Vandaar die Kut vorm van Brianquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef Villalux het volgende:
je kan het aan de vorm van het hooft zien.........dat dacht ik al gezien te hebben!
Klopt wel natuurlijk ... als ik blij ben dan lach ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert:"Je hoofd vormt zich ook naar hoe je je gedraagt"
![]()
Die zap ik altijd onmiddellijk weg als ik hem ziequote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:02 schreef Villalux het volgende:
dit is de vrouw van die man bijt hond met taal!
1 jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:04 schreef Copycat het volgende:
Is dit enkel vaag gelul of gaat het ook over iets concreets (maw: kan Amanda er iets aan hebben)?
ik vind het interessant...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:04 schreef pullup het volgende:
Dit soort pseudowetenschappelijk gelul in de ruimte vind ik dus vele malen erger dan de tarotkaarten van Sylvia![]()
Ik word er echt agressief van maar dat zal wel aan mijn brede knobbel liggen.quote:
Ik dacht dat je gewoon betaald hadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:07 schreef demins het volgende:
Dankzij een geniale inval van niemand minder dan Demins hemzelve heeft hij nu volledig en riant uitzicht op de streams!![]()
![]()
![]()
HiDiHo: ik heb de laptop rechtstreeks op het modem aangesloten, dus niet via de router... En het was in minder dan een minuut gepiept!!!![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:07 schreef demins het volgende:
Dankzij een geniale inval van niemand minder dan Demins hemzelve heeft hij nu volledig en riant uitzicht op de streams!![]()
![]()
![]()
HiDiHo: ik heb de laptop rechtstreeks op het modem aangesloten, dus niet via de router... En het was in minder dan een minuut gepiept!!!![]()
Je treft het nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:09 schreef demins het volgende:
En gelijk weer uit die streams!!![]()
![]()
![]()
ZWEEFTEEFALERT!!!!
Heb ik ook! Tot nu toe al circa 11 euro... Maar nu mag ik de rest van deze dag gratis kijken!quote:
Het eerste uur gaat even doorbijten worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:10 schreef demins het volgende:
[..]
Heb ik ook! Tot nu toe al circa 11 euro... Maar nu mag ik de rest van deze dag gratis kijken!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |