakantie allemaal klaar is.
pi_53922044
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 11:27 schreef Poerkie het volgende:

[..]

Aangezien ze vrijdag druk bezig waren om het nieuwe gedeelte in te richten, het DE café al gesloten was en heel veel in de aanbieding was in de kantine, mag ik toch echt hopen dat het na de herfstvakantie allemaal klaar is.
Laten we dat hopen inderdaad
  zondag 14 oktober 2007 @ 11:43:17 #136
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_53922076
tvp
Freed from desire, Mind and senses purified.
pi_53948202
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 11:27 schreef Poerkie het volgende:

[..]

De kantine was vandaag al wel open. Lag nog niet heel veel in de vitrines. Alleen frisdrank, broodjes en koekjes.
Het kassasysteem liep ook nog vrij stroef, ze moeten nog even wennen

De australian zag er ook al redelijk geinstalleerd uit, of die ook al echt open was weet ik niet.

Kantine ziet er wel mooi uit, alleen die oranje stoelen vind ik echt....
pi_53948275
Ik zal het pas allemaal ergens volgende week zien Ben wel nieuwsgierig.
Het is niet dat ik veel in de kantine koop ofzo, maar misschien als ze iets meer (gezondere ) dingen hebben dan wel!
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:14:48 #139
182751 MisterO
wispelvurig
pi_53972824
De kantine was vandaag open, maar ik moet er nog steeds heel erg aan wennen... Had het heel anders verwacht... ,veel gezelliger ofzo. Met wat computer erbij enzo... Maar het wordt vast wel gezelliger als het lekker vanouds druk wordt vanaf next week
pi_54106020
Heb het idee als of ik in een ziekenhuis ben als ik in het Atrium sta. Paar bedden langs de muur, hier en daar een rolstoel en schreeuwende kinderen, klaar ben je.

En verschillende koffie bij dew Australian? Ik krijg uit een automaat koffie, of ging het om de verschillende type koffie

Hanze is voorlopig een grote puinzooi, fysiek als organisatorisch.

IK WIL PC'S!!!!!!!!!
pi_54107325
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 10:52 schreef Priezt het volgende:
Heb het idee als of ik in een ziekenhuis ben als ik in het Atrium sta. Paar bedden langs de muur, hier en daar een rolstoel en schreeuwende kinderen, klaar ben je.

En verschillende koffie bij dew Australian? Ik krijg uit een automaat koffie, of ging het om de verschillende type koffie

IK WIL PC'S!!!!!!!!!
lang leve mijn laptop

druk vandaag weer op de hanze... weer paar uur in het aquarium gezeten, blub blub....
pi_54110832
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 10:52 schreef Priezt het volgende:

IK WIL PC'S!!!!!!!!!
Echt gezellig is het niet nee.
Wat mij opviel (en waar ik me aan stoor) is dat de Hanze zegt bezig te zijn met de toegankelijkheid van de school voor gehandicapten. Als je de nieuwe kantine ziet dan krijg ik toch een ander beeld, het lijkt er eerder op of ze zo veel mogelijk hun best hebben gedaan om de kantine zo min mogelijk toegankelijk te maken.

Je kunt als rolstoelgebruiker (of als je geen trap kunt lopen) niet eens een broodje halen omdat dat deel alleen met een trap te bereiken is. En een plekje uitzoeken wordt ook erg lastig als 95% van de stoelen en tafels op een verhoging staan.

Het enige positieve aan het Atrium is dat er gisteren live muziek was en dat ze dit met enige regelmaat zullen herhalen.

En de Australian valt ook tegen. Ik wilde gisteren om 12.30 een warme chocolademelk halen, was die op.
Ik werd verwezen naar de kantine, je weet wel, die met die trap waar ik niet af kan.

Dat geld hadden ze dan inderdaad beter kunnen steken in meer projectruimtes en PC's.
pi_54112377
Ik vind de nieuwe kantine te modern, strak, steriel
  Redactie Frontpage dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:13:30 #144
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_54112424
hmmm schiet me ineens te binnen dat ik nog een boek moet inleveren bij de mediatheek
With four other people
And aliens
pi_54116744
Wat was er aan de hand bij het techniek gebouw? Ambulances en traumaheli waren er
Hajeto!
pi_54117054
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 19:45 schreef Crack_david het volgende:
Wat was er aan de hand bij het techniek gebouw? Ambulances en traumaheli waren er
Wanneer was dat?
pi_54117640
rond half 2
Hajeto!
pi_54127273
quote:
Daar heb ik helemaal niks van meegekregen Toen had ik nou ja les rond half 2...
pi_54127523
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 20:25 schreef Crack_david het volgende:
rond half 2
Hmm, toen was ik net weer richting huis. Ben ook wel nieuwsgierig.
pi_54128263
quote:
meisje onwel geworden en van trappen gevallen
pi_54136142
Van DNA-trap, hij is nu buiten gebruik... om te controleren of hij toch niet gevaarlijk is of toch echt veilig is geloof ik...
pi_54141205
auw...
pi_54148841
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 09:25 schreef krapula het volgende:

[..]

meisje onwel geworden en van trappen gevallen
auw idd

ik heb nu officieel besloten dat ik de kantine niks vind. Waarom is het verkoopgedeelte onder in dat kleine hoekje verstopt??
En de koffie van Australian... tjah... sterke koffie in elk geval

Bespaart wel weer een hoop capuccino kosten Alhoewel ik nu aan de sandwiches verslaafd raak ben ik bang
pi_54150719
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:32 schreef Mar0988 het volgende:
Van DNA-trap, hij is nu buiten gebruik... om te controleren of hij toch niet gevaarlijk is of toch echt veilig is geloof ik...
DNA trap? Die half gare betonnen treden in het Techniek gebouw die zo fijn meeveren? Vind ze niet gevaarlijk ofzo maar wel te smal, je kan er niet met twee man naast elkaar lopen.
pi_54153113
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 23:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

auw idd

ik heb nu officieel besloten dat ik de kantine niks vind. Waarom is het verkoopgedeelte onder in dat kleine hoekje verstopt??
Ja dat snap ik ook niet
Nouja, nog 1 blok en dan ben ik er toch eerst 10 maanden niet te vinden
pi_54153911
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 01:01 schreef Priezt het volgende:

[..]

DNA trap? Die half gare betonnen treden in het Techniek gebouw die zo fijn meeveren? Vind ze niet gevaarlijk ofzo maar wel te smal, je kan er niet met twee man naast elkaar lopen.
nee, DNA-trap is redelijk nieuw geloof ik, helemaal aan het einde, richting de D-vleugel.
pi_54153934
Die nieuwe kantine is idd niet heel optimaal WAAROM drukken ze dat ding helemaal vol met net-niet-stoere-kleur-oranje-meubels en waarom gebruiken ze meerdere goedkoopie-vloerrommel? Ziet er niet uit...
  donderdag 25 oktober 2007 @ 13:46:31 #158
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_54158612
Een meid zei dat gisteren ook tegen mij in de bus, dat diegene van de DNA trap was gepleurd.

Ik zag op het moment die trauma helicopter landen, en diegene ging in de ambulance en toen ging de heli ook snel weer weg.
  zondag 4 november 2007 @ 10:43:16 #159
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_54351476
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:46 schreef RickoKun het volgende:
Een meid zei dat gisteren ook tegen mij in de bus, dat diegene van de DNA trap was gepleurd.

Ik zag op het moment die trauma helicopter landen, en diegene ging in de ambulance en toen ging de heli ook snel weer weg.
die zal dus geen goed gebruik van de nieuwe kantine kunnen maken met zijn/haar rolstoel....
niets
pi_54351716
quote:
Op zondag 4 november 2007 10:43 schreef Ewaldus het volgende:

[..]

die zal dus geen goed gebruik van de nieuwe kantine kunnen maken met zijn/haar rolstoel....
Heb je het nu over kantine in techniek of eco gebouw?
pi_54354438
Hi, ik kan niet meer op blackboard komen. als ik inlog opend ie 5 nieuwe schermen. Iemand hier ervaring mee?
pi_54361059
quote:
Op zondag 4 november 2007 10:43 schreef Ewaldus het volgende:

[..]

Dat valt achteraf toch nog wel mee, ik was een beetje voorbarig.
Aan de linkerkant, tussen de muur en de verhoging voor de tafels en stoelen is een rolstoel ' ramp'. Nog niet ideaal als je niet makkelijk loopt maar de kantine is dus wel te bereiken met een rolstoel.

Wel ideaal dat je in de kantine lekker wireless kan internetten.
pi_54361077
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:39 schreef Stienn het volgende:
Hi, ik kan niet meer op blackboard komen. als ik inlog opend ie 5 nieuwe schermen. Iemand hier ervaring mee?
Ik heb nergens last van.
pi_54366095
heb het ook alleen met deze laptop...
pi_54389845
stadjeshal?

met welke lijn, vanaf station?
hoelang is de reistijd?
pi_54390543
9292ov?
pi_54390676
quote:
Op maandag 5 november 2007 21:22 schreef Ici-Paris het volgende:
stadjeshal?

hoelang is de reistijd?
Bus 6 richting Hoornse Meer en dan bij Corpushuys uitstappen... www.arriva.nl, daar kun je de reistijden vinden
pi_54393126
quote:
Op maandag 5 november 2007 21:22 schreef Ici-Paris het volgende:
stadjeshal?

hoelang is de reistijd?
argh ja suf gedoe daar in die hal... zou toch denken dat ze zat ruimtes hebben...

maar ja lijn 6 idd... daar eruit waar iedereen uitstapt en dan achter de massa aan

wij hadden vorig jaar zelfs mensen in de klas die niet door hadden dat de stadjershal niet op het zernike terrein is... dat was ook nog wel behoorlijk grappig
pi_54397416
Ja wij hebben daar ook wel eens tentamen gehad.. vreselijk
Gelukkig heb ik ze deze keer gewoon lekker in mijn eigen gebouw!
pi_54398434
Ik ben er alweer klaar mee. Gisteren eentje gehad in de Appel en dat was het dan wel weer.
pi_54399027
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

argh ja suf gedoe daar in die hal... zou toch denken dat ze zat ruimtes hebben...

maar ja lijn 6 idd... daar eruit waar iedereen uitstapt en dan achter de massa aan

wij hadden vorig jaar zelfs mensen in de klas die niet door hadden dat de stadjershal niet op het zernike terrein is... dat was ook nog wel behoorlijk grappig
Ik kreeg gisterochtend, 10 minuten voor het tentamen een telefoontje van een klasgenootje: Yoo, ben op Zernike, waar is die stadjershal?
pi_54407319
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 09:29 schreef Poerkie het volgende:
Ik ben er alweer klaar mee. Gisteren eentje gehad in de Appel en dat was het dan wel weer.
* KiwiTjuHh jaloers is..
pi_54407453
Ik heb vanmorgen een in de Appel gehad en volgende week nog een in Martiniplaza en een presentatie en dat was het.
Ben tot nu toe niet echt onder de indruk van de studiedruk of wat ervoor door moet gaan.
pi_54407543
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 16:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb vanmorgen een in de Appel gehad en volgende week nog een in Martiniplaza en een presentatie en dat was het.
Ben tot nu toe niet echt onder de indruk van de studiedruk of wat ervoor door moet gaan.
Wat studeer je dan? Ben je uiteindelijk SJD of HBO recht gaan doen?
Als dat zo is, bereid je dan maar voor.. er staat je nog heel wat te wachten
pi_54420549
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 16:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Wat studeer je dan? Ben je uiteindelijk SJD of HBO recht gaan doen?
Als dat zo is, bereid je dan maar voor.. er staat je nog heel wat te wachten
Op dit moment nog SJD maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik dit blijf doen of toch nog overstap naar Rechten.
Ik mag hopen dat het beter wordt, als het vier jaar zo moet vrees ik dat ik hersendood van school kom.
pi_54424500
quote:
Op woensdag 7 november 2007 01:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Op dit moment nog SJD maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik dit blijf doen of toch nog overstap naar Rechten.
Ik mag hopen dat het beter wordt, als het vier jaar zo moet vrees ik dat ik hersendood van school kom.
Dat komt wel goed Trust me!
pi_54433826
quote:
Op woensdag 7 november 2007 11:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Dat komt wel goed Trust me!
  zondag 11 november 2007 @ 21:06:06 #178
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_54535855
morgen tentamen bij de stadjershal

lijn 6 moeti k hebben maar waar uit te stappen en hoe dan verder te lopen, iemand ?
Riemen
fiets kopen
  Redactie Frontpage zondag 11 november 2007 @ 21:15:07 #179
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_54536086
quote:
Op maandag 5 november 2007 21:56 schreef Mar0988 het volgende:

[..]

Bus 6 richting Hoornse Meer en dan bij Corpushuys uitstappen... www.arriva.nl, daar kun je de reistijden vinden
With four other people
And aliens
  zondag 11 november 2007 @ 21:27:00 #180
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_54536416
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:15 schreef Etcetera het volgende:

[..]
oke ik ben niet meer wakker blijkbaar haha dank!
Riemen
fiets kopen
  Redactie Frontpage zondag 11 november 2007 @ 21:29:04 #181
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_54536465
np
oh, en het is dan nog wel een eindje lopen, rechtdoor, rotonde over en dan ergens aan de rechterkan is een hoog gebouw. daar is een hek (nog een eindje voor het gebouw) daar doorheen, het is een sporthal geloof ik. in de kantine als het goed is linkerkant.

ik vind het een kut plaats, gezien het feit dat ik het niet kon vinden de eerste keer en daardoor tentamen niet heb mogen maken

ik hoop dat je het haalt
With four other people
And aliens
pi_54538765
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:29 schreef Etcetera het volgende:
np
oh, en het is dan nog wel een eindje lopen, rechtdoor, rotonde over en dan ergens aan de rechterkan is een hoog gebouw. daar is een hek (nog een eindje voor het gebouw) daar doorheen, het is een sporthal geloof ik. in de kantine als het goed is linkerkant.

ik vind het een kut plaats, gezien het feit dat ik het niet kon vinden de eerste keer en daardoor tentamen niet heb mogen maken

ik hoop dat je het haalt
van wat ik me kan herinderen wat het stukje verder lopen en dan links

dus denk dat jij gewoon te vroeg bent uitgestapt... Maar morgen gewoon de massa volgen, iedereen in die bus moet naar de Stadjershal
  Redactie Frontpage maandag 12 november 2007 @ 16:34:10 #183
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_54554158
mjah bij mij was er geen massa om te volgen anders had ik dat wel gedaan
With four other people
And aliens
pi_54582146
Zo, even tot maandag geen Hanze. Tentamens zitten erop!
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:03:48 #185
182751 MisterO
wispelvurig
pi_54585452
Ik ben echt verslaafd aan de brownie van de Australian Zoooooo lekker
pi_54585804
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:03 schreef MisterO het volgende:
Ik ben echt verslaafd aan de brownie van de Australian Zoooooo lekker
Zeg dat nou niet.. dan moet ik er ook een halen. En ik denk dat ik dat beter niet kan doen want dan moet ik ze vast vaker halen
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:28:16 #187
182751 MisterO
wispelvurig
pi_54586091
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Zeg dat nou niet.. dan moet ik er ook een halen. En ik denk dat ik dat beter niet kan doen want dan moet ik ze vast vaker halen
Dat chocola is zooo lekker! En die stukjes die erin zitten

pi_54590647
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo, even tot maandag geen Hanze. Tentamens zitten erop!
Ik heb morgen nog een presentatie en mag morgen en donderdag presentaties van anderen bekijken.
En vrijdag moet ik mijn portfolio inleveren dus daar gaat ook nog wel wat tijd in zitten.
pi_54590758
Donderdag tentamen in de immanuelkerk ofzo, die kerken zitten ook alleen maar extra geld te vangen. Zal wel slecht gaan met de collecte denk ik
Fingerspitzgefühl
pi_54591593
quote:
Op woensdag 14 november 2007 00:19 schreef ForumGek het volgende:
Donderdag tentamen in de immanuelkerk ofzo, die kerken zitten ook alleen maar extra geld te vangen. Zal wel slecht gaan met de collecte denk ik
Hehehe, in een kerk?
pi_54592399
Lol, kreeg ook excuusmail vanuit iemand van het FEM..

Bleek niet genoeg ruimte of tafels/stoelen in die kerk dat er zelfs studenten op de grond moesten zitten.

Ik had donderdag ook tentamen in de Immanuelkerk.. maar die moet ik gaan herkansen.. ze vonden hem niet goed genoeg.

Morgen tentamen in de appel.. brr, half 9 al.
pi_54594550
quote:
Op woensdag 14 november 2007 03:34 schreef mSt. het volgende:
Lol, kreeg ook excuusmail vanuit iemand van het FEM..

Bleek niet genoeg ruimte of tafels/stoelen in die kerk dat er zelfs studenten op de grond moesten zitten.

Ik had donderdag ook tentamen in de Immanuelkerk.. maar die moet ik gaan herkansen.. ze vonden hem niet goed genoeg.

Morgen tentamen in de appel.. brr, half 9 al.
Met hoeveel man waren jullie? Wij zijn geloof ik met 285 ofzo, ik hoop dat dat gaat lukken !

We zitten dan toch neit aan van die kerkbanken of wel? Dat zou echt shitty zijn !
Fingerspitzgefühl
pi_54600641
Nah, zijn gewoon tafeltjes.. zou het niet weten.. wij waren met 150 van ons tentamen.. maar er zaten nog een paar rijen die een ander tentamen aan het maken waren.. het zat wel al vrij vol toen.. Als je een beetje optijd komt gewoon voor de deur gaan staan.. ben je als eerste binnen en weet je tenminste zeker dat je kan zitten..

Tentamen van half 9 niet gehaald.. fiets is gesloopt.. en bus is echt ruk vanuit Beijum.. bijna een uur in de bus zitten.. Kwam te laat dus. Heerlijk al dat herkansen..
pi_54602481
quote:
Op woensdag 14 november 2007 01:25 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Hehehe, in een kerk?
En wat voor een!
Vet schrale bende daar!
pi_54605405
Sjeh, maar god heeft het zo gewild he.
pi_54876736
quote:
Op woensdag 14 november 2007 00:19 schreef ForumGek het volgende:
In een... kerk Sheesh, toen ik er nog studeerde hebben we één keer naar de kantine moeten verkassen en toen sprak men al van een schande. Nja, met een biechthokje in de buurt kun je de situatie wellicht nog een positieve draai geven
The prettiest people do the ugliest things
pi_54923170
schiet ook niet op met die cijfers van het tentamen
pi_54923847
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:09 schreef Ici-Paris het volgende:
Ga er achteraan, heb ik ook gedaan en toen kwamen ze allemaal met bosjes binnen.
pi_54938069
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:09 schreef Ici-Paris het volgende:
Hmm, ik heb sinds afgelopen maandag alles terug!
pi_55062650
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 15:10 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Echt gezellig is het niet nee.
Wat mij opviel (en waar ik me aan stoor) is dat de Hanze zegt bezig te zijn met de toegankelijkheid van de school voor gehandicapten. Als je de nieuwe kantine ziet dan krijg ik toch een ander beeld, het lijkt er eerder op of ze zo veel mogelijk hun best hebben gedaan om de kantine zo min mogelijk toegankelijk te maken.
Er komen nog aanpassingen in het atrium voor gehandicapten, ik meen dat er iets van een klein liftje komt aan de zijkant (links).
pi_55063921
Je kan ook aan de linkerkant met een rolstoel naar beneden gaan om voedsel te halen.
pi_55065202
Ik ben in het Atrium geweest, wat een verschil vergeleken met kantine in Zernikeplein 11!!!
Het is er echt heel ruim en licht!
pi_55069080
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:10 schreef Tommeke het volgende:
Je kan ook aan de linkerkant met een rolstoel naar beneden gaan om voedsel te halen.
Klopt, naar beneden kan wel. Maar vervolgens ergens aan een tafel je eten opeten wordt lastig omdat 90% van de tafels op de 'trap' staat.
Een liftje zou een hele vooruitgang zijn maar daarmee zou nog steeds een groot deel van de kantine onbereikbaar zijn. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat liftje op iedere trede laten stoppen.
pi_55069506
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:29 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Klopt, naar beneden kan wel. Maar vervolgens ergens aan een tafel je eten opeten wordt lastig omdat 90% van de tafels op de 'trap' staat.
Een liftje zou een hele vooruitgang zijn maar daarmee zou nog steeds een groot deel van de kantine onbereikbaar zijn. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat liftje op iedere trede laten stoppen.
Nee klopt, en die toegangsdeuren als je vanaf abc de kantine inkomt (op de begane grond) zijn ook niet handig, ik heb laatst voor iemand in een rolstoel die deuren maar opengehouden want hij kwam er anders niet doorheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')