Huub vraagt aan Eric wie het gedaan heeft.Eric maakt wat gebaren ,ik dacht dat Huub zei de schoonmaak??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Ookal? Brian ook al gisteren of zo, toch?
Dank u! Ik had het ook nog niet gezien.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:08 schreef ericahysterica het volgende:
voor diegene zonder streams.....IAN en Demin bijv hier de ruzie tussen lieke amanda etc
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=19011&sess=664
Huub nam het tenminste op voor Amanda.. Zie je Brian nooit doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dank u! Ik had het ook nog niet gezien.
Lieke laat zich wel heel erg kennen. Hupie deed het best cool, maar de Sint was op het laatst wel erg grappig!![]()
Weinig aan in te vullen. Gewoon trash van Natasia, bekende recept.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:32 schreef Copycat het volgende:
Oorlog tussen Natasia en Lieke? Fill me in!!!
Omdat hun rechtvaardige familie je dan op komt zoeken (zeggen ze zelf)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het belachelijk dat ze elke keer wel rot dingen over Huub mogen zeggen.
maar over Brian of Natasia hoor je ze nooit roddelen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:34 schreef PumaStreamer het volgende:
Goeie morgen Fokkertjes.....alles goed...lekker geslapen....ik heb heerlijk geslapen ook al was het maar 5 uurtjes...zo vandaag weer een fijne Kooi dag...wel effe tussen door wat foto shoots.maar let's see what today in the GOLDEN CAGE brings.....ennu...houden we het gezellig vandaag..of gaan we elkaar ook weer afzeiken...hope not..als het aan mij ligt niet....tenzij de homofoben of wat voor foben hun grote mond niet kunnn houden....greetz Pokerdaddy!!
In het kort.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:32 schreef Copycat het volgende:
Oorlog tussen Natasia en Lieke? Fill me in!!!
Maar wat was de aanleiding?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weinig aan in te vullen. Gewoon trash van Natasia, bekende recept.
Oh, van dattum dus weerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:35 schreef beequeen het volgende:
In het kort.
Natasja vindt dat Lieke een te grote bek heeft en zichzelf overschat. N is geen Huub, Amanda maar Natasja, en lust haar rauw.
Mogge fotograafje.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:34 schreef PumaStreamer het volgende:
Goeie morgen Fokkertjes.....
Zat gister nog een paar filmpjes te kijken van clashes.. Alles eindigt met, het is oorlog, met mij moet je geen ruzie maken, ik maak je het leven zuur, ik ben ***** niet of ik lust je rauw..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
In het kort.
Natasja vindt dat Lieke een te grote bek heeft en zichzelf overschat. N is geen Huub, Amanda maar Natasja, en lust haar rauw.
Ow? Ik heb het hele stuk gemist.. maar ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:39 schreef FSR het volgende:
Ik dacht dat ik zag dat Nastasia koffie richting Lieke deponeerde... of zag ik dat fout ?
Natas gaat nu slijmen met Eric.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:39 schreef FSR het volgende:
Ik dacht dat ik zag dat Nastasia koffie richting Lieke deponeerde... of zag ik dat fout ?
Ik ga even teruglezen. Dit klinkt goedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Natas gaat nu slijmen met Eric.
Ik hoop dat Lieke doorzet met Natas pakken ,dan gaat japio ook wel meedoen.
Freddy Krueger.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:41 schreef getl0st het volgende:
Wie komt daar binnen?
maar deze heeft geen smet vrees..........................quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:37 schreef PumaStreamer het volgende:
Is der een nieuwe Palma...en nog een zwartje ook???? leukkkkkkkkkkkkk 2de natasia welicht??
Eerst bij Nico, nu bij Bwian.. bij beide weinig steun..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:47 schreef Villalux het volgende:
aankomende uren gaat natas steun zoeken tegen Lieke.. ze kan er niet tegen op!
Ah, gezellig..... wijven.quote:
Weer een schreeuwpartij en Lieke die heel erg kalm blijft. Daar kan Natasia absoluut niet tegenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:47 schreef Villalux het volgende:
aankomende uren gaat natas steun zoeken tegen Lieke.. ze kan er niet tegen op!
Slahaan slahaan!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weer een schreeuwpartij en Lieke die heel erg kalm blijft. Daar kan Natasia absoluut niet tegen
Lieke neemt al wat van de huishouding voor haar rekening heb ik het idee.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:49 schreef Prosac het volgende:
Natasia
edit: is gewoon doodsbenauwd dat iemand haar plekje in poogt te nemen
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:49 schreef Prosac het volgende:
Natasia
edit: is gewoon doodsbenauwd dat iemand haar plekje in poogt te nemen
of een condoompje halfvol...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:50 schreef getl0st het volgende:
Gaat het nou om een speld die op natas haar bed is gelegd?
Lieke begint te groeien bij me..... leuk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weer een schreeuwpartij en Lieke die heel erg kalm blijft. Daar kan Natasia absoluut niet tegen
De wonderen zijn de kooi nog niet uit.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:52 schreef getl0st het volgende:
Er gaat over sex en agressie gesproken worden
Ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Mevr. Kruger gaat over sex en agressie praten, en waar je dat aan kan zien
Je weet toch dat dat binnen 5 minuten weer over is.quote:
Brian zal het wel interessant vinden.. kan over beide nog veel lerenquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:54 schreef Ecila111 het volgende:
Is dit die mevrouw die gezichten leest?
Qua stemgeluid ook?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze lijkt op Eartha Kitt
Zachte g.....quote:
zeker maar niet bij Natas van Lieke...dit gaat door werken, kijk maar hoe ze doet!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat binnen 5 minuten weer over is.
Yep.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef Copycat het volgende:
Dat is die dame met die reumaringen (?) aan haar vingers?
Leuk hoor second live.....BETALEN voor de SIMS...en jah ach..je kan idd echt geld verdienen...kennis van mij doet het...maar...ik vind het een beetje triest...omdat je het in de normale wereld niet kan maken ga je je maar in pixels omzetten en je overgeven aan een of ander chinees vrouwtje die second live heeft bedacht en gemaakt...en zwemmend in het geld ons allemaal uitlacht....tis al erg dat we betalen voor de gouden dierentuin...maar jah...wellicht ben ik de enige die er zo over denkt?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub sprak over Second Life Dropzone. Daar hebben ze de dating-chats. Ik ben er even gaan kijken, hier twee plaatjes van die wereld.
[afbeelding]
[afbeelding]
Vandaar die Kut vorm van Brianquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef Villalux het volgende:
je kan het aan de vorm van het hooft zien.........dat dacht ik al gezien te hebben!
Klopt wel natuurlijk ... als ik blij ben dan lach ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert:"Je hoofd vormt zich ook naar hoe je je gedraagt"
![]()
Die zap ik altijd onmiddellijk weg als ik hem ziequote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:02 schreef Villalux het volgende:
dit is de vrouw van die man bijt hond met taal!
1 jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:04 schreef Copycat het volgende:
Is dit enkel vaag gelul of gaat het ook over iets concreets (maw: kan Amanda er iets aan hebben)?
ik vind het interessant...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:04 schreef pullup het volgende:
Dit soort pseudowetenschappelijk gelul in de ruimte vind ik dus vele malen erger dan de tarotkaarten van Sylvia![]()
Ik word er echt agressief van maar dat zal wel aan mijn brede knobbel liggen.quote:
Ik dacht dat je gewoon betaald hadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:07 schreef demins het volgende:
Dankzij een geniale inval van niemand minder dan Demins hemzelve heeft hij nu volledig en riant uitzicht op de streams!![]()
![]()
![]()
HiDiHo: ik heb de laptop rechtstreeks op het modem aangesloten, dus niet via de router... En het was in minder dan een minuut gepiept!!!![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:07 schreef demins het volgende:
Dankzij een geniale inval van niemand minder dan Demins hemzelve heeft hij nu volledig en riant uitzicht op de streams!![]()
![]()
![]()
HiDiHo: ik heb de laptop rechtstreeks op het modem aangesloten, dus niet via de router... En het was in minder dan een minuut gepiept!!!![]()
Je treft het nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:09 schreef demins het volgende:
En gelijk weer uit die streams!!![]()
![]()
![]()
ZWEEFTEEFALERT!!!!
Heb ik ook! Tot nu toe al circa 11 euro... Maar nu mag ik de rest van deze dag gratis kijken!quote:
Het eerste uur gaat even doorbijten worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:10 schreef demins het volgende:
[..]
Heb ik ook! Tot nu toe al circa 11 euro... Maar nu mag ik de rest van deze dag gratis kijken!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |