Ik mag hopen dat het voor nood isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. denk dat die wel blijft
Maar ze hebben het wel erg vaag gemaakt zo met dat lokaal ergens in het midden etc. Ziet er echt vreselijk uit. Is dat lokaal voor nood of?
vanaf volgende week is DE dus weg... geen heerlijke capuccino meer om lange schooldagen door te komen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:42 schreef MisterO het volgende:
Ik heb even de projectontwikkelaar gevraagd wat er allemaal in het nieuwe gedeelte komt...
GEEN AH To Go![]()
Australian
Catering
Er komt een winkelstraat lolik heb geen idee hoe ze dat willen realiseren, het moet aan de zijkant komen ofzo
En nog iets groots, waar ze nog mee in onderhandeling zijn
Echt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
vanaf volgende week is DE dus weg... geen heerlijke capuccino meer om lange schooldagen door te komen.
En nee hij komt dus ook niet terug
Maar we krijgen ipv daarvan een Australian.![]()
heel veel soorten maar geen lekkere.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Echt?
Maar Australian verkoopt ook koffie hoor, heel veel verschillende soorten.![]()
Dat weet ik dan weer niet, ik drink geen koffie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
heel veel soorten maar geen lekkere.
beetje aparte rare koffie
de chocomelk is goed te doen van Australian hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet, ik drink geen koffie.
Ik ben wel benieuwd naar de chocolademelk, ik kan me niet zoveel voorstellen bij een bolletje chocolade-ijs met melk die vervolgens opgeschuimd wordt...![]()
Aangezien ze vrijdag druk bezig waren om het nieuwe gedeelte in te richten, het DE café al gesloten was en heel veel in de aanbieding was in de kantine, mag ik toch echt hopen dat het na de herfstvakantie allemaal klaar is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Iemand al enig idee wanneer het af is?
Laten we dat hopen inderdaadquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:27 schreef Poerkie het volgende:
[..]
Aangezien ze vrijdag druk bezig waren om het nieuwe gedeelte in te richten, het DE café al gesloten was en heel veel in de aanbieding was in de kantine, mag ik toch echt hopen dat het na de herfstvakantie allemaal klaar is.
De kantine was vandaag al wel open. Lag nog niet heel veel in de vitrines. Alleen frisdrank, broodjes en koekjes.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:27 schreef Poerkie het volgende:
[..]
Aangezien ze vrijdag druk bezig waren om het nieuwe gedeelte in te richten, het DE café al gesloten was en heel veel in de aanbieding was in de kantine, mag ik toch echt hopen dat het na de herfstvakantie allemaal klaar is.
lang leve mijn laptopquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:52 schreef Priezt het volgende:
Heb het idee als of ik in een ziekenhuis ben als ik in het Atrium sta. Paar bedden langs de muur, hier en daar een rolstoel en schreeuwende kinderen, klaar ben je.
En verschillende koffie bij dew Australian? Ik krijg uit een automaat koffie, of ging het om de verschillende type koffie![]()
Hanze is voorlopig een grote puinzooi, fysiek als organisatorisch.
IK WIL PC'S!!!!!!!!!![]()
Echt gezellig is het niet nee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:52 schreef Priezt het volgende:
Heb het idee als of ik in een ziekenhuis ben als ik in het Atrium sta. Paar bedden langs de muur, hier en daar een rolstoel en schreeuwende kinderen, klaar ben je.
En verschillende koffie bij dew Australian? Ik krijg uit een automaat koffie, of ging het om de verschillende type koffie![]()
Hanze is voorlopig een grote puinzooi, fysiek als organisatorisch.
IK WIL PC'S!!!!!!!!!![]()
Wanneer was dat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:45 schreef Crack_david het volgende:
Wat was er aan de hand bij het techniek gebouw? Ambulances en traumaheli waren er
Daar heb ik helemaal niks van meegekregenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:45 schreef Crack_david het volgende:
Wat was er aan de hand bij het techniek gebouw? Ambulances en traumaheli waren er
Hmm, toen was ik net weer richting huis. Ben ook wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:25 schreef Crack_david het volgende:
rond half 2
meisje onwel geworden en van trappen gevallenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:45 schreef Crack_david het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |