Huub heeft twee keer gebeld om te vragen of zijn OW nog stond. Waarop hij 2 keer antwoord kreeg dat de OW op een X datum gegeven was en nu een maand later niet meer van kracht was..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:10 schreef Sebi het volgende:
[..]
Is dat dan een regel, dat een OW maar een maand geldig blijft? Ik kreeg het idee dat de vorige keren de OW'en een beetje 'ad hoc' zijn kwijtgescholden door 'achter'.
Via een omweg over Lieke's shirt. Wat nota bene op een filmpje op hun eigen site te zien is. Tien denkt echt dat we met z'n allen één hersencel delen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:08 schreef scanman01 het volgende:
Dit staat op de TIEN site:
“Het enige wat je moet doen, is op je hoede zijn”, antwoordt Lieke. De kop thee valt op de grond. Ze geven elkaar de schuld, maar is hier wel een schuld? De diva heeft klaarblijkelijk een nieuwe vijand gevonden binnen de Villa. Houdt ze het nog vol? Met de opkomst van diva 3 wordt het steeds zwaarder voor de diva van het allereerste uur...
Er staat niet eens dat Natasia het met opzet deed, wat toch wel duidelijk was. Dus nee, die gaat er niets meer van horen.quote:
kan het niet kijken,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb net het filmpje gezien, maar dat is inderdaad thee over Lieke gooien, ook al had Lieke de thee in haar hand. Ik vraag me af wat de redactie daarmee gaat doen.
Ik denk nog wel in de Seventeen met Lolo B. En ik denk zelfs nog wel in een GGG filmpje (voor wie dat niet kent, het zijn die Duitse films gefocussed op het melken.)quote:
okéquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:11 schreef getl0st het volgende:
[..]
Huub heeft twee keer gebeld om te vragen of zijn OW nog stond. Waarop hij 2 keer antwoord kreeg dat de OW op een X datum gegeven was en nu een maand later niet meer van kracht was..
Kan me niet voorstellen dat Playboy Amanda wil.quote:
quote:
<--Wat is dat voorn vrucht?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:12 schreef avonne het volgende:
[..]
oud nieuws. De Playboy heeft haar al eens afgewezen.
Dat wil zeggen, ze mocht terug komen als ze Nena kon overhalen mee te doen.
Dus eigenlijk moet Lieke ook even tegen Natas aanlopen als ze thee in dr handen heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er staat niet eens dat Natasia het met opzet deed, wat toch wel duidelijk was. Dus nee, die gaat er niets meer van horen.
Dan druip je toch af met je extensions tussen je benen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:12 schreef avonne het volgende:
oud nieuws. De Playboy heeft haar al eens afgewezen.
Dat wil zeggen, ze mocht terug komen als ze Nena kon overhalen mee te doen.
Ben je ingelogd op die site? Dat deed voor mij de trick.quote:
Misschien meten ze aan de IQ's van de redactie... ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Via een omweg over Lieke's shirt. Wat nota bene op een filmpje op hun eigen site te zien is. Tien denkt echt dat we met z'n allen één hersencel delen.
same..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je ingelogd op die site? Dat deed voor mij de trick.
Zal ze daar ook extensions hebben??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan druip je toch af met je extensions tussen je benen?![]()
heeft ze daar nu ook al extensionsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je dan niets geleerd van de tijd die je DGK al kijkt?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef FSR het volgende:
[..]
Misschien meten ze aan de IQ's van de redactie... ?
Je ziet duidelijk dat Natasia, Like's hand pakt en de thee gooit...
En dat nog op hun mainpage zetten ook.. zouden ze willen dat Nastasia er uit gaat ofzo ?
Breng haar maar niet op het idee.quote:
met die tupperware tieten van d`rquote:
Eerst even goed lezenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef FSR het volgende:
[..]
En dat nog op hun mainpage zetten ook.. zouden ze willen dat Nastasia er uit gaat ofzo ?
Nee, ze rende naar de Panorama. Die wilde wel. Zonder te betalen, dan, he.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zekers wel, maar het blijft me verbazen....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:15 schreef getl0st het volgende:
[..]
Heb je dan niets geleerd van de tijd die je DGK al kijkt?
Natasja's actie is vergelijkbaar met de actie van Nicolaas die een glas champagne of wijn over Jaap morste, en daar ook een OW voor kreeg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef FSR het volgende:
[..]
Een waarschuwing voor natas is wel nodig vind ik, wat een dom wijf zeg met dr lelijke paarde bekquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:15 schreef getl0st het volgende:
[..]
Heb je dan niets geleerd van de tijd die je DGK al kijkt?
Yep.. Stom eigenlijk, want i moe twel std eerst inloggen om te kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je ingelogd op die site? Dat deed voor mij de trick.
Precies.quote:
quote:
std?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:26 schreef SiRojK het volgende:
Yep.. Stom eigenlijk, want i moe twel std eerst inloggen om te kijken
Er staat dat de kop thee op de grond valt, en niks over dat het de schuld is van Natasja.quote:
Die zeggen gewoon dat het gefotosoept isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je ziet toch dat dat kopje zonder inmenging van Natasia direct op de grond valt?
DGK beledigt onze intelligentie keer op keer.
JAAAAAaaaaaaaaa.... Er uit trappen die damequote:
Wij zaten er allemaal naast!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zeggen gewoon dat het gefotosoept is![]()
Krijgt ze ook nieuwe stembanden?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:31 schreef Disana het volgende:
Natasia krijgt ook een nieuwe navel.
En Lieke hoeft niet te bellen want Huub heeft ook nooit gebeld toch toen Amanda koffie over hem heen gooide, ze kreeg toen dacht ik vanzelf een OW.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |