Als je een politierapport bij je hebt waarin staat dat je aangifte hebt gedaan van het verlies en bewijs hebt dat je een nieuwe hebt aangevraagd, dan kan je de gok wagen. Anders niet.quote:Op maandag 4 april 2016 00:53 schreef Michie_ het volgende:
Vraagje:
Ik heb een hema treinkaartje gekocht waarmee ik voor 19 euro naar Brussel kan reizen.
Het nieuwe album van Robbedoes en Kwabbernoot komt volgende week en het leek me leuk om het in de striphoofdstad te kopen.
Nu ben ik mijn ID kaart verloren, wordt daarop gecontroleerd in de trein of moet ik mijn reis uit stellen tot ik een nieuwe kaart heb? Ik ga regelmatig naar Antwerpen en tijdens die treinreizen was er geen controle, Ik weet alleen niet hoe streng ze nu zijn sinds de aanslagen.
Alvast bedankt
Vorige week werden wij niet gecontroleerd (wij zagen er vrij netjes uit), de mensen achter ons in de trein moesten wel hun ID laten zien (minder netjes). Het was in elk geval niet systematisch.quote:Op maandag 4 april 2016 00:53 schreef Michie_ het volgende:
Vraagje:
Ik heb een hema treinkaartje gekocht waarmee ik voor 19 euro naar Brussel kan reizen.
Het nieuwe album van Robbedoes en Kwabbernoot komt volgende week en het leek me leuk om het in de striphoofdstad te kopen.
Nu ben ik mijn ID kaart verloren, wordt daarop gecontroleerd in de trein of moet ik mijn reis uit stellen tot ik een nieuwe kaart heb? Ik ga regelmatig naar Antwerpen en tijdens die treinreizen was er geen controle, Ik weet alleen niet hoe streng ze nu zijn sinds de aanslagen.
Alvast bedankt
quote:Op woensdag 6 april 2016 10:24 schreef Michie_ het volgende:
Bedankt! voor de zekerheid toch maar een ID kaart aangevraagd. Als het goed dan ligt hij vrijdag klaar. Hopelijk werkt het weer ook een beetje mee.
Veel plezier, ga je gelijk zo'n striproute doen? Zo ja, kijk bij Lucky Luke even omhoog. Daar heb ik 3 jaar gewoond, de ramen op de eerste verdieping op de hoek.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:24 schreef Michie_ het volgende:
Bedankt! voor de zekerheid toch maar een ID kaart aangevraagd. Als het goed dan ligt hij vrijdag klaar. Hopelijk werkt het weer ook een beetje mee.
Ik ben afgelopen zaterdag geweestquote:Op woensdag 20 april 2016 22:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Veel plezier, ga je gelijk zo'n striproute doen? Zo ja, kijk bij Lucky Luke even omhoog. Daar heb ik 3 jaar gewoond, de ramen op de eerste verdieping op de hoek..
quote:Op donderdag 21 april 2016 01:49 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen zaterdag geweest. Ik verwachte een soort Antwerpen maar Brussel is veel grootser. Ik had ook veel meer het gevoel in het buitenland te zijn. De stad voelde gelukkig helemaal niet onveilig. We zijn eerst naar het Antomium geweest via de chinees/japanse tuinen dus er was helaas geen tijd voor een striproute.
In Brussel ben ik wel naar zoveel mogelijk stripboeken winkels geweest en we hebben de kuifje stripmuur gevonden. Enig nadeel, het assortiment van veel winkels was Franstalig en mijn frans is niet goedVerder de gebruikelijke attracties bezocht zoals manneke pis en de grote markt.
Ondanks dat we veel tijd hadden in de stad heb ik het gevoel veel gemist te hebben. Zodra er weer een actie is waarbij je goedkoop kan reizen ga ik zeker terug. Echt een geweldige stad Brussel
Nog wat nieuwe tips?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tot ik weer in Brussel en. Inmiddels nog maar 2 weekjes.
quote:
Heb ik Bar Beton al genoemd? Bonnefooi nog altijd de moeite. Muntplein is mooi geworden en de autovrije Anspach vind ik geweldig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |