Robin Nelisse en Joost Terol naar Ajax.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:02 schreef Ordinair het volgende:
Nog iemand nieuwe transfers gehoord van insiders?![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:03 schreef Robar het volgende:
Blijft Sneijder nog een jaar?
Goed om te lezen . . . . [afbeelding]
Ja zodat hij er volgend jaar nog bij is. Maar misschien komt er wel verlenging bij.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:06 schreef BoNi het volgende:
Zijn contract wordt ook niet verlengd maar verbeterd (lees: beter salaris)........
quote:Ronald Koeman dient ook contract uit bij Cyberia Productions
Nadat gisteren bekend werd dat Ronald Koeman volgend seizoen ook gewoon bij PSV blijft, maakte hij via zijn woordvoerder ook nog bekend dat hij z'n tweejarig contract met Cyberia Productions ook zal uitdienen.
Ronald’s show zal vanaf volgend seizoen weer van start gaan en Koeman heeft weer de volste vertrouwen in Cyberia. ‘’Als ik kijk wat Cyberia het gehele seizoen voor ons heeft betekend, dan kun je niets anders concluderen dan nog een jaar verder te gaan. De verslaggeving was van uitmuntende niveau en in alle opzichten objectief. Ik heb er zin in.’’
''Ik heb zin in volgend seizoen, vanaf dan is mijn citaat: ''kleine pijntjes worden grote pijntjes'' écht verleden tijd''
In september begint weer het nieuwe seizoen van Ronald’s onderschatting Show, hier op FOK!Voetbal.
Als hij ook volgend seizoen nog bij Ajax speelt zou ik bijna het nieuwe thuisshirt met de naam Sneijder laten bedrukken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:08 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ja zodat hij er volgend jaar nog bij is. Maar misschien komt er wel verlenging bij.
Beter salaris en een jaartje verlengenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:06 schreef BoNi het volgende:
Zijn contract wordt ook niet verlengd maar verbeterd (lees: beter salaris)........
Schoen opeten #3 Wie durft? Jasza opweg naar het Hiltonquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:40 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer Sneijder nog een jaar blijft, eet ik mun schoen op.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:45 schreef Silenus het volgende:
Vuile sadisten bij de KNVB! Krijg ik net een brief met m'n Willem II-clubcard op de mat.![]()
![]()
![]()
Die had ik A) ruim een maand geleden al aangevraagd en B) JA NU HOEF IK 'M NIET MEER!!![]()
![]()
Dan heb je er één voor het volgende seizoen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:45 schreef Silenus het volgende:
Vuile sadisten bij de KNVB! Krijg ik net een brief met m'n Willem II-clubcard op de mat.![]()
![]()
![]()
Die had ik A) ruim een maand geleden al aangevraagd en B) JA NU HOEF IK 'M NIET MEER!!![]()
![]()
Als ie dan volgend seizoen op zeker blijft en een minimale prijs erin zit die aanvaardbaar is dan zou ik het gelijk doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:59 schreef De_Ananas het volgende:
Als ie verlengt zal die wel een minimale prijs erin willen.
Aanvaardbaar, maar dat is meestal niet in zo'n gevalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:02 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Als ie dan volgend seizoen op zeker blijft en een minimale prijs erin zit die aanvaardbaar is dan zou ik het gelijk doen.
Beste nieuws van de afgelopen weken wat mij betreft.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:01 schreef S-Two het volgende:
Contract Gabri opengebroken.![]()
Volegns teletekst.
edit:[afbeelding]
quote:Ajax en Gabri breken contract open
Ajax en Gabri hebben het contract van de Catalaanse middenvelder opengebroken en verlengd met een periode van twee jaar. Het contract van Gabriel García De la Torre is verlengd van 1 juli 2009 naar 1 juli 2011.
Gabri was de 2e seizoenshelft werelds, 2e seizoenshelft pakte hij ook minder kaarten, eerste seizoenshelft moest hij alles opknappen wat Davids nu doetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:09 schreef Jnk18 het volgende:
ja gabri is wel een goede speler voor ajax maar helaas pakt hij zoveel stomme gele kaarten
gabri![]()
tsjaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:29 schreef Mr.Mills het volgende:
En dan te bedenken dat zo'n figuur als Tommie de Mul niet wil verlengen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:29 schreef Mr.Mills het volgende:
En dan te bedenken dat zo'n figuur als Tommie de Mul niet wil verlengen.
Hij mag blij zijn dat ie ooit terug is gehaald want zo goed speelde ie niet bij vitesse.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:31 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
![]()
Die gast mag blij zijn dat hij bij Ajax speelt![]()
knjbquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:45 schreef Silenus het volgende:
![]()
![]()
![]()
Tsja, ze floten heerl az uit misschien hoorde ze het niet goedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:37 schreef denthemen het volgende:
Wat ik nog even kwijt wil: Welke mongolen gingen Louis van Gaal uitfluiten bij de opstelling van AZ? Enig idee wat die man voor Ajax betekent heeft? Je moet je schamen!
Nee want bij de wisselspelers was het even rustig/stil en toen Louis van Gaal werd omgeroepen werd er weer geflotenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:38 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Tsja, ze floten heerl az uit misschien hoorde ze het niet goed![]()
ja dat ging mij ook te verquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:37 schreef denthemen het volgende:
Wat ik nog even kwijt wil: Welke mongolen gingen Louis van Gaal uitfluiten bij de opstelling van AZ? Enig idee wat die man voor Ajax betekent heeft? Je moet je schamen!
Zeker ja, hij doet het tenminste goed met contractenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Oh ja niet geheel onbelangrijk:
Martin van Geel![]()
Ah dat heb ik dan niet goed gehoord in het stadion maar dat is wel triest jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee want bij de wisselspelers was het even rustig/stil en toen Louis van Gaal werd omgeroepen werd er weer gefloten
Tsja, ik vind het persoonlijk ook overdreven. Maar hij maakt het er wel een beetje zelf naarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee want bij de wisselspelers was het even rustig/stil en toen Louis van Gaal werd omgeroepen werd er weer gefloten
Goh zonder hem hadden we geen KJH, Perez, Stam, Davids & Gabri. Van Geelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Oh ja niet geheel onbelangrijk:
Martin van Geel![]()
Ik vind dat van Gaal heel belangrijk voor ons is geweest, maar hoe hij nu bezig isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:37 schreef denthemen het volgende:
Ik ook heb hem ook niet uitgefloten maar hij moet zich wel beseffen dat de wereld niet om van Gaal draait als AZ verliest.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:48 schreef kevin6188 het volgende:
Maar toch, is nog geen reden om het uit te fluiten. Heb daar ook niet aan meegedaan.
Dan denk ik dat we het eens zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik ook heb hem ook niet uitgefloten maar hij moet zich wel beseffen dat de wereld niet om van Gaal draait als AZ verliest.
dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:01 schreef Roflbroek het volgende:
Van Gaal blijft mijn held, ik stoor me ook niet aan zijn gedrag.
Ik geniet altijd van zijn persconferenties en interviews.
Precies, van Geel toont een goede instelling.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:09 schreef Wooldoor het volgende:
Leuk om te zien dat er toch ook een spanjaard wil verlengen bij Ajax in plaats van alleen maar komen. Perfecte mentaliteit deze speler en we het werk van Martin van Geel laat zich steeds meer merken. Toptalenten verlengd hij maar ook spelers die wekelijks hun waarde laten zien. Ook Sneijder die naar een hoop topclubs kan en waar Ajax een hoop geld voor kan krijgen wilt hij toch gaan verlengen.
same here.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:01 schreef Roflbroek het volgende:
Van Gaal blijft mijn held, ik stoor me ook niet aan zijn gedrag.
Ik geniet altijd van zijn persconferenties en interviews.
Jonge gastjes die stoer doen, helaas zitten er daar erg veel van in het Ajax publiek.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:37 schreef denthemen het volgende:
heb je hem ook weerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:38 schreef Nashje het volgende:
Is er al gemeld dat Ajax Sneijder nog een seizoen wil behouden?
Gabri.
Voor de wedstrijd stond ie ook met Boukhari te lullenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:51 schreef StarGazer het volgende:
Grappig hoe Sneijder na de bekerfinale in de kleedkamers nog ff stond na te babbelen met ex - Ajacieden Arveladze & De Cler.
Wat lul je nou krom?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:13 schreef Schanulleke het volgende:
Ben ik nou de enige ajacied die Sneijder liever ziet gaan? Ik vind het een prachtige multi-functionele speler maar hij heeft mij dit seizoen niet overtuigd als spelbepaler en met minder zal hij geen genoegen nemen, dus dat blijft een potentieel conflict, zeker met Perez op de bank.
Doe dit jezelf nou niet aan, zo een ondertitel en dan zo een opmerking........quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:13 schreef Schanulleke het volgende:
Ben ik nou de enige ajacied die Sneijder liever ziet gaan? Ik vind het een prachtige multi-functionele speler maar hij heeft mij dit seizoen niet overtuigd als spelbepaler en met minder zal hij geen genoegen nemen, dus dat blijft een potentieel conflict, zeker met Perez op de bank. Imho kan je er beter nu een zak geld voor vangen en dan een echte 10 neerzetten.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:33 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind dat Sneijder teveel een loper is voor de 10 positie. In plaats van te regisseren tussen de linies loopt hij vaak de ruimte dicht op zoek naar zijn eigen schot. Nu is zijn schot goed hoor, de goals bewijzen dat ook, maar ik vind hem toch meer een linkermiddenvelder dan een spelverdeler.
En zo is het maar netquote:Een kop vol zaagsel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |