quote:Op zondag 4 november 2007 10:43 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
die zal dus geen goed gebruik van de nieuwe kantine kunnen maken met zijn/haar rolstoel....
Ik heb nergens last van.quote:Op zondag 4 november 2007 13:39 schreef Stienn het volgende:
Hi, ik kan niet meer op blackboard komen. als ik inlog opend ie 5 nieuwe schermen. Iemand hier ervaring mee?
Bus 6 richting Hoornse Meer en dan bij Corpushuys uitstappen... www.arriva.nl, daar kun je de reistijden vindenquote:Op maandag 5 november 2007 21:22 schreef Ici-Paris het volgende:
stadjeshal?
met welke lijn, vanaf station?
hoelang is de reistijd?
argh ja suf gedoe daar in die hal... zou toch denken dat ze zat ruimtes hebben...quote:Op maandag 5 november 2007 21:22 schreef Ici-Paris het volgende:
stadjeshal?
met welke lijn, vanaf station?
hoelang is de reistijd?
Ik kreeg gisterochtend, 10 minuten voor het tentamen een telefoontje van een klasgenootje: Yoo, ben op Zernike, waar is die stadjershal?quote:Op maandag 5 november 2007 23:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
argh ja suf gedoe daar in die hal... zou toch denken dat ze zat ruimtes hebben...
maar ja lijn 6 idd... daar eruit waar iedereen uitstapt en dan achter de massa aan
wij hadden vorig jaar zelfs mensen in de klas die niet door hadden dat de stadjershal niet op het zernike terrein is... dat was ook nog wel behoorlijk grappig
* KiwiTjuHh jaloers is..quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:29 schreef Poerkie het volgende:
Ik ben er alweer klaar mee. Gisteren eentje gehad in de Appel en dat was het dan wel weer.
Wat studeer je dan? Ben je uiteindelijk SJD of HBO recht gaan doen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb vanmorgen een in de Appel gehad en volgende week nog een in Martiniplaza en een presentatie en dat was het.![]()
Ben tot nu toe niet echt onder de indruk van de studiedruk of wat ervoor door moet gaan.![]()
Op dit moment nog SJD maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik dit blijf doen of toch nog overstap naar Rechten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wat studeer je dan? Ben je uiteindelijk SJD of HBO recht gaan doen?
Als dat zo is, bereid je dan maar voor.. er staat je nog heel wat te wachten
Dat komt wel goedquote:Op woensdag 7 november 2007 01:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Op dit moment nog SJD maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik dit blijf doen of toch nog overstap naar Rechten.
Ik mag hopen dat het beter wordt, als het vier jaar zo moet vrees ik dat ik hersendood van school kom.![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 21:56 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Bus 6 richting Hoornse Meer en dan bij Corpushuys uitstappen... www.arriva.nl, daar kun je de reistijden vinden
van wat ik me kan herinderen wat het stukje verder lopen en dan linksquote:Op zondag 11 november 2007 21:29 schreef Etcetera het volgende:
np
oh, en het is dan nog wel een eindje lopen, rechtdoor, rotonde over en dan ergens aan de rechterkan is een hoog gebouw. daar is een hek (nog een eindje voor het gebouw) daar doorheen, het is een sporthal geloof ik. in de kantine als het goed is linkerkant.
ik vind het een kut plaats, gezien het feit dat ik het niet kon vinden de eerste keer en daardoor tentamen niet heb mogen maken
ik hoop dat je het haalt
Zeg dat nou niet.. dan moet ik er ook een halen. En ik denk dat ik dat beter niet kan doen want dan moet ik ze vast vaker halenquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:03 schreef MisterO het volgende:
Ik ben echt verslaafd aan de brownie van de AustralianZoooooo lekker
![]()
Dat chocola is zooo lekker! En die stukjes die erin zittenquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet.. dan moet ik er ook een halen. En ik denk dat ik dat beter niet kan doen want dan moet ik ze vast vaker halen
Ik heb morgen nog een presentatie en mag morgen en donderdag presentaties van anderen bekijken.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo, even tot maandag geen Hanze. Tentamens zitten erop!
Hehehe, in een kerk?quote:Op woensdag 14 november 2007 00:19 schreef ForumGek het volgende:
Donderdag tentamen in de immanuelkerk ofzo, die kerken zitten ook alleen maar extra geld te vangen. Zal wel slecht gaan met de collecte denk ik
Met hoeveel man waren jullie? Wij zijn geloof ik met 285 ofzo, ik hoop dat dat gaat lukkenquote:Op woensdag 14 november 2007 03:34 schreef mSt. het volgende:
Lol, kreeg ook excuusmail vanuit iemand van het FEM..
Bleek niet genoeg ruimte of tafels/stoelen in die kerk dat er zelfs studenten op de grond moesten zitten.
Ik had donderdag ook tentamen in de Immanuelkerk.. maar die moet ik gaan herkansen.. ze vonden hem niet goed genoeg.![]()
Morgen tentamen in de appel.. brr, half 9 al.
In een... kerkquote:Op woensdag 14 november 2007 00:19 schreef ForumGek het volgende:
Donderdag tentamen in de immanuelkerk ofzo, die kerken zitten ook alleen maar extra geld te vangen. Zal wel slecht gaan met de collecte denk ik
Ga er achteraan, heb ik ook gedaan en toen kwamen ze allemaal met bosjes binnen.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:09 schreef Ici-Paris het volgende:
schiet ook niet op met die cijfers van het tentamen
Hmm, ik heb sinds afgelopen maandag alles terug!quote:Op donderdag 29 november 2007 17:09 schreef Ici-Paris het volgende:
schiet ook niet op met die cijfers van het tentamen
Er komen nog aanpassingen in het atrium voor gehandicapten, ik meen dat er iets van een klein liftje komt aan de zijkant (links).quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Echt gezellig is het niet nee.
Wat mij opviel (en waar ik me aan stoor) is dat de Hanze zegt bezig te zijn met de toegankelijkheid van de school voor gehandicapten. Als je de nieuwe kantine ziet dan krijg ik toch een ander beeld, het lijkt er eerder op of ze zo veel mogelijk hun best hebben gedaan om de kantine zo min mogelijk toegankelijk te maken.![]()
Klopt, naar beneden kan wel. Maar vervolgens ergens aan een tafel je eten opeten wordt lastig omdat 90% van de tafels op de 'trap' staat.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:10 schreef Tommeke het volgende:
Je kan ook aan de linkerkant met een rolstoel naar beneden gaan om voedsel te halen.
Nee klopt, en die toegangsdeuren als je vanaf abc de kantine inkomt (op de begane grond) zijn ook niet handig, ik heb laatst voor iemand in een rolstoel die deuren maar opengehouden want hij kwam er anders niet doorheenquote:Op woensdag 5 december 2007 23:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Klopt, naar beneden kan wel. Maar vervolgens ergens aan een tafel je eten opeten wordt lastig omdat 90% van de tafels op de 'trap' staat.
Een liftje zou een hele vooruitgang zijn maar daarmee zou nog steeds een groot deel van de kantine onbereikbaar zijn. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat liftje op iedere trede laten stoppen.
Dat is vanaf beide kanten, je moet die deuren opentrekken en ze gaan nog redelijk zwaar. Dat is best lastig vanuit een rolstoel lijkt me, zeker als je ook beperkte handfunctie hebt.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee klopt, en die toegangsdeuren als je vanaf abc de kantine inkomt (op de begane grond) zijn ook niet handig, ik heb laatst voor iemand in een rolstoel die deuren maar opengehouden want hij kwam er anders niet doorheen
Slecht geregeld daarzo!... Sloop die deuren gewoon eruit... Probleem opgelost of een speciale deuropener voor rolstoelgebruikers bij zulke deuren plaatsenquote:Op donderdag 6 december 2007 00:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is vanaf beide kanten, je moet die deuren opentrekken en ze gaan nog redelijk zwaar. Dat is best lastig vanuit een rolstoel lijkt me, zeker als je ook beperkte handfunctie hebt.
Zoals bij de ingang van de toren gewoon zo'n knoppie.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:25 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Slecht geregeld daarzo!... Sloop die deuren gewoon eruit... Probleem opgelost of een speciale deuropener voor rolstoelgebruikers bij zulke deuren plaatsen
Daar achter de Appel is altijd wel genoeg plek volgens mij.quote:Op maandag 10 december 2007 22:17 schreef Renesite het volgende:
Volgend schooljaar maar eens het Torentje opkruipen (HBOrecht/SJD)
Maar zijn die parkeerplaatsen altijd vol daar? Ik had hem met de opendagen helemaal bij het MER/vastgoed gebouw staan, kan dat nog enigszins dichterbij?
Oh daar! Ja, ken ik welquote:Op maandag 10 december 2007 22:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Daar achter de Appel is altijd wel genoeg plek volgens mij.
Dan kom ik je vast weleens tegenquote:Op maandag 10 december 2007 22:17 schreef Renesite het volgende:
Volgend schooljaar maar eens het Torentje opkruipen (HBOrecht/SJD)
Maar zijn die parkeerplaatsen altijd vol daar? Ik had hem met de opendagen helemaal bij het MER/vastgoed gebouw staan, kan dat nog enigszins dichterbij?
Tofquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dan kom ik je vast weleens tegen
Al is het mijn laatste jaar dan.. dus weet niet of ik veel aanwezig zal zijn
Als je tussen 11.00 en 13.00 moet beginnen niet.quote:Op maandag 10 december 2007 22:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Daar achter de Appel is altijd wel genoeg plek volgens mij.
Nee, de appel is aan de andere kant van het gebouw.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:04 schreef RickoKun het volgende:
Is de Appel die lijpe toren?
Doe je nu MBO?quote:
Doe nu MBO Juridische dienstverlening. Ken ATM 1tje uit de 1e en 1tje uit de 2e. Ik wil HBO rechten gaan doen of eventueel SJD verkocht. Wil het van het eerste half jaar af laten hangenquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Doe je nu MBO?
Begin je in september?
Wil je HBO rechten gaan doen of SJD?
Verkorte route?
Ben verder niet nieuwsgierig hoor!
Okeequote:Op dinsdag 11 december 2007 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe nu MBO Juridische dienstverlening. Ken ATM 1tje uit de 1e en 1tje uit de 2e. Ik wil HBO rechten gaan doen of eventueel SJD verkocht. Wil het van het eerste half jaar af laten hangen
Woon atm. nu zelf in Groningen, met een auto, vandaar die vraag
Begin dan idd in September.
En iemand uit het tweede jaar.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
OkeeJa het eerste jaar kun je dus nog switchen!
Nou dan ken je nu ook iemand uit het 3e jaarMe
![]()
Maar je zult me niet veel tegenkomen want ik loop dan stage + afstuderen dus tja.
Je moet jezelf de vraag stellen in hoeverre je ook sociaal bezig wilt zijn.. wil je dat niet dan is HBO-rechten de goede keuze. Vindt je het wel leuk om dat te doen is SJD prima keuze. Want ook hier komt veel recht naar voren!
Je doet nu SJD toch?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En iemand uit het tweede jaar.![]()
Ik zit ook nog steeds te twijfelen tussen rechten en sjd. Ik moet dit blok beslissen en ik weet het nog steeds niet.
Ik wil in eerste instantie wel wat meer de sociale kant op (revalidatiecentra, patiëntenverenigingen e.d.) maar ik wil ook graag de optie open houden om de commerciële kant op te gaan als ik na een paar jaar wat anders wil en ik heb het idee dat SJD hier niet zo geschikt voor is. Ik zit dus te twijfelen tussen SJD met als vrije keuze vakken rechten en de meer commerciële vakken of rechten met sociale vrije keuze vakken.quote:Op woensdag 12 december 2007 07:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je doet nu SJD toch?
Tja.. wil je alleen rechtgeorienteerd studeren of vindt je het ook leuk om er wat sociaal bij te doen?
Uiteindelijk kun je met beide gewoon naar de uni voor Nederlands Recht, als dat je doel is.
Hoe gaat het tot nu toe?
Onthoud wel dat je vrije keuze ruimte maar 15 studiepunten is en dat je daar dus niet echt in kunt zeggen dat je de socialere kant of de rechterlijke kant op gaat. Met je minor kun je dit accent wel wat leggen, maar dan is het misschien nog wat moeilijk. Ga anders een gesprek met je SLB'er aan?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wil in eerste instantie wel wat meer de sociale kant op (revalidatiecentra, patiëntenverenigingen e.d.) maar ik wil ook graag de optie open houden om de commerciële kant op te gaan als ik na een paar jaar wat anders wil en ik heb het idee dat SJD hier niet zo geschikt voor is. Ik zit dus te twijfelen tussen SJD met als vrije keuze vakken rechten en de meer commerciële vakken of rechten met sociale vrije keuze vakken.
Ik ben voorlopig wel van plan om hierna de uni te doen maar of dat er ook nog van komt zie ik over een jaartje of 3-4 wel.
Het gaat tot nu toe prima. Ik heb alle tentamens gehaald, ik moet alleen het cijfer voor PCS nog terugkrijgen maar daar heb ik ook wel een goed gevoel over. Het is wel wennen om weer te studeren na 6 jaar gewerkt te hebben. Ik ben het leren een beetje verleerd maar het gaat steeds beter. Ik heb de mazzel dat ik alles over het algemeen erg snel opneem als ik bij de colleges ben, dus echt studeren is tot nu toe ook nog niet nodig geweest. (Sterker nog, ik heb geen boek opengeslagen voor de tentamens...)
Ik heb alleen een enorme hekel aan al dat groepswerk
Heb ik gedaan maar zij is zo lyrisch dat er dit jaar blok zo weinig afgevallen zijn en ze wil iedereen zo graag op de opleiding houden dat dat weinig zin heeft.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ga anders een gesprek met je SLB'er aan?
Lastig is dat! Ben wel benieuwd wie je SLB'er is nu eigenlijkquote:Op woensdag 12 december 2007 19:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar zij is zo lyrisch dat er dit jaar blok zo weinig afgevallen zijn en ze wil iedereen zo graag op de opleiding houden dat dat weinig zin heeft.
Zij zegt dat je met SJD ook wel de commerciële kant op kunt als je dat wilt maar de vraag is of degene die mij aan moet nemen er ook zo over denkt. De juridische basis van rechten is toch een stuk uitgebreider dan die van SJD en dat is iets waar ik denk ik wel op zou letten als ik iemand aan zou nemen.
Aan de andere kant ligt bij SJD de nadruk meer op communicatie en dat is ook wel weer een pluspunt. Zeker als ik hierna de uni zou gaan doen. Dan heb je het beste van beide opleidingen.
Vrij klein, blond kort haar, druk, en zowel haar voornaam als achternaam beginen met een E.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Lastig is dat! Ben wel benieuwd wie je SLB'er is nu eigenlijk![]()
Zelf twijfel ik nu enorm welke master studie ik wil gaan doen na mijn SJD:
- Master Sociaal recht (1.5 jaar) zonder toga titel
- Master Nederlands recht (1.5 jaar) zonder toga titel
- Master Nederlands recht (2.5 jaar) met toga titel!
Ik kan niet beslissen.. nouja, misschien komt het na mijn stage dat ik eruit ben, maar dan moet het ook wel ivm aanmeldingen etc!
Gisteravond was de gebruikelijke woensdagplanning er, maar deze begon al om 7.15u ipv de afgesproken 8uur.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dus dat was de reden dat Helo er gisterenavond en vanochtend uitlag?
Lekker dan, Daardoor heb ik mijn bonusopdracht niet kunnen maken.
Dit is de kerstversiequote:Op donderdag 13 december 2007 17:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dus dat was de reden dat Helo er gisterenavond en vanochtend uitlag?
Lekker dan, Daardoor heb ik mijn bonusopdracht niet kunnen maken.
Ik vraag me toch wel af wat er nu is mis gegaan. Gistermiddag lag het er al uit en vandaag is het ook regelmatig slecht of niet bereikbaar geweest. Zowel vanuit school als daarbuiten. Je kon alleen met een vaste computer op school op BB komen en zelfs dat ging vaak lastig. Met de laptop ging het helemaal niet en aan het einde van de middag lag het draadloze netwerk er ook uit.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:50 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Gisteravond was de gebruikelijke woensdagplanning er, maar deze begon al om 7.15u ipv de afgesproken 8uur.
ZOMFGquote:Op donderdag 13 december 2007 20:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dit is de kerstversie
Euhm maar wat is nou de reden? Toch nog niet die aanpassingen aan BB? Die kwamen toch pas in de kerstvakantie?
Sterktequote:Op vrijdag 14 december 2007 10:22 schreef RickoKun het volgende:alweer met zoen projectgroep hier aan het werk
Oh vast wel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:54 schreef Etcetera het volgende:
en dan gaan ze zeker ook nog eens van je verwachten dat jij dan meehelpt met herschrijven
Ben wel benieuwd wat je moest makenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh vast wel.
En waarschijnlijk ook nog iets zeggen in de trant van 'waarom heb je dat dan niet gezegd?'![]()
Dit is echt het slechtste werk waar ik ooit mijn naam op heb moeten zetten. Heb er serieus over na zitten denken om er een briefje bij te doen dat ik het niet eens was met de inhoud of mijn eigen versie er bij in te doen zodat hij ziet dat we niet allemaal compleet idioot zijn maar dat leek me weer net even iets te ver gaan. Het is nu nog niet voor een cijfer dus ik houd me nog maar even in maar als het eindproduct ook zo slecht is doe ik het liever over dan dat ik mijn naam erop zet.
Wasda? Iemand informatie?quote:0401998 15:58:38 14-12-07 PR 1 BRAND KANTOOR HANZE HOGESCHOOL ZERNIKEPLEIN 7 GRONINGEN EENHEDEN: 746 758
MONITOR BRANDWEER GRONINGEN
0400419 15:58:38 14-12-07 PR 1 BRAND KANTOOR HANZE HOGESCHOOL ZERNIKEPLEIN 7 GRONINGEN EENHEDEN: 746 758
KAZERNEALARM GRONINGEN-VINKHUIZEN
0400392 15:58:38 14-12-07 PR 1 BRAND KANTOOR HANZE HOGESCHOOL ZERNIKEPLEIN 7 GRONINGEN EENHEDEN: 746 758
KAZERNEALARM (BRAND) GRONINGEN VINKHUIZEN
0400389 15:58:38 14-12-07 PR 1 BRAND KANTOOR HANZE HOGESCHOOL ZERNIKEPLEIN 7 GRONINGEN EENHEDEN: 746 758
KAZERNETECHNIEK GRONINGEN-HOOFDPOST
0400363 15:58:38 14-12-07 PR 1 BRAND KANTOOR HANZE HOGESCHOOL ZERNIKEPLEIN 7 GRONINGEN EENHEDEN: 746 758
KAZERNEALARM (BRAND) GRONINGEN-HOOFDPOST
0400276 15:58:38 14-12-07 PR 1 BRAND KANTOOR HANZE HOGESCHOOL ZERNIKEPLEIN 7 GRONINGEN EENHEDEN: 746 758
HOOGWERKER-758 GRONINGEN-VINKHUIZEN
0400273 15:58:38 14-12-07 PR 1 BRAND KANTOOR HANZE HOGESCHOOL ZERNIKEPLEIN 7 GRONINGEN EENHEDEN: 746 758
TANKAUTOSPUIT-746 GRONINGEN-HOOFDPOST
0400121 15:58:38 14-12-07 PR 1 BRAND KANTOOR HANZE HOGESCHOOL ZERNIKEPLEIN 7 GRONINGEN EENHEDEN: 746 758
OFFICIER VAN DIENST MIDDEN (INFO) GRONINGEN
0400021 15:58:38 14-12-07 PR 1 BRAND KANTOOR HANZE HOGESCHOOL ZERNIKEPLEIN 7 GRONINGEN EENHEDEN: 746 758
PERSVOORLICHTING PIKET (VOORLICHTINGSALARM) BRANDWEER GRONINGEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |