Amerikanen vragen op elke scheet een patent aan. Kunnen ze mooi een communistische monopolie beginnen over de simpelste dingen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zal StefanP hier ook reageren hoe ontwikkeld ze daar zijn
Maar idd erg triestals ze echt denken nieuwe technologie te hebben ontdekt
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zal StefanP hier ook reageren hoe ontwikkeld ze daar zijn
Maar idd erg triestals ze echt denken nieuwe technologie te hebben ontdekt
Het is in vele opzichten een 3e wereld land. Dat is nog het erge er van.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:07 schreef pberends het volgende:
Af en toe denk je echt dat Amerika een derde wereld land is.
Ik vind dat je wel heel negatief bent hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:17 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het is in vele opzichten een 3e wereld land. Dat is nog het erge er van.
Zie ook: Amerikaanse pauperwoningen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:44 schreef JaZekerZ het volgende:
Dit is idd wel heel erg. Nu wordt het ook nog tijd dat ze gewoon in geïsoleerde, bakstenen huizen gaan wonen. Minder energie en ze waaien ook niet bij iedere scheet weg
Misschien omdat ik te veel daar gezien heb.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:23 schreef AlcoholistProfiteur het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel heel negatief bent hoor.
Amerika![]()
Of omdat je alleen ziet wat je wilt zien.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:23 schreef Lucille het volgende:
[..]
Misschien omdat ik te veel daar gezien heb.
Ik snap dat niet eigenlijk, want Amerikanen denken toch alleen aan geld? Ze zouden flink geld kunnen besparen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:18 schreef Lucille het volgende:
HR ketels, die kennen ze ook niet.
Juist niet, ik heb zowel de goede als slechte kanten van die maatschappij gezien. Ben er verschillende keren geweest, ook als niet-toerist. En ik ken genoeg mensen die er jaren gewoond hebben en mij het een en ander hebben verteld. Dus ik denk dat ik een redelijk beeld heb.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:24 schreef AlcoholistProfiteur het volgende:
[..]
Of omdat je alleen ziet wat je wilt zien.
Amerika![]()
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:27 schreef Lucille het volgende:
[..]
Juist niet, ik heb zowel de goede als slechte kanten van die maatschappij gezien. Ben er verschillende keren geweest, ook als niet-toerist. En ik ken genoeg mensen die er jaren gewoond hebben en mij het een en ander hebben verteld. Dus ik denk dat ik een redelijk beeld heb.
Ja, maar als iets geen reet kost dan ga je toch niet denken aan besparen. Het woord besparen is al zo'n concept wat ze niet kennen. Wij zijn dat ook pas gaan doen sinds de oliecrisis van 1973. Die hebben ze in de VS nooit gehad.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap dat niet eigenlijk, want Amerikanen denken toch alleen aan geld? Ze zouden flink geld kunnen besparen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:24 schreef AlcoholistProfiteur het volgende:
Of omdat je alleen ziet wat je wilt zien.
Amerika![]()
Met je hersenloze aanbidding geef je aan dat jij in ieder geval geen realistisch beeld hebt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |