Weet je ook een leuke club in Brussel?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Neem nou maar van me aan dat Brussel qua uitgaan ontzettend veel goeds te bieden heeft. Ik ben hier maandenlang elke dag op stap geweest.. Veel café hebben speciale avonden, veel live muziek etc. Mijn favoriete dag om uit te gaan is maandagavond in Brussel. Beginnen in de Bizon, eindigen in Celtica want dan is het daar lekker rustig. Verder zondagavond, ook tof. Floris Bar met live jamsessie, eindigen in Celtica.
Eerste half jaar dat ik er woonde kwam ik op studentenfeestjes, toen vond ik het saai. Nu sla ik die uit principe over en om eerlijk te zijn, ik verveel me echt nooit.
Omdat ik drie man+baggage wil afzetten en als het centrum goed bereikbaar is, dan is dat makkelijker dan ze via het ov te laten reizen... Puur veredelde taxi spelenquote:Op zondag 11 april 2010 11:42 schreef Hoothoot het volgende:
Waarom zou je met de auto naar het centrum willen? Makkelijker is aan de rand van de stad parkeren en dan met het ov de stad in.
Fuse, Mirano.quote:
Lukt wel, je kunt het centrum in 10 minuten door rijden als het rustig is. Parkeer NIET gewoon op straat, hoewel dat bijna overal gratis is. Ga gewoon voor een parkeergarage, is wel zo relaxt en het zou zonde zijn als je met een ingetikt raampje terug moet rijden. Overal in het centrum bestaat dit probleem.quote:Op zondag 11 april 2010 13:02 schreef TeleluvR het volgende:
Maar wat mag ik qua drukte verwachten, vanaf de rand van de stad stilstaan of rolt het allemaal wel? Gewoon nieuwsgierig...
Aan het begin van dit topic las ik dat Fuse nogal een hoog Marokkanen gehalte heeft, dat is niet echt mijn ding. Mirano lijkt me wel oke. Ik kwam ook nog You tegen, is dat wat?quote:Op zondag 11 april 2010 17:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Fuse, Mirano.
[..]
Lukt wel, je kunt het centrum in 10 minuten door rijden als het rustig is. Parkeer NIET gewoon op straat, hoewel dat bijna overal gratis is. Ga gewoon voor een parkeergarage, is wel zo relaxt en het zou zonde zijn als je met een ingetikt raampje terug moet rijden. Overal in het centrum bestaat dit probleem.
Zondag is gay-avond, vind ik tof maar verder kom ik er nooit. Reken voor clubs 10 tot 15 euro entree.quote:Op zondag 11 april 2010 18:36 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Aan het begin van dit topic las ik dat Fuse nogal een hoog Marokkanen gehalte heeft, dat is niet echt mijn ding. Mirano lijkt me wel oke. Ik kwam ook nog You tegen, is dat wat?
OK, als je in vanaf de Beurs komt:quote:Op zondag 11 april 2010 19:24 schreef XL het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar restaurant tips in Brussel. Ik werk er inmiddels zes maanden, ik hoop elke week dat het project er bijna opzit... en ik weer naar een leukere stad kan. Het budget van de klant blijkt echter onuitputtelijk en als klapper op de vuurpijl gaan we spoedig een tweede project in Brussel starten. Ik zie het al helemaal gebeuren dat ik eindelijk bij klant 1 weg kan en bij die andere Brusselse klant terecht kom.
Ik verblijf al die tijd in de omgeving van het Karel Rogierplein, maar loop om te eten vaak richting Beurs.
oh jammer.....quote:Op maandag 12 april 2010 14:03 schreef Mr_Moon het volgende:
yup! alles dicht! (behalve de pakistaan op de hoek e.d.)
merci! Volgende week eens een paar proberen. Ik ben al blij dat je me de goede kant opstuurt! Het is makkelijk om vanaf Beurs de andere kant op gestuurd te worden. Naar al die toeristen restaurantsquote:Op maandag 12 april 2010 05:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zondag is gay-avond, vind ik tof maar verder kom ik er nooit. Reken voor clubs 10 tot 15 euro entree.
[..]
OK, als je in vanaf de Beurs komt:
Mijn favoriet is Tapas Locas, kolenmarkt, maar dan nog een klein stukje verder oversteken bij Plattesteen. Aan je linkerhand vind je het. 3,50 per tapa, 4 per persoon is meer dan genoeg. Supergezellig tentje, héérlijk eten, snelle service meestal. Altijd stampvol maar de drukte is nog te overzien.
Goeie tweede is Divino. Vanaf de Grote Markt loop je een klein stukje terug de Dansaertstraat in. Bij het eerste stoplicht steek je schuin naar links over, de Karthuizerstraat. Na een metertje of 150 (schat ik?) links. Italiaans. Prima pizzas, superlekker eten sowieso. Elke avond vol.
Als je van ribbetjes houdt, Amadeo. Voor 15 euro onbeperkt vreten, in de Chinese straat bij de GB.
Italiaans restaurant Pronto (naast Celtica) is ook wel goed.
Er is nog een tapasrestaurant aan de achterkant van St. Goriks (schuin tegenover café Central), iets duurder maar wel lekker.
Ja, dat is ook vreselijk daar. Maar in die buurt zit wel Floris Bar, op zondagavond live jamsessies, zeer cool.quote:Op maandag 12 april 2010 18:54 schreef XL het volgende:
[..]
merci! Volgende week eens een paar proberen. Ik ben al blij dat je me de goede kant opstuurt! Het is makkelijk om vanaf Beurs de andere kant op gestuurd te worden. Naar al die toeristen restaurants
ik woon er gelukkig slechts van maandag tot vrijdag iedere weekquote:Op vrijdag 16 april 2010 06:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, dat is ook vreselijk daar. Maar in die buurt zit wel Floris Bar, op zondagavond live jamsessies, zeer cool.
Je weet niet wat je mist.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:44 schreef XL het volgende:
[..]
ik woon er gelukkig slechts van maandag tot vrijdag iedere week
vrijdagavond, zaterdag en zondag.quote:
Volgens mij ligt dat volledig aan wat je er zelf van maakt. Ik vind Brussel totaal niet duur en mijn leefcomfort is beter dan ik ooit gehad heb in Nederland of welk ander land dan ook. Je hebt de toffe dingen van Brussel gewoon nog niet ontdekt. Maar als je mooie schoongeveegde straatjes zoekt en een stad waarin je altijd lekker op zijn Nederlands precies weet waar je aan toe bent, nee.. Dan zit je inderdaad niet goed.quote:Op zondag 18 april 2010 17:24 schreef XL het volgende:
[..]
vrijdagavond, zaterdag en zondag.
Brussel is mijn stad niet. Onvriendelijk, vuil en duur. Het leefcomfort in Belgie ligt ook niet hoog. De mooie en leuke stukken wegen niet op tegen de nadelen. Bovendien zijn de voordelen eenvoudig elders te vinden in Noord Frankrijk of bijvoorbeeld Gent en Antwerpen.
quote:Op zondag 18 april 2010 17:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat volledig aan wat je er zelf van maakt. Ik vind Brussel totaal niet duur en mijn leefcomfort is beter dan ik ooit gehad heb in Nederland of welk ander land dan ook. Je hebt de toffe dingen van Brussel gewoon nog niet ontdekt. Maar als je mooie schoongeveegde straatjes zoekt en een stad waarin je altijd lekker op zijn Nederlands precies weet waar je aan toe bent, nee.. Dan zit je inderdaad niet goed.
Brussel is een stad voor avonturiers.
Ik vind het meer een stad voor mensen die er moeten zijn. De spits is idioot druk op de weg en in het openbaar vervoer, dat ook nog eens onbetrouwbaar is. De kwaliteit van woningen is laag en de prijs is hoog. De lonen in Belgie zijn laag en de supermarkten slecht en duur. Ik heb best charmante stukken Brussel gezien, maar zoals ik schreef. De voordelen kun je elders vinden, de nadelen kom je niet vanaf. Ik zou het mooie van Brussel denk ik in Nord Pas de Calais gaan zoeken. In Nederland heb je inderdaad ook veel slechte steden, maar de grote vier (wellicht Amsterdam uitgezonderd) bieden je meer dan Brussel.quote:Op zondag 18 april 2010 17:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat volledig aan wat je er zelf van maakt. Ik vind Brussel totaal niet duur en mijn leefcomfort is beter dan ik ooit gehad heb in Nederland of welk ander land dan ook. Je hebt de toffe dingen van Brussel gewoon nog niet ontdekt. Maar als je mooie schoongeveegde straatjes zoekt en een stad waarin je altijd lekker op zijn Nederlands precies weet waar je aan toe bent, nee.. Dan zit je inderdaad niet goed.
Brussel is een stad voor avonturiers.
ik heb naar mijn mening moeite gedaan om de stad te leren kennen, de mensen die ik heb leren kennen zijn echter de winkeliers en restauranthouders. Aan vrienden heb ik geen behoefte in Brussel. Die heb ik thuis, in Duitsland. Ik kan me voorstellen dat de Vlaamse gemeenschap hecht is, ze moeten samen strijden tegen de grotere Franse gemeenschap. Op kantoor merk ik dat in ieder geval, dat Vlamingen en Wallonen afkomst betrekken in hun omgang met mensen. Soms noodgedwongen door taal.quote:Op zondag 18 april 2010 18:34 schreef Seven. het volgende:
Dat staat er ook, mensen die vanuit Nederland komen werken. Hoe dan ook, mensen die in Nederland werken zijn verwend en verwachten dat hun bedje gespreid is als ze ergens aankomen. In Brussel werkt het niet zo.
Eerlijk is eerlijk: centrum, Molenbeek en Anderlecht zijn ronduit smerig en inderdaad, het is een harde en gemene stad. Ik heb al meerdere malen mijn eer met mijn vuist moeten verdedigen, dit gebeurt zo'n 2 keer per jaar eigenlijk wel. Maar daar staat tegenover dat je nergens zo makkelijk vrienden maakt als in Brussel. Vooral de Vlaamse gemeenschap is uitzonderlijk hecht voor een hoofdstad, we zijn met weinig en we weten precies waar we elkaar kunnen vinden. Als je de juiste mensen tegenkomt, dan staat iedereen open voor nieuwe vriendschappen, iets wat ik in Nederland juist weer miste. Maar je moet er wel op uit trekken, ik had na 2 jaar een uitgebreidere sociale kring dan ik ooit in NL gehad heb. En dát maakt mij gelukkig, niet zozeer de stad zelf (hoewel ik helemaal gek ben op haar parken en tweedehands winkeltjes en al die restaurantjes).
Ik vond Antwerpen op zich wel leuk, maar qua sfeer is het echt niet mijn stad.. Ik weet niet of het door de grote hoeveelheid grauwige straten komt, maar het voelde mij toch echt allemaal wat hard aan.quote:Op zondag 18 april 2010 18:48 schreef XL het volgende:
Maartel, Antwerpen hard? Ga snel nog een keer! Antwerpen is leuk, enige nadeel is dat het in Belgie ligt
Antwerpenaren zijn qua mentaliteit sterk verbonden met Nederlanders, ik denk dat het daardoor komt.quote:Op zondag 18 april 2010 18:51 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vond Antwerpen op zich wel leuk, maar qua sfeer is het echt niet mijn stad.. Ik weet niet of het door de grote hoeveelheid grauwige straten komt, maar het voelde mij toch echt allemaal wat hard aan.
puur toerist doet het misschien wat te kort. Je begrijpt toch wel dat ik geen mensen wil leren kennen. Ik werk meestal zo'n drie maanden in een stad. Dan heb je geen basis om vrienden op te bouwen, vooral niet als je een sociaal leven thuis hebt.quote:Op zondag 18 april 2010 19:12 schreef Seven. het volgende:
Waar beoordeel je een stad dan op?
Oh, als toeristenstad zou ik niemand Brussel aan willen raden. Bovendien, waarom zou je Brussel als toerist willen ontdekken terwijl je er 6 maanden of meer zit? Dan ben je binnen 3 weken op Brussel uitgekeken, zeker als je alleen de avonden hebt. Zit je dan alleen maar in je eigen huis of zo?
Vanaf het station naar een hotel daar in de buurt lopen is geen feest, en vanaf het hotel richting grote markt ook niet. Misschien leuk als je van zwervers houdt en van verpauperde gevels, maar verder kan ik niemand aanraden om daar in de buurt een hotel te zoeken.quote:Op zondag 18 april 2010 22:11 schreef Mr_Moon het volgende:
XL: een hotel aan het rogierplein? Sorry hoor, maar heb een jaar in die buurt gewoond (het appartementencomplex achter het Sheraton/naast de Dexia en ik ben blij dat ik uit die buurt weg ben...
knip
Hilton?quote:Op zondag 11 april 2010 19:24 schreef XL het volgende:
Ik verblijf al die tijd in de omgeving van het Karel Rogierplein, maar loop om te eten vaak richting Beurs.
De afstand naar de klant is leidend geweest. Ik ben het eens dat er mooiere wijken zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 12:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vanaf het station naar een hotel daar in de buurt lopen is geen feest, en vanaf het hotel richting grote markt ook niet. Misschien leuk als je van zwervers houdt en van verpauperde gevels, maar verder kan ik niemand aanraden om daar in de buurt een hotel te zoeken.
Ik reis liever wat meerquote:Op maandag 19 april 2010 20:16 schreef XL het volgende:
[..]
De afstand naar de klant is leidend geweest. Ik ben het eens dat er mooiere wijken zijn.
Leukere wijken bedoel jequote:Op maandag 19 april 2010 20:16 schreef XL het volgende:
[..]
De afstand naar de klant is leidend geweest. Ik ben het eens dat er mooiere wijken zijn.
Braaf in het opzicht dat je niet iedere 50 meter een crimineel/louche figuur tegenkomt? Misschien zijn ze in Leuven niet zo gek op Nederlanders, maar ze hebben in ieder geval geen complete aversie ertegenquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:19 schreef Seven. het volgende:
Leuven is erg braaf vergeleken met Brussel. Vrij bekrompen mensen, zijn niet zo gek op Nederlanders ook. Maar het is wel een mooie stad. Als de studenten vakantie hebben is het wel redelijk dood.
Het is een interessant plein ja, dat metrostation is ook echt een ramp... of een feest voor iemand die kwaad wil. Zeker nu ze het ook nog eens verbouwen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:42 schreef Blik het volgende:
Aangezien we het toch hadden over Place Rogier (Karel RogierPlein):
Agenten aangevallen door bende
Oh trouwens, het openbaar vervoer is supergoed in Brussel. Ik heb geen auto of niks, doe alles met de tram, bus en metro en eerlijk waar, je kunt overal komen en ik reis altijd zwart, nog nooit gepakt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 07:21 schreef XL het volgende:
Ik heb zelf over Leuven nagedacht. Ik ga niet aan de andere kant van Brussel zitten, het verkeer staat helemaal vast en het openbaar vervoer is slecht. In Brussel zou ik dichter naar het centrum kunnen verhuizen, maar die 5 minuten lopen nu staan me ook niet tegen.
Is mij nog nooit opgevallen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Braaf in het opzicht dat je niet iedere 50 meter een crimineel/louche figuur tegenkomt? Misschien zijn ze in Leuven niet zo gek op Nederlanders, maar ze hebben in ieder geval geen complete aversie ertegen
Vorige week hadden de studenten nog vakantie, maar er was voldoende te doen hoor.
Maargoed, dit topic gaat over Brussel, niet Leuven
Is het jullie ook opgevallen dat ze in de toeristenrestaurants meerdere prijslijsten hebben? Mijn ervaring is dat als ik er als toerist uitzie, dat ik dan typisch 3-gangen menus met zeer beperkte keuzes voor 10-15¤ in mijn handen krijg, terwijl als ik in nette kleding/pak naar dezelfde plek ga dat ik dan ala-carte krijg, waar dezelfde keuzes als het 3-gangen menu opeens bij elkaar 25-30¤ blijkt te kosten.
(en ze hebben ook in een restaurant de "fout" gemaakt om dingen apart af te rekenen ipv de vaste menu prijs. Leek me dat ze dat bewust deden, en nadat ik ze er op wees kreeg ik de menuprijs zonder gezeur)
Da's na de zomer over, als alle metrostations uitgerust zijn met automatische poortjes...quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh trouwens, het openbaar vervoer is supergoed in Brussel. Ik heb geen auto of niks, doe alles met de tram, bus en metro en eerlijk waar, je kunt overal komen en ik reis altijd zwart, nog nooit gepakt.
Dan zie je er waarschijnlijk standaard als toerist of student uitquote:
Ik denk eigenlijk dat het komt doordat ik toeristenrestaurants vermijd.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan zie je er waarschijnlijk standaard als toerist of student uit
OK, da's een nog betere redenquote:Op woensdag 21 april 2010 01:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het komt doordat ik toeristenrestaurants vermijd.. Maar indeed, ik loop er buiten werktijd altijd casual bij.
ik vind lune de miel ook goed. Ligt ook daar: vanaf beurs oversteken naar o'reilly. Bij o'reilly voorlangs lopen en dan is het een van de Thaise restaurants rechtsquote:Op woensdag 21 april 2010 09:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, da's een nog betere reden![]()
Maar ik zal bij mijn volgende bezoek eens een of meerdere van de door jou voorgestelde restaurants testen, tenzij ik er weer voor kies om naar Leuven te gaan
waar zit die?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:37 schreef Fogel het volgende:
Restaurant Belga Queen is overigens ook niet vervelend.
In de Wolvengracht (of iets wat er op lijkt qua straatnaam, is vlakbij de muntschouwburg)quote:
Ik ken het niet eens eigenlijk, waar zit dat?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:59 schreef Blik het volgende:
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar vermijdt Cafe Georgette!!
Staat zelfs bij de politie bekend als kroeg waar ontzettend veel zakken gerolt wordt
Blijkbaar op Rue de la Fourche 37quote:Op donderdag 22 april 2010 00:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ken het niet eens eigenlijk, waar zit dat?
Op Wiertzstraat 60 is plek genoeg, ook goed eten daarquote:Op donderdag 22 april 2010 11:47 schreef steve2003 het volgende:
Weet iemand nog een leuk huis waar wij met een groep kunnen verblijven? En anders een leuk jeugd hostel?
Klopt maar na 3 jaar vergis ik me nog steeds regelmatig in de verschillende uitgangen. Er zijn er maar een paar die logisch opgebouwd zijn. Beurs, IJzer, anyone?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:28 schreef Robar het volgende:
Hé wat leuk, een topic over Brussel. Ik ben gemiddeld twee maal per maand voor mijn werk in Brussel te vinden. Helaas eigenlijk nooit een keer de tijd genomen om mijn verblijf te verlengen om de stad eens goed te bekijken. Één ding wat ik een verademing vind in vergelijking met Nederland (Amsterdam) is het metro netwerk. (alhoewel ik gisteren 10 minuten vaststond ter hoogte van Metrostation Parc. Maar verder rijdt de metro altijd snel en frequent. Maar wat ik allemaal wel gezien heb (onderweg van station naar pand en van pand naar pand) bevalt de uitstraling van de stad me wel heel erg goed.
Whehehe, inderdaad, ik moet altijd van Brussel centraal naar Merode. Merode heeft ook verschillende uitgangen, die op verschillende plekken uitkomen, zonder dat je een idee hebt of je in de goede richting looptquote:Op donderdag 22 april 2010 12:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Klopt maar na 3 jaar vergis ik me nog steeds regelmatig in de verschillende uitgangen. Er zijn er maar een paar die logisch opgebouwd zijn. Beurs, IJzer, anyone?
Ik doe ook altijd maar 1 uitgang en dat gaat ook altijd goedquote:Op donderdag 22 april 2010 12:29 schreef Seven. het volgende:
Merode: ik doe daar maar 1 uitgang en dat gaat altijd goed. Park Cinquantenaire. Zondag picknicken metdaar.
Betrekkelijk onvoorstelbaar inderdaad. Ik heb natuurlijk een goede deal bij het hotel waar ik altijd zit, al 6 maanden fulltime en iedere maand boek ik 1 maand van tevoren voor 1 maand. Vorige maand vertelden ze doodleuk dat ze vol zaten. Dan zou je toch zeggen dat je je beste klant even van tevoren waarschuwt als je hotel bijna vol zit....quote:Op zaterdag 1 mei 2010 08:49 schreef Fogel het volgende:
Je weet dat het mogelijk is gewoon een vaste prijs af te spreken als vaste klant zijnde? OK, dan betaal je sommige dagen meer dan de normale prijs, maar in dit soort extremen zoals je beschrijf bespaar je al gauw heel veel.
En waarom moet je zelf een hotel zoeken (en je druk maken over de prijs) als je daar voor je baas zit?
Het hele topic staat al bol van goede tips. Maar OK, waar hou je van?quote:Op maandag 1 november 2010 09:43 schreef Broodjepoep het volgende:
Binnenkort ga ik met een paar vrienden een weekendje naar Brussel, overdag willen we een beetje de stad bekijken.
Avonds willen we gaan stappen (vrijdag en zaterdagavond) weet iemand hier leuke cafés clubs waar we heen kunnen gaan? ons hotel zit midden in het centrum dus hopelijk is daar iets te doen ;-)
Hoe heb je het gehad eigenlijk?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:01 schreef Hik het volgende:
Brusselse tips voor een dagje (of 1,5) in Augustus zijn zeer welkom!
Ik ben op zoek naar wat ideeën voor lekkere relaxte terrasjes waar je de stad voorbij ziet komen, wat leuke winkeltjes en lekkere restaurants. Touristische trekpleisters hoeft niet echt, we willen vooral een beetje relaxen (wegens verragaande staat van zwangerschap ben ik niet echt mobiel en hoef ik ook geen bier!).
Lang Leven Straat is ook superleuk trouwens, zit daar om de hoek. Briljante caféetjes!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:45 schreef Mr_Moon het volgende:
de restaurantjes aan het St. Bonifaas Plein
Super! Leuk hotel vlakbij restaurants, Klein beetje rondgelopen en het was prima terrasweer. Volgende dag zijn we naar een spa gegaan in een kasteel vlakbij Brussel. Heerlijk!quote:
Ik was donderdag nog in Central, wel leuk ingericht met dat hout etc. Daarna wat gaan eten bij het Tapas restaurant daar schuin tegenover..quote:Op maandag 1 november 2010 15:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het hele topic staat al bol van goede tips. Maar OK, waar hou je van?
Mijn persoonlijke favorieten in het centrum: Bonnefooi, Café Central, Madame Moustache, Celtica als je wil neuken, Le Roi Des Belges en Mappa Mundo.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 1 november 2010 17:33 schreef Hik het volgende:
Positiekleding hebben we niet meer gedaan trouwens. De kleine is er inmiddels al!
Central is nogal wisselvallig qua publiek en muziek, staat me niet zo aan. Té artyfarty en incrowd allemaal. Ik heb er briljante avonden gehad en enorme kutavonden. De muziek en de koffie zijn anders wel briljant in Mappa. Voor echt goede tapas en een veel eerlijker prijzen echt eens bij Tapas Locas gaan eten (vlakbij Au Soleil daar op die hoek in de gaybuurt). Elke avond vol maar ze zijn op één of andere manier altijd in staat om je snel te serveren.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:36 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik was donderdag nog in Central, wel leuk ingericht met dat hout etc. Daarna wat gaan eten bij het Tapas restaurant daar schuin tegenover..
Mappa Mundo vind ik persoonlijk ruk, erg druk altijd met van die erg jonge gasten die uren blijven hangen achter lege glazen aan een tafel. Ik werk er dagelijks (terwijl ik dit typ zie ik de regen)...
Nu al behoorlijk compleet qua locaties. Ik woon trouwens ook niet ver van Flagey.quote:Op donderdag 11 november 2010 03:57 schreef pistoletsopzondag het volgende:
Ik ben gestart met een fotoblog over Brussel.
Work in progress![]()
Wie nog niet in Brussel geweest is en wat sfeerbeeldjes wil...
http://www.aneyeonbrussels.blogspot.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |