Tuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 18:13 schreef Deetch het volgende:
Leuk spel, heb alleen al een competitie met mijn vrienden. Mag ik me ook met mijn S1 inschrijven?
Ja, dat vroeg ik dus ook alquote:Op maandag 7 mei 2007 18:29 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met jeroin[S1]?
Ik bedoelde op OSM, vandaar dat ik je managernaam ook noemdequote:Op maandag 7 mei 2007 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
komt dat door mijn ava, dat jij zo'n vaag inlogscherm krijgt?
Edit: heb al een ander plaatje gekozen. Hopelijk heb je er nu geen last meer van
Vul dit even aan met je FOK!naam.quote:1. FC Nürnberg
Alemannia Aachen
Arminia Bielefeld
Bayer 4 Leverkusen
Borussia Dortmund
Borussia Mönchengladbach
Eintracht Frankfurt
FC Bayern München
FC Energie Cottbus
FC Schalke 04 (Svensational)
FSV Mainz 05 (Leshy)
Hamburger SV (Bouncer_Bone/UnitedForce [OSM])
Hannover 96
Hertha BSC Berlin
SV Werder Bremen (Luctor.et.Emergo)
VfB Stuttgart
VfL Bochum (Socios)
VfL Wolfsburg
quote:[b]
1. FC Nürnberg
Alemannia Aachen
Arminia Bielefeld
Bayer 4 Leverkusen (nzw)
Borussia Dortmund
Borussia Mönchengladbach
Eintracht Frankfurt
FC Bayern München
FC Energie Cottbus
FSV Mainz 05 (Leshy)
Hannover 96
Hertha BSC Berlin
VfB Stuttgart
VfL Bochum (Socios)
VfL Wolfsburg
Borussia heeft nog geen trainer hoor...quote:
ik kreeg ook zo'n soort sachermpje, maar wist niet dat het door mijn avatar kwamquote:Op maandag 7 mei 2007 18:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik dus ook al
[..]
Ik bedoelde op OSM, vandaar dat ik je managernaam ook noemde
[afbeelding]
Ja, ik zie nog steeds een ava van http://encyclopedia.quick(...)tle_Dockers_logo.gifquote:Op maandag 7 mei 2007 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik kreeg ook zo'n soort sachermpje, maar wist niet dat het door mijn avatar kwamMaar ik heb nu een andere, krijg je nu nog steeds die melding?
Koop ervaren rotten (die kunnen scoren) met jong talent.. koop en denk vanuit je tactiekquote:Op maandag 7 mei 2007 19:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Iemand tips voor Fantasy League team? Mn eerste keer enzoo
Dat is niet mogelijk in OSM.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:15 schreef nzw het volgende:
hoe kan je een oefenwedstrijd spelen?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:00 schreef Fathom het volgende:
1. FC Nürnberg
Alemannia Aachen
Arminia Bielefeld
Bayer 4 Leverkusen (nzw)
Borussia Dortmund
Borussia Mönchengladbach
Eintracht Frankfurt
FC Bayern München (Fathom)
FC Energie Cottbus
FSV Mainz 05 (Leshy)
Hannover 96
Hertha BSC Berlin
VfB Stuttgart
VfL Bochum (Socios)
VfL Wolfsburg (Melluk)
zoals al boven me aangegeven iedere dagquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:35 schreef nzw het volgende:
Even een vraagje: is elke dag een speeldag? of wordt er 2 keer in de week gespeeld?
Goede tip anders betaal ik voorniets die trainersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:03 schreef melluk het volgende:
[..]
zoals al boven me aangegeven iedere dag
houdt dus wel in de gate dat je iedere dag opnieuw je training aan moet zetten om je spelers beter te maken
vergeet je het een dag, dan zal er niemand trainen..
of mij PM'en of een van al die anderen hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:15 schreef donroyco het volgende:
Als je nog meer vragen hebt nzw, dan is de |[WIKI]| van OSM misschien ook een uitkomstOf je kunt mij natuurlijk ook altijd PM'en ... Succes
![]()
kijk, dat had ik nodig. Nu red ik mezelf welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:15 schreef donroyco het volgende:
Als je nog meer vragen hebt nzw, dan is de |[WIKI]| van OSM misschien ook een uitkomstOf je kunt mij natuurlijk ook altijd PM'en ... Succes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |