Moraalridder.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:15 schreef Jumparound het volgende:
klachten? een lintje!
Dat lijkt me een rare conclusie aangezien er op die foto's niet staat dat het een éénrichtingsweg betreft. Die mensen fietsen op een stoep waar een fietspad naast ligt dat aan de rechterkant van de weg ligt. Op de foto staat een bord éénrichtingsweg voor de kruisende straat waar de opgebroken straat eindigd en over gaat in die straat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:16 schreef Thrilled het volgende:
en wat nou als er duidelijk aangegeven stond dat fietsers een alternatieve route moesten fietsen, en er een bord stond met een verbod voor alle voertuigen? Dan is het nog steeds een lage actie maar wel terecht
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
OP even wat aangepast. Kan het topic openblijven
rustig, stapvoets, doorgaande weg, geen voetgangers, geen ruimte voor kutkoters om te spelen,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:45 schreef teamlead het volgende:
tsja.. fietsen op het troitoir mag nu eenmaal niet he.. Welkom in het land van "regels zijn regels"
wat lul je nou over een éénrichtingsweg?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:23 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Dat lijkt me een rare conclusie aangezien er op die foto's niet staat dat het een éénrichtingsweg betreft. Die mensen fietsen op een stoep waar een fietspad naast ligt dat aan de rechterkant van de weg ligt. Op de foto staat een bord éénrichtingsweg voor de kruisende straat waar de opgebroken straat eindigd en over gaat in die straat.
Gewoon stelletje kansloze lijers die op de meest lage wijze hun bonnenboekje proberen vol te schrijven. Ze zien toch dat die straat is opengebroken en mensen liever op de stoep gaan fietsen dan misschien 30 cm in een opengebroken straat vallen. Ook eindigd het fietspad en moeten ze wel over de stoep.
In zo'n situatie zou ik me waarschijnlijk echt behoorlijk pissig kunnen maken. Zo wil je geen respect hebben voor de politie
Nog een moraalridder.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:45 schreef teamlead het volgende:
tsja.. fietsen op het troitoir mag nu eenmaal niet he.. Welkom in het land van "regels zijn regels"
Mwah, zo laag is die afgraving daar niet hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:44 schreef Rnnz het volgende:
Dit is zó enorm laag...
Met name grappig als ze na die zware werkdag naar GeenStijl surfen en zien dat 10000den withete Nederlanders je willen lynchenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:59 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een enge bureaucraten helden![]()
.
De voldoening aan het einde van een zware werkdag moet geweldig zijn.
En geen 1 die het doet want ze zitten allemaal achter hun pcquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Met name grappig als ze na die zware werkdag naar GeenStijl surfen en zien dat 10000den withete Nederlanders je willen lynchen![]()
Dan zullen ze wel 10000den bonnen gaan schrijven. Want overheidsdienaar ben je 24/7. Ze nemen hun werk gewoon mee naar huis. Het zou me niet verbazen als ze zelfs slapen met hun bonnenboekje. Zo zijn zequote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Met name grappig als ze na die zware werkdag naar GeenStijl surfen en zien dat 10000den withete Nederlanders je willen lynchen![]()
Alsof iedereen die daar nu fiest, daar morgen niet meer fietst, omdat ze een boete hebben gehadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:58 schreef Neutrino het volgende:
Och.. Als je daar woont en elke dag omver wordt gereden door fietsers kan ik mij het controleren van die agenten wel voorstellen. En ze kunnen natuurlijk niet zolang die weg opengebroken is een agent neerzetten die waarschuwt dat men niet op de stoep mag fietsen.
Een waarschuwing en het noteren van de naam had wel effectiever geweest. Of wellicht een bord met controle politie ivm fietsen op stoep. Hoewel iedereen weet dat fietsen op de stoep verboden is.
Ik denk dat jij je nu wel 2x bedenkt voordat je daar zou gaan fietsen.. Echter zijn er natuurlijk genoeg mensen die dit nieuws niet hebben meegekregen en alsnog op de stoep zullen fietsen... Idd.. het lost niets op..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:00 schreef PocketKings het volgende:
[..]
Alsof iedereen die daar nu fiest, daar morgen niet meer fietst, omdat ze een boete hebben gehad
Vet grappig johquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:12 schreef justvinnie het volgende:
Dat gefiets op de stoep moet maar eens afgelopen zijn. Sterker nog; fietsers moet de toegang tot de openbare weg ontzegt worden. Zij zijn de zwaksten in het verkeer en iedere dode in het verkeer is er 1 teveel. Morgen gaan we weer automobilisten bekeuren.
Doei.
Om op die gemene fietsers te schietenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:20 schreef GasTurbine het volgende:
Fotonemer kan niet even zijn windbuks uit de kast halen?
Die agenten?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:27 schreef Pineut het volgende:
Hadden ze op die foto's eigenljk geen zwart balkje over hun ogen moeten hebben?
Zal wel zo'n GeenStijler geweest zijn, die anders altijd vrouwen vanonder de rok fotografeert.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:39 schreef Fides het volgende:
Waarom gaat de fotonemer even niet 100 meter voor de agenten staan om de fietsers te wijzen op de controle van de agenten? Zullen we agenten ook snel weer weg zijn als er niets te halen valt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Idee om de ID van deze juten op te sporen?
Ugh, door aan het einde van die weg te gaan staan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:43 schreef Fides het volgende:
Kan je het niet onder de noemer laten vallen van: Burgers behoeden voor een gevaarlijke situatie, namelijk het fietsen over een stoep bezaaid met losliggende stenen en puin.
Zeker weten?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:53 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
Nou ja opzich hebben ze gelijk, zo kun je alles wel door de vingers zien! Je moet ergens een lijn trekken, dat mensen daar slachtoffer van worden is hun eigen domme schuld. Sorry hoor maar als je zelf op de stoep loopt en er komt een fietser voorbij scheuren vind je dat ook niet fijn, en dat de weg is opgebroken tja... er staan omleidingsborden!!
ik ben inmiddels al 3x aangereden toen ik bij ons de winkel uitliep (me werk)...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:54 schreef cheqy het volgende:
In dit geval vind ik de boetes eigenlijk wel terecht.
Het is een vrij smal voetpad dat grenst aan tuinen met hoge erfafscheidingen waardoor de boel niet echt overzichtelijk is. Stel dat er iemand zijn tuin uit komt lopen en er komt zo een malloot voorbij fietsen dan kunnen ze allebei een lelijke smakkerd maken.
je kan op de foto, vanuit 1 hoek bijna alle deuren zien, kun je nagaan wat hun uit alle andere hoeken nog meer kunnen zienquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:54 schreef cheqy het volgende:
In dit geval vind ik de boetes eigenlijk wel terecht.
Het is een vrij smal voetpad dat grenst aan tuinen met hoge erfafscheidingen waardoor de boel niet echt overzichtelijk is. Stel dat er iemand zijn tuin uit komt lopen en er komt zo een malloot voorbij fietsen dan kunnen ze allebei een lelijke smakkerd maken.
Wie zegt dat ze daar niet al een week mee bezig zijn? Trouwens, zou je je als student wat aantrekken van een waarschuwing?quote:
die weg ligt net 2 dagen open staatzelfs in dit topicquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze daar niet al een week mee bezig zijn? Trouwens, zou je je als student wat aantrekken van een waarschuwing?
Maar goed, heel FOK! en GS kan weer lekker NSBERTS!!!!11122222 schreeuwen, de namen van deze agenten zullen ook wel weer ergens opduiken, gezellig hoor.
Joh, misschien kregen ze net een belletje van een of andere opa die van z'n sokken gereden was en hebben ze een kwartiertje bonnen staan schrijven. Maar goed, gil maar lekker hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
die weg ligt net 2 dagen open staatzelfs in dit topic
het gaat er wrs om dat ze andere dingen niet aan pakken maar dit soort onbenullige dingen juist wel omdat het makkelijk incashen is
maar goed ieder zijn visie_!
Deze hoofdagenten hadden hun gezond verstand moeten gebruikenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg S-F, ondanks dat je natuurlijk niet écht kan zeggen wat je wil... je kunt mij toch niet wijsmaken dat je dit goedkeurt hè?.
Jij vind die tuin waar die rooie fietst overzichtelijk?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan op de foto, vanuit 1 hoek bijna alle deuren zien, kun je nagaan wat hun uit alle andere hoeken nog meer kunnen zien
dus dat loopt vast niet zo'n vaart met ongelukken me dunkt
ze kunnen ook gewoon waarschuwingen uitdelen_!
Hopelijk loop jij binnenkort ergens op een voetpad en rijdt en zorgt er een fietser voor dat jij een zware hersenschudding krijgtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Dat er ook nog mensen zijn die die actie van die laffe honden goed keurenHet gaat hier natuurlijk weer om het makkelijke cashen.
En dan van die mensen die zeggen: maar het is gevaarlijk hoor, als er iemand anders aankomt kunnen ze zo een smakkert maken. Nou en? Dan vallen ze toch lekker een keer. Iedereen is wel eens gevallen. Eigenlijk moet iedereen zich gewoon aan de regeltjes houden, daar heb je die laffe honden mee. Daar hebben ze een hekel aan als je je aan de regels houdt, dan kunne ze immers geen boetes uitschrijven?
Ik hoor je dan wel anders piepenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:09 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Nou en? Dat is gewoon het lot. Ik zal niet de eerste zijn met een zware hersenschudding.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:09 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Nou en? Dat is gewoon het lot. Ik zal niet de eerste zijn met een zware hersenschudding.
ja en bekeur ze dan gelijk maarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:07 schreef cheqy het volgende:
][/img]
[..]
Jij vind die tuin waar die rooie fietst overzichtelijk?
Op zo een stuk hoor je gewoon niet te fietsen, lijkt mij gewoon een kwestie van logisch nadenken.
[afbeelding]
Wat een kroegpraat weer. Moet je ook nog even kankeren op snelheidscontroles, buitenlanders en grensrechters?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en bekeur ze dan gelijk maar
maar als je ze nodig hebt om inbrekers te vangen dan duurt het uren en gebeurt en daarn avrij weinig
-ooh uw dosier nee dat ligt al een half jaar stil we waren te druk met op e stoep fietsers te bekeuren
nee echt helden weer die politie
wordt wakker man
Stoer geblaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef Keramiekplaatser het volgende:
En dan van die mensen die zeggen: maar het is gevaarlijk hoor, als er iemand anders aankomt kunnen ze zo een smakkert maken. Nou en? Dan vallen ze toch lekker een keer. Iedereen is wel eens gevallen.
mooi rij die opa maar omver is goed tegen de vergrijzingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Joh, misschien kregen ze net een belletje van een of andere opa die van z'n sokken gereden was en hebben ze een kwartiertje bonnen staan schrijven. Maar goed, gil maar lekker hoor.
Juist, en zo kun je alles wel laten verloederenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar als je ze nodig hebt om inbrekers te vangen dan duurt het uren en gebeurt en daarn avrij weinig
-ooh uw dosier nee dat ligt al een half jaar stil we waren te druk met op e stoep fietsers te bekeuren
wordt wakker man
Hahaha niet op dit soort zwakzinnige reageren mensen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi rij die opa maar omver is goed tegen de vergrijzing![]()
ONZ is verderop hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi rij die opa maar omver is goed tegen de vergrijzing![]()
Wat is daar stoer aan dan?quote:
kroegpraat? kom jij wel eens buiten?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat een kroegpraat weer. Moet je ook nog even kankeren op snelheidscontroles, buitenlanders en grensrechters?.
verloederen omdat je even op e stoep fietstquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:14 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
[..]
Juist, en zo kun je alles wel laten verloederen![]()
![]()
Die weg is GISTEREN opgebroken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:59 schreef Jarno het volgende:
Wie zegt dat ze daar niet al een week mee bezig zijn?
Patser. Held. Vent. Jij bent écht wat Nederland nodig heeft. Stoer blaten vanachter z'n PC, maar geen flikker klaarmaken. Jij bent het soort dat braaf de bekeuring in ontvangst zou nemen en er dan over gaan kankeren in KLB. En maar agenten uitschelden voor NSB-er. Weet je wat? Op zich hadden NSB-ers nog het lef om uit te komen voor hun achterlijke idealen. Jij bent gewoon een smerige verrader die meeblaat met de meute.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:15 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Wat is daar stoer aan dan?
Oh jij dacht dat ik dacht dat het stoer is om te vallen.![]()
Man rot een end op. Anders ga je ook lekker bij die laffe honden werken.
dat meen je niet johquote:
Ja je moet ergens beginnen he, maargoed met jou is geen discussie aan te gaan aufwiedersehen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
verloederen omdat je even op e stoep fietst_!
Daar gaat het natuurlijk niet om. Het gaat erom dat er ongeveer 1001 redenen kunnen zijn waarom die gasten daar staan maar dat alle schapen hier braaf NSB meeroepen met GS. Walgelijke vertoning. En nee, ik ben geen agent.quote:
Je kunt beter niet op dit soort figuren reageren, verspilde tijd en moeite.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:18 schreef Jarno het volgende:
Reageerde op PeZu
Ligt het nou aan mij of komen er maar alleen 'speciale' mensen in KLB?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:20 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
[..]
Je kunt beter niet op dit soort figuren reageren, verspilde tijd en moeite.
discussie over het nederlandse boetebeleid en de lamlendige criminaliteits bestrijdingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:19 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
[..]
Ja je moet ergens beginnen he, maargoed met jou is geen discussie aan te gaan aufwiedersehen!
Ik doel op PeZu, had jouw reactie maar alvast weggehaald omdat die dus verspilde tijd en moeite isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of komen er maar alleen 'speciale' mensen in KLB?
je bent er zelf nu toch ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of komen er maar alleen 'speciale' mensen in KLB?
Doe niet zo stom man.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
wordt wakker man
over verspilde tijd en moeite gesproken, moet je eens nd foto's in de OP kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:20 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
[..]
Je kunt beter niet op dit soort figuren reageren, verspilde tijd en moeite.
Die smiley hebben we nu wel gezien, kneus.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
over verspilde tijd en moeite gesproken, moet je eens nd foto's in de OP kijken_!
Rot zelf ff op pisvlek.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:15 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Wat is daar stoer aan dan?
Oh jij dacht dat ik dacht dat het stoer is om te vallen.![]()
Man rot een end op. Anders ga je ook lekker bij die laffe honden werken.
Moet je hem horen. Wie heeft hier nou stoere praatjes?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Patser. Held. Vent. Jij bent écht wat Nederland nodig heeft. Stoer blaten vanachter z'n PC, maar geen flikker klaarmaken. Jij bent het soort dat braaf de bekeuring in ontvangst zou nemen en er dan over gaan kankeren in KLB. En maar agenten uitschelden voor NSB-er. Weet je wat? Op zich hadden NSB-ers nog het lef om uit te komen voor hun achterlijke idealen. Jij bent gewoon een smerige verrader die meeblaat met de meute.
Ja, dat zeggen de meesten als ze weten dat ze onzin uitkramen. Maar fijn dat je e.e.a. wel weer bevestigt.quote:
quote:"Zo, nu nog drie uur staan en dan is de boetequota voor het hele jaar binnen. Ik had natuurlijk aan het begin van de straat kunnen staan om mensen te wijzen op de potentiële gevaren van op de stoep fietsen en daarmee respect en aanzien verdienen. Maar dit is zoveel hufteriger!"
wat voor dramatische ongelukken zullen er gebeuren als er stapvoets over een voetpad wordt gefietst?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:23 schreef cheqy het volgende:
[..]
Doe niet zo stom man.![]()
Qua verkeer is de politie ook niet mijn beste vriend maar in dit geval hebben ze gewoon gelijk.
Jij denkt dat alleen een waarschuwing geven helpt? Dan wordt het tijd dat je zelf eens wakker wordt.![]()
Ik neem mezelf maar als voorbeeld een paar jaar terug. Ik werd een paar keer in korte tijd met mijn auto aan de kant gezet voor een controle. Steeds geen gordel om en steeds kreeg ik er alleen maar een waarschuwing voor. Totdat ze strenger werden op geen gordel dragen en er boetes voor gingen uitschrijven. Ik heb er 3 gehad en ik rij nu 4 jaar lang braaf met mijn gordels om.
Als je mensen in hun portemonnee leren ze het snelst.
Het andere weet je het antwoord niet op?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen de meesten als ze weten dat ze onzin uitkramen. Maar fijn dat je e.e.a. wel weer bevestigt.
Ja, allemaal heel komisch natuurlijk, als je niet a la minute meeblaat met de meute ben je een moraalridder. Hahahaha, kijk nou, hij vind deze agenten geen NSB-ers! Hahahaha wat een sukkel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:25 schreef MrX1982 het volgende:
http://www.lintjes.nl/
Voor in ieder geval Jarno![]()
.
dus je bent niet blindquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die smiley hebben we nu wel gezien, kneus.
Jij bent gewoon een cliche mannetje dat niet weet hoe snel -ie zich in een topic moet melden als het gaat over politie agenten en wellicht dubieuze acties. Lekker meeschelden, beetje de boel opnaaien en proberen het haantje met de grootste te zijn. Echt. Zo tof gewoon!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:27 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Het andere weet je het antwoord niet op?
jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:27 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
PeZu heeft inmiddels uit de foto's al kunnen opmaken dat er stapvoets gefietst werd whahahahahahahahahahahahhahahahahaha
Waar staat het dat er stapvoets wordt gefietst?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat voor dramatische ongelukken zullen er gebeuren als er stapvoets over een voetpad wordt gefietst?
dit is gewoon easy money vd next korps bbq!
Ik dacht dat ik degene was die onzin uitkraamde? Maar verdomme jij kunt er ook wat van.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een cliche mannetje dat niet weet hoe snel -ie zich in een topic moet melden als het gaat over politie agenten en wellicht dubieuze acties. Lekker meeschelden, beetje de boel opnaaien en proberen het haantje met de grootste te zijn. Echt. Zo tof gewoon!
als ik mensen op de steop zie fietsen als de weg opengebroken is, dan rijden ze echt allemaal stapvoetsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:30 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waar staat het dat er stapvoets wordt gefietst?
Oh, je mag het best zeggen hoor. Maar verwacht niet dat iedereen het er blindelings mee eens is. En ga al helemaal niet strooien met termen als moraalridder als iemand niet dezelfde mening als jij heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:31 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik degene was die onzin uitkraamde? Maar verdomme jij kunt er ook wat van.
Nee joh, volgende keer kom ik in het topic met de melding dat de poltie mijn beste vriend is, want ik mag van jou immers niet zeggen dat dat niet zo is?
Want oh oh wat is door het heldhaftig optreden van deze overheidsdienaren groot leed voorkomen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:27 schreef Jarno het volgende:
Ja, allemaal heel komisch natuurlijk, als je niet a la minute meeblaat met de meute ben je een moraalridder. Hahahaha, kijk nou, hij vind deze agenten geen NSB-ers! Hahahaha wat een sukkel.
Nou, dolle pret maar aan mij niet besteed. Maar veel plezier met de zoveelste GS heksenjacht.
Jij voelt je zeker de man omdat je een hekel aan de politie hebt he?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:31 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik degene was die onzin uitkraamde? Maar verdomme jij kunt er ook wat van.
Nee joh, volgende keer kom ik in het topic met de melding dat de poltie mijn beste vriend is, want ik mag van jou immers niet zeggen dat dat niet zo is?
Waar woon jij dan? Over weinig realiteitsbesef gesproken zeg. Vriend, ik woon bijna naast wat ze vroeger een LTS zouden noemen, en hier ligt regelmatig de stoep open en die gasten racen gewoon net zo hard als anders hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik mensen op de steop zie fietsen als de weg is openngebroken rijden ze echt allemaal stapvoets
nog nooit meegemaakt dat mensen keihard op de stoep crossen
Vent, je kent me niet, en ik wil je niet kennen. Praat geen onzin.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Want oh oh wat is door het heldhaftig optreden van deze overheidsdienaren groot leed voorkomen.
Bureaucratie in zijn zuiverste vorm. Maar daar geil je net zoals deze overheidsdienaren misschien op. Ieder zijn ding.
Dat is geheel wederzijds bureaucraat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Vent, je kent me niet, en ik wil je niet kennen. Praat geen onzin.
Eh, wake up call, zero tolerance is toch echts een rechts agendapuntje.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:34 schreef ouderejongere het volgende:ik ben dan wel links, maar dit is een van de minder mooie punten van links beleid.
Nu doe je het weer.quote:
damn wat woon jij in een aso buurt danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Over weinig realiteitsbesef gesproken zeg. Vriend, ik woon bijna naast wat ze vroeger een LTS zouden noemen, en hier ligt regelmatig de stoep open en die gasten racen gewoon net zo hard als anders hoor..
Tuuuuuurlijk. Zoals ik al zei, ONZ is daaro hoor. *wijst*quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
damn wat woon jij in een aso buurt dan![]()
hier in het beschaafde gedeelte van nederland rijden mensen gewoon netjes rustig aan als zoiets nodig is
Ik wel, daarom hebben we er misscien een verschillende mening over.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik mensen op de steop zie fietsen als de weg opengebroken is, dan rijden ze echt allemaal stapvoets
nog nooit meegemaakt dat mensen keihard op de stoep crossen
Nee, je deed weer alsof je me kende. Gaat het allemaal te snel voor je, kun je het nog bijhouden? Of moeten we AVI-NIVO-TWEE-PRATEN-VOOR-JE?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je verwart je eigen berichten met die van mij.
je kan wel blijven wijzen mappyquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk. Zoals ik al zei, ONZ is daaro hoor. *wijst*
Continu die pleurissmiley gebruiken en dan denken dat je daarmee een punt maakt, maakt je wel een beetje een kneus ja. IMHO. Dan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan wel blijven wijzen mappy
maar alleen omdat ik het niet met je eens bent, ga je roepen kneus, onz is daar etc etc
echt_!
en die mening mag je van mij best hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:37 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik wel, daarom hebben we er misscien een verschillende mening over.
Hoe oud ben jijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:27 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
PeZu heeft inmiddels uit de foto's al kunnen opmaken dat er stapvoets gefietst werd whahahahahahahahahahahahhahahahahaha
De term bureaucraat lijkt uitstekend bij je te passen als ik je reacties zo lees.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:38 schreef Jarno het volgende:
Nee, je deed weer alsof je me kende. Gaat het allemaal te snel voor je, kun je het nog bijhouden? Of moeten we AVI-NIVO-TWEE-PRATEN-VOOR-JE?
Helderziend ook nog. Toe maar. Maar vooruit, pisvlekje, waar denk je dit uit op te kunnen maken met dat snappertje van je?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De term bureacraat lijkt uitstekend bij je te passen als ik je reacties zo lees.
Ik heb niet altijd zin om me tot dat nivo te verlagen, ik moet er voor in de mood zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
en die mening mag je van mij best hebben![]()
maar als mensen hier een andere mening hebben wordt er gelijk geroepen:
je bent speciaal, kneus bla die bla en wat al niet meer, moraalridder
maja fok heh
wie zegt dat ik een punt wil maken met mijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Continu die pleurissmiley gebruiken en dan denken dat je daarmee een punt maakt, maakt je wel een beetje een kneus ja. IMHO. Dan.
Ja, daar win je de oorlog wel meequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie zegt dat ik een punt wil maken met mijn_!
die smiley gebruik ik echt bijna altijden overal maja dat kon jij ook niet weten
maar goed jij roept maar al t egraag dat mensen speciaal zijn of kneus als je het niet met ze eens bent, veel plezier ermee maar zo overtuig je nog geen halve borrelnoot
Lees even de negende post in dit topic. En kom dan nog eens terug.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:43 schreef PeZu het volgende:
maar goed jij roept maar al t egraag dat mensen speciaal zijn of kneus als je het niet met ze eens bent,
Als je de term bureaucraat niet kent mag je dat best zeggen. Daar hoef je jezelf niet voor te schamen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:42 schreef Jarno het volgende:
Helderziend ook nog. Toe maar. Maar vooruit, pisvlekje, waar denk je dit uit op te kunnen maken met dat snappertje van je?
Het is jouw punt, quote hem dan zelf opnieuwquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Lees even de negende post in dit topic. En kom dan nog eens terug.
Scherp hoor. Een grap recyclen die ik net ook al heb gemaakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je de term bureaucraat niet kent mag je dat best zeggen. Daar hoef je jezelf niet voor te schamen.
Hey, laat die domme ONZinner maar eens wat doen voor z'n centen. Kunnen we gelijk even checken of -ie tot negen kan tellen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het is jouw punt, quote hem dan zelf opnieuwe.
de negende post is van thrilledquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Lees even de negende post in dit topic. En kom dan nog eens terug.
Omdat hij het niet met jou eens is is hij dom? Nou dat zegt wel weer genoeg over deze discussiequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey, laat die domme ONZinner maar eens wat doen voor z'n centen. Kunnen we gelijk even checken of -ie tot negen kan tellen.
In Nijmegen zijn toch echt al sinds mensenheugenis SP en PvdA aan de macht.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh, wake up call, zero tolerance is toch echts een rechts agendapuntje.
De negende *inclusief* de OP, ei.quote:
Wie ben jij en waarom praat jij tegen mij? Doe's weg?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omdat hij het niet met jou eens is is hij dom? Nou dat zegt wel weer genoeg over deze discussie_1
Ik reageer op een post van jou naar mij, flapdrol.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wie ben jij en waarom praat jij tegen mij? Doe's weg?
Ook dat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat noemen ze een forum. Openbaar, en iedereen mag op elkaar reageren.
Bijdehande vrouwtjes horen gewoon in de keuken en niet op een forum, klaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat noemen ze een forum. Openbaar, en iedereen mag op elkaar reageren.
Ooohh, nu heb je me goed te pakkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bijdehande vrouwtjes horen gewoon in de keuken en niet op een forum, klaar.
Als je maar uit de weg ligt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ooohh, nu heb je me goed te pakken. Ik ga even in een hoekje huilen
.
ja en dus? wat heb ik daar mee te makenquote:
De kracht van de herhaling. Daar wordt de "grap" wellicht beter van. Het was immers niet zo'n heel sterke grap van je.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:45 schreef Jarno het volgende:
Scherp hoor. Een grap recyclen die ik net ook al heb gemaakt.
wat verwacht je van iemand die bengint met schelden en te wijzen dat je moet oprottenquote:
Ik gunde hem nog het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat verwacht je van iemand die bengint met schelden en te wijzen dat je moet oprotten_!
Lees nu de 24e. Weetje, wat je beter kunt doen is even een search doen op moraalridder. Misschien wordt je dan iets duidelijk. Namelijk, dat iedereen die een beetje nuance probeert aan te brengen, gelijk wordt afgebekt met een simpel 'moraalridder' door zo'n toetsenbordheld. En heel misschien dat mensen die wel meer dan drie hersencellen hebben daar zo af en toe een klein beetje schijtziek van worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:51 schreef PeZu het volgende:
de negende post volgens jarno telling
[..]
ja en dus? wat heb ik daar mee te maken
Het beste is als je gewoon heel hard "NSBERSSSSSSS!!!" typt. Dat hebben ze liever, hier.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef kevin85 het volgende:
En wat nu als er al weken geklaagd werd door de mensen die daar wonen (aan die stoep) dat ze constant uit hun sokken worden gereden van fietsers die er met volle vaart langs fietsen?
'We bellen de hele week al de politie hierover maar die doen er ook niets aan'
Makkelijk heh?
Kritiek leveren als je de andere kant van het verhaal niet kant
Misschien is trajectcontrole een idee.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef kevin85 het volgende:
En wat nu als er al weken geklaagd werd door de mensen die daar wonen (aan die stoep) dat ze constant uit hun sokken worden gereden van fietsers die er met volle vaart langs fietsen?
'We bellen de hele week al de politie hierover maar die doen er ook niets aan'
Makkelijk heh?
Kritiek leveren als je de andere kant van het verhaal niet kant
ja ik blijf aan d egang met j eheen en weer gestuur tussen postsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Lees nu de 24e. Weetje, wat je beter kunt doen is even een search doen op moraalridder. Misschien wordt je dan iets duidelijk. Namelijk, dat iedereen die een beetje nuance probeert aan te brengen, gelijk wordt afgebekt met een simpel 'moraalridder' door zo'n toetsenbordheld. En heel misschien dat mensen die wel meer dan drie hersencellen hebben daar zo af en toe een klein beetje schijtziek van worden.
En heeeeeeel misschien moeten moderators hier hun luie reet eens in werking stellen en dit soort discussieverziekende opmerkingen gewoon keihard deleten. Of moet er over twee weken weer een FB topic over KLB geopend worden? Sjees.
Ach jaa..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het beste is als je gewoon heel hard "NSBERSSSSSSS!!!" typt. Dat hebben ze liever, hier.
Ja. En nu nog een keer het topic lezen en kijken welke groep in de meerderheid is en welke groep de wind van voren krijgt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:56 schreef Red_85 het volgende:
die mensen die deze actie goed praten die vinden zelf gewoon het makkelijkst om altijd met het 'grote jongetje uit de klas' mee te praten omdat je dan geen klappen krijgt.
Die werken immers bij de politie en zijn 24/7 bezig. Het is geen baan maar een roeping.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ach jaa..
Op Fok! zitten doorgaans niet de allerslimste figuren..![]()
De negende post in dit topic is toch echt de moraalridder post die ik bedoelde en dat heeft Pezu zelf bevestigd. De openingsPOST is immers ook een POST.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef Queen_Bee het volgende:
En om Jarno zn vraag te beantwoorden, Pezu kan wel tellen en Jarno zelf niet.
hee psst de weg is nu net pas 2 dagen open gebrokenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ach jaa..
Op Fok! zitten doorgaans niet de allerslimste figuren..![]()
Een studentje pedagogiek die een agent voor laffe hond uitscheld.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom lezen al die stomme idioten hier niet eerst het topic door alvorens te reageren?.
Ik had al eerder gepost dat die weg pas sinds gisteren opgebroken is. Maar dat terzijde: als de politie iets wil doen met de klachten van aanwonenden, moeten ze aan het begin van de opbreking gaan staan en daar de aankomende fietsers via een omweg sturen, omdat doorfietsen gevaar kan opleveren voor de aanwonenden. Dat noemt men preventie. Als een stel laffe honden om een hoekje te gaan staan en bergen bekeuringen schrijven, is achterbaks en misselijkmakend. Daarnaast los je niks op: het feit is immers al geschied.
Volgens mij zijn er de laatste tijd toch behoorlijk wat echte zaken opgelost cq. in een verder stadium aangekomen..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:56 schreef Red_85 het volgende:
wanneer er echt wat moet gebeuren omdat er echt iemand in een dreigende situatie terecht komt, komt er geen juut opdagen omdat ze het allemaal zo druk hebben. diefstallen die onopgelost blijven en onderzoeken die blijven steken. je hebt niet aan deze 'macht' als puntje bij paaltje komt.
ik heb niks bevestigd, ik zei volgens jarno tellingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
De negende post in dit topic is toch echt de moraalridder post die ik bedoelde en dat heeft Pezu zelf bevestigd. De openingsPOST is immers ook een POST.
Dan hebben we het over replies. Waar het Engelse woord 'reply' inzit, wat weer beantwoorden betekent en beantwoorden kun je alleen doen als je iets hebt om op te antwoorden hebt, wat dan weer de openingsPOST is. Sorry, you lose.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb niks bevestigd, ik zei volgens jarno telling
maar laten we cie discussie helemaal maar niet aan gaan
de OP wordt namelijk niet mee geteld als post in een topic tel maar eens vol topic na, dan kom je op 301 uit terwijl de teller op 300 blijft steken![]()
Nou..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom lezen al die stomme idioten hier niet eerst het topic door alvorens te reageren?.
Ik had al eerder gepost dat die weg pas sinds gisteren opgebroken is. Maar dat terzijde: als de politie iets wil doen met de klachten van aanwonenden, moeten ze aan het begin van de opbreking gaan staan en daar de aankomende fietsers via een omweg sturen, omdat doorfietsen gevaar kan opleveren voor de aanwonenden. Dat noemt men preventie. Als een stel laffe honden om een hoekje te gaan staan en bergen bekeuringen schrijven, is achterbaks en misselijkmakend. Daarnaast los je niks op: het feit is immers al geschied.
Net zoals vrouwen die maar naar de keuken moeten?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:01 schreef Jarno het volgende:
Misschien hadden het Marokkaanse fietsertjes moeten zijn voor wat begrip.
Ah, zoiets als moraalridder roepen bedoel je?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:05 schreef Mikkie het volgende:
Modder gooien en zeuren op persoonlijke, volstrekt irrelevante eigenschappen van je tegenstander(s) zijn ultieme zwakteboden en getuigen van weinig inzicht in de kwestie.
Nee, want in een keuken kun je niet over de stoep fietsen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Net zoals vrouwen die maar naar de keuken moeten?.
Ha, daar hadden wij het ook net over. Het valt iedereen op dus?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, want jij bent een helder licht..
Kun je negatief doen over studenten, wij leren wel wat debatteren en discussiëren is: ingaan op argumenten van de tegenstander. Proberen die te ontkrachten en je eigen argumenten aandragen. Modder gooien en zeuren op persoonlijke, volstrekt irrelevante eigenschappen van je tegenstander(s) zijn ultieme zwakteboden en getuigen van weinig inzicht in de kwestie.
ik zeg laten we de discussie maar niet aan gaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan hebben we het over replies. Waar het Engelse woord 'reply' inzit, wat weer beantwoorden betekent en beantwoorden kun je alleen doen als je iets hebt om op te antwoorden hebt, wat dan weer de openingsPOST is. Sorry, you lose.
Nu nog de dief van mijn autoradio pakken, die moeten ze hebben gezien toen ze mij een parkeerboete gaven toen ik twee minuten te laat terug was bij mijn auto.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:03 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er de laatste tijd toch behoorlijk wat echte zaken opgelost cq. in een verder stadium aangekomen..
Ik noem Holleeder, zowel de afpersing als de moorden.
Moord op Thomas van der Bijl.
Moord op de avondwinkelier in Amsterdam Noord.
Moord op dat meisje dat werd doorgereden nadat ze verkracht was.
Reeks overvallen door het hele land waarbij beveiligers met een moker zijn bewerkt.
En dit zijn slechts een aantal dingen die toevalligerwijs in me opkomen van de afgelopen maanden.
Oftewel:
Praat geen onzin.
![]()
Dat, dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef kevin85 het volgende:
Buiten beschouwing latende dat het ook niet 'mijn bonnen' zouden zijn..
Echter, ik vind dat de bon in zijn volledigheid rechtmatig is, er kan geklaagd worden en om nu te spreken over NSB praktijken e.d.
Daar krijg ik ook een beetje jeuk van..
En dan heb je helden die dus fietsers tegenhouden omdat ze even een stukje langs de weg fietsen. Of die auto's bekeuren die foutgeparkeerd staan bij het ziekenhuis (waar gebrek is aan parkeerplaatsen). Zélfs met kerst durfde de strenge arm der wet datquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:03 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er de laatste tijd toch behoorlijk wat echte zaken opgelost cq. in een verder stadium aangekomen..
Ik noem Holleeder, zowel de afpersing als de moorden.
Moord op Thomas van der Bijl.
Moord op de avondwinkelier in Amsterdam Noord.
Moord op dat meisje dat werd doorgereden nadat ze verkracht was.
Reeks overvallen door het hele land waarbij beveiligers met een moker zijn bewerkt.
En dit zijn slechts een aantal dingen die toevalligerwijs in me opkomen van de afgelopen maanden.
Oftewel:
Praat geen onzin.
![]()
Of zoiets als speciaal, onz is daar, ga naar de keuken, om maar even wat te noemenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ah, zoiets als moraalridder roepen bedoel je?
Ja, om vervolgens tóch een verhaal af te steken over 300 en 301 posts. Wie kan hier nu wat niet laten eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef PeZu het volgende:
?
[..]
ik zeg laten we de discussie maar niet aan gaan
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik blijf aan d egang met j eheen en weer gestuur tussen posts
maar waar heb ik jouw moraalridder genoemd? ok kijk even goed
nergens
ok duidelijk en toch vind je het nodig mij een kneus te noemen en zelfs "speciaal" en me naar onz doorverwijzen omdat ik het niet met je eens ben
come on man
Apart dat je dáár wel over valt en over die andere opmerkingen niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Of zoiets als speciaal, onz is daar, ga naar de keuken, om maar even wat te noemen_1. Snotneus, wat wil je nou?
je hebt ook de mogelijkheid om niet te reageren hoor, je vindt jezelf kennelijk nogal verstandig maar dat heb ik nog nergens ui t op kunnen makenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, om vervolgens tóch een verhaal af te steken over 300 en 301 posts. Wie kan hier nu wat niet laten eigenlijk?
Maar natuurlijk..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Nu nog de dief van mijn autoradio pakken, die moeten ze hebben gezien toen ze mij een parkeerboete gaven toen ik twee minuten te laat terug was bij mijn auto.
Zeg, heb ik je geraakt ofzo? Slaap je nu wel, vannacht?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:09 schreef PeZu het volgende:
speciaal voor jarno, hoef je niet te zoeken
[..]
"Om maar even wat te noemen." Jij jankt over moraalridder, terwijl jij iedereen met een andere mening voor van alles en nog wat uitmaakt. Hypocriet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Apart dat je dáár wel over valt en over die andere opmerkingen niet.
En schelden met ' laffe hond ' is wel inhoudelijk wou je zeggen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kwam niet van mij, dus je moet maar daar niet bij betrekken. Als je niet inhoudelijk op mijn posts kan reageren en puur kan zeuren over persoonlijke (in)competenties, kun je beter helemaal je mond houden.
Bij ons in de stad zijn ze ook al een jaar bezig met verbouwen van het ziekenhuis. Ook stom is dat het ziekenhuis midden in de stad ligt en daarmee dus ook in het betaald parkeren gebied. Als ik of een passagier eerste hulp nodig heb ga ik echt niet eerst een kwartje voor de parkeerautomaat opzoeken, ik stuur gewoon een kopie van de doktersverklaring naar de officier en desnoods laat ik de zaak voorkomen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En dan heb je helden die dus fietsers tegenhouden omdat ze even een stukje langs de weg fietsen. Of die auto's bekeuren die foutgeparkeerd staan bij het ziekenhuis (waar gebrek is aan parkeerplaatsen). Zélfs met kerst durfde de strenge arm der wet datde helden
![]()
Het zijn gewoon een stelletje zielige NSB'ers waartegen de maatschappij beschermt moet worden. Klaar.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kwam niet van mij, dus je moet maar daar niet bij betrekken. Als je niet inhoudelijk op mijn posts kan reageren en puur kan zeuren over persoonlijke (in)competenties, kun je beter helemaal je mond houden.
Lastig he, zo'n spiegel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef Queen_Bee het volgende:
terwijl jij iedereen met een andere mening voor van alles en nog wat uitmaakt.
kerel, je leest dingen die er niet zijn en gata nergens inhoudelijk op inquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zeg, heb ik je geraakt ofzo? Slaap je nu wel, vannacht?
OH MAAR HIJ BEGONquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
En schelden met ' laffe hond ' is wel inhoudelijk wou je zeggen?
Parkeerwacht is alleen in de vier grote steden, bij ons doen de helden van de pliesie het parkeerbeheer erbij, ze hebben verder toch niks te doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:10 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk..![]()
Ik weet niet in welk gehucht jij woont hoor maar met de parkeertijden houdt de politie zich in de grote stad allang niet meer bezig..
Daar is de parkeerwacht voor.
Nogmaals, ik overdrijf omdat het de godganse dag zo gaat in KLB en je daar onderhand wel eens doodziek van wordt. Dat zou zelfs jij moeten begrijpen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
OH MAAR HIJ BEGON![]()
Jij struikelt erover, en vervolgens doe je t 10 keer harder, dát is triest.
Ja, echtquote:
Wat ga je er dan over door?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
kerel, je leest dingen die er niet zijn en gata nergens inhoudelijk op in
denk je nu echt dat ik je serieus neem en dat ik er ook maar 1 nano seconde wakker van zou liggen?
je overschat je zelf wel heel erg
Nee, je bent hypocriet bezig en zegt niets zinnigs. Ik begrijp dan ook echt niet wat jij hier doet. Het enige wat jij doet is crap praten, misschien moet jij maar naar ONZquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nogmaals, ik overdrijf omdat het de godganse dag zo gaat in KLB en je daar onderhand wel eens doodziek van wordt. Dat zou zelfs jij moeten begrijpen.
Even een paar bonnen schrijven inderdaad..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt. Maar stel dat er dan vanaf gisteren geklaagd werd. Dan is het wel ontzettend opvallend dat er aan inbraken, diefstallen, mishandeling en vandalisme amper iets gebeurd, na een melding of -tig komt er misschien wat actie. Klachten over hangjongeren worden niet serieus genomen, mensen worden weggestuurd als ze aangifte willen doen 'omdat er te weinig mankracht is'. Maar als er gecasht kan worden, zijn er ineens, binnen 24 uur, vier agenten beschikbaar (twee aan elke zijde van de straat). Dat zegt meer dan genoeg over de prioriteiten van de politie.
Don't flatter yourself: ik reageer dan misschien wel op een post van jou, maar heb het écht niet exclusief tegen je hoor. Zo interessant ben je nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, echtIk heb alleen snotneus gezegd.
omdat appelquote:
Ah, even kijken hoor, of ik het nog snap. Moraalridder roepen mag, mensen voor sneu uitmaken niet. Hmmm, lastig, heb je een lijstje?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, je bent hypocriet bezig en zegt niets zinnigs. Ik begrijp dan ook echt niet wat jij hier doet. Het enige wat jij doet is crap praten, misschien moet jij maar naar ONZ.
Word je gedwongen om in KLB te komen. Je kunt het uit je Index halen. Zomaar een tip helemaal gratisquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nogmaals, ik overdrijf omdat het de godganse dag zo gaat in KLB en je daar onderhand wel eens doodziek van wordt. Dat zou zelfs jij moeten begrijpen.
Hoho!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:13 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Parkeerwacht is alleen in de vier grote steden, bij ons doen de helden van de pliesie het parkeerbeheer erbij, ze hebben verder toch niks te doen.
Oh godquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Don't flatter yourself: ik reageer dan misschien wel op een post van jou, maar heb het écht niet exclusief tegen je hoor. Zo interessant ben je nu ook weer niet.
Ik zeg helemaal niets over het wel of niet mogen roepen van wat dan ook. Nee, jij legt weer woorden in mijn mond. Het enige wat je so far bij iedereen gedaan hebt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ah, even kijken hoor, of ik het nog snap. Moraalridder roepen mag, mensen voor sneu uitmaken niet. Hmmm, lastig, heb je een lijstje?
Ach, ik weet niet of je het gelezen hebt, maar er heeft pas een heel aardig FB topic over KLB gelopen. Kwam even kijken of er al iets veranderd was, of men iets met de kritiek gedaan had. Kennelijk niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Word je gedwongen om in KLB te komen. Je kunt het uit je Index halen. Zomaar een tip helemaal gratis.
Ik snap sowieso niet wat je in dit topic doet, maar goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niets over het wel of niet mogen roepen van wat dan ook.
Ja, make me.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:18 schreef Mikkie het volgende:
Nogmaals een verzoek: reageer inhoudelijk, of hou je mond.
Nou, nu je hebt waar je voor kwam kun je dus ook weer weg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, ik weet niet of je het gelezen hebt, maar er heeft pas een heel aardig FB topic over KLB gelopen. Kwam even kijken of er al iets veranderd was, of men iets met de kritiek gedaan had. Kennelijk niet.
Goh, die zin klinkt bekend.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat je in dit topic doet, maar goed.
Mikkie vraagt of je nog inhoudelijk gaat reageren of niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, nu je hebt waar je voor kwam kun je dus ook weer weg..
en wat dacht je toen, ooh wat haat ik onkruid maar laat ik het maar wel ff water gevenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, ik weet niet of je het gelezen hebt, maar er heeft pas een heel aardig FB topic over KLB gelopen. Kwam even kijken of er al iets veranderd was, of men iets met de kritiek gedaan had. Kennelijk niet.
Zoeken naar criminaliteit + Alkmaar levert 126000 resultaten op.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:16 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Hoho!
Ik weet dat het bijv. in Alkmaar gebeurd door parkeerwachters in politieuniform..
Gewapend met een parkeerbonnenmachine! (dus niet de rest)
Niet echt een handig gekozen uniform maar wel een feit..![]()
Je eerste goede grap.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
en wat dacht je toen, ooh wat haat ik onkruid maar laat ik het maar wel ff water geven
waardeloze tuinman_!
Veiligheid en alkmaar gelukkig bijna 500.000, anders zou je toch echt bang worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Zoeken naar criminaliteit + Alkmaar levert 126000 resultaten op.
hoeveel posts nog?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:19 schreef Jarno het volgende:
Wie opent deel 2?
Mijn telling of de jouwe?quote:
De clue ontgaat mij een beetje nav mijn post?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Zoeken naar criminaliteit + Alkmaar levert 126000 resultaten op.
Sinds wanneer valt Justitie onder Algemene Zaken?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:21 schreef bArAbAts het volgende:
eigenlijk hetzelfde als flitsen op de snelweg ongeveer 5m voordat de beperking wordt opgeheven! dit komt allemaal door de qouta die de coppers tegenwoordig moeten halen, dus eigenlijk is Balkie verantwoordelijk@!#@#@!# maarja die gasten krijgen ook gewoon een opdracht van hun commandant! je kan het ze niet persoonlijk aanrekenen wel de hoofdcommisaris!
Sex en Rotterdam maar liefst 1,6 miljoen! Geile bende!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Veiligheid en alkmaar gelukkig bijna 500.000, anders zou je toch echt bang worden.
Kwestie van prioriteiten stellen, Alkmaar heeft meer criminelen (126.000) dan inwoners (94.000)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:22 schreef kevin85 het volgende:
[..]
De clue ontgaat mij een beetje nav mijn post?
de goede en dus de mijnequote:
Ik ga er iig niet op wachten. Later!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
de goede en dus de mijne
want er staat toch posts ipv replies
Het is dan maar goed dat je gelijk de juiste cijfers erbij hebt gepakt..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:24 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Kwestie van prioriteiten stellen, Alkmaar heeft meer criminelen (126.000) dan inwoners (94.000)
Dat komt op rekening van de parkeerwachtersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Veiligheid en alkmaar gelukkig bijna 500.000, anders zou je toch echt bang worden.
*mompelt iets met staart tussen de binnen*quote:
Dat komt omdat agenten tegenwoordig mietjes zijn. Vroeger werden er eisen aan een agent gesteld (kwa lengte en gewicht), je had gewoon meteen respect voor zo'n man. Hier in Nederland moeten agenten ook altijd minimaal met zijn tweeën zijn en zeker in stedelijk gebied moet er altijd één blanke en één "zwarte" agent naar een opstootje worden gestuurd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net alsof dat zin heeft. Daar is meer voor nodig dan een paar klachten..
[..]
Ik kan me niet herinneren dat je dat mij hebt uitgelegd, maar dat kan ook aan mij liggen. Misschien er overheen gelegen. Daar liggen prioriteiten kennelijk anders, want hier gaat dat een stuk anders. Al regelmatig vechtpartijen gezien in de stad: politie staat 50 meter verderop bonnen uit te delen aan fietsers zonder licht (in een compleet verlicht winkelgebied (hoewel ik niet tegen die bonnen ben ofzo; fietsen zonder licht is levensgevaarlijk...ik wil puur een illustratie van de prioriteiten geven)). Ook tijdens stappen. Vriend van me loopt een zijstraatje in om ergens in een hoekje ff te pissen. Geen kroeg in de buurt en hij moet heel nodig. Komen er net twee agenten aan, die hem gaan bekeuren. Beetje jammer, maar vooruit. Op dat moment zie ik zo'n 100 meter verderop een drugsdeal bezig zijn, waar ik zakjes drugs en dikke cash uitgewisseld zie worden. Op het moment dat ik de agenten daarop attendeer, 'moet ik niet zo bijdehand doen'. Goh, mijn excuses dat ik prioriteiten stel en drugshandel iets zwaarder aansla dan wildplassen.
.
Bovenstaande is illustratief voor wat de heren agenten hier doen. Ik kan me niet voorstellen dat ze zich niet op een andere plek veel nuttiger hadden kunnen maken. En natuurlijk is het dan zo dat je dat altijd wel kunt zeggen als de politie ergens is waar het je niet bevalt, maar ik vind dit toch wel een érg extreem voorbeeld. Daarom val ik er ook zo over.
Maar nu ben ik wel benieuwd hoe jij erover denkt. Als agent, maar ook al burger?
Jarno doet toch niets anders dan woorden in de mond leggenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik aan jou, aangezien jij kennelijk zo'n bord voor je kop hebt dat je het na een verzoek of 20 nog vertikt.
laatst werd een vriend van mij aangehoudenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:29 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dat komt omdat agenten tegenwoordig mietjes zijn. Vroeger werden er eisen aan een agent gesteld (kwa lengte en gewicht), je had gewoon meteen respect voor zo'n man. Hier in Nederland moeten agenten ook altijd minimaal met zijn tweeën zijn en zeker in stedelijk gebied moet er altijd één blanke en één "zwarte" agent naar een opstootje worden gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |