Dat komt wel goedquote:Op woensdag 7 november 2007 01:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Op dit moment nog SJD maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik dit blijf doen of toch nog overstap naar Rechten.
Ik mag hopen dat het beter wordt, als het vier jaar zo moet vrees ik dat ik hersendood van school kom.![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 21:56 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Bus 6 richting Hoornse Meer en dan bij Corpushuys uitstappen... www.arriva.nl, daar kun je de reistijden vinden
van wat ik me kan herinderen wat het stukje verder lopen en dan linksquote:Op zondag 11 november 2007 21:29 schreef Etcetera het volgende:
np
oh, en het is dan nog wel een eindje lopen, rechtdoor, rotonde over en dan ergens aan de rechterkan is een hoog gebouw. daar is een hek (nog een eindje voor het gebouw) daar doorheen, het is een sporthal geloof ik. in de kantine als het goed is linkerkant.
ik vind het een kut plaats, gezien het feit dat ik het niet kon vinden de eerste keer en daardoor tentamen niet heb mogen maken
ik hoop dat je het haalt
Zeg dat nou niet.. dan moet ik er ook een halen. En ik denk dat ik dat beter niet kan doen want dan moet ik ze vast vaker halenquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:03 schreef MisterO het volgende:
Ik ben echt verslaafd aan de brownie van de AustralianZoooooo lekker
![]()
Dat chocola is zooo lekker! En die stukjes die erin zittenquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet.. dan moet ik er ook een halen. En ik denk dat ik dat beter niet kan doen want dan moet ik ze vast vaker halen
Ik heb morgen nog een presentatie en mag morgen en donderdag presentaties van anderen bekijken.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo, even tot maandag geen Hanze. Tentamens zitten erop!
Hehehe, in een kerk?quote:Op woensdag 14 november 2007 00:19 schreef ForumGek het volgende:
Donderdag tentamen in de immanuelkerk ofzo, die kerken zitten ook alleen maar extra geld te vangen. Zal wel slecht gaan met de collecte denk ik
Met hoeveel man waren jullie? Wij zijn geloof ik met 285 ofzo, ik hoop dat dat gaat lukkenquote:Op woensdag 14 november 2007 03:34 schreef mSt. het volgende:
Lol, kreeg ook excuusmail vanuit iemand van het FEM..
Bleek niet genoeg ruimte of tafels/stoelen in die kerk dat er zelfs studenten op de grond moesten zitten.
Ik had donderdag ook tentamen in de Immanuelkerk.. maar die moet ik gaan herkansen.. ze vonden hem niet goed genoeg.![]()
Morgen tentamen in de appel.. brr, half 9 al.
In een... kerkquote:Op woensdag 14 november 2007 00:19 schreef ForumGek het volgende:
Donderdag tentamen in de immanuelkerk ofzo, die kerken zitten ook alleen maar extra geld te vangen. Zal wel slecht gaan met de collecte denk ik
Ga er achteraan, heb ik ook gedaan en toen kwamen ze allemaal met bosjes binnen.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:09 schreef Ici-Paris het volgende:
schiet ook niet op met die cijfers van het tentamen
Hmm, ik heb sinds afgelopen maandag alles terug!quote:Op donderdag 29 november 2007 17:09 schreef Ici-Paris het volgende:
schiet ook niet op met die cijfers van het tentamen
Er komen nog aanpassingen in het atrium voor gehandicapten, ik meen dat er iets van een klein liftje komt aan de zijkant (links).quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Echt gezellig is het niet nee.
Wat mij opviel (en waar ik me aan stoor) is dat de Hanze zegt bezig te zijn met de toegankelijkheid van de school voor gehandicapten. Als je de nieuwe kantine ziet dan krijg ik toch een ander beeld, het lijkt er eerder op of ze zo veel mogelijk hun best hebben gedaan om de kantine zo min mogelijk toegankelijk te maken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |