mijnes moet eind deze week af zijn... HELP.. Fokken helpt nietquote:Op maandag 7 mei 2007 15:18 schreef Goover het volgende:
mijn verslag moet voor het einde van mijn stage af zijn...
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:19 schreef DaFan het volgende:
Godver weer niet.
Je deed het er gewoon om, kon je mooi een nieuw topic openenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
Sjongejonge ik wil net effe groeten dat ik er weer ben, zit dat koleretopic vol
maar ben jij al klaar dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo..
ook bezig met mijn stageverslag...![]()
Nou wat een feestquote:Op maandag 7 mei 2007 15:20 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Je deed het er gewoon om, kon je mooi een nieuw topic openen
timing hèquote:Op maandag 7 mei 2007 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
Sjongejonge ik wil net effe groeten dat ik er weer ben, zit dat koleretopic vol
oepsquote:
waarom gingen jij en Roycoooooo al zo vroeg weg??quote:Op maandag 7 mei 2007 15:21 schreef Damzkieee het volgende:
Hey Dafan!
weekje ofzo..quote:Op maandag 7 mei 2007 15:22 schreef Damzkieee het volgende:
Lienelien hoelang duurt het totdat die gasten van CDwow je cd versturen?
We hadden een afspraak in Apeldoorn, maar onderweg belde de bedrijfscoach dat t niet doorging en we wel naar huis mochten gaanquote:Op maandag 7 mei 2007 15:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom gingen jij en Roycoooooo al zo vroeg weg??
vast welquote:Op maandag 7 mei 2007 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
staat er sancties op te laat inleveren??
Ohw, vandaar dat de verzending gratis isquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
We hadden een afspraak in Apeldoorn, maar onderweg belde de bedrijfscoach dat t niet doorging en we wel naar huis mochten gaan
quote:
Ik had hier vorige week een post waarin ik meldde dat ik na 2 maanden stage nog niks heb gedaan. Mailtje naar stagebegeleider die zegt 'het klinkt interessant, en daar gaat het uiteindelijk om! Veel plezier nog en ik kijk uit naar je verslag'. Een beetje blijheid over je stage en informatie geven vinden ze kennelijk prettigquote:Op maandag 7 mei 2007 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
staat er sancties op te laat inleveren??
Het moet wel uit de UK komen..quote:Op maandag 7 mei 2007 15:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ohw, vandaar dat de verzending gratis is
Toch bedankt voor je tip
Heb de nieuwe van Travis en Manic Street Preachers besteld
Hm heb het geld gisteren overgemaakt via internetbankieren. Moet toch vandaag wel binnen zijn?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Als je geluk hebt iets korter, maar meestal een 1 / 1,5 week idd.
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:28 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik had hier vorige week een post waarin ik meldde dat ik na 2 maanden stage nog niks heb gedaan. Mailtje naar stagebegeleider die zegt 'het klinkt interessant, en daar gaat het uiteindelijk om! Veel plezier nog en ik kijk uit naar je verslag'. Een beetje blijheid over je stage en informatie geven vinden ze kennelijk prettig
Ik wacht nog een maandje voor ik in beweging kom
Had ik ookquote:Op maandag 7 mei 2007 15:28 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik had hier vorige week een post waarin ik meldde dat ik na 2 maanden stage nog niks heb gedaan. Mailtje naar stagebegeleider die zegt 'het klinkt interessant, en daar gaat het uiteindelijk om! Veel plezier nog en ik kijk uit naar je verslag'. Een beetje blijheid over je stage en informatie geven vinden ze kennelijk prettig
Ik wacht nog een maandje voor ik in beweging kom
jij ook al het politie, leger en beveiliging...quote:Op maandag 7 mei 2007 15:32 schreef Teije het volgende:
1. Politie, leger en beveiliging 100%
2. Horeca en huishouding 83%![]()
![]()
3. Planten, dieren en milieu 83%
4. Bouwtechnieken 80%
tevens tvp!
je moet barman worden, of schoonmakerquote:Op maandag 7 mei 2007 15:32 schreef Teije het volgende:
1. Politie, leger en beveiliging 100%
2. Horeca en huishouding 83%![]()
![]()
3. Planten, dieren en milieu 83%
4. Bouwtechnieken 80%
tevens tvp!
En dan zijn er uiteindelijk 3 opleidingen die je kan doen in die richting bij hunquote:Op maandag 7 mei 2007 15:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jij ook al het politie, leger en beveiliging...
Leger/Marine/Luchtmacht lijkt me nog wel wat hebben. Eigenlijk geen idee wat ik na deze "opleiding" wil gaan doen (als je het uberhaupt een opleiding mag noemen, kut MBO).quote:Op maandag 7 mei 2007 15:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jij ook al het politie, leger en beveiliging...
hier hebben we zelfs een eigen koekiemonster..jiji..dat is een collega die de hele dag door koekjes eet, hij heeft altijd een grote zak/doos met koekjes liggen in zn la...quote:Op maandag 7 mei 2007 15:41 schreef Frrreek het volgende:
Nog 80 gare minuten van lamballen en surfen, al hopende dat niemand me ziet. En dat niemand Teıje's usericoon ziet, denk dat ze koekiemonster () wel kennen hier.
Integrale beveiliging... Ik kon wel de minor doen.. Terrorisme bestrijding.... wou ik ook doen... ik had de 24 ringtone al op mijn telefoon gezetquote:Op maandag 7 mei 2007 15:38 schreef Goover het volgende:
[..]
En dan zijn er uiteindelijk 3 opleidingen die je kan doen in die richting bij hun
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:43 schreef ReMcOrE het volgende:
It's A Game About Popmusic
ik zit ook al zonder, dus kan je niet verder helpenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:46 schreef Damzkieee het volgende:pfoe heb de knollen wel op voor vandaag zeg
over 8 minuten naar huisquote:Op maandag 7 mei 2007 15:50 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zit op de bank, dus ik kan jou ook niet verder helpen
daarom heb ik ook ff wat drop en winegums en nog mars delight ingekocht tussen de middagquote:Op maandag 7 mei 2007 15:51 schreef Casual-T het volgende:
God, ik heb een honger, brood op, stroopwafels op, sultana op, alles op..![]()
Heb geen geld bij me, ja, mn pinpas en chipknip, maar daar kan ik hier niks mee..quote:Op maandag 7 mei 2007 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom heb ik ook ff wat drop en winegums en nog mars delight ingekocht tussen de middag
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik had een heel lulverhaal overgetypt voor mijn modelletje en dan had ik het geselecteerd en drukte ipv op enter op backspace. Dus gelijk alles weg.Gelukkig zit er nog een undo-knop op Excel
de uitvinder van de CTRL + Z mag van mij wel een lintje krijgenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik had een heel lulverhaal overgetypt voor mijn modelletje en dan had ik het geselecteerd en drukte ipv op enter op backspace. Dus gelijk alles weg.Gelukkig zit er nog een undo-knop op Excel
ik vind het wel te etenquote:
tot morgenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:57 schreef francis997 het volgende:
zo..ik ga ff mn bedrijfspolo omwisselen voor mn eigen shirt..en daarna ben ik weg..tot morgen allemaal![]()
Als ik die dingen eet heb ik het gevoel alsof ik lucht eetquote:Op maandag 7 mei 2007 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik vind het wel te etenBen nu al aan mijn derde bezig
ik ga ook afsluiten, tot morgen mensenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:57 schreef francis997 het volgende:
zo..ik ga ff mn bedrijfspolo omwisselen voor mn eigen shirt..en daarna ben ik weg..tot morgen allemaal![]()
Vergeet geen foto's te maken.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:57 schreef francis997 het volgende:
kitkat white vind ik ook lekkerder, maar kon die ff niet vindenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als ik die dingen eet heb ik het gevoel alsof ik lucht eetnet als bij Bros trouwens
Doe mij maar een Kitkat white
Tot morgenquote:
Whehequote:Op maandag 7 mei 2007 15:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als ik die dingen eet heb ik het gevoel alsof ik lucht eetnet als bij Bros trouwens
TOT BUBBELS.... de reclame van Bros met Joopquote:Op maandag 7 mei 2007 15:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zelf doen hequote:
Tot Morgenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:57 schreef francis997 het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zelf doen he
Staat een linkje naar de FOK! Wiki. Daar kun je op bewerken klikken en je naam toevoegen
is jiji dik?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:43 schreef francis997 het volgende:
[..]
hier hebben we zelfs een eigen koekiemonster..jiji..dat is een collega die de hele dag door koekjes eet, hij heeft altijd een grote zak/doos met koekjes liggen in zn la...![]()
'slechts' een uur en 50 minutenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:06 schreef Frrreek het volgende:
[..]
baas boven baas
hoelang reizen om thuis te komen?
Godver. Ik keek even teveel naar fok, gooi ik zo een bak lauwe koffie over m'n kin. Gelukkig had ik net nonchalant een schrijfblok onder m'n keyboard gelegd om interessant over te komen, zodoende kledderde alles daarop.quote:
schrijfblok om 'interessant' over te komenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:09 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Godver. Ik keek even teveel naar fok, gooi ik zo een bak lauwe koffie over m'n kin. Gelukkig had ik net nonchalant een schrijfblok onder m'n keyboard gelegd om interessant over te komen, zodoende kledderde alles daarop.
Donkere overhemden
Opnieuw koffie regelen
regenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:11 schreef DaFan het volgende:
Ik moet een uur reizen waarvan een half uur door de buiten lucht
Uurtje..quote:
Een beetje moeilijk kijken, wat Nederlands schrijven (kent niemand hierquote:Op maandag 7 mei 2007 16:11 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
schrijfblok om 'interessant' over te komen
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:09 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Godver. Ik keek even teveel naar fok, gooi ik zo een bak lauwe koffie over m'n kin. Gelukkig had ik net nonchalant een schrijfblok onder m'n keyboard gelegd om interessant over te komen, zodoende kledderde alles daarop.
Donkere overhemden
Opnieuw koffie regelen
Goed werkquote:Op maandag 7 mei 2007 16:12 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Een beetje moeilijk kijken, wat Nederlands schrijven (kent niemand hier) en een beetje snel rondlopen op kantoor. Men denkt dat ik wonderen verricht
Een excel werkblad met allerlei kleurtjes doet het ook altijd goed..quote:Op maandag 7 mei 2007 16:12 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Een beetje moeilijk kijken, wat Nederlands schrijven (kent niemand hier) en een beetje snel rondlopen op kantoor. Men denkt dat ik wonderen verricht
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:12 schreef Frrreek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:14 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Een excel werkblad met allerlei kleurtjes doet het ook altijd goed..![]()
Respect, al zou ik daar met dit weer niet voor m'n lol staan.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:17 schreef superhero87 het volgende:
Vanavond toch maar naar het Museumplein voor Ajax![]()
kutweer
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:09 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Donkere overhemden
Opnieuw koffie regelen
Verstopt door de koffie? Dooe de koffie komt alles lekker los juist...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:14 schreef Frrreek het volgende:
Wie raakt hier trouwens wel eens helemaal verstopt vd koffie? Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om te schijten op het werk.
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:19 schreef Goover het volgende:
[..]
Verstopt door de koffie? Dooe de koffie komt alles lekker los juist...
Mja i know, maar ik woon nu toch tijdelijk in Amsterdam, dus dan wil ik ook zoveel mogelijk leuke dingen doen behalve mijn stage. En ik voorspel dat het straks droog wordtquote:Op maandag 7 mei 2007 16:18 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Respect, al zou ik daar met dit weer niet voor m'n lol staan.
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #146quote:Op maandag 7 mei 2007 16:15 schreef Freshthinking het volgende:
Waar kun je dat schema vinden van het aantal topposters van vandaag?
Leidseplein toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:17 schreef superhero87 het volgende:
kutweer
ik heb licht geld nodig, dus steun het LeE fonds (voor al uw papiergeldquote:Op maandag 7 mei 2007 16:19 schreef Sok41 het volgende:
Ik heb zwaar geld nodig, steun het Sok fonds !@
Ik heb nog wel wat centen in een oude sokquote:Op maandag 7 mei 2007 16:19 schreef Sok41 het volgende:
had je mond dan ook gehoudenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:20 schreef Goover het volgende:
Ja hooooor!Ik zei net nog dat het droog was hier, wat gebeurd er? HET GAAT PODVERDIKKIE REGENEN
Help Goover de zomer door! Alle kleine beetjes helpen, van 1 tot 999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 cent en meer!quote:Op maandag 7 mei 2007 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb licht geld nodig, dus steun het LeE fonds (voor al uw papiergeld)
Dat buitensluiten is terecht, gij mazzelaar. Ik moest mooie koninginnedag verhalen aanhoren terwijl ik de hele week aan het 'werk' was.quote:
hier is alles goed hoor.. nog 30 minutenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:23 schreef miss-scofield het volgende:
IK HAAT regenVerder haat ik deze hele dag!
Gelukkig zo weer balletten!!Afleiding
Hoe is het hier?
ik tel meequote:Op maandag 7 mei 2007 16:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
hier is alles goed hoor.. nog 30 minuten
had ik zaterdag ook met mijn 3000ste post, dus ben nu op weg naar de 4000, dit wordt mijn 3073ste postquote:Op maandag 7 mei 2007 16:25 schreef PieterBas het volgende:
mmm mis ik net mijn 4000ste post.. op naar de 5000
dus in 2 dagen 2700 post gemaakt...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
had ik zaterdag ook met mijn 300ste post, dus ben nu op weg naar de 4000, dit wordt mijn 3073ste post
daar is stage toch voorquote:Op maandag 7 mei 2007 16:32 schreef DaFan het volgende:
Ik tel pas weer vanaf 10000.
Moet lukken voor einde stage
Eensgelijks. Om 6 uur weg, 7 uur thuisquote:Op maandag 7 mei 2007 16:39 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik ben nog eerder thuis en ik ga pas over 20 min
Maar tot morgen
is het weer er wel voorquote:Op maandag 7 mei 2007 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ff lekkere kop warme chocomelk gepakt
Typisch Hollands...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:46 schreef Damzkieee het volgende:
Godverdomme wat een grafweer hier zeg
niet normaal!
Altijd zeiken over het weer
daarom heb ik het ook maar gepakt, zit nog wel in een T-shirtje op mijn werkquote:
welkom in Nederland (klaagvolk)quote:Op maandag 7 mei 2007 16:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Typisch Hollands...
Is het 25 graden.. is het te warm en willen we een elfstedentocht
is het 1,5 maand droog.. gaan we klagen dat het regent...
Hebben we een elfstedentocht is het weer te koud..
Ik klaag vrij weinig over het weer, alleen zodra ik net wordt van de regen ga ik klagenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Typisch Hollands...
Ik was anders blij met het buitje vandaag..quote:Op maandag 7 mei 2007 16:49 schreef denB het volgende:
[..]
Ik klaag vrij weinig over het weer, alleen zodra ik net wordt van de regen ga ik klagen
Dat is terecht. De 'het-is-te-warm' huilies met het zweet in hun bilnaad moeten echter opbokken.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:49 schreef denB het volgende:
[..]
Ik klaag vrij weinig over het weer, alleen zodra ik net wordt van de regen ga ik klagen
ik ook, maar niet toen ik er door fietste vanmorgenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was anders blij met het buitje vandaag..![]()
ik vind het anders niet prettig met zulke personen in een propvolle bus te zien...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:51 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Dat is terecht. De 'het-is-te-warm' huilies met het zweet in hun bilnaad moeten echter opbokken.
30 graden vind ik voor Nederland TE warm. Want je kan dan niets meer normaal doen. Terwijl in sommige andere landen kan je bij die temperaturen nog alles gewoon normaal doen.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:51 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Dat is terecht. De 'het-is-te-warm' huilies met het zweet in hun bilnaad moeten echter opbokken.
hahaquote:Op maandag 7 mei 2007 16:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik vind het anders niet prettig met zulke personen in een propvolle bus te zien...![]()
Als het in Nederland 30 graden is het vies warm.. als je in aan de Costa del Sol/ Costa Brava zit is 30 graden lekker..quote:Op maandag 7 mei 2007 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
30 graden vind ik voor Nederland TE warm. Want je kan dan niets meer normaal doen. Terwijl in sommige andere landen kan je bij die temperaturen nog alles gewoon normaal doen.
dat bedoel ik. Dus snap ik ook dat mensen klagen in Nederland als zij vinden dat het te warm is.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als het in Nederland 30 graden is het vies warm.. als je in aan de Costa del Sol/ Costa Brava zit is 30 graden lekker..
Ik klaag eigenlijk ook nooit als het te warm is.. Heerlijk!!quote:Op maandag 7 mei 2007 16:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Typisch Hollands...
Heuj een mede Ajaciedquote:Op maandag 7 mei 2007 16:17 schreef superhero87 het volgende:
kutweer
Wet T-shirt ....quote:Op maandag 7 mei 2007 16:56 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik klaag eigenlijk ook nooit als het te warm is.. Heerlijk!!
Kou vind ik wel vreselijk en regen nog meer!
Mja, beter dat het keihard regent dan dat het miezert.
Vanmorgen doorweekt voor de klas gestaan, niet echt best. Nu gelukkig thuis en lekkere droge kleren aan
Hou je eens inquote:Op maandag 7 mei 2007 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wet T-shirt ....Zullen de leerlingen leuk hebben gevonden
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wet T-shirt ....Zullen de leerlingen leuk hebben gevonden
quote:Op maandag 7 mei 2007 17:00 schreef denB het volgende:
Blegh morgen 21 jaartjes jong
Beter ben ik vrij van school haha
beter voor jouquote:Op maandag 7 mei 2007 17:00 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
Helaas voor hen, dit was niet het geval. Had een lekker warm, zwart vest aan
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:19 schreef Sok41 het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb licht geld nodig, dus steun het LeE fonds (voor al uw papiergeld)
waar kan ik storten??quote:Op maandag 7 mei 2007 16:22 schreef Goover het volgende:
[..]
Help Goover de zomer door! Alle kleine beetjes helpen, van 1 tot 999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 cent en meer!
3 mei: 025. 129 ReMcOrEquote:
Stuur me maar een PM'tje dan geef ik je ff het rekeningnummer waar je al je geld op kan stortenquote:
geef het hier maar, kan iedereen ff een bijdrage doenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stuur me maar een PM'tje dan geef ik je ff het rekeningnummer waar je al je geld op kan storten
waar ga je het voor gebruiken dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:38 schreef francis997 het volgende:
jullie mogen ook bij storten hoor....het geld kan dan zeer nuttig zijn![]()
![]()
waar vind ik deze shizzle?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
3 mei: 013. 150 Luctor.et.Emergo![]()
die vind je hierrr en dan gewoon ff CTRL-F doen en zoeken op je naam, dan zie je vanzelf of je ergens vermeld staatquote:
Om mee te helpen bij het betalen van de kosten van 't ziekenhuis van mn oom...welke boven de duizenden eurotjes zit...(voor hun in buitenland boven de 5 miljoen pesos zit, en ze dus niet zo rijk zijn).en wat over zou blijven..moet ik ff een goed idee voor moeten verzinnenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geef het hier maar, kan iedereen ff een bijdrage doen
[..]
waar ga je het voor gebruiken dan?
je bent een vrouw, dus dat geld gaat op aan kleren gok ikquote:Op maandag 7 mei 2007 19:48 schreef francis997 het volgende:
[..]
Om mee te helpen bij het betalen van de kosten van 't ziekenhuis van mn oom...welke boven de duizenden eurotjes zit...(voor hun in buitenland boven de 5 miljoen pesos zit, en ze dus niet zo rijk zijn).en wat over zou blijven..moet ik ff een goed idee voor moeten verzinnen![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je bent een vrouw, dus dat geld gaat op aan kleren gok ik![]()
![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef francis997 het volgende:
nou..aan make up gaat het niet op...ik gebruik amper make up..alleen bij zeer zeer speciale gelegenheden zoals gala's ofzo.
En kleren heb ik op het moment zat...ik heb een klerekast vol..en mn zomerkleding stop daarom in de winter maar in een koffer en andersom met mn winterkleding in de zomer...
Een beter idee is waarschijnlijk het geld op te maken aan een vakantie![]()
Wat doet zo'n ding nou eigenlijk? Is 'ie érg vervelend?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef francis997 het volgende:
nou..aan make up gaat het niet op...ik gebruik amper make up..alleen bij zeer zeer speciale gelegenheden zoals gala's ofzo.
En kleren heb ik op het moment zat...ik heb een klerekast vol..en mn zomerkleding stop daarom in de winter maar in een koffer en andersom met mn winterkleding in de zomer...
Een beter idee is waarschijnlijk het geld op te maken aan een vakantie![]()
jij hebt ook altijd van die ge-wel-di-ge post hèquote:Op maandag 7 mei 2007 20:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wat doet zo'n ding nou eigenlijk? Is 'ie érg vervelend?
postsquote:Op maandag 7 mei 2007 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij hebt ook altijd van die ge-wel-di-ge post hè![]()
Dat is er echt zo eentje van: zo he, scherpe shizzle. Klerekast, whehehequote:Op maandag 7 mei 2007 20:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wat doet zo'n ding nou eigenlijk? Is 'ie érg vervelend?
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:18 schreef lienelien het volgende:
Het is trouwens óók geen klerenkast (dus inc n) voor de slimme mensen onder ons
Oké!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:18 schreef lienelien het volgende:
Het is trouwens óók geen klerenkast (dus inc n) voor de slimme mensen onder ons
SEPOquote:
zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 7 mei 2007 20:41 schreef Casual-T het volgende:
Whaaazaaaaaaaaaaaa
Potverdimme, moet deze week ITIL inleveren, heb alleen geen theorieboek en nog steeds geen interview met ICT gepland..![]()
Zegt hij, grappenmakerquote:
Ik wil wel mee-eten! Iquote:Op maandag 7 mei 2007 22:31 schreef denB het volgende:
Ik ben ook maffen.
Morgen taartje kopen, en dan gezellig mijn taart alleen eten
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:23 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Dat buitensluiten is terecht, gij mazzelaar. Ik moest mooie koninginnedag verhalen aanhoren terwijl ik de hele week aan het 'werk' was.
Jep, heb ook maar ff om uitstel gevraagd via mail, was toch maar concept.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
en ITIL als in "Information Technology Infrastructure Library"??
Iemand wegbrengen naar Schiphol (mits voor vakantie) is echt tenenkrommend irritant, dan wil je zelf verredomme in dat vliegtuigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:13 schreef miss-scofield het volgende:
Wat gaan jullie vndg allemaal doen?
Ik ga er meteen vandoor! Vriendinnetje naar Schiphol brengen!!
Suces vandaag, ik ben er rond 14 uur weer!!
Dat wil ik ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 04:46 schreef ETA het volgende:
¤400 euro verdient met blackjacken
Je had opzich ook gewoon kunnen komen werkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:00 schreef Roycoooooo het volgende:
Kenker, denk ga mijzelf eens ff verwennen door Blood Diamond/Casino Royale of Zwartboek te gaan bekijken. Duren ze allemaal 2,5 uur![]()
Red ik niet om ze te zien![]()
Had je maar langer in bed moeten blijven liggen, wat doe je uberhaupt nog thuisquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:00 schreef Roycoooooo het volgende:
Kenker, denk ga mijzelf eens ff verwennen door Blood Diamond/Casino Royale of Zwartboek te gaan bekijken. Duren ze allemaal 2,5 uur![]()
Red ik niet om ze te zien![]()
(omdat het een kutfilm is?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:01 schreef Stienn het volgende:
Blood Diamond moet je zien!
Hij gaat naar R'dam vandaagquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Had je maar langer in bed moeten blijven liggen, wat doe je uberhaupt nog thuis![]()
Kon niet, moest eerst naar de fysio en ga zo door naar Rotterdam (Erasmus,jeweetsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Had je maar langer in bed moeten blijven liggen, wat doe je uberhaupt nog thuis![]()
Ikke niet, moatie welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:02 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Hij gaat naar R'dam vandaag![]()
Weet je hoe je er moet komen roy?
Taal??? Verklaar je nader!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:04 schreef Bootje84 het volgende:
roycoo, taal?
Neej, Teije is al een oude bekende!!quote:
Teije hangt er bijna net zo lang als ik en PBquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, Teije is al een oude bekende!!![]()
kenkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kon niet, moest eerst naar de fysio en ga zo door naar Rotterdam (Erasmus,jeweets)
![]()
[..]
Ikke niet, moatie wel! Volg hem wel
![]()
[..]
Taal??? Verklaar je nader!
vergeet Miss Scofield nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Teije hangt er bijna net zo lang als ik en PB
Ooh, zo.. sjorryquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:16 schreef Damzkieee het volgende:
Ga werken graftak!
Gast, ga ff bij iemand anders invrijven dat je op je luie reet zit te stinken... (ja doen wij ook allemaal maar dan verplicht...)quote:
foeiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:18 schreef Goover het volgende:
Ja, en MichielPH
Roycoooooo, Damzkieee en ReMcOrE zijn gewoon voorgedrongen en hebben zichzelf bovenaan de lijst gezet
dan mag ik straks niet meer posten in dit topic.. Ik moest zo even langs school..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:21 schreef Stienn het volgende:
bij deze is dit topic alleen voor mensen die aanwezig zijn op stage.
![]()
Doe ik, analyseren van een tv programmaquote:
is dat die van afgelopen vrijdag?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe ik, analyseren van een tv programma. Ellemieke Vermolen is dr
!
K zal wel niet zo veel meer posten.![]()
vrouwen die het met Jan Smit hebben gedaan.. krijgen minpunten...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe ik, analyseren van een tv programma. Ellemieke Vermolen is dr
!
K zal wel niet zo veel meer posten.![]()
Yolanthe ook?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
vrouwen die het met Jan Smit hebben gedaan.. krijgen minpunten...![]()
![]()
Yolanthe is een lekker wijf.. dat kan ik niet ontkennen... maar Jan Smitquote:
dat heb ik helemaal niet gedaanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:18 schreef Goover het volgende:
Ja, en MichielPH
Roycoooooo, Damzkieee en ReMcOrE zijn gewoon voorgedrongen en hebben zichzelf bovenaan de lijst gezet
Yolanthe is best gezellig jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yolanthe is een lekker wijf.. dat kan ik niet ontkennen... maar Jan Smit![]()
Val je al in slaap?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:36 schreef francis997 het volgende:
ik mag hier 3 laptops controleren die problemen geven..ik ben al een half uur ofzo ingelogd..en alles werkt ok.. dus maar ff afwachten..verder is het hier rustig..weinig te doen.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:37 schreef Damzkieee het volgende:
Krijg je nooit een zere kop van die PC's Roycoooooo de hele dag Francis Damzkieee?
Jazekers, maar hij is er niet, ligt op de bank omdat hij om 12.00 met de trein moet en zich geestelijk moet voorbereidenquote:
ik moet morgenvroeg al om 06.00 uit bedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jazekers, maar hij is er niet, ligt op de bank omdat hij om 12.00 met de trein moet en zich geestelijk moet voorbereiden
die moeten dan nog maar ff komenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:42 schreef ETA het volgende:komende zaterdag ook al een "date", dan ontmoet ik mijn nieuwe language partner, een Taiwanese studente
Geen foto nog helaas...
fixed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:38 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Yolanthe heeft best grote borsten en dat vind ik helemaal niet verkeerd
Vast vrij klein?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:42 schreef ETA het volgende:komende zaterdag ook al een "date", dan ontmoet ik mijn nieuwe language partner, een Taiwanese studente
Geen foto nog helaas...
nais! aziatische meisjes zijn zeker niet lelijk, alleen schijnen ze vooral geld-geil te zijn. goed.. jaartje genieten, danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:42 schreef ETA het volgende:komende zaterdag ook al een "date", dan ontmoet ik mijn nieuwe language partner, een Taiwanese studente
Geen foto nog helaas...
Typische borsten manquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nais! aziatische meisjes zijn zeker niet lelijk, alleen schijnen ze vooral geld-geil te zijn. goed.. jaartje genieten, dan
ik mis tieten op die lichaampjes
Er zijn zat aziatische dames die er nou niet bepaald aantrekelijk uitzien hoor, vooral die "vol-bloed" aziaten zijn 9/10 keer niet waar je zegt van yoep-die-doequote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nais! aziatische meisjes zijn zeker niet lelijk, alleen schijnen ze vooral geld-geil te zijn. goed.. jaartje genieten, dan
ik mis tieten op die lichaampjes
uhm.. ik weet even niks..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:50 schreef ReMcOrE het volgende:
sugggesties voor een nieuwe TT zijn vanaf heden weer welkom
Ik ook niet echt, maar sommige halfbloedjesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben ook niet zo kapot van die Aziatische, ook niet van negerinnen trouwens.
- Lamballen zonder schuldgevoelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:50 schreef ReMcOrE het volgende:
sugggesties voor een nieuwe TT zijn vanaf heden weer welkom
die vind ik wel te doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:57 schreef Frrreek het volgende:
- Luiheid kent geen tijd
Turkse vrouwen in het algemeenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:56 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar sommige halfbloedjeszelfde geld voor turkse haldbloedjes
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |