Ik spreek hier van een analytische beschouwing van dit verloop. Enig numeriek rekenkundig systeem zal hier slechts een benadering van kunnen reproducerenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:12 schreef OA het volgende:
[..]
Een mathematische analyse laat ik doorgaans gaarne over aan een daarvoor speciaal vervaardigd rekenkundig systeem, daar dit veelal een uiterst nauwkeurige uitkomst garandeert!![]()
Kom ik juist op fok! om het elitaire taalgebruik dat heerst op de universiteit te ontlopen... krijg je ditquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Derhalve is het verloop ook een functie van deze variabelen.. Enige notie van de theorie der multivariabele calculus?
Wheheh...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kom ik juist op fok! om het elitaire taalgebruik dat heerst op de universiteit te ontlopen... krijg je dit
Theorie der multivariabele calculus... Helaasch heb ik mij nimmer in deze buitengewoon boeiende materie kunnen verdiepen, hetgeen ongetwijfeld een waar gemis is!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Derhalve is het verloop ook een functie van deze variabelen.. Enige notie van de theorie der multivariabele calculus?
Ik ben niet verder gekomen dan vierkantsvergelijkingenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor een analytische beschouwing is een rekenkundig systeem inderdaad zeker niet geheel op de plaats.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik spreek hier van een analytische beschouwing van dit verloop. Enig numeriek rekenkundig systeem zal hier slechts een benadering van kunnen reproduceren
Terinq ...hoe krijg je het uit je strotquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:15 schreef OA het volgende:
[..]
Theorie der multivariabele calculus... Helaasch heb ik mij nimmer in deze buitengewoon boeiende materie kunnen verdiepen, hetgeen ongetwijfeld een waar gemis is!![]()
Ik zie alhier een waardige en excellente gesprekspartner voor ons aller Tim Frits, welke het elitaire taalgebruik der universitair opgeleide mensen gaarne wenst te ontwijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Terinq ...hoe krijg je het uit je strot![]()
![]()
Dat leer je vanzelf wanneer je dagelijks zulke taal bezigt...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Terinq ...hoe krijg je het uit je strot![]()
![]()
Ondergetekende wenscht niet het bovenstaande elitaire taalgebruik te ontlopen, daar hij uitermate content is met de huidige gan van zaken betreffende het taalgebruik alhier tentoongespreid.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zie alhier een waardige en excellente gesprekspartner voor ons aller Tim Frits, welke het elitaire taalgebruik der universitair opgeleide mensen gaarne wenst te ontwijken
Simpel:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:16 schreef OA het volgende:
[..]
Voor een analytische beschouwing is een rekenkundig systeem inderdaad zeker niet geheel op de plaats.
Gezond boeren verstand zal dus de uitkomst moeten bieden!![]()
Ik wilde eigenlijk een complexere analytische beschouwing hierop loslaten, maar daar kom ik later wel op terugquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Simpel:
Men neme het aantal posts per week (some days are better than others)
Men zette het grafisch uit tegen de afgelopen maanden
Men extrapoleren de curve tot er nauwelijks stijging is waar te nemen.
![]()
klopt, ik krijg hier op de TU/e echter nogal eens als commentaar op mijn schriftelijke verslagen dat ze uitstekend in elkaar zitten, maar dat het taalgebruik iets minder formeel magquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:18 schreef OA het volgende:
[..]
Dat leer je vanzelf wanneer je dagelijks zulke taal bezigt...![]()
Ik ken de basis theorie, veel plezier ermee.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:20 schreef MPG het volgende:
Mensen, het was me weer een grote eer en een waar genoegen hier te mogen vertoeven, echter de studie roept, ik ga mij even zonder notebookcomputer richten op de theorie der analoog-digitaal-converters en digitaal-analoog-converters. Uiteraard ga ik dit doen onder het genot van een heerlijk bakje koffie
Succesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:23 schreef MPG het volgende:
Echter, ik ga nu toch echt ff aan de studie
tot later
daaaaaaaaaag
Zo herkenbaar van de scriptie...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
klopt, ik krijg hier op de TU/e echter nogal eens als commentaar op mijn schriftelijke verslagen dat ze uitstekend in elkaar zitten, maar dat het taalgebruik iets minder formeel mag
Ik verwacht wel een uitgebreide samenvatting van alle doorgenomen leerstof!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:23 schreef MPG het volgende:
Echter, ik ga nu toch echt ff aan de studie
tot later
daaaaaaaaaag
Het niveau van de leerkrachten is ook niet meer wat het nooit geweest isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
klopt, ik krijg hier op de TU/e echter nogal eens als commentaar op mijn schriftelijke verslagen dat ze uitstekend in elkaar zitten, maar dat het taalgebruik iets minder formeel mag
Dan ben ik iets anders gewend te praten...gelukkig maar zou ik haast zeggenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:18 schreef OA het volgende:
[..]
Dat leer je vanzelf wanneer je dagelijks zulke taal bezigt...![]()
Je bent gewoon niks gewendquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:26 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dan ben ik iets anders gewend te praten...gelukkig maar zou ik haast zeggen![]()
Dan moet je een klachtenbrief schrijven dat je als student afhankelijk bent van voldoende bandbreedte en dat je zonder internet geen goede studieresultaten kan garanderen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:26 schreef vdvorst het volgende:
Ehm, internet is nogal traag hier (school)
En dat je niet eens op een normale manier kunt Fok!kenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:33 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Dan moet je een klachtenbrief schrijven dat je als student afhankelijk bent van voldoende bandbreedte en dat je zonder internet geen goede studieresultaten kan garanderen.
Oh echt??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:38 schreef Kuukske het volgende:
Dat zou ik niet in die klachtenbrief zetten.
Dat je het internet niet goed kunt gebruiken als inspiratiebron op deze manier.quote:
Ja, doen, zou je dan gelijk krijgen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je een klachtenbrief schrijven dat je als student afhankelijk bent van voldoende bandbreedte en dat je zonder internet geen goede studieresultaten kan garanderen.
Ja, het moet natuurlijk wel plausibel overkomen he!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat je het internet niet goed kunt gebruiken als inspiratiebron op deze manier.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat je het internet niet goed kunt gebruiken als inspiratiebron informatiebron op deze manier.
Ik heb over 10 minuten een gesprek over de voortgang van dit project, wordt een feestquote:
Minder Fokken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:52 schreef vdvorst het volgende:
Ik heb over 10 minuten een gesprek over de voortgang van dit project, wordt een feest(ik lig echt niet achter hoor
)
Welk project? Fok!???quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:52 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik heb over 10 minuten een gesprek over de voortgang van dit project, wordt een feest(ik lig echt niet achter hoor
)
Ja maar ik werk parttime.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Is en blijft lastig! (En nee, Kuuk dat kun jij niet ontkennen gezien jouw postaantallen)
nee, want daar lig ik wel goed op schemaquote:
Mja, ok. Mijn reacties zijn even op.quote:
Ik ga altijd even via jouw fobo naar het overzicht van joesers met een fobo...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:03 schreef Kuukske het volgende:
OA. Gij FoBo spieker. Schiet eens op met dat boek.
quote:
Als je zelf een FoBo maakt kan je via jezelf FoBo-surfenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga altijd even via jouw fobo naar het overzicht van joesers met een fobo...
Ik lepel echt niet al die users uit mn hoofd op...![]()
Hendig sjiek!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:11 schreef eer-ik het volgende:
Bij het controleren van een door mij zojuist gemaakt examen ben ik tot de conclusie gekomen dat een percentage van 71,75% goed beantwoord is door ondergetekende. Hieruit kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat het uitwerken van het werkelijke examen weinig tot geen problemen zal gaan moeten opleveren. Desalniettemin ga ik mijzelf nog ietwat meer verrijken met de stof van het economische vak.
Maar nu gaat ik eerst effe een ai bakke.
Als ik dat opgesnaaid heb ken ik weer verder met lere
Un ai hort erbai!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:11 schreef eer-ik het volgende:
Bij het controleren van een door mij zojuist gemaakt examen ben ik tot de conclusie gekomen dat een percentage van 71,75% goed beantwoord is door ondergetekende. Hieruit kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat het uitwerken van het werkelijke examen weinig tot geen problemen zal gaan moeten opleveren. Desalniettemin ga ik mijzelf nog ietwat meer verrijken met de stof van het economische vak.
Dat stemt mij zeer tot tevredenheid heer Eer-ick!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:11 schreef eer-ik het volgende:
aieren benne dan ok zeer lekkerquote:
Ja hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:14 schreef OA het volgende:
[..]
Dat stemt mij zeer tot tevredenheid heer Eer-ick!
Ik ga zo ff m'n bammen met pienutbutter eten!![]()
net als arebaie, die zijn ook altijd zeer goed te doen...quote:
Soms is het gewoon even nodig, om die zekerheid te krijgen dat het echt goed zit!quote:Ja he
Ik moet zeggen dat ik er achteraf ook blij mee ben dat ik er even mee bezig ben geweest.
Leren heb ik echt al een tijd niet meer gedaan
't voelt best goed eigenlijk
Zo dan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:11 schreef eer-ik het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:23 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Zo dan.
Ik moet ook examen doen binnenkort begin donderdag met leren.
Hallo iedereen![]()
Waarin?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:23 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Zo dan.
Ik moet ook examen doen binnenkort begin donderdag met leren.
Hallo iedereen![]()
Hoooooiquote:
Wat doe je zoal vandaag?quote:
Oiquote:
vrij weinigquote:
Miauwquote:
Lekker rustig dagje dus!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:32 schreef Muck het volgende:
[..]
vrij weinig
ik ga straks naar mijn ouders toe om daar te eten, en daarna heb ik repetitie met het orkest
en jij dan?
ik hoef niet te werken vandaagquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:33 schreef OA het volgende:
[..]
Lekker rustig dagje dus!![]()
Ja, werken!![]()
En zo heel af en toe (nu pauze) hier rondhangen...![]()
Ik heb volgende week vakantiequote:
He poepiequote:
Examentijd is idd wel goedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik vond die examentijd eigenlijk best leuk! Maar goed, ondanks het feit dat ik geen A+ leerling was, stond ik er dermate goed voor dat het eigenlijk niet fout kon gaan.
Ik dacht trouwens wel dat ik Management & Organisatie onwijs verkloot had, maar toch een 6,5 en een 7 op mijn eindlijst
haaaiquote:
dat is lang geledenquote:Examentijd is idd wel goed
Beetje chillen tussendoor enzo
Het enige zure is dat ik 3 zware examens direct na elkaar heb (dag na dag dus) en dan een week vrij heb en dan weer een examen
ik 5 jaar geledenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
voor mij was dat vorig jaar
ik doe 't mak aan
Beter laat dan nooit.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:42 schreef Muck het volgende:
ik 5 jaar geleden
en nog steeds geen diploma van mijn vervolgopleiding
Joh, ik ben 22 en doe havoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ik 5 jaar geleden
en nog steeds geen diploma van mijn vervolgopleiding
Dat zuigt wel bigtime ja! Maar goed, dan ben je er ook wel ff van af weer!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He poepie![]()
[..]
Examentijd is idd wel goed
Beetje chillen tussendoor enzo
Het enige zure is dat ik 3 zware examens direct na elkaar heb (dag na dag dus) en dan een week vrij heb en dan weer een examen
je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Joh, ik ben 22 en doe havo
Niet zo zeuren hoor...
Ja ach, dan moet ik nog zeker 4 jaarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zuigt wel bigtime ja! Maar goed, dan ben je er ook wel ff van af weer!
Maar dan ga je (als het goed is) iets doen wat je leuk vind! Dan werk je echt naar een doel toe!quote:
True, true...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dan ga je (als het goed is) iets doen wat je leuk vind! Dan werk je echt naar een doel toe!
Ik weet nog steeds niet wat ik leuk vind, maar ik werk er wel naar toequote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dan ga je (als het goed is) iets doen wat je leuk vind! Dan werk je echt naar een doel toe!
Ja, miljonair (rentenier) moet ik toch snel worden...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik leuk vind, maar ik werk er wel naar toe![]()
![]()
slavendrijver of rentenier
ja, dan kun je met mij trouwenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, miljonair (rentenier) moet ik toch snel worden...
Je kunt het ook parttime gaan doen papier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |