je hebt er niet overheen gelezen... ;-)quote:Op maandag 7 mei 2007 22:40 schreef het.ismij het volgende:
[..]
bij twijfel niet doen is mijn advies,..
T kan echt een mega afknapper zijn,..
ff tussendoor ,.. hoe ver zijn jullie in relatie? (of heb k daar overheen gelezen?)
Je moet het zeggen!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:41 schreef het.ismij het volgende:
[..]
dat niet,..
wel een boy waar liefde in zit.
k uit het met daden.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:47 schreef Slarioux het volgende:
Wacht gewoon tot zij het zegt.
Ja, maar je moet het ook nooit tegen mij zeggen hoor...quote:Op maandag 7 mei 2007 22:44 schreef het.ismij het volgende:
ik vindt dat persoonlijk wel erg vroeg persoonlijk,..
Zeker voor iets wat jij beschrijft,..
just my 2 cents.
zie de lyrics 'more than words'quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, maar je moet het ook nooit tegen mij zeggen hoor...
Je moet het zien als een Mediamarktcampagne:
Zeggen! Zeggen! Zeggen!!!
Daar is indd ook niks mis mee,..quote:Op maandag 7 mei 2007 22:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zie de lyrics 'more than words'![]()
Toch tis ook wel es leuk om die woordjes es te horen natuurilijk.![]()
Lekkere hamster, alleen vet moet je sparen... en dan je liefde nog meer uitspreken...quote:Op maandag 7 mei 2007 22:50 schreef het.ismij het volgende:
[..]
![]()
En als ik het als de AH wil zien?
Hamsteren!!!
EN gewoon niet zeggen en opsparen?
Das waar. Woorden zijn soms wat te makkelijk gezegd. Je moet het ook voelen aan alles dat 't gemeend wordt, anders heb je er nog geen flikker aan en raak je idd gefrustreerd.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:51 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Daar is indd ook niks mis mee,..
Maar k hecht tegenwoordig niet zo veel meer aan woorden.Indd gefrustreerd.
Daden zeggen bij mij alles.
oke,..quote:Op maandag 7 mei 2007 22:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Lekkere hamster, alleen vet moet je sparen... en dan je liefde nog meer uitspreken...
Want dat is dan wel nodig denk ik..
woorden zijn maar letters in een bepaalde volgorde.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:54 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Das waar. Woorden zijn soms wat te makkelijk gezegd. Je moet het ook voelen aan alles dat 't gemeend wordt, anders heb je er nog geen flikker aan en raak je idd gefrustreerd.
... die een waarde krijgen als je voelt dat ze gemeend zijn, vind ik. Al zegt nonverbale communicatie natuurlijk wel meer.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:56 schreef het.ismij het volgende:
[..]
woorden zijn maar letters in een bepaalde volgorde.
Das waar,.. al is firma list en bedrog er af en toe ook.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:57 schreef Apotheose het volgende:
[..]
... die een waarde krijgen als je voelt dat ze gemeend zijn, vind ik.
quote:Al zegt nonverbale communicatie natuurlijk wel meer.
Ik denk dat het echt moeilijk te zeggen is.. Wanneer je echt het gevoel hebt dat je geeft om iemand.. dat een persoon je gewoon echt lief is.. en zo nog wel meer dingen.. misschien kun je het dan pas houden van noemen..quote:Op maandag 7 mei 2007 21:29 schreef JeOma het volgende:
Het houdt me wel bezig, die uitspraak. Je hoort tegenwoordig nog best wel 's van die kalverliefde-pubers die na 1 week "verkering" al tegen elkaar zeggen dat ze van elkaar houden.
Persoonlijk vind ik het wel een "beladen term" en zeg 'm zeker niet zo maar. Maar wat is het snelst in een (al dan niet hele serieuze) relatie gemeend tegen je vriend(in) "Ik hou van je!". En wat is de langste periode dat je hebt "gewacht" het te zeggen?
TS begint:
snelst: na een maand, meer omdat m'n ex dat bleef zeggen![]()
langst: nooit (ik had er minder gevoel bij dan haar)
huidige vriendin: nog niet (vandaar deze vraag/stelling)
Goeie relatie!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:32 schreef CodeCaster het volgende:
M'n ex zei het na een week of wat al. Kon niet, zei ik. Zij vond van wel.
oeh! die is dodelijk haha... en toen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:09 schreef alvave het volgende:
Zij: "Ik hou van je"
Ik: " Eh... ja, bedankt..."![]()
Whahah,..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
oeh! die is dodelijk haha... en toen?
ja idd!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:54 schreef shifto het volgende:
We hebben het hier over het houden van binnen een relatie, niet het houden van vrienden of familie wat duidelijk een andere vorm van houden van is.
Een verliefdheid gaat niet van de ene op de andere dag over in houden van. Dat duurt een tijd. Er is wel degelijk een verschil tussen "verliefd zijn op" en "houden van".quote:
en je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:13 schreef CodeCaster het volgende:
[..]
Een verliefdheid gaat niet van de ene op de andere dag over in houden van. Dat duurt een tijd. Er is wel degelijk een verschil tussen "verliefd zijn op" en "houden van".
Natuurlijk zit daar een verschil in.. en dan nog zijn er mensen die na de 1ste week al ik hou van je kunnen roepen.. sorry maar dat kan imo nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:13 schreef CodeCaster het volgende:
[..]
Een verliefdheid gaat niet van de ene op de andere dag over in houden van. Dat duurt een tijd. Er is wel degelijk een verschil tussen "verliefd zijn op" en "houden van".
Tsja.. geef het antwoord maarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:25 schreef Annelies1980 het volgende:
pfff niet op het begin, oooooow wat is het een afknapper om binnen een paar dates al een ik hou van je te horen... wat is dan nog de waarde van de zin?
Ik snap niet wat daar pijnlijk aan is.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:39 schreef JeOma het volgende:
[..]
Ja, da's dus de vraag. Maar het kan toch zo zijn dat JIJ het wel voelt, maar dat je niet weet of de ander gewoon "verliefd" is, en er nog geen "houden van" gevoelens zijn? iemand wel 's zo'n pijnlijke situatie aan de hand gehad? lijkt me erg vervelend... (dat weerhoudt mij er ook van om 't tegen m'n huidige meissie te zeggen, omdat ik denk dat zij nog in een soort van twijfel-moment zit)
Juist.. spontaniteit is belangrijk in een relatie! Lekker onverwacht je partner verrassen.. wordt meestal wel van beide kanten gewaardeerd.. Simpelweg af en toe een klein cadeautje meenemen.. of een mooie bos bloemen..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind het bullshit dat sommige mensen bijvoorbeeld standaard bij het afscheid, na de sex, voor het slapen gaan, weet ik het, opdreunen. Het is veel fijner als je het gewoon spontaan te horen krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |