Hij mag blij zijn dat ie ooit terug is gehaald want zo goed speelde ie niet bij vitesse.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:31 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
![]()
Die gast mag blij zijn dat hij bij Ajax speelt![]()
knjbquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:45 schreef Silenus het volgende:
Vuile sadisten bij de KNVB! Krijg ik net een brief met m'n Willem II-clubcard op de mat.![]()
![]()
![]()
Die had ik A) ruim een maand geleden al aangevraagd en B) JA NU HOEF IK 'M NIET MEER!!![]()
![]()
Tsja, ze floten heerl az uit misschien hoorde ze het niet goedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:37 schreef denthemen het volgende:
Wat ik nog even kwijt wil: Welke mongolen gingen Louis van Gaal uitfluiten bij de opstelling van AZ? Enig idee wat die man voor Ajax betekent heeft? Je moet je schamen!
Nee want bij de wisselspelers was het even rustig/stil en toen Louis van Gaal werd omgeroepen werd er weer geflotenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:38 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Tsja, ze floten heerl az uit misschien hoorde ze het niet goed![]()
ja dat ging mij ook te verquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:37 schreef denthemen het volgende:
Wat ik nog even kwijt wil: Welke mongolen gingen Louis van Gaal uitfluiten bij de opstelling van AZ? Enig idee wat die man voor Ajax betekent heeft? Je moet je schamen!
Zeker ja, hij doet het tenminste goed met contractenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Oh ja niet geheel onbelangrijk:
Martin van Geel![]()
Ah dat heb ik dan niet goed gehoord in het stadion maar dat is wel triest jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee want bij de wisselspelers was het even rustig/stil en toen Louis van Gaal werd omgeroepen werd er weer gefloten
Tsja, ik vind het persoonlijk ook overdreven. Maar hij maakt het er wel een beetje zelf naarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee want bij de wisselspelers was het even rustig/stil en toen Louis van Gaal werd omgeroepen werd er weer gefloten
Goh zonder hem hadden we geen KJH, Perez, Stam, Davids & Gabri. Van Geelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Oh ja niet geheel onbelangrijk:
Martin van Geel![]()
Ik vind dat van Gaal heel belangrijk voor ons is geweest, maar hoe hij nu bezig isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:37 schreef denthemen het volgende:
Ik ook heb hem ook niet uitgefloten maar hij moet zich wel beseffen dat de wereld niet om van Gaal draait als AZ verliest.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:48 schreef kevin6188 het volgende:
Maar toch, is nog geen reden om het uit te fluiten. Heb daar ook niet aan meegedaan.
Dan denk ik dat we het eens zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik ook heb hem ook niet uitgefloten maar hij moet zich wel beseffen dat de wereld niet om van Gaal draait als AZ verliest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |