Kaapquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Noem eens iemand uit het Feyenoordkliekje die goed als mod zou zijn.
Jorienquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
er was me al iemand voorquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:21 schreef Bos81 het volgende:
Het grote Lazovic topic.
Het grote Danko Lazovic topic
Het zijn alletweel topics die al meer dan 3 jaar geleden zijn geopend, maar wel dubbel. Mergen gaat nog net. Zie maar hoe jullie dit oplossen.
Erasmusch.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Een bijscholing Nederlands zou hem ook niet misstaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat is die newsman irritant zegg![]()
Ook in het Feyenoord topic.
Gedaan!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[Centraal] VVV-Venlo Topic #1: Eredivisie in zicht! Even deel 2 van maken.
Ray heeft daar het nodige aangepast inmiddelsquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:46 schreef Vakkie_W het volgende:
Jezus zeg! Komt er nog wel een mod in het Feyenoord topic kijken? Wat een tering bende.
Opgeschoond en newsman gePM-dquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat is die newsman irritant zegg![]()
Ook in het Feyenoord topic.
Ik wou het net postenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:31 schreef Borkydude het volgende:
Mijn topic Douchen met onderbroek aan wordt een beetje naar de knoppen geholpen doordat 2 gasten het praten over piemels toch iets te hilarisch vinden. Opruimen?
Erg vervelende bug inderdaad, hoop zelf ook dat het stel wordt opgelostquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou weet ik dat het een bug is, maar net in de lijst van VBL... Ik kijk nota bene naar het nieuwe topic van de Cupfinal, en ineens verdwijnt ie gewoon.
Dicht, bedankt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[CUPFINAL] Chelsea - Man U #3: Drogba
doebel.
Ik heb het gesloten. Vind het niets voor VBLquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:31 schreef Borkydude het volgende:
Mijn topic Douchen met onderbroek aan wordt een beetje naar de knoppen geholpen doordat 2 gasten het praten over piemels toch iets te hilarisch vinden. Opruimen?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Kunnen ze dat vanavond mooi doen. Rubber ofzo, als ie dronken is...
Rubber kan nooit meer dronke zijn dan ik.quote:
Zie je wel!quote:
quote:
Net zo uitbundig als ik juichde voor AZquote:Op zondag 20 mei 2007 12:44 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Omdat jij alleen maar om te trollen zo uitbundig juicht, Houniet juicht voor zijn clubquote:Op zondag 20 mei 2007 12:44 schreef Vakkie_W het volgende:
RayMania waar ben je mee bezig??? Voor wat krijg ik nou een waarschuwing? Omdat ik overdreven juich voor een doelpunt voor AZ?
Ik juich voor AZ, omdat ik vandaag voor AZ ben.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
Omdat jij alleen maar om te trollen zo uitbundig juicht, Houniet juicht voor zijn club
Vakkie_W kiest zijn club per speelrondequote:Op zondag 20 mei 2007 12:47 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik juich voor AZ, omdat ik vandaag voor AZ ben.
Dus niks trollen, gewoon juichen voor mijn club vandaag.
Feyenoord voetbalt vandaag niet. Alleen AZ en Ajax. Dus de keuze voor wie ik in deze wedstrijd ben is niet zo moeilijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vakkie_W kiest zijn club per speelronde
Beter reageer jij eerst op al mijn reacties die ik hier telkens geef op jouw nergens op gebasseerde beweringen. Je post elke keer maar wat omdat ik Ajacied ben, geen probleem hoor, maar doe ook een tegenwoord.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:44 schreef Vakkie_W het volgende:
RayMania waar ben je mee bezig??? Voor wat krijg ik nou een waarschuwing? Omdat ik overdreven juich voor een doelpunt voor AZ?
Waarom moet ik daar op reargeren. Dat jij 3 maal hetzelfde over het hoofd ziet ligt niet aan mij, maar aan jou. Wat moet ik daarop zeggen? Zorg de volgende keer maar dat je reacties met "kanker" wel ziet.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beter reageer jij eerst op al mijn reacties die ik hier telkens geef op jouw nergens op gebasseerde beweringen. Je post elke keer maar wat omdat ik Ajacied ben, geen probleem hoor, maar doe ook een tegenwoord.
Deze staan nog open:
[FEEDBACK #50] Een kutbeleid.
[FEEDBACK #50] Een kutbeleid.
[FEEDBACK #51]Met argumenten....
Waarom bannen ze zoveel leden in voetbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |