Bedankt voor het lezen van meer dan alleen de titel...quote:
Sorry hoor, maar ik vind dat ie gelijk heeft. Het moet op een goed moment, en als je ook echt van iemand houdt. Niks mis met het antwoord dus.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef JeOma het volgende:
[..]
Bedankt voor het lezen van meer dan alleen de titel...![]()
ik zag deze optie nog niet in je OP. En het lijkt mij dat je dat zegt als je dat zo voelt. Niet omdat je nu al twee weken/maanden met iemand leuke dingen doet ofzoquote:Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef JeOma het volgende:
[..]
Bedankt voor het lezen van meer dan alleen de titel...![]()
Ik kreeg het al eens te horen op de tweede date. Ik had een paar jaar ervoor al eens met 'm gezoend, 2 weekjes "verkering" gehad, kwamen elkaar weer eens tegen. Komt ie op het end van date nr. 2 met "ik hou van je" aan tijdens het zoenenquote:
Hij wilde dus gewoon nueckenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kreeg het al eens te horen op de tweede date. Ik had een paar jaar ervoor al eens met 'm gezoend, 2 weekjes "verkering" gehad, kwamen elkaar weer eens tegen. Komt ie op het end van date nr. 2 met "ik hou van je" aan tijdens het zoenenDat was dus meteen ook de laatste date
![]()
Eerst hele verhalen vertellen dat ie net koud 3 weken bij zijn ex weg is enzo en dan zoiets zeggen. Uhuh.
Daden zeggen meer dan woorden.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:04 schreef Stali het volgende:
Ik hou van je zeg je wanneer je het echt niet meer anders dan met die woorden duidelijk kunt maken.
Dikke pech dusquote:
wat romantisch!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:09 schreef Syrena het volgende:
En bij mijn vriend nu ging het heel beschamend![]()
We lagen in bed, half in slaap (ik), mompelt ie ineens iets zo half in mijn oor![]()
En ik me maar afvragen of ik het nou goed had verstaan, "Wat zeg je?" leek me ook een zeer lompe reactie. En ondertussen maar zweten want niks terugzeggen is ook lompals het van iemand komt waar je het WEL van wil horen.
Ik heb geloof ik maar "MMmmkookejououww" gemompeld
Hij: "Wat zei je?!"
Ik: Huuhhh? Ik sliep bijna! (ondertussen: GVD zei hij het nou niet of wel?!)
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef bolletje_25 het volgende:
Op msn, voordat je haar gezien hebt. Hvjee enzo.
Vooral dat soppend van angstzweet jaquote:
alleen sommige iets te snel.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:17 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer je het meent.
Wanneer zeg je het????quote:Op maandag 7 mei 2007 21:29 schreef JeOma het volgende:
Het houdt me wel bezig, die uitspraak. Je hoort tegenwoordig nog best wel 's van die kalverliefde-pubers die na 1 week "verkering" al tegen elkaar zeggen dat ze van elkaar houden.
Persoonlijk vind ik het wel een "beladen term" en zeg 'm zeker niet zo maar. Maar wat is het snelst in een (al dan niet hele serieuze) relatie gemeend tegen je vriend(in) "Ik hou van je!". En wat is de langste periode dat je hebt "gewacht" het te zeggen?
TS begint:
snelst: na een maand, meer omdat m'n ex dat bleef zeggen![]()
langst: nooit (ik had er minder gevoel bij dan haar)
huidige vriendin: nog niet (vandaar deze vraag/stelling)
Die menen het dus niet, of weten niet wat houden van is.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:21 schreef Mirage het volgende:
Wat ik trouwens wel regelmatig doe is in het voorbijgaan even met mijn hand langs hem heenstrijken of hem een zacht kusje op zijn wang geef, een "blik" of soort knipoog.
Voor mij is die betekenis hetzelfde als "ik hou van je".
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die menen het dus niet, of weten niet wat houden van is.
die was ook niet moeilijk,..quote:Op maandag 7 mei 2007 22:24 schreef Stali het volgende:
Dat kwam er echt zonder problemen uit...
trickyquote:Op maandag 7 mei 2007 22:27 schreef JeOma het volgende:
En hoe zit het dan als je niet bijna zeker weet dat de ander het OOK vindt/voelt? Het is zo pijnlijk als de ander zoiets heeft van "eh, ja... maar IK niet" :S
whehequote:
ja idd! Als je t echt voelt en dus dan ook meent.quote:
# want wie van zichzelf houdt die geeft pas echt iets kostbaars als die 'ik hou van jou' tegen een ander zegt #quote:Op maandag 7 mei 2007 22:35 schreef het.ismij het volgende:
iiii ii ii k.......
iik houww,..
ik houww vvvvvvaaaaaa....
ik hou van mij,..
heel diep.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:37 schreef Apotheose het volgende:
[..]
# want wie van zichzelf houdt die geeft pas echt iets kostbaars als die 'ik hou van jou' tegen een ander zegt #![]()
Ja, da's dus de vraag. Maar het kan toch zo zijn dat JIJ het wel voelt, maar dat je niet weet of de ander gewoon "verliefd" is, en er nog geen "houden van" gevoelens zijn? iemand wel 's zo'n pijnlijke situatie aan de hand gehad? lijkt me erg vervelend... (dat weerhoudt mij er ook van om 't tegen m'n huidige meissie te zeggen, omdat ik denk dat zij nog in een soort van twijfel-moment zit)quote:
bij twijfel niet doen is mijn advies,..quote:Op maandag 7 mei 2007 22:39 schreef JeOma het volgende:
[..]
Ja, da's dus de vraag. Maar het kan toch zo zijn dat JIJ het wel voelt, maar dat je niet weet of de ander gewoon "verliefd" is, en er nog geen "houden van" gevoelens zijn? iemand wel 's zo'n pijnlijke situatie aan de hand gehad? lijkt me erg vervelend... (dat weerhoudt mij er ook van om 't tegen m'n huidige meissie te zeggen, omdat ik denk dat zij nog in een soort van twijfel-moment zit)
dat niet,..quote:
en DAT zouden mensen naar mijn idee eens los moeten laten.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:27 schreef JeOma het volgende:
En hoe zit het dan als je niet bijna zeker weet dat de ander het OOK vindt/voelt? Het is zo pijnlijk als de ander zoiets heeft van "eh, ja... maar IK niet" :S
je hebt er niet overheen gelezen... ;-)quote:Op maandag 7 mei 2007 22:40 schreef het.ismij het volgende:
[..]
bij twijfel niet doen is mijn advies,..
T kan echt een mega afknapper zijn,..
ff tussendoor ,.. hoe ver zijn jullie in relatie? (of heb k daar overheen gelezen?)
Je moet het zeggen!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:41 schreef het.ismij het volgende:
[..]
dat niet,..
wel een boy waar liefde in zit.
k uit het met daden.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:47 schreef Slarioux het volgende:
Wacht gewoon tot zij het zegt.
Ja, maar je moet het ook nooit tegen mij zeggen hoor...quote:Op maandag 7 mei 2007 22:44 schreef het.ismij het volgende:
ik vindt dat persoonlijk wel erg vroeg persoonlijk,..
Zeker voor iets wat jij beschrijft,..
just my 2 cents.
zie de lyrics 'more than words'quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, maar je moet het ook nooit tegen mij zeggen hoor...
Je moet het zien als een Mediamarktcampagne:
Zeggen! Zeggen! Zeggen!!!
Daar is indd ook niks mis mee,..quote:Op maandag 7 mei 2007 22:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zie de lyrics 'more than words'![]()
Toch tis ook wel es leuk om die woordjes es te horen natuurilijk.![]()
Lekkere hamster, alleen vet moet je sparen... en dan je liefde nog meer uitspreken...quote:Op maandag 7 mei 2007 22:50 schreef het.ismij het volgende:
[..]
![]()
En als ik het als de AH wil zien?
Hamsteren!!!
EN gewoon niet zeggen en opsparen?
Das waar. Woorden zijn soms wat te makkelijk gezegd. Je moet het ook voelen aan alles dat 't gemeend wordt, anders heb je er nog geen flikker aan en raak je idd gefrustreerd.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:51 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Daar is indd ook niks mis mee,..
Maar k hecht tegenwoordig niet zo veel meer aan woorden.Indd gefrustreerd.
Daden zeggen bij mij alles.
oke,..quote:Op maandag 7 mei 2007 22:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Lekkere hamster, alleen vet moet je sparen... en dan je liefde nog meer uitspreken...
Want dat is dan wel nodig denk ik..
woorden zijn maar letters in een bepaalde volgorde.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:54 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Das waar. Woorden zijn soms wat te makkelijk gezegd. Je moet het ook voelen aan alles dat 't gemeend wordt, anders heb je er nog geen flikker aan en raak je idd gefrustreerd.
... die een waarde krijgen als je voelt dat ze gemeend zijn, vind ik. Al zegt nonverbale communicatie natuurlijk wel meer.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:56 schreef het.ismij het volgende:
[..]
woorden zijn maar letters in een bepaalde volgorde.
Das waar,.. al is firma list en bedrog er af en toe ook.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:57 schreef Apotheose het volgende:
[..]
... die een waarde krijgen als je voelt dat ze gemeend zijn, vind ik.
quote:Al zegt nonverbale communicatie natuurlijk wel meer.
Ik denk dat het echt moeilijk te zeggen is.. Wanneer je echt het gevoel hebt dat je geeft om iemand.. dat een persoon je gewoon echt lief is.. en zo nog wel meer dingen.. misschien kun je het dan pas houden van noemen..quote:Op maandag 7 mei 2007 21:29 schreef JeOma het volgende:
Het houdt me wel bezig, die uitspraak. Je hoort tegenwoordig nog best wel 's van die kalverliefde-pubers die na 1 week "verkering" al tegen elkaar zeggen dat ze van elkaar houden.
Persoonlijk vind ik het wel een "beladen term" en zeg 'm zeker niet zo maar. Maar wat is het snelst in een (al dan niet hele serieuze) relatie gemeend tegen je vriend(in) "Ik hou van je!". En wat is de langste periode dat je hebt "gewacht" het te zeggen?
TS begint:
snelst: na een maand, meer omdat m'n ex dat bleef zeggen![]()
langst: nooit (ik had er minder gevoel bij dan haar)
huidige vriendin: nog niet (vandaar deze vraag/stelling)
Goeie relatie!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:32 schreef CodeCaster het volgende:
M'n ex zei het na een week of wat al. Kon niet, zei ik. Zij vond van wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |