Doei.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
En maar juichen met z'n allen als die griek scoorde.
Dat zal lekker vaak zijn geweest danquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Het is toch zo? Allemaal roepen van die neuzen moeten we niet, maar zodra ze scoren en goed spelen is 95% het vergeten. Zo zal het met Lindenbergh ook gaan.quote:
Nog geen minuut gedaan, nu jij weer.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ach, met z'n allen is overdreven, zie hierboven. Maar je weet zelf ook hoe het gaat met een (over)groot deel van het publiek. Zo is het over en weer.quote:
Jawel hoor, was niet voor niets een paar maanden terug ook al een hardnekkig gerucht.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:50 schreef PLAE@ het volgende:
Jullie geloven echt niet he dat feyenoord hem al tijden terug gepolst heeft....toen hij al in Amsterdam zat.
Ik bleef stil staan bij de 2-3 uit bij Groningen van Leo in de 90e minuut, in het uitvakquote:
Loekie heeft dan wel heel veel kloontjes nodig, maar hij vormt nog steeds geen meerderheid hier hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:51 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ach, met z'n allen is overdreven, zie hierboven. Maar je weet zelf ook hoe het gaat met een (over)groot deel van het publiek. Zo is het over en weer.
Lindenberg lijkt mij ook een slechte aankoop. Maar welke spelers zie jij graag naar Feyenoord komen? En dan in realistische zin, dus geen Alves die 20 miljoen doet of iets dergelijks?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:20 schreef sirallut het volgende:
Lindenbergh naar Feyenoord, wat een grap. De grootste miskoop van ajax van de afgelopen paar jaar. Liever met 10 man spelen dan met lindenbergh! Die gast is zo onzeker die kan de bal alleen naar achter spelen. Hij zal het uitstekend doen bij feyenoord!
Hofland kost 1,4 miljoen; zijn laatste jaarsalaris. Dan wil hij hier ook flink gaan verdienen, dus dat zie ik niet zo zitten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Lindenberg lijkt mij ook een slechte aankoop. Maar welke spelers zie jij graag naar Feyenoord komen? En dan in realistische zin, dus geen Alves die 20 miljoen doet of iets dergelijks?
Ik zou graag zien dat ze de verdediging versterken met De Cler. Van Bronckhorst zou natuurlijk ook heel mooi zijn, maar minder realistisch. Kevin Hofland schijnt transfervrij te zijn. Iemand als WIlkshire is ook mogelijk.
De Cler heeft zich al vaker positief uit gelaten over Feyenoord. Bij AZ heeft hij het kennelijk ook wel gezien, en willen ze eigenlijk ook een jonge jongen halen. Daarbij vreest hij kennelijk de concurrentie en wil hij alles spelen. Daarbij; Feyenoord blijft een echte topclub, dit worden wat kutjaren, ze komen er echt wel weer boven op. AZ is dat gewoon nog niet, en of ze willen een hoger niveau halen waarschijnlijk zonder de cler, of ze zakken waarschijnlijk toch wel weer terug....quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:58 schreef PLAE@ het volgende:
De Cler is wel realistisch?
Waarom zou die van een ploeg die in een gigantische stijgende lijn zitten naar een ploeg in een dalende lijn.
Ik heb geen idee. Je moet naar spelers van clubs buiten de top 6 kijken. Al denk ik dat er op dit moment zeer weinig gewillig zullen zijn van middenmoters zlefs niet.
Hij is toch geen versterking voor ons ? Ja bij AZ hobbelde hij leuk mee maar om te zeggen dat hij daat de pannen van het dak speelde.....quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:20 schreef BobbyHill het volgende:
Lindenbergh heeft bij AZ laten zien een hele nuttige speler te zijn. Als hij dat niveau weer weet te halen is het zeker een versterking. Maar het bestuur moet nu toch wel weten dat ze dit niet moeten flikken.
Ze hebben Pgonocoli op het oog, beter en jongere versie van de Cler, kan nog veel groeien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:12 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
De Cler heeft zich al vaker positief uit gelaten over Feyenoord. Bij AZ heeft hij het kennelijk ook wel gezien, en willen ze eigenlijk ook een jonge jongen halen. Daarbij vreest hij kennelijk de concurrentie en wil hij alles spelen. Daarbij; Feyenoord blijft een echte topclub, dit worden wat kutjaren, ze komen er echt wel weer boven op. AZ is dat gewoon nog niet, en of ze willen een hoger niveau halen waarschijnlijk zonder de cler, of ze zakken waarschijnlijk toch wel weer terug....
Ik acht het zeer realistisch, maar niet wenselijk. Toch weer een ajax-verleden (al heeft 70% van de NL-spelers dat wel voor een bepaalde periode, dus helemaal daar op afgaan is ook niet echt mogelijk) maar buiten dat hebben we hem gewoon niet nodig.
Wat ik destijds van de UEFA-Cup wedstrijden zag was hij bij AZ een geweldige stofzuiger. Doorzag veel steekpassjes, goeie tackle, degelijke voetballer. Bij Ajax maakt hij alleen wel een stuk mindere indruk, met veel meer slordigheden. Maar dat komt misschien ook door de weinige minuten die hij krijgt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:22 schreef NickRooz het volgende:
Hij is toch geen versterking voor ons ? Ja bij AZ hobbelde hij leuk mee maar om te zeggen dat hij daat de pannen van het dak speelde.....![]()
Of het is een voorschotje op Co, die heeft hem in het verleden wel aan de praat gekregen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Als de belangstelling voor Olaf Lindenbergh waar is dan is dat definitief een brevet van onvermogen voor het huidige bestuur van Feyenoord, zover ze nog niet hadden aangetoond dat ze niet worden geremd door enig gebrek aan voetbal-verstand.
Met dergelijke plannen/geruchten trek je investeerders hoor, die zullen vast veel vertrouwen krijgen dat hun geld in Feyenoord steken dan een goede investering is![]()
Lindenbergh heeft gezegd niet te kunnen werken met Adriaanse, dus lijkt me sterk...quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Of het is een voorschotje op Co, die heeft hem in het verleden wel aan de praat gekregen...
Ben zelf jood, kom hier niet om te trollen. Toch vraag ik me af: Wat wil dat bestuur? Oorlog?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:54 schreef Happel het volgende:
Lindenbergh heeft gezegd niet te kunnen werken met Adriaanse, dus lijkt me sterk...
Lijkt me duidelijk dat we als Feijenoord zijnde niet zitten te wachten op nog een afgedankte jood. De nood is hoog, maar nou ook weer niet zo hoog.
Hebben ze daar in duivendrecht een fatsoenlijke keeper, trappen ze 'em naar Tilburgquote:
Inderdaad, hij moet zich diep schamenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Soms word ik echt doodziek van jou
Die benaming is er echt al tientallen jaren. Niks mis mee.
Dan hoorde ik het gisterenavond toch goedquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:35 schreef Vakkie_W het volgende:
WTF! Zit ik Talpa te kijken.... Lindenberg kan naar Feyenoord![]()
![]()
![]()
cwo@feyenoord.nl
Cry morequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:39 schreef Vakkie_W het volgende:
Zit onderhand met tranen in mijn ogen
Lul niet man! Alleen dat dagjes volk juicht.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Hoop dagjesvolk dan, op de beelden van talpaquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:10 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Lul niet man! Alleen dat dagjes volk juicht.
ja, als je geen geld hebt krijg je afdankertjes. that's lifequote:Op donderdag 10 mei 2007 10:19 schreef Vakkie_W het volgende:
We lijken onderhand wel een satalietclub van Ajax.
Tiendalli, Greene, Charisteas en dan misschien nog Olaf die ff af komt bouwen bij ons![]()
![]()
![]()
De voertaal op de trainingen zal binnenkort wel Amsterdams zijn.
Klopt en klopt. Maar voor Feyenoord is zo'n type wel nuttig. Het is wel iemand die de schouders eronder kan zetten. Bij Ajax past hij gewoon niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:20 schreef BobbyHill het volgende:
Lindenbergh heeft bij AZ laten zien een hele nuttige speler te zijn. Als hij dat niveau weer weet te halen is het zeker een versterking. Maar het bestuur moet nu toch wel weten dat ze dit niet moeten flikken.
Dat design is echt niet om aan te zien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:51 schreef Vakkie_W het volgende:
De Feyenoord gifbeker..100 jaar
[afbeelding]
Net UEFA stylequote:Op donderdag 10 mei 2007 11:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat design is echt niet om aan te zien.
Die boog om het logo heen, walgelijk gewoon.
Dat vind ik nou wel meevallen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeik je ook wel eens niet. Hoor nooit een positief woord uit je mond. Slecht voor je gezondheidquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet je beter lezen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zeik je ook wel eens niet. Hoor nooit een positief woord uit je mond. Slecht voor je gezondheid
quote:'Beenhakker verkiest Huysegems boven Charisteas'
De komst van Leo Beenhakker als interim-trainer bij Feyenoord lijkt gepaard te gaan met enkele ingrijpende veranderingen. Don Leo slachtoffert vermoedelijk Angelos Charisteas voor het duel met FC Groningen.
Stein Huysegems zou volgens De Telegraaf de voorkeur krijgen van Beenhakker. De Belg wordt vermoedelijk links in de aanval geposteerd, waardoor routinier Pierre van Hooijdonk naar centraal voorin wordt verhuisd.
De van een blessure teruggekeerde Theo Lucius lijkt evenals tegen SC Heerenveen weer op een basisplaats te kunnen rekenen. Dwight Tiendalli, die lange tijd was uitgeschakeld met een schaambeenblessure, zal vermoedelijk ook aan de start verschijnen.
Kunnen we dus ook van ons lijstje afhalenquote:Zonneveld op weg naar PSV
PSV hoopt zich voor komend seizoen te versterken met Mike Zonneveld, zo meldt het Brabants Dagblad. De 26-jarige middenvelder heeft bij NAC Breda nog een contract tot medio 2008, maar voerde onlangs al een gesprek met trainer Ronald Koeman.
In Eindhoven is de technische staf hard op zoek naar een opvolger voor Philip Cocu, die deze zomer de club gaat verlaten. Mike Zonneveld is zowel links op het middenveld als in een verdedigende rol inzetbaar.
Naast Zonneveld staat ook Tom van der Leegte hoog op de lijst van PSV. De 30-jarige middenvelder heeft nog een doorlopend contract bij VfL Wolfsburg, maar heeft wel oren naar een terugkeer naar Eindhoven.
denk niet dat we dat hebbenquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:01 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Feyenoord niet achter spelers als Bakircioglu aan zit. Hij had een afkoopsom van 1.3 miljoen in zijn contract staan. Of hebben we dat zelfs niet eens?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:24 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Zelf werd de trainer verrast door een grap van Danny Buijs. Die had met tape een cirkel op de kleedkamervloer aangebracht en daarin geschreven: welkom thuis Leo.
Gaat heel moeilijk worden om Gio hierheen te halen. Verwacht sowieso niet dat Feijenoord aan zijn eisen kan voldoen. Of hij water bij de wijn wil doen moet dan blijken. Vraag me af of er al contact is geweest tussen de twee partijen. Feijenoord had, bij wijze van spreken, allang bij hem op de stoep moeten staan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:43 schreef Erasmusch het volgende:
Zonneveld heeft wel gezegd dat ie nog eens naar Feyenoord wil en dat het 'zijn cluppie' was. Maar ja, 10x liever Gio.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:02 schreef MarkNMGN het volgende:
[..].. Danny zit hem gewoon zwaar in de zeik te nemen
Ik zie in Zonneveld EN Gio ook geen probleem eigenlijk, maar ben bang dat ze geen van beide komenquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:43 schreef Erasmusch het volgende:
Zonneveld heeft wel gezegd dat ie nog eens naar Feyenoord wil en dat het 'zijn cluppie' was. Maar ja, 10x liever Gio.
Hij zal, vergeleken met Barca, weinig te eisen hebben. Maar als je ziet wat voor prutsers tonnen opstrijken bij ons, moet er toch wel een investeerder gevonden kunnen worden om Gio's salaris op te hoesten. Vind ik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaat heel moeilijk worden om Gio hierheen te halen. Verwacht sowieso niet dat Feijenoord aan zijn eisen kan voldoen. Of hij water bij de wijn wil doen moet dan blijken. Vraag me af of er al contact is geweest tussen de twee partijen. Feijenoord had, bij wijze van spreken, allang bij hem op de stoep moeten staan.
Ik zie hem helaas wel naar psv gaan......quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaat heel moeilijk worden om Gio hierheen te halen. Verwacht sowieso niet dat Feijenoord aan zijn eisen kan voldoen. Of hij water bij de wijn wil doen moet dan blijken. Vraag me af of er al contact is geweest tussen de twee partijen. Feijenoord had, bij wijze van spreken, allang bij hem op de stoep moeten staan.
Ach, er komt vast wel een havenbaron om de hoek nu Jorien weg is... toch?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:07 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hij zal, vergeleken met Barca, weinig te eisen hebben. Maar als je ziet wat voor prutsers tonnen opstrijken bij ons, moet er toch wel een investeerder gevonden kunnen worden om Gio's salaris op te hoesten. Vind ik.![]()
Volgens de Snor wel ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:09 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ach, er komt vast wel een havenbaron om de hoek nu Jorien weg is... toch?
Zonneveldquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:07 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik zie in Zonneveld EN Gio ook geen probleem eigenlijk, maar ben bang dat ze geen van beide komen
We zitten in de problemen, iedereen die ons sterker kan maken moeten we binnenhalen, al halen we de tweede selectie van ajax. Boeiend allemaal. Feijenoord is belangrijker, dat gedoe om de clubcultuur slaat werkelijk nergens op.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
ZonneveldJood
![]()
![]()
(had ik hier nog niet gezien?)
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:24 schreef Happel het volgende:
[..]
We zitten in de problemen, iedereen die ons sterker kan maken moeten we binnenhalen, al halen we de tweede selectie van ajax. Boeiend allemaal. Feijenoord is belangrijker, dat gedoe om de clubcultuur slaat werkelijk nergens op.
Ik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:09 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
En gaat er eigenlijk wel iemand van dit forum vanavond?![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:02 schreef MarkNMGN het volgende:
[..].. Danny zit hem gewoon zwaar in de zeik te nemen
Ik geef hem wel ongelijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:08 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Ik zie hem helaas wel naar psv gaan......Die kunnen namelijk wel aan zijn eisen voldoen(CL voetbal,meedoen om titel,salaris van + 1 miljoen)en eerlijkheid gebied te zeggen, ik geef hem niet eens ongelijk. Als het eruit ziet zoals het ernu naar uitziet mogen we ons gaan opmaken voor Intertoto voetbal waar je tegen de lokale bakker mag gaan spelen uit een van die pruts Oostbloklandjes.Met voorbehoud dat we verliezen van Groningen natuurlijk.
Als hij volgend jaar een stijgende lijn laat zien, mag hij wel blijven.. anders niet, dit seizoen was echt waardeloos, maar misschien kan je hem dat ook niet aanrekenen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:18 schreef Steve_I. het volgende:
[..]![]()
![]()
Danny
Zo'n jongen heb je gewoon nodig, binnen en buiten de lijnen de mentaliteit die je nodig hebt. Met zulke flauwe geintjes houdt je 'de sfeer er in', is gewoon hard nodig voor elk hecht team.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:24 schreef Happel het volgende:
[..]
We zitten in de problemen, iedereen die ons sterker kan maken moeten we binnenhalen, al halen we de tweede selectie van ajax. Boeiend allemaal. Feijenoord is belangrijker, dat gedoe om de clubcultuur slaat werkelijk nergens op.
noem een 5 spelers die dat niet warenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:22 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Als hij volgend jaar een stijgende lijn laat zien, mag hij wel blijven.. anders niet, dit seizoen was echt waardeloos, maar misschien kan je hem dat ook niet aanrekenen.
Zieltjes winnen onder de supportersquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:26 schreef Steve_I. het volgende:
Trouwens, geweldig dat leo eindelijk doet wat koeman al het hele seizoen vertikt; nl souflaki er eindelijk eens uit flikkeren en Huijsegems laten spelen
Voor die 2 weken?quote:
true...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:39 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Voor die 2 weken?![]()
Lijkt me niet... Hij kiest gewoon voor het sterkste elftal in zijn ogen. Wie of wat je bent of hoe men er tegenaan kijkt interesseert hem denk ik geen pleuris. En dat is maar goed ook.
Dat is al gebeurt toch?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:46 schreef TC03 het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat Kluivert gelinkt wordt aan Feyenoord.
Ja, maar ik bedoel nu Kluivert's contract niet verlengd wordt bij PSV.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:48 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat is al gebeurt toch?
Toen Gullit trainer was volgens mij, of de begintijd van Koeman (toen we op zoek waren naar een spits...) Net als Bogarde toen![]()
Daar was hij er ooit één van, ben je soms het neefje van Koeman ofzo? Zeiken op supporters die verhaal gaan halenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:24 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
noem een 5 spelers die dat niet waren!
Ligt niet aan Buys hoor. Ligt aan de spanning die er op staat door alle rellen met het tyvusbestuur en supporters die verhaal gaan halen... En misschien ook wel aan Koeman...
Nee hoor. Zeg niet dat het slecht is dat supporters verhaal gaan halen. Moet je misschien eens wat beter opletten wat ik zeg, en niet alleen nu, maar ook andere uitspraken in dit topic. Absoluut niet. Denk alleen wel dat de pijlen op het bestuur moeten worden gericht; daar bereik je misschien nog eens wat nuttigs mee. De spelers 'aanvallen' zorgt alleen voor slechtere resultaten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:18 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Daar was hij er ooit één van, ben je soms het neefje van Koeman ofzo? Zeiken op supporters die verhaal gaan halen
Ken de in's en out's niet. Maar Gio heeft de deur geloof ik de deur wagenwijd open staan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij snuift tegenwoordig gemalen waxinekaarsen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:24 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:26 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Jij snuift tegenwoordig gemalen waxinekaarsen?
TL-buizenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:26 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Jij snuift tegenwoordig gemalen waxinekaarsen?
Ik hoop het, Feyenoord hoort gewoon Europees te spelen en bovendien gun ik het Beenhakker van harte.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:39 schreef EnactedChaos het volgende:
Ik denk serieus dat ie t flikt ja.
heh? Klopt dit? Het zou toch eerst vrije verkoop zijn? Ik zat er nog aan te denken om misschien toch maar ff langs te gaan, lekker rustig en lekker goedkoop, om met een digitale spiegelreflexcamera wat leuke plaatjes te schieten, maar dat gaat dus zowieso niet door als ik er geen 3 kan krijgen.quote:TOCH kaartverkoop zondag voor Feyenoord-FC Groningen
Feyenoord meldt dat er na aandringen bij de lokale driehoek toch is toegestaan dat er zondag voor aanvang van Feyenoord - Fc Groningen kaartverkoop kan plaatsvinden bij de loketten van Feyenoord klantenservice. Die ging daarmee akkoord, onder voorwaarde van 1 op 1 verkoop, wat betekent dat per S(CC) 1 kaart kan worden gekocht. Tot en met zaterdag kunnen er twee kaarten aangeschaft worden.
quote:FC Groningen - Feyenoord
Donderdag 10 mei om 20:00 uur in het Euroborg Stadion, Groningen
Scheidsrechter: Pieter Vink
FC Groningen: Brian van Loo, Ondrej ¦vejdík, Gibril Sankoh, Arnold Kruiswijk, Antoine van der Linden, Martijn Meerdink, Goran Lovre, Paul Matthijs, Evgeniy Levchenko, Erik Nevland, Luis Suárez.
Wissels
Donovan Slijngard, Danny Holla, Bruno Silva, Koen van de Laak, Bas Roorda, Yuri Cornelisse, Marnix Kolder.
Feyenoord: Henk Timmer, Dwight Tiendalli, Ron Vlaar, André Bahia, Royston Drenthe, Danny Buijs, Theo Lucius, Jonathan de Guzman, Romeo Castelen, Pierre van Hooijdonk, Stein Huysegems.
Wissels
Sherif Ekramy, Karim Saidi, Nick Hofs, Angelos Charisteas, Alfred Schreuder, Joonas Kolkka, Pieter Collen.
Waarom Vincken en Wijndalum niet bij de selectie?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:26 schreef venomsnake het volgende:
Opstelling Feyenoord
31 Timmer; 21 Tiendalli, 20 Vlaar, 4 Bahia, 24 Drenthe; 7 Buijs, 6C Lucius, 33 De Guzman; 28 Castelen, 9 Van Hooijdonk, 11 Huysegems.
Bank: 32 Ekramy, 2 Saidi, 10 Hofs, 15 Charisteas, 16 Schreuder, 22 Kolkka, 39 Collen. Geschorst: Derijck. Blessures: Lodewijks en Greene. Niet bij selectie: Vincken, Wijnaldum, Lensky.
bron fc groningen
Kollka ipv Vincken?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:56 schreef M.Melandri het volgende:
Hofs ipv wijnaldum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |