abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:45:31 #201
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_49208553
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

En maar juichen met z'n allen als die griek scoorde.
Doei.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_49208572
Lindenbergh halen zo voor de playoffs is toch het domste wat het bestuur kan doen? Zal wel weer onrustig worden rond de Kuip.

Ik ga er dan ook vanuit dat dit gewoon een gerucht is om wat onrust te zaaien.
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:46:09 #203
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49208575
quote:

[..]

Dat zal lekker vaak zijn geweest dan !
Overigens heb ik niet voor 'm gejuicht
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:47:08 #204
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49208610
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:43 schreef BigFire het volgende:
[afbeelding]

huppa
Mail hem ff naar woerts&bosz
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:47:55 #205
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_49208640
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:45 schreef TC03 het volgende:

[..]

Doei.
Het is toch zo? Allemaal roepen van die neuzen moeten we niet, maar zodra ze scoren en goed spelen is 95% het vergeten. Zo zal het met Lindenbergh ook gaan.
Secrets never die. Only people.
pi_49208647
Ja hoor een stomme gerucht en gelijk komen alle ajacieden weer opdagen. Triest volk zeg.
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:49:13 #207
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_49208700
quote:

[..]

Nog geen minuut gedaan, nu jij weer.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_49208703
Als de belangstelling voor Olaf Lindenbergh waar is dan is dat definitief een brevet van onvermogen voor het huidige bestuur van Feyenoord, zover ze nog niet hadden aangetoond dat ze niet worden geremd door enig gebrek aan voetbal-verstand.

Met dergelijke plannen/geruchten trek je investeerders hoor, die zullen vast veel vertrouwen krijgen dat hun geld in Feyenoord steken dan een goede investering is
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:50:08 #209
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_49208746
Jullie geloven echt niet he dat feyenoord hem al tijden terug gepolst heeft....toen hij al in Amsterdam zat.
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:51:08 #210
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_49208783
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Ach, met z'n allen is overdreven, zie hierboven. Maar je weet zelf ook hoe het gaat met een (over)groot deel van het publiek. Zo is het over en weer.
pi_49208796
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:50 schreef PLAE@ het volgende:

Jullie geloven echt niet he dat feyenoord hem al tijden terug gepolst heeft....toen hij al in Amsterdam zat.
Jawel hoor, was niet voor niets een paar maanden terug ook al een hardnekkig gerucht.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:51:57 #212
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_49208808
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik bleef stil staan bij de 2-3 uit bij Groningen van Leo in de 90e minuut, in het uitvak
Ijzeren discipline.

Maar goed harry heeft sowieso niet veel bereikt, dus al wilde je juichen, er was niet veel te juichen.

[ Bericht 14% gewijzigd door PLAE@ op 09-05-2007 23:58:05 ]
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:53:02 #213
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49208854
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:51 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Ach, met z'n allen is overdreven, zie hierboven. Maar je weet zelf ook hoe het gaat met een (over)groot deel van het publiek. Zo is het over en weer.
Loekie heeft dan wel heel veel kloontjes nodig, maar hij vormt nog steeds geen meerderheid hier hoor
pi_49209015
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:20 schreef sirallut het volgende:
Lindenbergh naar Feyenoord, wat een grap. De grootste miskoop van ajax van de afgelopen paar jaar. Liever met 10 man spelen dan met lindenbergh! Die gast is zo onzeker die kan de bal alleen naar achter spelen. Hij zal het uitstekend doen bij feyenoord!
Lindenberg lijkt mij ook een slechte aankoop. Maar welke spelers zie jij graag naar Feyenoord komen? En dan in realistische zin, dus geen Alves die 20 miljoen doet of iets dergelijks?

Ik zou graag zien dat ze de verdediging versterken met De Cler. Van Bronckhorst zou natuurlijk ook heel mooi zijn, maar minder realistisch. Kevin Hofland schijnt transfervrij te zijn. Iemand als WIlkshire is ook mogelijk.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:58:57 #215
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_49209071
De Cler is wel realistisch?

Waarom zou die van een ploeg die in een gigantische stijgende lijn zitten naar een ploeg in een dalende lijn.
Ik heb geen idee. Je moet naar spelers van clubs buiten de top 6 kijken. Al denk ik dat er op dit moment zeer weinig gewillig zullen zijn van middenmoters zlefs niet.
pi_49209331
Een speler als Delorge was een goede aankoop geweest, ware het niet dat.....
  donderdag 10 mei 2007 @ 00:08:04 #217
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49209366
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:57 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Lindenberg lijkt mij ook een slechte aankoop. Maar welke spelers zie jij graag naar Feyenoord komen? En dan in realistische zin, dus geen Alves die 20 miljoen doet of iets dergelijks?

Ik zou graag zien dat ze de verdediging versterken met De Cler. Van Bronckhorst zou natuurlijk ook heel mooi zijn, maar minder realistisch. Kevin Hofland schijnt transfervrij te zijn. Iemand als WIlkshire is ook mogelijk.
Hofland kost 1,4 miljoen; zijn laatste jaarsalaris. Dan wil hij hier ook flink gaan verdienen, dus dat zie ik niet zo zitten.
De Cler, zou ik nog min of meer enigzins mee kunnen leven, beter dan een lindenbergh. Heeft geloof ik al meerdere keren over Feyenoord gezegd, en niets positiefs over 020. Blijft een afdank-jood, maar is minder een echte jood dan iemand die gewoon niet genoeg binding met feyenoord had om nee te zeggen tegen een voor hem goeie carriere-move. Daarbij heeft hij WEL kwaliteit en komt hij niet rechtstreeks van de 020-bank, maar zou niet weten waar we hem voor nodig hebben.
Van Bronckhorst moet je gewoon halen. Verder lijkt die spits van sofia waar we eerst mee in verband werden gebracht (niculae geloof ik dat 't was) me een goeie (was niet duur, maar wel redelijk gewild door grotere clubs, is een nog een jonge gozert, speelde goed in de uefacup) me wel aardig. Ik twijfel aan Magrao, afhankelijk van de trainer die we krijgen. Dan heb je eigenlijk alleen nog een verdediger nodig (er van uitgaand dat gio komt en middenveld speelt)
  donderdag 10 mei 2007 @ 00:12:17 #218
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49209481
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:58 schreef PLAE@ het volgende:
De Cler is wel realistisch?

Waarom zou die van een ploeg die in een gigantische stijgende lijn zitten naar een ploeg in een dalende lijn.
Ik heb geen idee. Je moet naar spelers van clubs buiten de top 6 kijken. Al denk ik dat er op dit moment zeer weinig gewillig zullen zijn van middenmoters zlefs niet.
De Cler heeft zich al vaker positief uit gelaten over Feyenoord. Bij AZ heeft hij het kennelijk ook wel gezien, en willen ze eigenlijk ook een jonge jongen halen. Daarbij vreest hij kennelijk de concurrentie en wil hij alles spelen. Daarbij; Feyenoord blijft een echte topclub, dit worden wat kutjaren, ze komen er echt wel weer boven op. AZ is dat gewoon nog niet, en of ze willen een hoger niveau halen waarschijnlijk zonder de cler, of ze zakken waarschijnlijk toch wel weer terug....
Ik acht het zeer realistisch, maar niet wenselijk. Toch weer een ajax-verleden (al heeft 70% van de NL-spelers dat wel voor een bepaalde periode, dus helemaal daar op afgaan is ook niet echt mogelijk) maar buiten dat hebben we hem gewoon niet nodig.
pi_49209724
Lindenbergh heeft bij AZ laten zien een hele nuttige speler te zijn. Als hij dat niveau weer weet te halen is het zeker een versterking. Maar het bestuur moet nu toch wel weten dat ze dit niet moeten flikken.
Woo-loo-loo!
pi_49209790
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 00:20 schreef BobbyHill het volgende:
Lindenbergh heeft bij AZ laten zien een hele nuttige speler te zijn. Als hij dat niveau weer weet te halen is het zeker een versterking. Maar het bestuur moet nu toch wel weten dat ze dit niet moeten flikken.
Hij is toch geen versterking voor ons ? Ja bij AZ hobbelde hij leuk mee maar om te zeggen dat hij daat de pannen van het dak speelde.....

Bosz kon ik al niet uitstaan maar nu al helemaal niet !!! Wie demjkt ie wel dat waar ie werkt Heracles ofzo ?
pi_49209821
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 00:12 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

De Cler heeft zich al vaker positief uit gelaten over Feyenoord. Bij AZ heeft hij het kennelijk ook wel gezien, en willen ze eigenlijk ook een jonge jongen halen. Daarbij vreest hij kennelijk de concurrentie en wil hij alles spelen. Daarbij; Feyenoord blijft een echte topclub, dit worden wat kutjaren, ze komen er echt wel weer boven op. AZ is dat gewoon nog niet, en of ze willen een hoger niveau halen waarschijnlijk zonder de cler, of ze zakken waarschijnlijk toch wel weer terug....
Ik acht het zeer realistisch, maar niet wenselijk. Toch weer een ajax-verleden (al heeft 70% van de NL-spelers dat wel voor een bepaalde periode, dus helemaal daar op afgaan is ook niet echt mogelijk) maar buiten dat hebben we hem gewoon niet nodig.
Ze hebben Pgonocoli op het oog, beter en jongere versie van de Cler, kan nog veel groeien.
pi_49210388
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 00:22 schreef NickRooz het volgende:

Hij is toch geen versterking voor ons ? Ja bij AZ hobbelde hij leuk mee maar om te zeggen dat hij daat de pannen van het dak speelde.....
Wat ik destijds van de UEFA-Cup wedstrijden zag was hij bij AZ een geweldige stofzuiger. Doorzag veel steekpassjes, goeie tackle, degelijke voetballer. Bij Ajax maakt hij alleen wel een stuk mindere indruk, met veel meer slordigheden. Maar dat komt misschien ook door de weinige minuten die hij krijgt.

Maar of hij nou wel of niet goed genoeg is voor Feyenoord, ze moeten hem gewoon niet willen hebben.
Woo-loo-loo!
  donderdag 10 mei 2007 @ 00:48:11 #223
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49210574
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Als de belangstelling voor Olaf Lindenbergh waar is dan is dat definitief een brevet van onvermogen voor het huidige bestuur van Feyenoord, zover ze nog niet hadden aangetoond dat ze niet worden geremd door enig gebrek aan voetbal-verstand.

Met dergelijke plannen/geruchten trek je investeerders hoor, die zullen vast veel vertrouwen krijgen dat hun geld in Feyenoord steken dan een goede investering is
Of het is een voorschotje op Co, die heeft hem in het verleden wel aan de praat gekregen...
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  donderdag 10 mei 2007 @ 00:54:08 #224
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_49210741
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 00:48 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Of het is een voorschotje op Co, die heeft hem in het verleden wel aan de praat gekregen...
Lindenbergh heeft gezegd niet te kunnen werken met Adriaanse, dus lijkt me sterk...

Lijkt me duidelijk dat we als Feijenoord zijnde niet zitten te wachten op nog een afgedankte jood. De nood is hoog, maar nou ook weer niet zo hoog.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 10 mei 2007 @ 00:56:02 #225
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49210797
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 00:54 schreef Happel het volgende:
Lindenbergh heeft gezegd niet te kunnen werken met Adriaanse, dus lijkt me sterk...

Lijkt me duidelijk dat we als Feijenoord zijnde niet zitten te wachten op nog een afgedankte jood. De nood is hoog, maar nou ook weer niet zo hoog.
Ben zelf jood, kom hier niet om te trollen. Toch vraag ik me af: Wat wil dat bestuur? Oorlog?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_49210955
Ik snap het ook niet. Als ze dan nog een Amsterdammer kopen waarvan elke Feyenoorder moet toegeven dat het een magistrale voetballer is...maar je gaat de pleuris toch niet opnieuw laten uitbreken om Olaf fucking Lindenbergh? Onbegrijpelijk.
Woo-loo-loo!
  donderdag 10 mei 2007 @ 07:34:23 #227
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49213602
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:11 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

gaat naar WII
Hebben ze daar in duivendrecht een fatsoenlijke keeper, trappen ze 'em naar Tilburg
Nee inderdaad, lekker met Stekelenburg aan blijven kutten
pi_49214444
Als die klootviool komt is het echt gedaan met Feyenoord, dan kan jet het net zo goed opdoeken. Kan het me echt niet voorstellen. Die gozer raakt geen ene pepernoot bij ajaks.

Dit is bijna lachwekkend.
pi_49214517
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Soms word ik echt doodziek van jou

Die benaming is er echt al tientallen jaren. Niks mis mee.
Inderdaad, hij moet zich diep schamen
pi_49215246
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:35 schreef Vakkie_W het volgende:
WTF! Zit ik Talpa te kijken.... Lindenberg kan naar Feyenoord

cwo@feyenoord.nl
Dan hoorde ik het gisterenavond toch goed
  donderdag 10 mei 2007 @ 09:45:26 #231
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_49215374
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:39 schreef Vakkie_W het volgende:
Zit onderhand met tranen in mijn ogen
Cry more

[ Bericht 2% gewijzigd door JoeyT op 10-05-2007 10:09:20 ]
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_49216017
quote:

[..]

Lul niet man! Alleen dat dagjes volk juicht.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:11:49 #233
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_49216051
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:10 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Lul niet man! Alleen dat dagjes volk juicht.
Hoop dagjesvolk dan, op de beelden van talpa . Maar goed, beetje nutteloze discussie. Snap wel dat jullie niet blij zijn met Lindenbergh .
pi_49216267
We lijken onderhand wel een satalietclub van Ajax.
Tiendalli, Greene, Charisteas en dan misschien nog Olaf die ff af komt bouwen bij ons
De voertaal op de trainingen zal binnenkort wel Amsterdams zijn.
pi_49216384
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:19 schreef Vakkie_W het volgende:
We lijken onderhand wel een satalietclub van Ajax.
Tiendalli, Greene, Charisteas en dan misschien nog Olaf die ff af komt bouwen bij ons
De voertaal op de trainingen zal binnenkort wel Amsterdams zijn.
ja, als je geen geld hebt krijg je afdankertjes. that's life
Hier zet ik niets neer!
pi_49216535
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 00:20 schreef BobbyHill het volgende:
Klopt en klopt. Maar voor Feyenoord is zo'n type wel nuttig. Het is wel iemand die de schouders eronder kan zetten. Bij Ajax past hij gewoon niet.
That's all folks!
pi_49216695
Maar goed dat ik mn scc nog niet heb verlengd
pi_49217308
De Feyenoord gifbeker..100 jaar

pi_49217961
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:28 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Bij Ajax past hij gewoon niet.
Bij Feyenoord ook niet.
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:24:18 #240
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_49218565
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:51 schreef Vakkie_W het volgende:
De Feyenoord gifbeker..100 jaar

[afbeelding]
Dat design is echt niet om aan te zien.

Die boog om het logo heen, walgelijk gewoon.
Elite
Tegen TTIP
pi_49218645
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:24 schreef Happel het volgende:

[..]

Net UEFA style
pi_49218686
quote:

[..]

Dat vind ik nou wel meevallen.

Kan me echt niet storen aan het ontwerp van het 100 jarig logo.
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:29:34 #243
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_49218754
quote:

[..]

Zeik je ook wel eens niet. Hoor nooit een positief woord uit je mond. Slecht voor je gezondheid
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:34:30 #244
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_49218934
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:29 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zeik je ook wel eens niet. Hoor nooit een positief woord uit je mond. Slecht voor je gezondheid
Moet je beter lezen.

Valt verder weinig positiefs te vermelden over Feijenoord op dit moment...
Elite
Tegen TTIP
pi_49219127
quote:
'Beenhakker verkiest Huysegems boven Charisteas'

De komst van Leo Beenhakker als interim-trainer bij Feyenoord lijkt gepaard te gaan met enkele ingrijpende veranderingen. Don Leo slachtoffert vermoedelijk Angelos Charisteas voor het duel met FC Groningen.

Stein Huysegems zou volgens De Telegraaf de voorkeur krijgen van Beenhakker. De Belg wordt vermoedelijk links in de aanval geposteerd, waardoor routinier Pierre van Hooijdonk naar centraal voorin wordt verhuisd.

De van een blessure teruggekeerde Theo Lucius lijkt evenals tegen SC Heerenveen weer op een basisplaats te kunnen rekenen. Dwight Tiendalli, die lange tijd was uitgeschakeld met een schaambeenblessure, zal vermoedelijk ook aan de start verschijnen.
pi_49219164
quote:
Zonneveld op weg naar PSV

PSV hoopt zich voor komend seizoen te versterken met Mike Zonneveld, zo meldt het Brabants Dagblad. De 26-jarige middenvelder heeft bij NAC Breda nog een contract tot medio 2008, maar voerde onlangs al een gesprek met trainer Ronald Koeman.

In Eindhoven is de technische staf hard op zoek naar een opvolger voor Philip Cocu, die deze zomer de club gaat verlaten. Mike Zonneveld is zowel links op het middenveld als in een verdedigende rol inzetbaar.

Naast Zonneveld staat ook Tom van der Leegte hoog op de lijst van PSV. De 30-jarige middenvelder heeft nog een doorlopend contract bij VfL Wolfsburg, maar heeft wel oren naar een terugkeer naar Eindhoven.
Kunnen we dus ook van ons lijstje afhalen
pi_49219723
Ik snap trouwens niet dat Feyenoord niet achter spelers als Bakircioglu aan zit. Hij had een afkoopsom van 1.3 miljoen in zijn contract staan. Of hebben we dat zelfs niet eens?
pi_49219899
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:01 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Feyenoord niet achter spelers als Bakircioglu aan zit. Hij had een afkoopsom van 1.3 miljoen in zijn contract staan. Of hebben we dat zelfs niet eens?
denk niet dat we dat hebben
bovendien is Engelaar de maatstaaf
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:16:53 #249
53267 TC03
pi_49220261
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:41 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Nu al meer inzicht dan Koeman in zijn kleine teen.
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:17:15 #250
53267 TC03
pi_49220272
quote:

[..]

Helemaal mee eens.
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:21:14 #251
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49220419
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:41 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]
Goeie zaak
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_49220451
Die boog zie ik gewoon niet als onderdeel van het logo. Gouden F
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:33:17 #253
75556 erkel
back from Dagestan
pi_49220835
Met Zonneveld waren we dus ook mooi op tijd Tegen PSV leg je het 9 van de 10 keer af qua transfers, dus dan moet je er eerder bij zijn, maar jah...
Weisst
pi_49221188
Zonneveld heeft wel gezegd dat ie nog eens naar Feyenoord wil en dat het 'zijn cluppie' was. Maar ja, 10x liever Gio.
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:54:03 #255
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_49221569
Kut-Griek eruit

De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  donderdag 10 mei 2007 @ 13:02:58 #256
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_49221869
quote:
Zelf werd de trainer verrast door een grap van Danny Buijs. Die had met tape een cirkel op de kleedkamervloer aangebracht en daarin geschreven: welkom thuis Leo.
.. Danny zit hem gewoon zwaar in de zeik te nemen
kankelul.
  donderdag 10 mei 2007 @ 13:04:40 #257
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_49221920
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:43 schreef Erasmusch het volgende:
Zonneveld heeft wel gezegd dat ie nog eens naar Feyenoord wil en dat het 'zijn cluppie' was. Maar ja, 10x liever Gio.
Gaat heel moeilijk worden om Gio hierheen te halen. Verwacht sowieso niet dat Feijenoord aan zijn eisen kan voldoen. Of hij water bij de wijn wil doen moet dan blijken. Vraag me af of er al contact is geweest tussen de twee partijen. Feijenoord had, bij wijze van spreken, allang bij hem op de stoep moeten staan.
Elite
Tegen TTIP
pi_49222000
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:02 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

donderdag 10 mei 2007 @ 13:07:31 #259
75556 erkel
back from Dagestan
pi_49222024
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:43 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zie in Zonneveld EN Gio ook geen probleem eigenlijk, maar ben bang dat ze geen van beide komen
Weisst
pi_49222026
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Gaat heel moeilijk worden om Gio hierheen te halen. Verwacht sowieso niet dat Feijenoord aan zijn eisen kan voldoen. Of hij water bij de wijn wil doen moet dan blijken. Vraag me af of er al contact is geweest tussen de twee partijen. Feijenoord had, bij wijze van spreken, allang bij hem op de stoep moeten staan.
Hij zal, vergeleken met Barca, weinig te eisen hebben. Maar als je ziet wat voor prutsers tonnen opstrijken bij ons, moet er toch wel een investeerder gevonden kunnen worden om Gio's salaris op te hoesten. Vind ik.
pi_49222066
quote:

[..]

Ik zie hem helaas wel naar psv gaan...... Die kunnen namelijk wel aan zijn eisen voldoen(CL voetbal,meedoen om titel,salaris van + 1 miljoen)en eerlijkheid gebied te zeggen, ik geef hem niet eens ongelijk. Als het eruit ziet zoals het ernu naar uitziet mogen we ons gaan opmaken voor Intertoto voetbal waar je tegen de lokale bakker mag gaan spelen uit een van die pruts Oostbloklandjes.Met voorbehoud dat we verliezen van Groningen natuurlijk.
  donderdag 10 mei 2007 @ 13:09:17 #262
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_49222096
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:07 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Hij zal, vergeleken met Barca, weinig te eisen hebben. Maar als je ziet wat voor prutsers tonnen opstrijken bij ons, moet er toch wel een investeerder gevonden kunnen worden om Gio's salaris op te hoesten. Vind ik.
Ach, er komt vast wel een havenbaron om de hoek nu Jorien weg is... toch?

Doet Hofs eigenlijk mee? En gaat er eigenlijk wel iemand van dit forum vanavond?
kankelul.
pi_49222194
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:09 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Ach, er komt vast wel een havenbaron om de hoek nu Jorien weg is... toch?
Volgens de Snor wel ja.
  donderdag 10 mei 2007 @ 13:18:06 #264
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49222463
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:07 schreef erkel het volgende:

[..]

Ik zie in Zonneveld EN Gio ook geen probleem eigenlijk, maar ben bang dat ze geen van beide komen
Zonneveld Jood

(had ik hier nog niet gezien?)
  donderdag 10 mei 2007 @ 13:24:03 #265
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_49222717
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:18 schreef Keltie het volgende:

[..]

Zonneveld Jood

(had ik hier nog niet gezien?)
We zitten in de problemen, iedereen die ons sterker kan maken moeten we binnenhalen, al halen we de tweede selectie van ajax. Boeiend allemaal. Feijenoord is belangrijker, dat gedoe om de clubcultuur slaat werkelijk nergens op.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 10 mei 2007 @ 13:26:47 #266
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_49222823
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:24 schreef Happel het volgende:

[..]

We zitten in de problemen, iedereen die ons sterker kan maken moeten we binnenhalen, al halen we de tweede selectie van ajax. Boeiend allemaal. Feijenoord is belangrijker, dat gedoe om de clubcultuur slaat werkelijk nergens op.
  donderdag 10 mei 2007 @ 13:30:11 #267
146730 R81
Ech wel...
pi_49222941
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:09 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

En gaat er eigenlijk wel iemand van dit forum vanavond?
Ik.
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
  donderdag 10 mei 2007 @ 13:44:34 #268
148059 Pritt
Atheďst
pi_49223619
Slim van Leo dat hij Gyros eruit laat, kan beter als pinchhitter gebracht worden lijkt me zo.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  donderdag 10 mei 2007 @ 13:45:13 #269
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_49223655
Ja, of gewoon helemaal niet.
kankelul.
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:18:04 #270
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49225048
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:02 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Danny
Zo'n jongen heb je gewoon nodig, binnen en buiten de lijnen de mentaliteit die je nodig hebt. Met zulke flauwe geintjes houdt je 'de sfeer er in', is gewoon hard nodig voor elk hecht team.
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:21:46 #271
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49225245
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 13:08 schreef NickRooz het volgende:

[..]

Ik zie hem helaas wel naar psv gaan...... Die kunnen namelijk wel aan zijn eisen voldoen(CL voetbal,meedoen om titel,salaris van + 1 miljoen)en eerlijkheid gebied te zeggen, ik geef hem niet eens ongelijk. Als het eruit ziet zoals het ernu naar uitziet mogen we ons gaan opmaken voor Intertoto voetbal waar je tegen de lokale bakker mag gaan spelen uit een van die pruts Oostbloklandjes.Met voorbehoud dat we verliezen van Groningen natuurlijk.
Ik geef hem wel ongelijk
Als je jaren roept te schreeuwen dat je nog terug wilt naar Feyenoord, zegt dat zo iets niet afhankelijk kan zijn van hoe Feyenoord presteert, en vervolgens naar een directe concurrent ga ben je een tyfuslijer.
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:22:11 #272
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_49225276
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:18 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Danny
Zo'n jongen heb je gewoon nodig, binnen en buiten de lijnen de mentaliteit die je nodig hebt. Met zulke flauwe geintjes houdt je 'de sfeer er in', is gewoon hard nodig voor elk hecht team.
Als hij volgend jaar een stijgende lijn laat zien, mag hij wel blijven.. anders niet, dit seizoen was echt waardeloos, maar misschien kan je hem dat ook niet aanrekenen.
kankelul.
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:23:17 #273
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49225333
quote:

[..]

gehacked door loek?
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:24:39 #274
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49225406
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:22 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Als hij volgend jaar een stijgende lijn laat zien, mag hij wel blijven.. anders niet, dit seizoen was echt waardeloos, maar misschien kan je hem dat ook niet aanrekenen.
noem een 5 spelers die dat niet waren !
Ligt niet aan Buys hoor. Ligt aan de spanning die er op staat door alle rellen met het tyvusbestuur en supporters die verhaal gaan halen.... En misschien ook wel aan Koeman...
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:26:28 #275
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49225491
Trouwens, geweldig dat leo eindelijk doet wat koeman al het hele seizoen vertikt; nl souflaki er eindelijk eens uit flikkeren en Huijsegems laten spelen
pi_49225567
ik moet het 'm toegeven dat het zeker goed is wat hij doet, hopelijk pakt huysegems deze kans met beide handen aan, en blijft niet als eoa doofstomme aan de zijkant plakken zonder eens kenbaar te maken dat hij zo vrij als een vogol staat... (bijna een portie Song-ergernis hier als die knul weer eens niets doet aan de zijkant...)
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_49226228
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:26 schreef Steve_I. het volgende:
Trouwens, geweldig dat leo eindelijk doet wat koeman al het hele seizoen vertikt; nl souflaki er eindelijk eens uit flikkeren en Huijsegems laten spelen
Zieltjes winnen onder de supporters

maar wel beter, opkankeren met die griek.
pi_49228933
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:43 schreef Luni het volgende:

[..]

Zieltjes winnen onder de supporters
Voor die 2 weken?

Lijkt me niet... Hij kiest gewoon voor het sterkste elftal in zijn ogen. Wie of wat je bent of hoe men er tegenaan kijkt interesseert hem denk ik geen pleuris. En dat is maar goed ook.
  donderdag 10 mei 2007 @ 15:44:28 #279
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49229164
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:39 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Voor die 2 weken?

Lijkt me niet... Hij kiest gewoon voor het sterkste elftal in zijn ogen. Wie of wat je bent of hoe men er tegenaan kijkt interesseert hem denk ik geen pleuris. En dat is maar goed ook.
true...
  donderdag 10 mei 2007 @ 15:47:51 #280
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_49229309
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:44 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

true...
Ja, wilde ik ook zeggen. Maar EnactedChaos deed het al .
2000 light years from home
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:46:39 #281
53267 TC03
pi_49231798
Hoe lang zal het duren voordat Kluivert gelinkt wordt aan Feyenoord.
pi_49231897
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:46 schreef TC03 het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat Kluivert gelinkt wordt aan Feyenoord.
Dat is al gebeurt toch?

Toen Gullit trainer was volgens mij, of de begintijd van Koeman (toen we op zoek waren naar een spits...) Net als Bogarde toen
pi_49231943
Wat zou ik graag het roer overnemen daar zeg.

En jullie zouden er nog blij mee zijn ook
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:49:41 #284
53267 TC03
pi_49231950
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:48 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Dat is al gebeurt toch?

Toen Gullit trainer was volgens mij, of de begintijd van Koeman (toen we op zoek waren naar een spits...) Net als Bogarde toen
Ja, maar ik bedoel nu Kluivert's contract niet verlengd wordt bij PSV.
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:18:13 #285
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_49233204
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:24 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

noem een 5 spelers die dat niet waren !
Ligt niet aan Buys hoor. Ligt aan de spanning die er op staat door alle rellen met het tyvusbestuur en supporters die verhaal gaan halen... En misschien ook wel aan Koeman...
Daar was hij er ooit één van, ben je soms het neefje van Koeman ofzo? Zeiken op supporters die verhaal gaan halen
kankelul.
  donderdag 10 mei 2007 @ 19:07:48 #286
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49236791
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:18 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Daar was hij er ooit één van, ben je soms het neefje van Koeman ofzo? Zeiken op supporters die verhaal gaan halen
Nee hoor. Zeg niet dat het slecht is dat supporters verhaal gaan halen. Moet je misschien eens wat beter opletten wat ik zeg, en niet alleen nu, maar ook andere uitspraken in dit topic. Absoluut niet. Denk alleen wel dat de pijlen op het bestuur moeten worden gericht; daar bereik je misschien nog eens wat nuttigs mee. De spelers 'aanvallen' zorgt alleen voor slechtere resultaten.
Denk dat het belangrijk is dat het legioen meer achter de spelers gaat staan, zelfs van een jongen als Buijs LIJKT het alsof hij niet wil werken voor z'n geld, maar als je weet voor gozer het is weet je dat dat onzin is, maar dat ze zelf ook gewoon niet meer weten hoe of wat ze moeten doen.
Tegelijkertijd mag het hele bestuur wat mij betreft de tering in gezeken worden net zolang totdat er WEL-capabele mensen zitten.
Zeg nou zelf, hoe wil je anders de slechte resultaten van dit jaar verklaren...? Alleen op koeman en op kwaliteitsgebrek afschuiven? onzin, we hebben aardige spelers lopen, koeman is ook geen goede trainer, maar zeker geen mega-slechte die alles verziekt in z'n eentje... de spanning/druk speelt gewoon een grote rol, zo simpel.
  donderdag 10 mei 2007 @ 19:17:46 #287
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_49237107
Nog een beetje vertrouwen in vanavond mensen?
pi_49237345
quote:

[..]

Ken de in's en out's niet. Maar Gio heeft de deur geloof ik de deur wagenwijd open staan.
Feijenoord moet alleen ff binnenstappen.

Maarja wanneer moeten ze dat doen? Ze moeten Lindenbergh, Babagida, van der Meyde, Nigel de Jong, nog allemaal bekijken!
"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 10 mei 2007 @ 19:26:17 #289
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49237408
Opstelling Feyenoord
31 Timmer; 21 Tiendalli, 20 Vlaar, 4 Bahia, 24 Drenthe; 7 Buijs, 6C Lucius, 33 De Guzman; 28 Castelen, 9 Van Hooijdonk, 11 Huysegems.

Bank: 32 Ekramy, 2 Saidi, 10 Hofs, 15 Charisteas, 16 Schreuder, 22 Kolkka, 39 Collen. Geschorst: Derijck. Blessures: Lodewijks en Greene. Niet bij selectie: Vincken, Wijnaldum, Lensky.

bron fc groningen
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_49237429
quote:

[..]

Jij snuift tegenwoordig gemalen waxinekaarsen?
"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 10 mei 2007 @ 19:32:56 #291
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_49237657
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 19:26 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

.
  donderdag 10 mei 2007 @ 19:36:50 #292
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49237806
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 19:26 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

TL-buizen
pi_49237865
Wat denken de heren ervan? Gaat het "Adje Interim" lukken vanavond?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49237892
Ik denk serieus dat ie t flikt ja.
pi_49238051
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 19:39 schreef EnactedChaos het volgende:
Ik denk serieus dat ie t flikt ja.
Ik hoop het, Feyenoord hoort gewoon Europees te spelen en bovendien gun ik het Beenhakker van harte.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 10 mei 2007 @ 19:47:52 #296
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49238188
quote:
TOCH kaartverkoop zondag voor Feyenoord-FC Groningen

Feyenoord meldt dat er na aandringen bij de lokale driehoek toch is toegestaan dat er zondag voor aanvang van Feyenoord - Fc Groningen kaartverkoop kan plaatsvinden bij de loketten van Feyenoord klantenservice. Die ging daarmee akkoord, onder voorwaarde van 1 op 1 verkoop, wat betekent dat per S(CC) 1 kaart kan worden gekocht. Tot en met zaterdag kunnen er twee kaarten aangeschaft worden.
heh? Klopt dit? Het zou toch eerst vrije verkoop zijn? Ik zat er nog aan te denken om misschien toch maar ff langs te gaan, lekker rustig en lekker goedkoop, om met een digitale spiegelreflexcamera wat leuke plaatjes te schieten, maar dat gaat dus zowieso niet door als ik er geen 3 kan krijgen.

Ik denk dat we een redelijke kans hebben, maar dan denk ik wel dat een goed resultaat vanavond belangrijk is. Als je met minstens 2 doelpunten verschil verlies knapt er iets, en verliezen we de volgende pot ook heel heel ruim.
quote:
FC Groningen - Feyenoord
Donderdag 10 mei om 20:00 uur in het Euroborg Stadion, Groningen
Scheidsrechter: Pieter Vink

FC Groningen: Brian van Loo, Ondrej ¦vejdík, Gibril Sankoh, Arnold Kruiswijk, Antoine van der Linden, Martijn Meerdink, Goran Lovre, Paul Matthijs, Evgeniy Levchenko, Erik Nevland, Luis Suárez.
Wissels
Donovan Slijngard, Danny Holla, Bruno Silva, Koen van de Laak, Bas Roorda, Yuri Cornelisse, Marnix Kolder.

Feyenoord: Henk Timmer, Dwight Tiendalli, Ron Vlaar, André Bahia, Royston Drenthe, Danny Buijs, Theo Lucius, Jonathan de Guzman, Romeo Castelen, Pierre van Hooijdonk, Stein Huysegems.

Wissels
Sherif Ekramy, Karim Saidi, Nick Hofs, Angelos Charisteas, Alfred Schreuder, Joonas Kolkka, Pieter Collen.
ben ik blij dat Koelul weg is
edit; maar waarom zit Vincken niet bij de selectie?
  donderdag 10 mei 2007 @ 19:52:21 #297
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_49238340
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 19:26 schreef venomsnake het volgende:
Opstelling Feyenoord
31 Timmer; 21 Tiendalli, 20 Vlaar, 4 Bahia, 24 Drenthe; 7 Buijs, 6C Lucius, 33 De Guzman; 28 Castelen, 9 Van Hooijdonk, 11 Huysegems.

Bank: 32 Ekramy, 2 Saidi, 10 Hofs, 15 Charisteas, 16 Schreuder, 22 Kolkka, 39 Collen. Geschorst: Derijck. Blessures: Lodewijks en Greene. Niet bij selectie: Vincken, Wijnaldum, Lensky.

bron fc groningen
Waarom Vincken en Wijndalum niet bij de selectie?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_49238518
Hofs ipv wijnaldum
  donderdag 10 mei 2007 @ 19:57:30 #299
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_49238538
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 19:56 schreef M.Melandri het volgende:
Hofs ipv wijnaldum
Kollka ipv Vincken?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_49238624
das wel vreemd ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')