Huub heeft twee keer gebeld om te vragen of zijn OW nog stond. Waarop hij 2 keer antwoord kreeg dat de OW op een X datum gegeven was en nu een maand later niet meer van kracht was..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:10 schreef Sebi het volgende:
[..]
Is dat dan een regel, dat een OW maar een maand geldig blijft? Ik kreeg het idee dat de vorige keren de OW'en een beetje 'ad hoc' zijn kwijtgescholden door 'achter'.
Via een omweg over Lieke's shirt. Wat nota bene op een filmpje op hun eigen site te zien is. Tien denkt echt dat we met z'n allen één hersencel delen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:08 schreef scanman01 het volgende:
Dit staat op de TIEN site:
“Het enige wat je moet doen, is op je hoede zijn”, antwoordt Lieke. De kop thee valt op de grond. Ze geven elkaar de schuld, maar is hier wel een schuld? De diva heeft klaarblijkelijk een nieuwe vijand gevonden binnen de Villa. Houdt ze het nog vol? Met de opkomst van diva 3 wordt het steeds zwaarder voor de diva van het allereerste uur...
Er staat niet eens dat Natasia het met opzet deed, wat toch wel duidelijk was. Dus nee, die gaat er niets meer van horen.quote:
kan het niet kijken,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb net het filmpje gezien, maar dat is inderdaad thee over Lieke gooien, ook al had Lieke de thee in haar hand. Ik vraag me af wat de redactie daarmee gaat doen.
Ik denk nog wel in de Seventeen met Lolo B. En ik denk zelfs nog wel in een GGG filmpje (voor wie dat niet kent, het zijn die Duitse films gefocussed op het melken.)quote:
okéquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:11 schreef getl0st het volgende:
[..]
Huub heeft twee keer gebeld om te vragen of zijn OW nog stond. Waarop hij 2 keer antwoord kreeg dat de OW op een X datum gegeven was en nu een maand later niet meer van kracht was..
Kan me niet voorstellen dat Playboy Amanda wil.quote:
quote:
<--Wat is dat voorn vrucht?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:12 schreef avonne het volgende:
[..]
oud nieuws. De Playboy heeft haar al eens afgewezen.
Dat wil zeggen, ze mocht terug komen als ze Nena kon overhalen mee te doen.
Dus eigenlijk moet Lieke ook even tegen Natas aanlopen als ze thee in dr handen heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er staat niet eens dat Natasia het met opzet deed, wat toch wel duidelijk was. Dus nee, die gaat er niets meer van horen.
Dan druip je toch af met je extensions tussen je benen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:12 schreef avonne het volgende:
oud nieuws. De Playboy heeft haar al eens afgewezen.
Dat wil zeggen, ze mocht terug komen als ze Nena kon overhalen mee te doen.
Ben je ingelogd op die site? Dat deed voor mij de trick.quote:
Misschien meten ze aan de IQ's van de redactie... ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Via een omweg over Lieke's shirt. Wat nota bene op een filmpje op hun eigen site te zien is. Tien denkt echt dat we met z'n allen één hersencel delen.
same..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je ingelogd op die site? Dat deed voor mij de trick.
Zal ze daar ook extensions hebben??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan druip je toch af met je extensions tussen je benen?![]()
heeft ze daar nu ook al extensionsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je dan niets geleerd van de tijd die je DGK al kijkt?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef FSR het volgende:
[..]
Misschien meten ze aan de IQ's van de redactie... ?
Je ziet duidelijk dat Natasia, Like's hand pakt en de thee gooit...
En dat nog op hun mainpage zetten ook.. zouden ze willen dat Nastasia er uit gaat ofzo ?
Breng haar maar niet op het idee.quote:
met die tupperware tieten van d`rquote:
Eerst even goed lezenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef FSR het volgende:
[..]
En dat nog op hun mainpage zetten ook.. zouden ze willen dat Nastasia er uit gaat ofzo ?
Nee, ze rende naar de Panorama. Die wilde wel. Zonder te betalen, dan, he.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zekers wel, maar het blijft me verbazen....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:15 schreef getl0st het volgende:
[..]
Heb je dan niets geleerd van de tijd die je DGK al kijkt?
Natasja's actie is vergelijkbaar met de actie van Nicolaas die een glas champagne of wijn over Jaap morste, en daar ook een OW voor kreeg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef FSR het volgende:
[..]
Een waarschuwing voor natas is wel nodig vind ik, wat een dom wijf zeg met dr lelijke paarde bekquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:15 schreef getl0st het volgende:
[..]
Heb je dan niets geleerd van de tijd die je DGK al kijkt?
Yep.. Stom eigenlijk, want i moe twel std eerst inloggen om te kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je ingelogd op die site? Dat deed voor mij de trick.
Precies.quote:
quote:
std?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:26 schreef SiRojK het volgende:
Yep.. Stom eigenlijk, want i moe twel std eerst inloggen om te kijken
Er staat dat de kop thee op de grond valt, en niks over dat het de schuld is van Natasja.quote:
Die zeggen gewoon dat het gefotosoept isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je ziet toch dat dat kopje zonder inmenging van Natasia direct op de grond valt?
DGK beledigt onze intelligentie keer op keer.
JAAAAAaaaaaaaaa.... Er uit trappen die damequote:
Wij zaten er allemaal naast!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zeggen gewoon dat het gefotosoept is![]()
Krijgt ze ook nieuwe stembanden?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:31 schreef Disana het volgende:
Natasia krijgt ook een nieuwe navel.
En Lieke hoeft niet te bellen want Huub heeft ook nooit gebeld toch toen Amanda koffie over hem heen gooide, ze kreeg toen dacht ik vanzelf een OW.quote:
ze kan beter ook een facelift en indentiteit geven... voor als ze er uit komt..quote:
Dat mens heeft nagels van 5 cm lang.. die heeft volgens mij nog nooit een schoonmaaklap in haar hand gehadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:33 schreef mootie het volgende:
Natajsa moet het hoofd huishouding vertellen wat haar werk inhoudt? Beeeeeetje raar......
Bovenhands!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:29 schreef 2live het volgende:
Natas probeerde het kopje op te vangen, snap dat dan![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen als ze ook een buikspreekcursus wil doen.
misschien familequote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:37 schreef KimiK het volgende:
pffff.... hebben ze een pro Tas en Braindead hoofd huishoudster kunnen vinden??? Waar hebben ze die vandaan geplukt?![]()
Klopt. Want de licenties staan niet op die PC.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:37 schreef Liess het volgende:
Ik kan geen eens streams kijkenZelfde IP Adres andere PC
Klopt, dat heb ik ook. Kan volgens HiDiHo maar via een PC, iets met de router.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:37 schreef Liess het volgende:
Ik kan geen eens streams kijkenZelfde IP Adres andere PC
Ik heb ook al op andere pc's via andere IP's gekeken.. nergens geen problemen mee gehad..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Klopt. Want de licenties staan niet op die PC.
Oke dan zit ik er dus naastquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:39 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik heb ook al op andere pc's via andere IP's gekeken.. nergens geen problemen mee gehad..
Oke Jaap en Cora kunnen er geen seks achter hebben, maar Huub en Lieke moet toch wel lukken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
Zie je wel, toch dode hoeken en balken in dat hok.
[afbeelding]
die komt toch met alles weg....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:40 schreef 2live het volgende:
heb het filmpje 2 keer gekeken, daar komt natas echt wel mee weg.![]()
quote:
Het is vast een van de zussen van Natasja!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat mens heeft nagels van 5 cm lang.. die heeft volgens mij nog nooit een schoonmaaklap in haar hand gehad![]()
Daarvoor moet je bij Japio zijnquote:
Dit wordt nooit wat tussen die twee.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:41 schreef Disana het volgende:
Irritatie van Huub naar Lieke: Niet aan me plukken als ik aan het praten ben, je bent m'n fucking moeder niet!
alles wat hij met syl had, alleen dan met neuken erbijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:46 schreef Disana het volgende:
Huub zoekt in een relatie met Lieke in de Kooi het vertrouwen en samen dingen kunnen delen, het samenwerken en elkaar kunnen waarschuwen, het op elkaar terug kunnen vallen.
Lieke ziet genoeg ruimte voor vriendschap en haar dekking heeft hij.
Mee eens,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]Wat grof zeg. Dit kan vervelende brandwonden veroorzaken. Persoonlijk vind ik dit nog een stuk erger dan spugen of een tikje tegen een wang.
Het is nog smeriger dan die aktie van Amanda, want daar legde de vloeistof nog een afstandje door de lucht af en was dus al wat afgekoeld.
Nou ja. De redactie kiest ervoor om dit soort dingen toe te staan. Als ze hun handen maar niet in onschuld gaan wassen als het door dit soort akties een keer uit de hand loopt. Ik kan me namelijk goed voorstellen (zou ik namelijk waarschijnlijk doen) dat als iemand exprés hete thee over je heenkiepert, dat je dan een koekenpan zoekt en vol in iemands smoel uithaalt. En zoiets gaat ook nog wel een keer gebeuren.
Inderdaad. Maar ik weet zeker dat hij dat van Lieke nooit gaat krijgen. Ze is te dom en te dominant... volgens mij wil ze een mannetje en geen man.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:48 schreef 2live het volgende:
alles wat hij met syl had, alleen dan met neuken erbij![]()
feit is dat al die dingen aleen maar een OW waard zijn, als je er nog geen hebt. Alles om te voorkomen dat er anders iemand uit moet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:49 schreef FSR het volgende:
[..]
Mee eens,
De Redactie gaat met dit soort dingen finaal onderuit....want het is al bekend, en zal alleen nog maar erger en bekender worden..... Way to go Pannekoek !!
En vergeet het gekloot van Jaap niet met het koken van Amanda / Eric, waardoor Eric zich verbrande.!!!
Sowieso is koffie lang niet zo heet als thee!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:43 schreef Gert het volgende:
dat geloof ik dus niet, ik denk dat er bij Lieke wel degelijk een gevoel voor Huub zit, en daardoor kan zij echt nooit met zijn gedrag daar omgaan. Syl wilde geen sex relatie met Huub dus zijn gedrag daar in boeide haar ook niet. Lieke is te bezitterig hiervoor [ en dat snap ik echt wel]quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik weet zeker dat hij dat van Lieke nooit gaat krijgen. Ze is te dom en te dominant... volgens mij wil ze een mannetje en geen man.
De laatste keer dook ze net zo makkelijk met Huub het bed in. De reden daarvoor is wrs dat ze kon laten zien dat ze er geen moeite mee had. Prettig voor Deb, Frans en Stijn om te weten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik weet zeker dat hij dat van Lieke nooit gaat krijgen. Ze is te dom en te dominant... volgens mij wil ze een mannetje en geen man.
Wow Gertje dan toch.... met een pannenkoekenpan? In wiens iemands smoel?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]Wat grof zeg. Dit kan vervelende brandwonden veroorzaken. Persoonlijk vind ik dit nog een stuk erger dan spugen of een tikje tegen een wang.
Het is nog smeriger dan die aktie van Amanda, want daar legde de vloeistof nog een afstandje door de lucht af en was dus al wat afgekoeld.
Nou ja. De redactie kiest ervoor om dit soort dingen toe te staan. Als ze hun handen maar niet in onschuld gaan wassen als het door dit soort akties een keer uit de hand loopt. Ik kan me namelijk goed voorstellen (zou ik namelijk waarschijnlijk doen) dat als iemand exprés hete thee over je heenkiepert, dat je dan een koekenpan zoekt en vol in iemands smoel uithaalt. En zoiets gaat ook nog wel een keer gebeuren.
Wat heeft dat met dom te maken dan? Het is een karaktertrek. Ik denk trouwens dat Lieke vele malen intelligenter is dan Sylvia, maar dat is een ander verhaal. Lieke moet gewoon gaan accepteren dat een monogame relatie met Huub er niet in zit. Dan maar een open relatie. Misschien kan Lieke af en toe eens met Mitch gaan tongworstelen ofzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:50 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:53 schreef Lieve het volgende:
[..]
Wow Gertje dan toch.... met een pannenkoekenpan? In wiens iemands smoel?![]()
in het smoel van de Flensjesmevrouw
![]()
![]()
![]()
Er zit wel een gevoel (bij allebei), maar je kunt je afvragen wat het nou eigenlijk is. Als Huub monogaam was, had ze wel met een (sex)relatie kunnen instemmen, maar ook daarvan kun je je afvragen hoe die er had uitgezien. Zoals ik Lieke inschat, wil ze een ondergeschikt mannetje dat haar bewondert.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:53 schreef 2live het volgende:
dat geloof ik dus niet, ik denk dat er bij Lieke wel degelijk een gevoel voor Huub zit, en daardoor kan zij echt nooit met zijn gedrag daar omgaan. Syl wilde geen sex relatie met Huub dus zijn gedrag daar in boeide haar ook niet. Lieke is te bezitterig hiervoor [ en dat snap ik echt wel]
Ik vind Lieke niet bijster intelligent.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dom te maken dan? Het is een karaktertrek. Ik denk trouwens dat Lieke vele malen intelligenter is dan Sylvia, maar dat is een ander verhaal. Lieke moet gewoon gaan accepteren dat een monogame relatie met Huub er niet in zit. Dan maar een open relatie. Misschien kan Lieke af en toe eens met Mitch gaan tongworstelen ofzo.
Ik ken Frau Flens niet. En zij zal niet met hete thee gooien denk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:53 schreef Lieve het volgende:
[..]
Wow Gertje dan toch.... met een pannenkoekenpan? In wiens iemands smoel?![]()
![]()
![]()
![]()
Het was beslist opzichtig en op publiek gespeeld.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
De laatste keer dook ze net zo makkelijk met Huub het bed in. De reden daarvoor is wrs dat ze kon laten zien dat ze er geen moeite mee had. Prettig voor Deb, Frans en Stijn om te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |