Moraalridder.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:15 schreef Jumparound het volgende:
klachten? een lintje!
Dat lijkt me een rare conclusie aangezien er op die foto's niet staat dat het een éénrichtingsweg betreft. Die mensen fietsen op een stoep waar een fietspad naast ligt dat aan de rechterkant van de weg ligt. Op de foto staat een bord éénrichtingsweg voor de kruisende straat waar de opgebroken straat eindigd en over gaat in die straat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:16 schreef Thrilled het volgende:
en wat nou als er duidelijk aangegeven stond dat fietsers een alternatieve route moesten fietsen, en er een bord stond met een verbod voor alle voertuigen? Dan is het nog steeds een lage actie maar wel terecht
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
OP even wat aangepast. Kan het topic openblijven
rustig, stapvoets, doorgaande weg, geen voetgangers, geen ruimte voor kutkoters om te spelen,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:45 schreef teamlead het volgende:
tsja.. fietsen op het troitoir mag nu eenmaal niet he.. Welkom in het land van "regels zijn regels"
wat lul je nou over een éénrichtingsweg?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:23 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Dat lijkt me een rare conclusie aangezien er op die foto's niet staat dat het een éénrichtingsweg betreft. Die mensen fietsen op een stoep waar een fietspad naast ligt dat aan de rechterkant van de weg ligt. Op de foto staat een bord éénrichtingsweg voor de kruisende straat waar de opgebroken straat eindigd en over gaat in die straat.
Gewoon stelletje kansloze lijers die op de meest lage wijze hun bonnenboekje proberen vol te schrijven. Ze zien toch dat die straat is opengebroken en mensen liever op de stoep gaan fietsen dan misschien 30 cm in een opengebroken straat vallen. Ook eindigd het fietspad en moeten ze wel over de stoep.
In zo'n situatie zou ik me waarschijnlijk echt behoorlijk pissig kunnen maken. Zo wil je geen respect hebben voor de politie
Nog een moraalridder.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:45 schreef teamlead het volgende:
tsja.. fietsen op het troitoir mag nu eenmaal niet he.. Welkom in het land van "regels zijn regels"
Mwah, zo laag is die afgraving daar niet hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:44 schreef Rnnz het volgende:
Dit is zó enorm laag...
Met name grappig als ze na die zware werkdag naar GeenStijl surfen en zien dat 10000den withete Nederlanders je willen lynchenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:59 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een enge bureaucraten helden![]()
.
De voldoening aan het einde van een zware werkdag moet geweldig zijn.
En geen 1 die het doet want ze zitten allemaal achter hun pcquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Met name grappig als ze na die zware werkdag naar GeenStijl surfen en zien dat 10000den withete Nederlanders je willen lynchen![]()
Dan zullen ze wel 10000den bonnen gaan schrijven. Want overheidsdienaar ben je 24/7. Ze nemen hun werk gewoon mee naar huis. Het zou me niet verbazen als ze zelfs slapen met hun bonnenboekje. Zo zijn zequote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Met name grappig als ze na die zware werkdag naar GeenStijl surfen en zien dat 10000den withete Nederlanders je willen lynchen![]()
Alsof iedereen die daar nu fiest, daar morgen niet meer fietst, omdat ze een boete hebben gehadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:58 schreef Neutrino het volgende:
Och.. Als je daar woont en elke dag omver wordt gereden door fietsers kan ik mij het controleren van die agenten wel voorstellen. En ze kunnen natuurlijk niet zolang die weg opengebroken is een agent neerzetten die waarschuwt dat men niet op de stoep mag fietsen.
Een waarschuwing en het noteren van de naam had wel effectiever geweest. Of wellicht een bord met controle politie ivm fietsen op stoep. Hoewel iedereen weet dat fietsen op de stoep verboden is.
Ik denk dat jij je nu wel 2x bedenkt voordat je daar zou gaan fietsen.. Echter zijn er natuurlijk genoeg mensen die dit nieuws niet hebben meegekregen en alsnog op de stoep zullen fietsen... Idd.. het lost niets op..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:00 schreef PocketKings het volgende:
[..]
Alsof iedereen die daar nu fiest, daar morgen niet meer fietst, omdat ze een boete hebben gehad
Vet grappig johquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:12 schreef justvinnie het volgende:
Dat gefiets op de stoep moet maar eens afgelopen zijn. Sterker nog; fietsers moet de toegang tot de openbare weg ontzegt worden. Zij zijn de zwaksten in het verkeer en iedere dode in het verkeer is er 1 teveel. Morgen gaan we weer automobilisten bekeuren.
Doei.
Om op die gemene fietsers te schietenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:20 schreef GasTurbine het volgende:
Fotonemer kan niet even zijn windbuks uit de kast halen?
Die agenten?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:27 schreef Pineut het volgende:
Hadden ze op die foto's eigenljk geen zwart balkje over hun ogen moeten hebben?
Zal wel zo'n GeenStijler geweest zijn, die anders altijd vrouwen vanonder de rok fotografeert.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:39 schreef Fides het volgende:
Waarom gaat de fotonemer even niet 100 meter voor de agenten staan om de fietsers te wijzen op de controle van de agenten? Zullen we agenten ook snel weer weg zijn als er niets te halen valt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Idee om de ID van deze juten op te sporen?
Ugh, door aan het einde van die weg te gaan staan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:43 schreef Fides het volgende:
Kan je het niet onder de noemer laten vallen van: Burgers behoeden voor een gevaarlijke situatie, namelijk het fietsen over een stoep bezaaid met losliggende stenen en puin.
Zeker weten?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:53 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
Nou ja opzich hebben ze gelijk, zo kun je alles wel door de vingers zien! Je moet ergens een lijn trekken, dat mensen daar slachtoffer van worden is hun eigen domme schuld. Sorry hoor maar als je zelf op de stoep loopt en er komt een fietser voorbij scheuren vind je dat ook niet fijn, en dat de weg is opgebroken tja... er staan omleidingsborden!!
ik ben inmiddels al 3x aangereden toen ik bij ons de winkel uitliep (me werk)...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:54 schreef cheqy het volgende:
In dit geval vind ik de boetes eigenlijk wel terecht.
Het is een vrij smal voetpad dat grenst aan tuinen met hoge erfafscheidingen waardoor de boel niet echt overzichtelijk is. Stel dat er iemand zijn tuin uit komt lopen en er komt zo een malloot voorbij fietsen dan kunnen ze allebei een lelijke smakkerd maken.
je kan op de foto, vanuit 1 hoek bijna alle deuren zien, kun je nagaan wat hun uit alle andere hoeken nog meer kunnen zienquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:54 schreef cheqy het volgende:
In dit geval vind ik de boetes eigenlijk wel terecht.
Het is een vrij smal voetpad dat grenst aan tuinen met hoge erfafscheidingen waardoor de boel niet echt overzichtelijk is. Stel dat er iemand zijn tuin uit komt lopen en er komt zo een malloot voorbij fietsen dan kunnen ze allebei een lelijke smakkerd maken.
Wie zegt dat ze daar niet al een week mee bezig zijn? Trouwens, zou je je als student wat aantrekken van een waarschuwing?quote:
die weg ligt net 2 dagen open staatzelfs in dit topicquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze daar niet al een week mee bezig zijn? Trouwens, zou je je als student wat aantrekken van een waarschuwing?
Maar goed, heel FOK! en GS kan weer lekker NSBERTS!!!!11122222 schreeuwen, de namen van deze agenten zullen ook wel weer ergens opduiken, gezellig hoor.
Joh, misschien kregen ze net een belletje van een of andere opa die van z'n sokken gereden was en hebben ze een kwartiertje bonnen staan schrijven. Maar goed, gil maar lekker hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
die weg ligt net 2 dagen open staatzelfs in dit topic
het gaat er wrs om dat ze andere dingen niet aan pakken maar dit soort onbenullige dingen juist wel omdat het makkelijk incashen is
maar goed ieder zijn visie_!
Deze hoofdagenten hadden hun gezond verstand moeten gebruikenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg S-F, ondanks dat je natuurlijk niet écht kan zeggen wat je wil... je kunt mij toch niet wijsmaken dat je dit goedkeurt hè?.
Jij vind die tuin waar die rooie fietst overzichtelijk?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan op de foto, vanuit 1 hoek bijna alle deuren zien, kun je nagaan wat hun uit alle andere hoeken nog meer kunnen zien
dus dat loopt vast niet zo'n vaart met ongelukken me dunkt
ze kunnen ook gewoon waarschuwingen uitdelen_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |