Hmm. Echte dure tassen vind je bij Delvaux, dat is de natte droom van elke Belgische gay. Te vinden in de Galerie in het centrum. Verder zit er in de Nieuwstraat een mooie winkel maar verder kan ik me zo niks bedenken. Bedenk je wel dat je in Nederland waarschijnlijk minder betaalt, qua tasjes vind ik het nog behoorlijk prijzig allemaal.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:27 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, die Louizalaan, dat wist ik... Béétje buiten mijn budget
Ik zoek een mooie leren tas.
Ik zat net een weekje in Amsterdam voor opleidingquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
TVP. Ik herinnerde me Brussel van een bezoek met m'n ouders als puber als saai en lelijk (Manneken Pis), maar begin het echt een toffe stad te vinden
Brusselsespruit, weet jij de goede winkels te vinden in Brussel?
Voor slaapplaatsen kan ik je niet echt helpen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:24 schreef Maartel het volgende:
Morgen maar weer eens een meerdaags tripje Brussel![]()
Nog tips voor leuke cafeetjes (muziek is niet zo belangrijk, als er maar een beetje leuk, oké volk komt.. ben meestal nogal van de studenten/kunstenaars-buurtjes) en goede betaalbare restaurantjes/eetcafé's?
(vooral dat laatste is op een eerste dag altijd zó'n zoektocht, en heb niet zo'n zin om in zo'n toeristische vreetschuur te eindigen)
Bedankt, deze staan alvast genoteerd!quote:
Da's nog even afhankelijk van hoe goed het bevaltquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:25 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Hoe lang verblijf je in Brussel?
Ja moet je hebben ze kijken ernaar op de keuring bijv. Maar ik vind dat iedere bestuurder van een auto dit verplicht moet hebben. Of je nou in Belgie woont of in NL.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:02 schreef Vonkenboer het volgende:
* Even topic kaapt voor een algemene belgie vraag *
Is in belgie het bij zich hebben van een reflecterend veiligheidsvest, brandblusser, gevarendriehoek of ehbo trommel in de auto verplicht ?
Is inderdaad niet genoeg... maar er zijn hier wel meer vreemde wettenquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:21 schreef Vonkenboer het volgende:
Allemaal ? Ik heb altijd het idee dat zo'n 1 of 2 liter schuimblussertje toch meestal niet toereikend genoeg is om er effectief mee te kunnen blussen
ik heb maar 1 hesje en niet 2 idd. D8 dat 1 voldoende was. Ik vervang het wiel wel de rest staat achter de vangrails.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:49 schreef BrusselseSpruit het volgende:
[..]
Is inderdaad niet genoeg... maar er zijn hier wel meer vreemde wetten![]()
Het is dus inderdaad verplicht allemaal bij te hebben... Fluohesje voor als je op de snelweg in panne valt. Waarom je er dan maar 2 moet bijhebben en niet 5 voor alle mogelijke passagiers is ook een raadsel, want bij panne moet je verplicht de auto verlaten op de snelweg, maar die mag je als persoon enkel op als je een fluohesje aanhebt...
ik ga 3 dagen met mn vriendin, we zijn d'r dan allebei voor het eerst, dus het zal met name Grote Markt & omgeving, Atomium, etc. wordenquote:
quote:
ow maar we gaan d'r heus wel heen hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:25 schreef misteriks het volgende:
[..]
, met momenteel het stilaan wereldberoemde bloementapijt... En jij zou deze FOK!er van een vd mooiste pleinen ter wereld willen weghouden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |