Nee ik deel Frankrijk helemaal niet bij links in, ik had het over GB, Dld (net verlost van Schroder) en Italiequote:Op woensdag 9 mei 2007 15:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen kan ik Frankrijk ook wel bij het rechtse clubje indelen, omdat die nu een rechtse(re) regering hebben en krijgen. Toch deel jij ze begrijpelijkerwijs in bij de linkse landen. Bij de Scandinavische landen is dat natuurlijk net zo.
Ow, je bekijkt het op die manier. Ja, dan heb je gelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee ik deel Frankrijk helemaal niet bij links in, ik had het over GB, Dld (net verlost van Schroder) en Italie
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
http://www.waarislaura.nl/
Wat ik wel weet is dat Laura iets met haar hoofd heeft, maar wat
Amper, nederlanders schatten zich maar iets hoger in qua kennis dan het feitelijk is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:19 schreef Klopkoek het volgende:
Dit zijn BTW ook goede plaatjes:
[afbeelding]
Het vooroordeel over arrogante, zelfgenoegzame Nederlanders wordt weer bevestigd
[afbeelding]
Post nu s een fatsoenlijk plaatje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En daarvoor was onderzoek nodig? Dat kon ik je ook wel vertellen.
Welk plaatje heb je het overquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Post nu s een fatsoenlijk plaatje, anders maak ik je dood.![]()
Kijk goed naar de assenverhoudingen, die verschillen van elkaar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Amper, nederlanders schatten zich maar iets hoger in qua kennis dan het feitelijk is.
Het verschil in punten is hooguit 4/5, vergelijk dat eens met Denemarken of Roemenie. Nederlanders zijn maar iets positiever over hun kennis dan uit de feitelijke kennis blijkt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kijk goed naar de assenverhoudingen, die verschillen van elkaar.
Bovendien valt op dat Nederland op plaats 2 staat als het gaat om denken dat je veel van de EU weet, maar op plaats 8 staat bij de feitelijke kennis.
Das waar, als je het zo bekijkt valt het nog mee (toch niet om mee te gaan pronken). Je verwart btw Denemarken met Duitsland, ook al zo'n luidruchtig en egocentrisch land (strandkuilenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:38 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het verschil in punten is hooguit 4/5, vergelijk dat eens met Denemarken of Roemenie. Nederlanders zijn maar iets positiever over hun kennis dan uit de feitelijke kennis blijkt.
In Roemenie zijn gewoon de deelnemers aan de enquete omgekocht.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Roemenië valt op, maar nu is ook meteen verklaart waar dat onbegrensde positivisme vandaan komt![]()
quote:Den Haag, 9 mei. Europeanen verdienen als gevolg van de Europese integratie ongeveer tien procent meer. De Nederlander heeft daardoor gemiddeld 3.000 euro per jaar meer te besteden dan zonder de Europese Unie (EU) het geval zou zijn geweest.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:X-Ray zit in een dipje. Die ouwe burgerlijke zak.
30 zijn is kut
Inderdaad, maak dat je streven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Eerst neuken
het is gezond en het maakt je gelukkig. Wat wil een man nog meer.quote:
Een fatsoenlijke moderatie?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
het is gezond en het maakt je gelukkig. Wat wil een man nog meer.
Een goed gesprek en desperate housewives bier en voetbal?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Und was wil das Weib?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |