quote:
Als je zelf een FoBo maakt kan je via jezelf FoBo-surfenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga altijd even via jouw fobo naar het overzicht van joesers met een fobo...
Ik lepel echt niet al die users uit mn hoofd op...![]()
Hendig sjiek!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:11 schreef eer-ik het volgende:
Bij het controleren van een door mij zojuist gemaakt examen ben ik tot de conclusie gekomen dat een percentage van 71,75% goed beantwoord is door ondergetekende. Hieruit kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat het uitwerken van het werkelijke examen weinig tot geen problemen zal gaan moeten opleveren. Desalniettemin ga ik mijzelf nog ietwat meer verrijken met de stof van het economische vak.
Maar nu gaat ik eerst effe een ai bakke.
Als ik dat opgesnaaid heb ken ik weer verder met lere
Un ai hort erbai!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:11 schreef eer-ik het volgende:
Bij het controleren van een door mij zojuist gemaakt examen ben ik tot de conclusie gekomen dat een percentage van 71,75% goed beantwoord is door ondergetekende. Hieruit kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat het uitwerken van het werkelijke examen weinig tot geen problemen zal gaan moeten opleveren. Desalniettemin ga ik mijzelf nog ietwat meer verrijken met de stof van het economische vak.
Dat stemt mij zeer tot tevredenheid heer Eer-ick!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:11 schreef eer-ik het volgende:
aieren benne dan ok zeer lekkerquote:
Ja hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:14 schreef OA het volgende:
[..]
Dat stemt mij zeer tot tevredenheid heer Eer-ick!
Ik ga zo ff m'n bammen met pienutbutter eten!![]()
net als arebaie, die zijn ook altijd zeer goed te doen...quote:
Soms is het gewoon even nodig, om die zekerheid te krijgen dat het echt goed zit!quote:Ja he
Ik moet zeggen dat ik er achteraf ook blij mee ben dat ik er even mee bezig ben geweest.
Leren heb ik echt al een tijd niet meer gedaan
't voelt best goed eigenlijk
Zo dan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:11 schreef eer-ik het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:23 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Zo dan.
Ik moet ook examen doen binnenkort begin donderdag met leren.
Hallo iedereen![]()
Waarin?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:23 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Zo dan.
Ik moet ook examen doen binnenkort begin donderdag met leren.
Hallo iedereen![]()
Hoooooiquote:
Wat doe je zoal vandaag?quote:
Oiquote:
vrij weinigquote:
Miauwquote:
Lekker rustig dagje dus!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:32 schreef Muck het volgende:
[..]
vrij weinig
ik ga straks naar mijn ouders toe om daar te eten, en daarna heb ik repetitie met het orkest
en jij dan?
ik hoef niet te werken vandaagquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:33 schreef OA het volgende:
[..]
Lekker rustig dagje dus!![]()
Ja, werken!![]()
En zo heel af en toe (nu pauze) hier rondhangen...![]()
Ik heb volgende week vakantiequote:
He poepiequote:
Examentijd is idd wel goedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik vond die examentijd eigenlijk best leuk! Maar goed, ondanks het feit dat ik geen A+ leerling was, stond ik er dermate goed voor dat het eigenlijk niet fout kon gaan.
Ik dacht trouwens wel dat ik Management & Organisatie onwijs verkloot had, maar toch een 6,5 en een 7 op mijn eindlijst
haaaiquote:
dat is lang geledenquote:Examentijd is idd wel goed
Beetje chillen tussendoor enzo
Het enige zure is dat ik 3 zware examens direct na elkaar heb (dag na dag dus) en dan een week vrij heb en dan weer een examen
ik 5 jaar geledenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
voor mij was dat vorig jaar
ik doe 't mak aan
Beter laat dan nooit.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:42 schreef Muck het volgende:
ik 5 jaar geleden
en nog steeds geen diploma van mijn vervolgopleiding
Joh, ik ben 22 en doe havoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ik 5 jaar geleden
en nog steeds geen diploma van mijn vervolgopleiding
Dat zuigt wel bigtime ja! Maar goed, dan ben je er ook wel ff van af weer!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He poepie![]()
[..]
Examentijd is idd wel goed
Beetje chillen tussendoor enzo
Het enige zure is dat ik 3 zware examens direct na elkaar heb (dag na dag dus) en dan een week vrij heb en dan weer een examen
je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Joh, ik ben 22 en doe havo
Niet zo zeuren hoor...
Ja ach, dan moet ik nog zeker 4 jaarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zuigt wel bigtime ja! Maar goed, dan ben je er ook wel ff van af weer!
Maar dan ga je (als het goed is) iets doen wat je leuk vind! Dan werk je echt naar een doel toe!quote:
True, true...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dan ga je (als het goed is) iets doen wat je leuk vind! Dan werk je echt naar een doel toe!
Ik weet nog steeds niet wat ik leuk vind, maar ik werk er wel naar toequote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dan ga je (als het goed is) iets doen wat je leuk vind! Dan werk je echt naar een doel toe!
Ja, miljonair (rentenier) moet ik toch snel worden...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik leuk vind, maar ik werk er wel naar toe![]()
![]()
slavendrijver of rentenier
ja, dan kun je met mij trouwenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, miljonair (rentenier) moet ik toch snel worden...
Je kunt het ook parttime gaan doen papier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |