Neuh, is niet nodig. Ik wil wat filmpjes kunnen kijken, wat internetten, tekstverwerking en meer niet. Omdat ik de computer opnieuw wilde installeren, dacht ik er over om eens Linux, en dan maar Ubuntu, te installeren, maar met Windows heb en had ik ook geen problemen. Dus toen Ubuntu begon te bitchen, en het meer moeite was dat op te lossen dan Windows te installeren, koos ik vanavond toch maar voor dat laatste. Het is allemaal zo simpel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://ubuntuforums.org/
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-nl
Have fun en vol met nerds die je extragratis helpen.
Installeren en van scratch af opbouwen van een PC met alle toeters en bellen (software, patches, programma-updates, game installs) kost me minders 4-5 werkdagen. Vandaar ik er een &@*^!# hekel eraan heb. Na alle installs een image maken (om de 3 maanden) en gaan met de banaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Neuh, is niet nodig. Ik wil wat filmpjes kunnen kijken, wat internetten, tekstverwerking en meer niet. Omdat ik de computer opnieuw wilde installeren, dacht ik er over om eens Linux, en dan maar Ubuntu, te installeren, maar met Windows heb en had ik ook geen problemen. Dus toen Ubuntu begon te bitchen, en het meer moeite was dat op te lossen dan Windows te installeren, koos ik vanavond toch maar voor dat laatste. Het is allemaal zo simpel.
VLC is wel zwaar owke omdat alle codec libs er al inzitten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:46 schreef du_ke het volgende:
VLC dat ken ik, heb ik ook werkt wel prima
.
ja ik ook, m'n scriptie is min of meer af geloof ik, ofwel het moet maar goed zijnquote:
Vanaf kantoor of vanaf huis?quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kinders, best vroeg!
quote:'Wilders jarenlang geschaduwd door AIVD'
(Novum) - Geert Wilders is jarenlang geschaduwd door de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) bij zijn bezoeken aan de Israëlische ambassade in Den Haag. Dat hebben bronnen rond de inlichtingendienst aan De Telegraaf gemeld, schrijft de krant woensdag.
Wilders eist tekst en uitleg van premier Jan Peter Balkenende (CDA). De PVV-leider noemt het in de krant een grof schandaal dat de geheime dienst een politicus tijdens zijn normale werkzaamheden volgt. Hij wil weten welke ministers hiervan op de hoogte waren.
De AIVD zou commentaar hebben geweigerd. Een woordvoerder van de Israëlische ambassade zegt in de krant wel dat de contacten behoren tot het legitieme werk van een diplomatieke vertegenwoordiging. Wilders laat weten dat de bezoeken plaatsvonden in het kader van zijn werk als Kamerlid.
Wat had Henk gedronken toen hij dat zei.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:34 schreef Autodidact het volgende:
Dag alcoholisten.
Wat wordt het cijfer denk je?quote:
Alles meer dan een 6 ben ik blij meequote:Op woensdag 9 mei 2007 10:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat wordt het cijfer denk je?
Ik hoop dat God niet genoemd word in de EU grondwetquote:Hoofdmoot Grondwet EU blijft intact
Van onze verslaggever Marc Peeperkorn
DEN HAAG - Het kabinet wil de belangrijkste onderdelen van de verworpen Europese Grondwet alsnog invoeren. Dat blijkt volgens CDA, VVD en SP uit de voorstellen van het kabinet om de bestaande Europese Verdragen aan te passen. Het ‘motorblok’ van de Grondwet blijft intact, concluderen Tweede Kamerleden van de partijen.
Staatssecretaris Timmermans voor Europese Zaken ziet het anders. Hij reageert verbaasd. ‘Het kabinet wil iets wezenlijks anders. Het grondwettelijke karakter verdwijnt uit de teksten. Dat levert veel gedoe op met de lidstaten. Dat zou niet zo zijn als we alles bij het oude lieten.’
'5 Procent veranderen'
CDA-Kamerlid Ormel benadrukt dat achttien van de 27 EU-landen de Grondwet wel hebben goedgekeurd. ‘Als het kabinet erin slaagt 5 procent van de oude Grondwet te veranderen, is dat al een hele prestatie. Die resterende 95 procent blijft gewoon bestaan.’ Nederland zei op 1 juni 2005 met overgrote meerderheid (61,6 procent) Nee tegen de Grondwet.
Het kabinet heeft sindsdien herhaaldelijk verklaard dat de Grondwet ‘dood’ is. In het regeerakkoord staat dat gestreefd wordt naar een verdragswijziging die in omvang, inhoud en naam duidelijk zal verschillen van de verworpen tekst. De onderhandelingen daarover in Europa zijn net begonnen.
Een analyse van de kabinetsinzet – brief aan de Kamer, speeches van CDA-minister Verhagen van Buitenlandse Zaken en van Timmermans – leert dat die in hoge mate overeenkomt met de eerdere Grondwet. VVD-Kamerlid Ten Broeke: ‘Het kabinet neemt inhoudelijk een groot deel van de Grondwet over, zij het onder een andere naam.’ Het gaat onder meer om een kleinere Europese Commissie, minder vetorecht voor de lidstaten en meer invloed voor de nationale parlementen.
Wisseltruc
Vandaag, op de Dag van Europa, wordt op talloze bijeenkomsten gediscussieerd over de Grondwet. SP-Kamerlid Van Bommel meent dat het kabinet ‘een ordinaire wisseltruc’ toepast. Hij wil een referendum over een nieuw verdrag.
Ja ik ook. Zou ook mooi bij de rest van m'n cijfers van de master passen (over het algemeen tussen de 6 en 7quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als het goed gekeurd wordt, denk ik dat het een 6,5 wordt.
Een rechtse zou nog erger zijn geweest hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:14 schreef Chewie het volgende:
Deze kloon heeft ook alles tegen in de usename
LinkseFrieseVegetarier![]()
RrrrellKloon. Wel een beetje voorspelbare naam.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:14 schreef Chewie het volgende:
Deze kloon heeft ook alles tegen in de usename
LinkseFrieseVegetarier![]()
Dat zijn nog ontwikkelingslandjes, logisch dat die positief over hun land (na jaren communistische onderdrukking) en de EU (het Westen is de aanjager van de groei) zijn.quote:Waar blijkt dat uit? De meest tevreden landen zijn meer liberaal te noemen namelijk.
De meest tevreden landen zijn de baltische staten en Ierland deze zijn economisch zeker liberaal te noemen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik vind liberaal ook niet erbij passen, die beschrijving gaat niet echt op voor Oost-Europese landen.
Dat alle nieuwe pauperlandjes superblij zijn met de EU en de harde kernquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:38 schreef Klopkoek het volgende:
En wat valt op?
Idd Ierland en de rest van de landen die hoog scoren bij 'tevreden met de EU' zijn volgedrogeerd met subsidies.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat alle nieuwe pauperlandjes superblij zijn met de EU en de harde kernEU het liefst ziet oprotten. Gek is dat niet, zij krijgen het geld, wij betalen het.
Zweden heeft een rechtse regering, Finland heeft een coalitie met conservatieven , groenen en een centrumpartij en Denemarken een liberale.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat zijn nog ontwikkelingslandjes, logisch dat die positief over hun land (na jaren communistische onderdrukking) en de EU (het Westen is de aanjager van de groei) zijn.
Kijk je echter naar het Oude Europa dan vallen Zweden, Denemarken en Finland op.
Ben je al uitgezongen? Landen met een linkse regering scoren namelijk bar slechtquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Idd Ierland en de rest van de landen die hoog scoren bij 'tevreden met de EU' zijn volgedrogeerd met subsidies.
Als we zo gaan beginnen kan ik Frankrijk ook wel bij het rechtse clubje indelen, omdat die nu een rechtse(re) regering hebben en krijgen. Toch deel jij ze begrijpelijkerwijs in bij de linkse landen. Bij de Scandinavische landen is dat natuurlijk net zo.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:06 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zweden heeft een rechtse regering, Finland heeft een coalitie met conservatieven , groenen en een centrumpartij en Denemarken een liberale.
Nee ik deel Frankrijk helemaal niet bij links in, ik had het over GB, Dld (net verlost van Schroder) en Italiequote:Op woensdag 9 mei 2007 15:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen kan ik Frankrijk ook wel bij het rechtse clubje indelen, omdat die nu een rechtse(re) regering hebben en krijgen. Toch deel jij ze begrijpelijkerwijs in bij de linkse landen. Bij de Scandinavische landen is dat natuurlijk net zo.
Ow, je bekijkt het op die manier. Ja, dan heb je gelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee ik deel Frankrijk helemaal niet bij links in, ik had het over GB, Dld (net verlost van Schroder) en Italie
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
http://www.waarislaura.nl/
Wat ik wel weet is dat Laura iets met haar hoofd heeft, maar wat
Amper, nederlanders schatten zich maar iets hoger in qua kennis dan het feitelijk is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:19 schreef Klopkoek het volgende:
Dit zijn BTW ook goede plaatjes:
[afbeelding]
Het vooroordeel over arrogante, zelfgenoegzame Nederlanders wordt weer bevestigd
[afbeelding]
Post nu s een fatsoenlijk plaatje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En daarvoor was onderzoek nodig? Dat kon ik je ook wel vertellen.
Welk plaatje heb je het overquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Post nu s een fatsoenlijk plaatje, anders maak ik je dood.![]()
Kijk goed naar de assenverhoudingen, die verschillen van elkaar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Amper, nederlanders schatten zich maar iets hoger in qua kennis dan het feitelijk is.
Het verschil in punten is hooguit 4/5, vergelijk dat eens met Denemarken of Roemenie. Nederlanders zijn maar iets positiever over hun kennis dan uit de feitelijke kennis blijkt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kijk goed naar de assenverhoudingen, die verschillen van elkaar.
Bovendien valt op dat Nederland op plaats 2 staat als het gaat om denken dat je veel van de EU weet, maar op plaats 8 staat bij de feitelijke kennis.
Das waar, als je het zo bekijkt valt het nog mee (toch niet om mee te gaan pronken). Je verwart btw Denemarken met Duitsland, ook al zo'n luidruchtig en egocentrisch land (strandkuilenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:38 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het verschil in punten is hooguit 4/5, vergelijk dat eens met Denemarken of Roemenie. Nederlanders zijn maar iets positiever over hun kennis dan uit de feitelijke kennis blijkt.
In Roemenie zijn gewoon de deelnemers aan de enquete omgekocht.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Roemenië valt op, maar nu is ook meteen verklaart waar dat onbegrensde positivisme vandaan komt![]()
quote:Den Haag, 9 mei. Europeanen verdienen als gevolg van de Europese integratie ongeveer tien procent meer. De Nederlander heeft daardoor gemiddeld 3.000 euro per jaar meer te besteden dan zonder de Europese Unie (EU) het geval zou zijn geweest.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:X-Ray zit in een dipje. Die ouwe burgerlijke zak.
30 zijn is kut
Inderdaad, maak dat je streven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Eerst neuken
het is gezond en het maakt je gelukkig. Wat wil een man nog meer.quote:
Een fatsoenlijke moderatie?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
het is gezond en het maakt je gelukkig. Wat wil een man nog meer.
Een goed gesprek en desperate housewives bier en voetbal?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Und was wil das Weib?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wein, Weib und Gesang.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:34 schreef sigme het volgende:
Und was wil das Weib?
Das Weib wil Weib? Ach so..quote:
Girsl just wanna have girls.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:38 schreef sigme het volgende:
Das Weib wil Weib? Ach so..
Vrouwelijke Sidekicks?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:11 schreef sigme het volgende:
Ik werk in Fryslan tegenwoordig. Blonde meiskes in overvloed [afbeelding].
Tja, ze zal wel afknappen op de mannen in de IT.quote:Mijn damescollega is niet blond, integendeel, ze is zwart, niet alleen heur haar, en volgens mij doet die het met dames. Sowieso opvallend veel damesliefde bij de schaarse dames in de IT.
Neequote:
Och, dat zijn er zoveel, daar zit zelfs best fatsoenlijk materiaal tussen.quote:[..]
Tja, ze zal wel afknappen op de mannen in de IT.![]()
Ik dacht een eunuch.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sidekick is toch een vrouw?
Die verkiezen toch normaal Ubuntu boven jou?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:19 schreef sigme het volgende:
Och, dat zijn er zoveel, daar zit zelfs best fatsoenlijk materiaal tussen.
En, is het een echt mannenberoep? De bouw of zo?quote:Mijn liefste kreeg overigens een aanbod dat hij niet kon weerstaan, dus die heeft getekend. Niet in de IT natuurlijk, want mannen in de IT![]()
.
Ahoi, Aproposquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:20 schreef Apropos het volgende:
Hallo.
Wat gaat jou dat aan? Kortstondig oponthoud, sigme.quote:
Geen idee, ik stel ze nooit voor de keusquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die verkiezen toch normaal Ubuntu boven jou?![]()
Een echt mannenberoep, jawelquote:[..]
En, is het een echt mannenberoep? De bouw of zo?
Niets, daarom juist. Is niet alles kortstondig oponthoud, Apropos?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:24 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat gaat jou dat aan? Kortstondig oponthoud, sigme.
Behalve dan de dood, sigme. De dood is een ontroering. (Met Gooise ''r''.)quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Niets, daarom juist. Is niet alles kortstondig oponthoud, Apropos?
Mensen uit friesland zijn niet geil. Genetisch door inteelt falende huid en als ze hun bek open trekkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:11 schreef sigme het volgende:
Ik werk in Fryslan tegenwoordig. Blonde meiskes in overvloed [afbeelding].
Op wat uitzonderingen na is dat omgekeerd net zo.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tja, ze zal wel afknappen op de mannen in de IT.![]()
Is er in Zweden geen inteelt? Ik weet wel dat zelfs Brazilie meer D-cupdragers heeft.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mensen uit friesland zijn niet geil. Genetisch door inteelt falende huid en als ze hun bek open trekken![]()
Voor mooi blond moet je in Zweden zijn. [afbeelding]
Is ons aller voorland een ontroering? Hmm.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
Behalve dan de dood, sigme. De dood is een ontroering. (Met Gooise ''r''.)
Een Haagse ''r'' is onhoobaa, een Gooise bepaald niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:31 schreef sigme het volgende:
Gooise ... -want het is geen r (zoals het was in het motto van Paars 1: wejk wejk wejk). Een echte r rrrrrrrrrrrrrrrrolt, krrrrrrrrrrachtig, is nooit onhoorrrbaarrrrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |