Met name grappig als ze na die zware werkdag naar GeenStijl surfen en zien dat 10000den withete Nederlanders je willen lynchenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:59 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een enge bureaucraten helden![]()
.
De voldoening aan het einde van een zware werkdag moet geweldig zijn.
En geen 1 die het doet want ze zitten allemaal achter hun pcquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Met name grappig als ze na die zware werkdag naar GeenStijl surfen en zien dat 10000den withete Nederlanders je willen lynchen![]()
Dan zullen ze wel 10000den bonnen gaan schrijven. Want overheidsdienaar ben je 24/7. Ze nemen hun werk gewoon mee naar huis. Het zou me niet verbazen als ze zelfs slapen met hun bonnenboekje. Zo zijn zequote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Met name grappig als ze na die zware werkdag naar GeenStijl surfen en zien dat 10000den withete Nederlanders je willen lynchen![]()
Alsof iedereen die daar nu fiest, daar morgen niet meer fietst, omdat ze een boete hebben gehadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:58 schreef Neutrino het volgende:
Och.. Als je daar woont en elke dag omver wordt gereden door fietsers kan ik mij het controleren van die agenten wel voorstellen. En ze kunnen natuurlijk niet zolang die weg opengebroken is een agent neerzetten die waarschuwt dat men niet op de stoep mag fietsen.
Een waarschuwing en het noteren van de naam had wel effectiever geweest. Of wellicht een bord met controle politie ivm fietsen op stoep. Hoewel iedereen weet dat fietsen op de stoep verboden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |