Ik doe ook altijd maar 1 uitgang en dat gaat ook altijd goedquote:Op donderdag 22 april 2010 12:29 schreef Seven. het volgende:
Merode: ik doe daar maar 1 uitgang en dat gaat altijd goed. Park Cinquantenaire. Zondag picknicken metdaar.
Betrekkelijk onvoorstelbaar inderdaad. Ik heb natuurlijk een goede deal bij het hotel waar ik altijd zit, al 6 maanden fulltime en iedere maand boek ik 1 maand van tevoren voor 1 maand. Vorige maand vertelden ze doodleuk dat ze vol zaten. Dan zou je toch zeggen dat je je beste klant even van tevoren waarschuwt als je hotel bijna vol zit....quote:Op zaterdag 1 mei 2010 08:49 schreef Fogel het volgende:
Je weet dat het mogelijk is gewoon een vaste prijs af te spreken als vaste klant zijnde? OK, dan betaal je sommige dagen meer dan de normale prijs, maar in dit soort extremen zoals je beschrijf bespaar je al gauw heel veel.
En waarom moet je zelf een hotel zoeken (en je druk maken over de prijs) als je daar voor je baas zit?
Het hele topic staat al bol van goede tips. Maar OK, waar hou je van?quote:Op maandag 1 november 2010 09:43 schreef Broodjepoep het volgende:
Binnenkort ga ik met een paar vrienden een weekendje naar Brussel, overdag willen we een beetje de stad bekijken.
Avonds willen we gaan stappen (vrijdag en zaterdagavond) weet iemand hier leuke cafés clubs waar we heen kunnen gaan? ons hotel zit midden in het centrum dus hopelijk is daar iets te doen ;-)
Hoe heb je het gehad eigenlijk?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:01 schreef Hik het volgende:
Brusselse tips voor een dagje (of 1,5) in Augustus zijn zeer welkom!
Ik ben op zoek naar wat ideeën voor lekkere relaxte terrasjes waar je de stad voorbij ziet komen, wat leuke winkeltjes en lekkere restaurants. Touristische trekpleisters hoeft niet echt, we willen vooral een beetje relaxen (wegens verragaande staat van zwangerschap ben ik niet echt mobiel en hoef ik ook geen bier!).
Lang Leven Straat is ook superleuk trouwens, zit daar om de hoek. Briljante caféetjes!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:45 schreef Mr_Moon het volgende:
de restaurantjes aan het St. Bonifaas Plein
Super! Leuk hotel vlakbij restaurants, Klein beetje rondgelopen en het was prima terrasweer. Volgende dag zijn we naar een spa gegaan in een kasteel vlakbij Brussel. Heerlijk!quote:
Ik was donderdag nog in Central, wel leuk ingericht met dat hout etc. Daarna wat gaan eten bij het Tapas restaurant daar schuin tegenover..quote:Op maandag 1 november 2010 15:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het hele topic staat al bol van goede tips. Maar OK, waar hou je van?
Mijn persoonlijke favorieten in het centrum: Bonnefooi, Café Central, Madame Moustache, Celtica als je wil neuken, Le Roi Des Belges en Mappa Mundo.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 1 november 2010 17:33 schreef Hik het volgende:
Positiekleding hebben we niet meer gedaan trouwens. De kleine is er inmiddels al!
Central is nogal wisselvallig qua publiek en muziek, staat me niet zo aan. Té artyfarty en incrowd allemaal. Ik heb er briljante avonden gehad en enorme kutavonden. De muziek en de koffie zijn anders wel briljant in Mappa. Voor echt goede tapas en een veel eerlijker prijzen echt eens bij Tapas Locas gaan eten (vlakbij Au Soleil daar op die hoek in de gaybuurt). Elke avond vol maar ze zijn op één of andere manier altijd in staat om je snel te serveren.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:36 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik was donderdag nog in Central, wel leuk ingericht met dat hout etc. Daarna wat gaan eten bij het Tapas restaurant daar schuin tegenover..
Mappa Mundo vind ik persoonlijk ruk, erg druk altijd met van die erg jonge gasten die uren blijven hangen achter lege glazen aan een tafel. Ik werk er dagelijks (terwijl ik dit typ zie ik de regen)...
Nu al behoorlijk compleet qua locaties. Ik woon trouwens ook niet ver van Flagey.quote:Op donderdag 11 november 2010 03:57 schreef pistoletsopzondag het volgende:
Ik ben gestart met een fotoblog over Brussel.
Work in progress![]()
Wie nog niet in Brussel geweest is en wat sfeerbeeldjes wil...
http://www.aneyeonbrussels.blogspot.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |