Leuk niet maar blijkbaar heeft het wel gewerktquote:Op maandag 7 mei 2007 23:48 schreef Carlaa het volgende:
nou, daar heeft Huub zich toch weer leuk uitgeluld he!
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:50 schreef mootie het volgende:
Aha........ Lieke moest dus vol gas gaan van de FEBO.
Nogal wiedes. Liek is een lief sociaal meisjequote:Op maandag 7 mei 2007 23:50 schreef mootie het volgende:
Goh, verbazingwekkend.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:50 schreef mootie het volgende:
Huub weet ook niet dat Brian achter dat plan stond toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Dit gaat echt nergens over wat Huub zegt. Brian heeft Amanda nota bene zitten aanmoedigen dat ze met Huub zou gaan zoenen om Lieke terug te pakken voor iets wat ze dus niet eens heeft geschreven. Lieke weet dat helaas niet, dus gelooft ook nog dat Brian over de zeik raakt van Huub die met Amanda zoent.
En ze wist niet waar de grens lag dus ze deed maar wat.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:50 schreef mootie het volgende:
Huub kan wel raden dat Brian het prachtig vindt als Huub ruzie heeftquote:Op maandag 7 mei 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub weet ook niet dat Brian achter dat plan stond toch?
Niet alleen bij Lieke, hij móet gewoon bij iedereen in de smaak vallen.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Zodra Huub merkt dat een meisje hem niet meer moet, komt hij in actie om haar terug te winnen. Zo heeft het nog iedere keer gewerkt tussen Lieke en Huunb. Het is te walgelijk voor woorden.
Scripting................ heul niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:52 schreef petraa het volgende:
Lieke heeft achter te horen gekregen dat ze er voluit op in moest gaan.
Ze zegt dan weet ik toch ook niet waar de grenzen liggen.
Hij komt nu echt over als een dader van geestelijk geweld.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:53 schreef ruby het volgende:
Huub zegt tegen Lieke dat ze hem niet gek moet maken met Brian.
Neu heul niet, volgens scan zien we spoken, maar toch raar dat de bewoners het dan ook zeggen.quote:
Ik begin Brian wel wat leuker te vinden.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:54 schreef avonne het volgende:
Nu probeert Brian aan Nicolaas te ontlokken dat amanda fout bezig is.
Nicolaas geeft gelukkig tegengas.
Hij is ronduit beledigendquote:Op maandag 7 mei 2007 23:54 schreef Copycat het volgende:
Brian is weer aan het pimpen?
Aan de andere kant is het wel duidelijk dat Lieke nog geen ruk van het spel snapt..... en dus heel snel op dr muil zal gaan als ze sneaky dingen gaan proberen.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij komt nu echt over als een dader van geestelijk geweld.
ZIjn Lieke mag niets doen tegen hem, want dat dient geen doel.
En alles wat hij doet is voor het spel.
Misschien zie jij een beetje over het hoofd dat we naar een spél zitten te kijken, met als hoofdprijs: nooit meer hoeven te werken.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:53 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Niet alleen bij Lieke, hij móet gewoon bij iedereen in de smaak vallen.
Jaap kleineert hij bijvoorbeeld de hele dag door, maar zodra ze alleen zijn, begint Huub te slijmen. Hij beweert dat allemaal te doen als onderdeel van het spel, maar het is gewoon onderdeel van zijn karakter. Met alle winden meewaaien en vooral goed in de gaten houden van waaruit de wind het hardst waait, om zo zelf zoveel mogelijk buiten schot te blijven.
Tientje is zonde, eerder een foto van Netty.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:53 schreef PumaStreamer het volgende:
Als ik amanda was zou ik vanacht heerlijk schijten op brians hoofd en dan een 10tje er in proppen met de mededeling bedankt voor het neuken..
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik begin Brian wel wat leuker te vinden.
Daar zijn we voorquote:
Inderdaad, naarmate zijn aanwezigheid in DGK voortduurt, begint hij zich ook steeds pedanter en betuttelender op te stellen. Het is hem naar zijn hoofd gestegen.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeker mee eens.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Marrije ????? Dat meen je toch niet he, Vergeet niet hij heeft Amanda geslagen en gespuugd.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
Daar zijn we voor![]()
OP weer bijgewerkt hier en daar. Na 12-en wordt hij ingekort als ik er dan nog ben
loo nooit meer?? dacht t niet//telt alleen als je boven de 70 bentquote:Op maandag 7 mei 2007 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien zie jij een beetje over het hoofd dat we naar een spél zitten te kijken, met als hoofdprijs: nooit meer hoeven te werken.
ik hou niet zo van heel grof maar ditquote:Op maandag 7 mei 2007 23:53 schreef PumaStreamer het volgende:
Als ik amanda was zou ik vanacht heerlijk schijten op brians hoofd en dan een 10tje er in proppen met de mededeling bedankt voor het neuken..
Wil je dat toelichten?quote:
Huub begint een beetje op Breenless te lijkenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:56 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Inderdaad, naarmate zijn aanwezigheid in DGK voortduurt, begint hij zich ook steeds pedanter en betuttelender op te stellen. Het is hem naar zijn hoofd gestegen.
en dat tegen Natasiaquote:Op maandag 7 mei 2007 23:57 schreef BuffyJan het volgende:
Ik vind Amanda erg grappig nu
tietentietentietentietentieten![]()
![]()
Dat vergeet ik niet. Maar ik meen het wel.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Marrije ????? Dat meen je toch niet he, Vergeet niet hij heeft Amanda geslagen en gespuugd.
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:57 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
loo nooit meer?? dacht t niet//telt alleen als je boven de 70 bent
Hij vindt zichzelf geweldig hij denkt dat hij een breuk heeft veroorzaakt tussen Huub en Lieke. Hij vergeet dat het Amanda was. En het belangrijkste dat er geen breuk is.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:57 schreef Gert het volgende:
Hee, Brian heeft een nieuw lachje.
Wat lager dan normaal, maar wel heel hard. Als een dronken stamgast. "Hahahahahaaaaaaaaaaa"
Ja, je wordt wat tegendraads de laatste tijdquote:Op maandag 7 mei 2007 23:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij zit de hele tijd rottige dingen te zeggen. Hoe kan je hem dan leuker vinden ????quote:Op maandag 7 mei 2007 23:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vergeet ik niet. Maar ik meen het wel.
dat zie ik ook al een paar uur terug!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:57 schreef Borga het volgende:
[..]
Huub begint een beetje op Breenless te lijken
Nergens van, ik vind het alleen een superstomme actie van Amanda vandaag en iedereen die haar daarop aanspreekt wint mijn sympathiequote:Op maandag 7 mei 2007 23:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Waar heb jij last van
Amanda is altijd nog vele malen oprechter en vriendelijker dan Brian
ik vind dit een taak van de redactie, zij moeten de nieuwkomers precies vertellen hoe alles reilt en zeilt, of ingrijpen en naar 'achter' roepen als iets verkeerd begrepen wordt.....quote:Op maandag 7 mei 2007 23:57 schreef mootie het volgende:
Waarom doen die nieuwelingen dan helemaal geen huiswerk..... zijn ze nou echt zo dom?
Je vergeet even dat Brian Amanda van voor naar achter instrueerde hoe het aan te pakken?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:59 schreef Marrije het volgende:
Nergens van, ik vind het alleen een superstomme actie van Amanda vandaag en iedereen die haar daarop aanspreekt wint mijn sympathie![]()
Omdat ik vind dat Amanda dat wel verdient. En, ook niet onbelangrijk, hij slaat en spuugt tenminste niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij zit de hele tijd rottige dingen te zeggen. Hoe kan je hem dan leuker vinden ????
Ik zie dat niet over het hoofd, ik beweer alleen dat Huub IRL ook zo is en dat hij in DGK niet extra zijn best hoeft te doen om het spel te spelen. Huub manoeuvreert zich in een positie waarin alles wat hij 'voor het spel doet' opeens volstrekt gerechtvaardigd is zonder verdere opgaaf van reden. Ik heb niets tegen Huub, hij speelt het spel (voor zover gespeeld) beter dan wie dan ook in DGK, maar hij moet oppassen dat hij zichzelf niet voor de voeten gaat lopen.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien zie jij een beetje over het hoofd dat we naar een spél zitten te kijken, met als hoofdprijs: nooit meer hoeven te werken.
Dat weet ik wel zeker, wat een huppelkutje.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:57 schreef ruby het volgende:
Lieke heeft niet zo goed haar huiswerk gedaan over het wel en wee in de kooi heb ik zo'n idee.
Het idee kwam van haarzelf.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je vergeet even dat Brian Amanda van voor naar achter instrueerde hoe het aan te pakken?
Gadsie wat eng. Heeft ie zeker van Natasia.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:57 schreef Gert het volgende:
Hee, Brian heeft een nieuw lachje.
Wat lager dan normaal, maar wel heel hard. Als een dronken stamgast. "Hahahahahaaaaaaaaaaa"
Lekker ding, hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, wat een huppelkutje.
Nóg eentje die niet in de gaten heeft dat het een spel is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:00 schreef Peter6000 het volgende:
Overtreffende trap van grootheidswaanzin.
En Lieke gaat er vrijwel volledig in mee.
GAat dit over Brian ??????quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat Amanda dat wel verdient. En, ook niet onbelangrijk, hij slaat en spuugt tenminste niet.
Klopt. Maar hij ging er maar wat graag in mee om zijn nemesis Huub te grazen te nemen. Beetje hypocriet om haar daar nu op terug te pakken. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:01 schreef Marrije het volgende:
Het idee kwam van haarzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |