Da's eigenlijk een graadje minder dan 'ik hou van je'.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:41 schreef BrauN het volgende:
Hoe Belgen 't zeggen vind ik trouwens veel mooier... 'ik zie u graag'.
In de bitterballen, Mij! Als ik dan eens bitterballen eet moeten ze minstens op 90 graden doorwrongen zijn met frituurvet.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:59 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Das waar,.. al is firma list en bedrog er af en toe ook.
[..]![]()
![]()
@Stali: vet voor in de frituurpan toch? voor bij de bitterballen?
Dreigen met een bitterballenban? Knip maar lekker, het was allemaal ontopic. Dat is wel het kloterige aan Fok tegenwoordig.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:48 schreef Stali het volgende:
-knip- leuk geweest. Ontopic of weg.
bij mijn ex was het gevoel van "houden van" er heel snel bij, maar heb het niet meteen gezegd. Ik denk pas na een maand of 4. En vooral omdat ik verwijt kreeg dat ik het nooit tegen hem zei....quote:Op maandag 7 mei 2007 21:29 schreef JeOma het volgende:
Het houdt me wel bezig, die uitspraak. Je hoort tegenwoordig nog best wel 's van die kalverliefde-pubers die na 1 week "verkering" al tegen elkaar zeggen dat ze van elkaar houden.
Persoonlijk vind ik het wel een "beladen term" en zeg 'm zeker niet zo maar. Maar wat is het snelst in een (al dan niet hele serieuze) relatie gemeend tegen je vriend(in) "Ik hou van je!". En wat is de langste periode dat je hebt "gewacht" het te zeggen?
TS begint:
snelst: na een maand, meer omdat m'n ex dat bleef zeggen![]()
langst: nooit (ik had er minder gevoel bij dan haar)
huidige vriendin: nog niet (vandaar deze vraag/stelling)
Ik gebruik de Chinese term... maar dat komt omdat me vriendin Chinees isquote:Op maandag 7 mei 2007 21:36 schreef Cuegirllie het volgende:
ik heb geen idee wanneer ik t voor t eerst heb gezegt bij me ex. Na een 3 maand ofzo. Denk dat je niet kan zeggen wat snel is of niet. Ligt er maar net aan hoe de relatie is.
Sommige mensen trouwen binnen een week en blijven hun hele leven bij elkaar (en lijkt me dat je in die week ook al paar keer die woorden ehbt gezegt).
Ik ben wel met je eens dat de term te vaak, te snel wordt gezegt. Maargoe, daar verschilt iedereen in. Sommige gebruiken de engelse term, love you, puur omdat t makkelijker de strot uit komt. En dat niet zo beladen is. Maar het is eigenlijk t zelfde.
Daar heb je tenminste een goede reden voor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:40 schreef stribe het volgende:
[..]
Ik gebruik de Chinese term... maar dat komt omdat me vriendin Chinees is![]()
Ik hou van... mij!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:23 schreef Roellio het volgende:
Elke ochtend voor de spiegel!
Ik heb daar dus juist geen problemen mee, míts het ook af en toe spontaan gezegd wordt. Als ik ga slapen of als hij weg gaat, zeg ik 't altijd. Gewoon, omdat ik het leuk vind als hij met een goed gevoel weg gaat of in slaap valt. Of het daardoor minder waard is? Neuh, want het is precies wat ik voel. Ik voel het 24 uur per dag, waarom dan niet gewoon zeggen op zo'n moment? Ik kan namelijk ook, zoals net, een stapel artikelen zitten te lezen en ineens tegen vriendje roepen dat ik van 'm hou, terwijl hij lekker zit te FOK!ken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind het bullshit dat sommige mensen bijvoorbeeld standaard bij het afscheid, na de sex, voor het slapen gaan, weet ik het, opdreunen. Het is veel fijner als je het gewoon spontaan te horen krijgt.
Tegen mijn familie heb ik t nog nooit gezegt. Ik zou het denk ik ook nooit kunnen. Volgens mij ben ik ook nog nooit mensen tegen gekomen die dat wel tegen hun ouders of familieleden zeggen. Lijkt me heel vreemd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:52 schreef dragonkiss het volgende:
Ik hou van je zeg ik zelfs nooit tegen mijn ouders of broers/zussen, is voor mij een heel beladen term.
Met mijn huidige vriend had ik echter vanaf begin af aan al een Ik hou van je gevoel, maar heb het pas na 2 maanden gezegd...
ik zeg elke dag tegen mijn kinderen dat ik van ze hou...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:52 schreef dragonkiss het volgende:
Ik hou van je zeg ik zelfs nooit tegen mijn ouders of broers/zussen, is voor mij een heel beladen term.
Met mijn huidige vriend had ik echter vanaf begin af aan al een Ik hou van je gevoel, maar heb het pas na 2 maanden gezegd...
Zeg het nu en dan ook eens tegen je vrouw... kun je ook weer eens jetsen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zeg elke dag tegen mijn kinderen dat ik van ze hou...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Zeg het nu en dan ook eens tegen je vrouw... kun je ook weer eens jetsen....
Milagro! Ik hou ook van jou!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:39 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
zo , nu kan ik vrolijk en lief slapen
hoi, Stali
ah! nu ben ik niet zo van de Jameson , dus drink er maar 1 voor mij extra dan, wtf open nog een flesquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Milagro! Ik hou ook van jou!.
Ps. ik heb al bijna een fles Jameson soldaat..
Ja, ben ik het mee eens (al vind ik gezegd met een d)quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tegen mijn familie heb ik t nog nooit gezegt. Ik zou het denk ik ook nooit kunnen. Volgens mij ben ik ook nog nooit mensen tegen gekomen die dat wel tegen hun ouders of familieleden zeggen. Lijkt me heel vreemd.
ten eerste BEN ik een vrouw.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Zeg het nu en dan ook eens tegen je vrouw... kun je ook weer eens jetsen....
en hoe vaak meen je hetquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ten eerste BEN ik een vrouw........en tegen mijn vriend zeg ik het wanneer ik het echt meen....
![]()
heb het nog niet gezegd....quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:16 schreef milagro het volgende:
[..]
en hoe vaak meen je het
of hoe vaak zeg je het, mag ook
*auch*quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:09 schreef alvave het volgende:
Zij: "Ik hou van je"
Ik: " Eh... ja, bedankt..."![]()
Beide niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:33 schreef milagro het volgende:
wat doen jullie als iemand het na een paar weken al zegt, zeg je dan niets, braaf "ik ook van jou" of ga je er tegen in "zeg doe eens normaal, je kent me net!!!!!!!"
nou, ik ben dan ietsje botter denk ik als het echt binnen enkele weken al gezegd wordt, ik vind dat namelijk komplete larie dan en daar moet iemand snel mee ophoudenquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:43 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Beide niet.
Ik zou zeggen, Dankje maar op dit moment kan ik dat niet tegen jou zeggen en menen, dat zal met de tijd moeten komen,.
Ik ben wel heel erg verlieft. ik zal het pas zeggen als ik het meen. en niet omdat zij dat graag wil horen
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:33 schreef milagro het volgende:
wat doen jullie als iemand het na een paar weken al zegt, zeg je dan niets, braaf "ik ook van jou" of ga je er tegen in "zeg doe eens normaal, je kent me net!!!!!!!"
Toch knap dan dat jij voor andere hun gevoelens kan invullen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:45 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, ik ben dan ietsje botter denk ik als het echt binnen enkele weken al gezegd wordt, ik vind dat namelijk komplete larie dan en daar moet iemand snel mee ophouden
Als ik iemand echt net zou kennen, dan zou ik iets zeggen als "da's mooi, schat".quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:33 schreef milagro het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef bolletje_25 het volgende:
Op msn, voordat je haar gezien hebt. Hvjee enzo.
Mwa, ik denk dat je die beoordeling iets te snel kan maken. Tuurlijk, de kans is groot dat het een aanhankelijke psychopaat is, maar het kan ook gewoon iemand zijn die écht gek op je is, en dat zo heftig voelt dat het 'houden van' wordtquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:33 schreef milagro het volgende:
Mijn ex zei het na 3 weken, toen hadden we elkaar net een paar keer gezien. Zijn exacte woorden: "ik hou zo fucking veel van je." Ik dacht bij mezelf, neeeeeeeeeeee wat doe je nou? Toen glimlachte ik een beetje ongemakkelijk en gaf ik hem maar een kusje. Ben er niet tegen in gegaan of zo want dan zou hij vast gaan huilen of in discussie gaan (ja, echt).quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:33 schreef milagro het volgende:
Oh crap, dat is wel heel erg, helemaal als je het op zo'n manier zegt!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:03 schreef Vol.2 het volgende:
[..]
Mijn ex zei het na 3 weken, toen hadden we elkaar net een paar keer gezien. Zijn exacte woorden: "ik hou zo fucking veel van je." Ik dacht bij mezelf, neeeeeeeeeeee wat doe je nou? Toen glimlachte ik een beetje ongemakkelijk en gaf ik hem maar een kusje.
sorry, na 2 of 3 weken van iemand zeggen te houden neem ik echt niet serieus.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat je die beoordeling iets te snel kan maken. Tuurlijk, de kans is groot dat het een aanhankelijke psychopaat is, maar het kan ook gewoon iemand zijn die écht gek op je is, en dat zo heftig voelt dat het 'houden van' wordt.
Overigens kreeg ik het dus vrij snel te horen, maar ik wíst en zág en voélde dat hij het daadwerkelijk meende. Ik heb toen ook 'ik ook van jou' gezegd, maar dat was vooral als reactie denk ik. Het had even wat incubatietijd nodig denk ik, want vrij snel erna voelde ik dat het gewoon goed zat.
Jullie zijn dus gewoon nueckmaatjes, en kijken samen naar star trekquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:54 schreef Sessy het volgende:
Ik ben nooit verliefd geweest op m'n huidige vriend (ken 'm wel al sinds dat ik 14 was of zo) en hij is ook nooit verliefd op mij geweest getuige het gesprek van gister inderdaad. Wel wederzijdse geilheid en vriendschap natuurlijk. En dan nog vind ik het vreemd om na een maandje of 9 wat met mekaar te hebben te zeggen dat ik van 'm houd.
Een grote dikke onbekende kater hield vanmorgen ineens van mij.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ah! nu ben ik niet zo van de Jameson , dus drink er maar 1 voor mij extra dan, wtf open nog een fles
en de user die je net aansprak is volgens mij een dame, maar dat weet ik niet zeker
oh en ik zeg niet iedere dag tegen mijn kinderen dat ik van ze hou, is ook niet nodig, want ze merken dat zo wel, en ik merk weer dat ze dat merken en het wederzijds is
Je hebt nu dus al anderhalf jaar een relatie met je vriend, en hij heeft al die tijd van jou niet mogen zeggen dat hij van je houdt, omdat jij meent dat hij van die uitspraak spijt gaat krijgen?quote:Op zondag 13 mei 2007 00:27 schreef Krusty_the_clone het volgende:
Nooit meer dus!!! Mijn vriendje zei: Zeg dit nou niet, dan krijg je er morgen weer spijt van net zoals de vorige keer (klopte toen inderdaad wel), maar ik haat hem nu gewoon.
PS. Heb 1,5 jaar.
Nee, het is als volgt: 1,5 relatie. Het nooit gezegd (beiden niet) 'het' was er gewoon nog niet. Ik zei het tegen hem en toe zei hij dat ik dat niet moest zeggen omdat ik ik spijt van zou krijgen het tegen hem gezegd te hebben.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:13 schreef CodeCaster het volgende:
[..]
Je hebt nu dus al anderhalf jaar een relatie met je vriend ja, en hij heeft al die tijd van jou niet mogen zeggen dat hij van je houdt, omdat jij meent dat hij van die uitspraak spijt gaat krijgen?
Maar ja.. omschrijf het gevoel "houden van" eensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik hou van iemand maar hij moet het eerst tegen mij zeggen.
Ik wist na 3 weken wel dat ik van mijn ex hield, en hij voelde het precies zo.
Lief!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:24 schreef Jo0Lz het volgende:
M'n zoontje zegt het altijd als ik aan het werk ga. Of als ik hem op bed doe. Of gewoon tussendoor.
"I lof joe, papa.".
Het is inderdaad niet uit te leggen. Verwacht ook maar niet dat m'n zoontje ook enig benul heeft van wat ie zegt. Maar lief is het wel idd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:34 schreef dragonkiss het volgende:
[..]
Lief!
En hoe dat houden van gevoel is, tja dat is echt een onderbuikgevoel..
dat gevoel dat je het gewoon zo graag aan diegene wil vertellen... moeilijk uit te leggen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |