Eerst even goed lezenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef FSR het volgende:
[..]
Misschien meten ze aan de IQ's van de redactie... ?
Je ziet duidelijk dat Natasia, Like's hand pakt en de thee gooit...
En dat nog op hun mainpage zetten ook.. zouden ze willen dat Nastasia er uit gaat ofzo ?
Nee, ze rende naar de Panorama. Die wilde wel. Zonder te betalen, dan, he.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan druip je toch af met je extensions tussen je benen?![]()
Zekers wel, maar het blijft me verbazen....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:15 schreef getl0st het volgende:
[..]
Heb je dan niets geleerd van de tijd die je DGK al kijkt?
Natasja's actie is vergelijkbaar met de actie van Nicolaas die een glas champagne of wijn over Jaap morste, en daar ook een OW voor kreeg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef FSR het volgende:
[..]
Misschien meten ze aan de IQ's van de redactie... ?
Je ziet duidelijk dat Natasia, Like's hand pakt en de thee gooit...
En dat nog op hun mainpage zetten ook.. zouden ze willen dat Nastasia er uit gaat ofzo ?
Een waarschuwing voor natas is wel nodig vind ik, wat een dom wijf zeg met dr lelijke paarde bekquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:15 schreef getl0st het volgende:
[..]
Heb je dan niets geleerd van de tijd die je DGK al kijkt?
Yep.. Stom eigenlijk, want i moe twel std eerst inloggen om te kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je ingelogd op die site? Dat deed voor mij de trick.
Precies.quote:
quote:
std?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:26 schreef SiRojK het volgende:
Yep.. Stom eigenlijk, want i moe twel std eerst inloggen om te kijken
Er staat dat de kop thee op de grond valt, en niks over dat het de schuld is van Natasja.quote:
Die zeggen gewoon dat het gefotosoept isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je ziet toch dat dat kopje zonder inmenging van Natasia direct op de grond valt?
DGK beledigt onze intelligentie keer op keer.
JAAAAAaaaaaaaaa.... Er uit trappen die damequote:
Wij zaten er allemaal naast!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zeggen gewoon dat het gefotosoept is![]()
Krijgt ze ook nieuwe stembanden?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:31 schreef Disana het volgende:
Natasia krijgt ook een nieuwe navel.
En Lieke hoeft niet te bellen want Huub heeft ook nooit gebeld toch toen Amanda koffie over hem heen gooide, ze kreeg toen dacht ik vanzelf een OW.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |