Vannacht, vanaf vijf voor een staan er een flink aantal maffe caps van Brian in de COSquote:
Heeft Amanda die print al van wat Lieke gezegd zou hebben?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:00 schreef getl0st het volgende:
Herma spuwt haar gal weer uit over Lieke..
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vannacht, vanaf vijf voor een staan er een flink aantal maffe caps van Brian in de COS
Volgens mij niet.. en het maakt nu toch niet meer uitquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft Amanda die print al van wat Lieke gezegd zou hebben?
die caps...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vannacht, vanaf vijf voor een staan er een flink aantal maffe caps van Brian in de COS
Misschien rookt ze ook wel pijpquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Duidelijk de hand van een ervaren huishoudster
[afbeelding]
Ze kijkt een paar maandjes al.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nou, dat weten we dan ook weer. Jenifer ziet het wel zitten om zelf ook de villa in te gaan ......
Aub die niet zegquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nou, dat weten we dan ook weer. Jenifer ziet het wel zitten om zelf ook de villa in te gaan ......
Vast op TV, iedereen die op TV, DGK kijkt, heeft een hekel aan Huub..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze kijkt een paar maandjes al.
En vind Huub dus niet leuk.
Laat maar buiten.
Dus die kunnen we over een paar weken als nieuwe bewoner verwelkomen ...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
objectief gezien is dat ook zo......maar de uitstraling van rat is zo rot dat hupie er knapper uitkomtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:09 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jen is Brainless knapper dan kleine Huubje.
Hoe krijgen ze het toch weer voor elkaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:09 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jen is Brainless knapper dan kleine Huubje.
In mijn omgeving kijken ze ook alleen tv.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:10 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vast op TV, iedereen die op TV, DGK kijkt, heeft een hekel aan Huub..
cognaclensquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:11 schreef dl3b het volgende:
Oppernicht Eric heeft een vette scheur in een cognaclens en een gescheurde nagel, als die niet naar huis gaat vanaaf...
Dat ben ik absoluut met je oneens. Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
objectief gezien is dat ook zo......maar de uitstraling van rat is zo rot dat hupie er knapper uitkomt![]()
Vind het belachelijk dat ze elke keer wel rot dingen over Huub mogen zeggen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mijn eerste indruk van Jenifer was : NIX. Maar je mag nooit op de eerste indruk afgaan.
Dus dan maar mijn tweede indruk : Drie keer NIX.![]()
dat wijf is zo geil als boterquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Leuke huishoudster, ze rookt sigaren
[afbeelding]
Ken je haar?quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mijn eerste indruk van Jenifer was : NIX. Maar je mag nooit op de eerste indruk afgaan.
Dus dan maar mijn tweede indruk : Drie keer NIX.![]()
nope, helaasquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:16 schreef Villalux het volgende:
weer een nieuwe Tokkie in de house... fam flodder is er niks bij. ..maar ok het gaat niet hoe ze er uit ziet en wat ze doet, maar hoe der Werk is.............ja toch! dat zit wel goed DENK ik...![]()
Zeer rustgevend.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, want ik kijk op dit moment naar stream 3
het is meer een type voor adult entertainment,... maar volgens john zitten in de villa mensen die de doorsnee van de nederlandse bevolking vertegenwoordigen... (niemand in mijn omgeving is zo trashy)...quote:
Dus datquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het is meer een type voor adult entertainment,... maar volgens john zitten in de villa mensen die de doorsnee van de nederlandse bevolking vertegenwoordigen... (niemand in mijn omgeving is zo trashy)...
what else is newquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze kijkt een paar maandjes al.
En vind Huub dus niet leuk.
Laat maar buiten.
Ze is dus een weekje op proef als huishoudster.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus die kunnen we over een paar weken als nieuwe bewoner verwelkomen ...
Jaap verschijnselenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:25 schreef beequeen het volgende:
Brainless: Amanda en ik lagen alle drie te slapen.
Ookal? Brian ook al gisteren of zo, toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:25 schreef kybe het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft Herma een volle condoom naast het bed gelegd?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:25 schreef kybe het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft Herma een volle condoom naast het bed gelegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |