Lieke begint te groeien bij me..... leuk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weer een schreeuwpartij en Lieke die heel erg kalm blijft. Daar kan Natasia absoluut niet tegen
De wonderen zijn de kooi nog niet uit.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:52 schreef getl0st het volgende:
Er gaat over sex en agressie gesproken worden
Ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Mevr. Kruger gaat over sex en agressie praten, en waar je dat aan kan zien
Je weet toch dat dat binnen 5 minuten weer over is.quote:
Brian zal het wel interessant vinden.. kan over beide nog veel lerenquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:54 schreef Ecila111 het volgende:
Is dit die mevrouw die gezichten leest?
Qua stemgeluid ook?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze lijkt op Eartha Kitt
Zachte g.....quote:
zeker maar niet bij Natas van Lieke...dit gaat door werken, kijk maar hoe ze doet!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat binnen 5 minuten weer over is.
Yep.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef Copycat het volgende:
Dat is die dame met die reumaringen (?) aan haar vingers?
Leuk hoor second live.....BETALEN voor de SIMS...en jah ach..je kan idd echt geld verdienen...kennis van mij doet het...maar...ik vind het een beetje triest...omdat je het in de normale wereld niet kan maken ga je je maar in pixels omzetten en je overgeven aan een of ander chinees vrouwtje die second live heeft bedacht en gemaakt...en zwemmend in het geld ons allemaal uitlacht....tis al erg dat we betalen voor de gouden dierentuin...maar jah...wellicht ben ik de enige die er zo over denkt?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub sprak over Second Life Dropzone. Daar hebben ze de dating-chats. Ik ben er even gaan kijken, hier twee plaatjes van die wereld.
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |