http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=29451quote:Vijf investeerders Feyenoord willen Adriaanse
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 7-mei-2007 16:33
Vijf investeerders zullen binnenkort bij een topdelegatie van Feyenoord aanschuiven voor een gesprek. Een half jaar geleden, kort na de val van Jorien van den Herik, meldde het gefortuneerde gezelschap zich al in de Kuip. Maar na de samenstelling van de nieuwe Raad van Commissarissen haakten de vijf zakenlui, allen hartstochtelijk Feyenoord-supporters, teleurgesteld af. Nu onderhandelingen met buitenlandse investeerders niets hebben opgeleverd, proberen beide partijen weer nader tot elkaar te komen. Een hamerstuk voor de investeerders is de aanstelling van Co Adriaanse als nieuwe trainer. De eerzuchtige coach, momenteel in dienst van Metallurg Donetsk, staat naar verluidt niet onwelwillend tegenover een rentree in de eredivisie. Feyenoord zal echter diep in de buidel moeten tasten en Adriaanse carte blanche moeten geven, wil de Amsterdammer de gevoelige overstap maken.
We kunnen Jong ajax wat kratjes bier beloven (aangezien Feyenoord niet het geld heeft om jong ajax een paar duizend euro te betalen).quote:Op maandag 7 mei 2007 21:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Verwacht niet dat ajax zn best zal doen
Zal wel weer niks van waar zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:04 schreef Put4 het volgende:
[..]
http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=29451
Adriaanse is toch een Utrechter?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:04 schreef Put4 het volgende:
[..]
http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=29451
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We kunnen Jong ajax wat kratjes bier beloven (aangezien Feyenoord niet het geld heeft om jong ajax een paar duizend euro te betalen).![]()
Maar ja, ajax belonen.....![]()
Anders ga je er even serieus op in johquote:
Waarom Dudek?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:13 schreef renz0r het volgende:
Co Adriaanse trainer
Gio en Dudek terug in t team en we kunnen bouwen
Gio wel, Dudek niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:13 schreef renz0r het volgende:
Co Adriaanse trainer
Liever Gio en Cruz terug dan.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:13 schreef renz0r het volgende:
Co Adriaanse trainer
nee hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 21:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Anders ga je er even serieus op in joh![]()
Dat deed Gomes ook nietquote:Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef renz0r het volgende:
Ekramy grabbelaarDe kunst van een goede keeper is dat die in die paar wedstrijden dat die keept gelijk zn visitekaartje achterlaat. Heeft die dit seizoen nou niet bepaald gedaan.
Jaren bij Utrecht gespeeld.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:07 schreef g4st het volgende:
Adriaanse is toch een Utrechter?
gedaanquote:
ja, anders normaal jaquote:Op maandag 7 mei 2007 22:39 schreef ruud_fr het volgende:
zijn toch altijd bij finales?
is ook altijd zo (ook bij uefa), vind het maar vreemdquote:Op maandag 7 mei 2007 22:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit keer stonden ze ook aan de andere kant van het stadion, moesten de trainers het hele veld oversteken.
Bij de Uefacup wedstrijden waar ik ben geweest stonden ze gewoon aan de Maas-zijde hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:43 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
is ook altijd zo (ook bij uefa), vind het maar vreemd
bijna altijd in jong feyenoordquote:Op maandag 7 mei 2007 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ben ook benieuwd naar Saidi
Leonard scheen ook te spelen trouwens![]()
Angstig om hun heen kijkende?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Drentheeeeeeeeeeeee![]()
Zag em gister zitten in de Kuip, gelijk een gesprek aangeknoopt over Leo Beenhakker. Hij had er iig een goed gevoel over. Schitternd ook al die blikken op dat moment van de ajacieden in mijn vak.![]()
Dat is nou precies waar het probleem ligt. Er zal op dit moment niemand opstappen in het belang van Feyenoord, ze denken alleen aan hun eigen positie.quote:Maar als ze bij mij aankloppen, zal ik er over nadenken. Het is belangrijk dat er echte Feyenoorders komen te zitten en niet personen die vooral van zichzelf houden.
Als je er zo op terug kijkt eigenlijk een enorm knappe en unieke prestatie, zo in je eigen stadion.quote:
Goed plan Vlaar met name beter gaat spelen met een GOEDE keeper achter zich denk ik!!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:13 schreef renz0r het volgende:
Co Adriaanse trainer
Heb de hele wedstrijd op MP3. Laatste minuten zijn inderdaad geweldig. En natuurlijk het wedstrijdkaartje aan de muur hangen, omgeven door alle andere kaartjes van dat jaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb die laatste minuten als MP3 met Hans van Vliet aan het woord schitterend!!
8 -5- 2002
Heb nog een berg foto's, van al die wedstrijden,die ik nog steeds in moet plakkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb de hele wedstrijd op MP3. Laatste minuten zijn inderdaad geweldig. En natuurlijk het wedstrijdkaartje aan de muur hangen, omgeven door alle andere kaartjes van dat jaar.
Die finale was idd zenuwslopend. Maar ben ik nou de enige die de Uefa Cup geen volwaardige prijs vindt? Er is mijn inziens maar 1 cup en dat is die van de champions league. De Uefa vind ik een soort WK voor B-landen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:24 schreef rubbereend het volgende:
ik heb vooral zure herrinneringen aan dat Europacup seizoenMaar die finale
Het is niet de belangrijkste Europacup maar zeker een grote pijrs, Feyenoord heeft een rij goede Europese ploegen verslagen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die finale was idd zenuwslopend. Maar ben ik nou de enige die de Uefa Cup geen volwaardige prijs vindt? Er is mijn inziens maar 1 cup en dat is die van de champions league. De Uefa vind ik een soort WK voor B-landen.
Ja ik probeer ook niets af te doen aan de prestatie van Feyenoord. Europees gezien ben ik sowieso altijd voor de nederlandse clubs. Alleen ik vind de Uefa cup gewoon niet zo boeiend. Ik denk ook nooit terug aan 92. Tis net als Nederland die wereldkampioen Ijshockey werd bij de B-landen. Je weet dat de beste teams niet meedoen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het is niet de belangrijkste Europacup maar zeker een grote pijrs, Feyenoord heeft een rij goede Europese ploegen verslagen.
Mwah, in het begin is het arme troef, maar soms komen er ook leuke ploegen in die in de C(?)L ook niet zouden misstaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik probeer ook niets af te doen aan de prestatie van Feyenoord. Europees gezien ben ik sowieso altijd voor de nederlandse clubs. Alleen ik vind de Uefa cup gewoon niet zo boeiend. Ik denk ook nooit terug aan 92. Tis net als Nederland die wereldkampioen Ijshockey werd bij de B-landen. Je weet dat de beste teams niet meedoen.
De latere rondes zijn toch vaak wel tussen aardige teams inderdaad. Terug naar vroeger zal niet gaan gebeuren, gaat nu teveel geld om in de CL, dat willen de clubs heus niet (deels) afstaan om de UC sterker (en dus financieel aantrekkelijker) te maken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, in het begin is het arme troef, maar soms komen er ook leuke ploegen in die in de C(?)L ook niet zouden misstaan.
Maargoed, ik pleit nogsteeds voor een gehele herstructurering (sp?) van de gehele Europese competitiemeuk.
CL/UEFA/Intertoto weer zoals vroeger
Ik zeg ook niet dat het gaat gebeurenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:14 schreef DivineJester het volgende:
[..]
De latere rondes zijn toch vaak wel tussen aardige teams inderdaad. Terug naar vroeger zal niet gaan gebeuren, gaat nu teveel geld om in de CL, dat willen de clubs heus niet (deels) afstaan om de UC sterker (en dus financieel aantrekkelijker) te maken.
nog mensen die donderdag gaan ?quote:De kaartverkoop voor de Play-Off wedstrijden tegen Groningen valt zoals te verwachten viel enigszins tegen. Voor de uitwedstrijd zijn tot nu toe slechts 368 kaarten verkocht. Diamond, Gold en Silvercardhouders hebben tot en met morgen de tijd een kaart te kopen. Voor de thuiswedstrijd staat de teller vooralsnog op 12.800 kaarten.
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:33 schreef mister_popcorn het volgende:
nope, boycotten die handel. Echt optyfen ermee.
Alleen de doorgestreepte namen zou je niet als 'sterren' kunnen betitelen, de rest zijn gewoon hele goede spelers.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zoetebier
Gyan
Paauwe
Van Wonderen
Rzasa
Kalou
Bosvelt
Ono
Van Persie
Tomasson
Van Hooijdonk
Dat was helemaal geen sterrenteam, alleen had het een enorm goede spits. Een Alves zou Feyenoord enorm helpen.
Ja, maar waarom speelt verdomme Ono dan nu weer in Japan? En is Kalou naar Auxerre vertrokken(PSG)?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:38 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Alleen de doorgestreepte namen zou je niet als 'sterren' kunnen betitelen, de rest zijn gewoon hele goede spelers.
Toendertijd waren dat gewoon hele goede spelers (mits Ono niet een blessure had, de rede dat hij uiteindelijk mislukt is).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:40 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ja, maar waarom speelt verdomme Ono dan nu weer in Japan? En is Kalou naar Auxerre vertrokken(PSG)?
Je kunt ook overdrijven.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:51 schreef ruud_fr het volgende:
Ono zonder blessures zou nu bij Milan of Barca voetballen
Het was een van m'n favoriete spelers in 2002quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:44 schreef Erasmusch het volgende:
Paauwe was in 99 en 02 ook wel een andere Paauwe dan die wij herinneren van onder Gullit
quote:Na de aanstelling van interim-coach Beenhakker gonzen in de wandelgangen nog steeds de namen van de kandidaten als hoofdcoach, daar hoort ook Mario Been bij. De huidige trainer van NEC had het tweetal vorig seizoen onder zijn hoede. "Wij hopen uiteraard op Mario Been als trainer," zo zegt het tweetal. Ook de naam Adriaanse werd direct overstemd door hun voorkeur aan Mario Been. "Been zou daar heel goed passen en ik ken hem ook erg goed," aldus Bruins. "Hij is tevens iemand met een Feyenoord-hart, hij heeft daar zelf gespeeld," zegt Slory.
verder niet zo veel boeiendsquote:Behalve Magrao circuleerde ook de naam van Giovanni Van Bronckhorst, eerder sprak De Guzman de hoop al uit dat hij zou komen. "Dat zou goed zijn voor Feyenoord. Van Bronckhorst is denk ik niet een type Cocu maar heeft wel een voorbeeldfunctie. Spelers en mensen rondom Feyenoord kijken daar tegenop, zo'n speler zal altijd wel spelen als die komt," denkt de rechtsbuiten van Excelsio
Nou hij kon het ieder geval verder schoppen dan waar die nu zit. Helaas was het een man van glas.quote:
leuke site, kende ik nog nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:59 schreef Erasmusch het volgende:
lang interview met Bruins en Slroy op http://www.3rotterdam.nl/
[..]
[..]
verder niet zo veel boeiends
Dat dan weer wel ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:28 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nou hij kon het ieder geval verder schoppen dan waar die nu zit. Helaas was het een man van glas.
Kut dat ze hem daar niet willen hebben.. lijkt me lastig om hem nog voor een redelijke prijs te verkopenquote:8/5/2007 - Willem II ziet af van aantrekken Aerts
Willem II zal afzien van het definitief aantrekken van Maikel Aerts. De doelman die bij Feyenoord overbodig is was afgelopen half jaar aan Willem II verhuurd. Willem II trok echter Ajax derde doelman Vermeer aan die in principe gehaald wordt als eerste doelman. Hij moet volgens VI.nl de strijd aan met doelman Sengier
Play-offs is kut, en die combi is nog kutter, en donderdag naar Groningen is ook kut..quote:
helaas niet!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:28 schreef Erasmusch het volgende:
Is het niet einde contract voor Aerts?
Idd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:33 schreef mister_popcorn het volgende:
nope, boycotten die handel. Echt optyfen ermee.
eens!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:12 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Idd.
Laat ik club dan in de steek? Wij zijn dit jaar al genoeg in de steek gelaten door hun....
In het vorige topic las ik wat over hem, wat heeft hij allemaal gepresteerd met z'n vorige clubs, heb niet zo'n zin om te zoeken.quote:Volgens het Griekse Sportday is Feyenoord een van de clubs die belangstelling heeft getoond voor de
Noorse coach Trond Sollied. Hij is ontslagen bij Olympiakos. Daarvoor was hij succesvol bij Club
Brugge. Ook Newcastle United en Bordeaux en in een eerder stadium HSV zouden interesse hebben getoond.
Trond Sollied heeft als trainer gewerkt bij:quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:44 schreef Luni het volgende:
[..]
In het vorige topic las ik wat over hem, wat heeft hij allemaal gepresteerd met z'n vorige clubs, heb niet zo'n zin om te zoeken.
Laat maarquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:02 schreef Vakkie_W het volgende:
* Proest *![]()
Dat ga je niet menen! Vorige week heb Trond Sollied nog genoemd hier als een goede opvolger van Koeman. Heb daar ook nog met Woerts over gemaild... En nu dit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |