quote:Zelf werd de trainer verrast door een grap van Danny Buijs. Die had met tape een cirkel op de kleedkamervloer aangebracht en daarin geschreven: welkom thuis Leo.
Gaat heel moeilijk worden om Gio hierheen te halen. Verwacht sowieso niet dat Feijenoord aan zijn eisen kan voldoen. Of hij water bij de wijn wil doen moet dan blijken. Vraag me af of er al contact is geweest tussen de twee partijen. Feijenoord had, bij wijze van spreken, allang bij hem op de stoep moeten staan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:43 schreef Erasmusch het volgende:
Zonneveld heeft wel gezegd dat ie nog eens naar Feyenoord wil en dat het 'zijn cluppie' was. Maar ja, 10x liever Gio.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:02 schreef MarkNMGN het volgende:
[..].. Danny zit hem gewoon zwaar in de zeik te nemen
Ik zie in Zonneveld EN Gio ook geen probleem eigenlijk, maar ben bang dat ze geen van beide komenquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:43 schreef Erasmusch het volgende:
Zonneveld heeft wel gezegd dat ie nog eens naar Feyenoord wil en dat het 'zijn cluppie' was. Maar ja, 10x liever Gio.
Hij zal, vergeleken met Barca, weinig te eisen hebben. Maar als je ziet wat voor prutsers tonnen opstrijken bij ons, moet er toch wel een investeerder gevonden kunnen worden om Gio's salaris op te hoesten. Vind ik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaat heel moeilijk worden om Gio hierheen te halen. Verwacht sowieso niet dat Feijenoord aan zijn eisen kan voldoen. Of hij water bij de wijn wil doen moet dan blijken. Vraag me af of er al contact is geweest tussen de twee partijen. Feijenoord had, bij wijze van spreken, allang bij hem op de stoep moeten staan.
Ik zie hem helaas wel naar psv gaan......quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaat heel moeilijk worden om Gio hierheen te halen. Verwacht sowieso niet dat Feijenoord aan zijn eisen kan voldoen. Of hij water bij de wijn wil doen moet dan blijken. Vraag me af of er al contact is geweest tussen de twee partijen. Feijenoord had, bij wijze van spreken, allang bij hem op de stoep moeten staan.
Ach, er komt vast wel een havenbaron om de hoek nu Jorien weg is... toch?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:07 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hij zal, vergeleken met Barca, weinig te eisen hebben. Maar als je ziet wat voor prutsers tonnen opstrijken bij ons, moet er toch wel een investeerder gevonden kunnen worden om Gio's salaris op te hoesten. Vind ik.![]()
Volgens de Snor wel ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:09 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ach, er komt vast wel een havenbaron om de hoek nu Jorien weg is... toch?
Zonneveldquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:07 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik zie in Zonneveld EN Gio ook geen probleem eigenlijk, maar ben bang dat ze geen van beide komen
We zitten in de problemen, iedereen die ons sterker kan maken moeten we binnenhalen, al halen we de tweede selectie van ajax. Boeiend allemaal. Feijenoord is belangrijker, dat gedoe om de clubcultuur slaat werkelijk nergens op.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
ZonneveldJood
![]()
![]()
(had ik hier nog niet gezien?)
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:24 schreef Happel het volgende:
[..]
We zitten in de problemen, iedereen die ons sterker kan maken moeten we binnenhalen, al halen we de tweede selectie van ajax. Boeiend allemaal. Feijenoord is belangrijker, dat gedoe om de clubcultuur slaat werkelijk nergens op.
Ik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:09 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
En gaat er eigenlijk wel iemand van dit forum vanavond?![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:02 schreef MarkNMGN het volgende:
[..].. Danny zit hem gewoon zwaar in de zeik te nemen
Ik geef hem wel ongelijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:08 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Ik zie hem helaas wel naar psv gaan......Die kunnen namelijk wel aan zijn eisen voldoen(CL voetbal,meedoen om titel,salaris van + 1 miljoen)en eerlijkheid gebied te zeggen, ik geef hem niet eens ongelijk. Als het eruit ziet zoals het ernu naar uitziet mogen we ons gaan opmaken voor Intertoto voetbal waar je tegen de lokale bakker mag gaan spelen uit een van die pruts Oostbloklandjes.Met voorbehoud dat we verliezen van Groningen natuurlijk.
Als hij volgend jaar een stijgende lijn laat zien, mag hij wel blijven.. anders niet, dit seizoen was echt waardeloos, maar misschien kan je hem dat ook niet aanrekenen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:18 schreef Steve_I. het volgende:
[..]![]()
![]()
Danny
Zo'n jongen heb je gewoon nodig, binnen en buiten de lijnen de mentaliteit die je nodig hebt. Met zulke flauwe geintjes houdt je 'de sfeer er in', is gewoon hard nodig voor elk hecht team.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:24 schreef Happel het volgende:
[..]
We zitten in de problemen, iedereen die ons sterker kan maken moeten we binnenhalen, al halen we de tweede selectie van ajax. Boeiend allemaal. Feijenoord is belangrijker, dat gedoe om de clubcultuur slaat werkelijk nergens op.
noem een 5 spelers die dat niet warenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:22 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Als hij volgend jaar een stijgende lijn laat zien, mag hij wel blijven.. anders niet, dit seizoen was echt waardeloos, maar misschien kan je hem dat ook niet aanrekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |