Daar heb ik gelukkig geen last van. Ik heb dat wel een keer gehad met vier maanden doorslikken van de pilquote:Op maandag 7 mei 2007 13:11 schreef Pearly het volgende:
aahh zó !!
ja ... dat is wel leuk testen zó. En handig.
Ik vraag me alleen af : Stel dat je dit altijd veilig zó kan doen, of het dan ook wel goed 'blijft' gaan. Uiteindelijk gaat er toch een kleine bloeding komen denk ik. Dat merk ik ook omdat ik na 4 weken de ring eruit haal en er meteen een nieuwe in doe voor 4 weken. Na enkele maanden gaat de boel toch even een keertje sputteren. Het is niet vervelend gelukkig! Ik doe gewoon een keer extra na 4 weken een doorbraakbloeding laten komen en dan is alles weer normaal op de rails.
Ja, daar heb ik ook heel erg last van, en je kunt er niks tegen doen. De ene maand is het erger (tot vijf keer per dag er terug induwen) dan de andere, soms zit -ie de hele maand goed. Zorg dat je hem er zo diep mogelijk instopt, maar waarschijnljik is er eerder iets mis met onze bouwquote:Op maandag 7 mei 2007 17:58 schreef MaJo het volgende:
Hmmm, ik had net dat de ring opeens een beetje 'uitsteekte'. Is dat normaal? Heb hem weer opnieuw ingebracht en nu zit ie weer prima. Is alleen wel een beetje lastig als je weg bent en hij dan naar beneden zakt
Heb ik verder ook geen last meer van gehad gelukkig, is toch wel een beetje irritant...quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:21 schreef Natalie het volgende:
Van dat 'eruit piepen' heb ik gelukkig nog geen last gehad.
Rotsvast zit ie
Ja, ik zit nu ook echt op het randje van 'zal ik 'm houden', leuk dat je dat aanvoelt. het fijne is dat je hem niet vergeet, hetgeen wel eens gebeurde met de pil, ong. één keer per maand. En nu ik zo regelmatig seks heb zou ik dan echt meteen zwanger zijn, en dat wil ik niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:14 schreef Pearly het volgende:
Ik heb zó het idee Twinky, dat het voor jou meer leed en last is dan dat je van de ring profiteerd. Wel zonde hoor!!! Je baarmoedermond zal af en toe dus écht te laag komen te liggen waardoor de ring eruit piept.
Dat eruit steken is al een verveldend iets maar dat je bloedingen heviger worden ondanks dat je de ring al even gebruikt is helemaal niet fijn ...
Ik hoop dat het, zolang je besluit hem te blijven gebruiken, nog goed komt. Anders zou ik als ik jou was toch op zoek gaan naar iets wat makkelijker is voor je.
Als -ie voor mijn baarmoedermond zit dan steekt -ie helemaal tien kilometer uitquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:44 schreef Pearly het volgende:
Ik heb eens in een topic geschreven dat het inderdaad voor sommige meiden zó moeilijk kan zijn omdat ze anatomisch nét niet handig genoeg inelkaar zitten op die plek. Helaas, dat gebeurt.
Achter je baarmoedermond? Woww...'... en blijft ie daar dan gewoon zitten bij jou? Bij mij ploept ie gewoon weer terug om die bobbel heen.
Een andere anti conceptie?
Tja .... je zou dan kunnen prikken. Ook dit is best handig en hoef je een tijd er niet aan te denken dat je wat moet slikken ofzo. Maar het prikje is natuurlijk eventjes niet zó prettig! Maar goed ... daar is wel wat voor tezeggen natuurlijk .......
Als je geen vriendje hebt, dan zou ik er niet al te zwaar aan tillen. Ik heb pas een keertje getest na hoeveel tijd je begon te bloeden met nuvaring, dat duurt best langquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:55 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor je reactieIk heb de ring 4 weken ingehad. Het vervelende is dat ik er wel aan dacht maar 3 uur lang in de file stond dus er was geen mogelijkheid om hem uit te halen
De volgende keren zal ik ze braaf op tijd in/uitdoen. Voor de zekerheid doe ik hem over een week weer in op de tijd dat ik hem vorige keer ook in heb gedaan. Maar geen groot gevaar dus? Overigens heb ik op dit moment even geen vriendje maar je weet maar nooit wat er de komende weken gaat gebeuren
ja fijn he? ik ook.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:54 schreef warrel het volgende:
Ouch, ik moet nu via mijn verzekering het hele bedrag betalen..
Ach, ook met de nuvaring zijn telfouten snel gemaakt hoor. Ik denk dat de nuvaring vele malen veiliger is dan de pil!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:01 schreef octopussy het volgende:
hoewel de nuvaring blijkbaar toch niet compleet veilig is, blijkt uit een zwangerschap van iemand anders![]()
Ik vind het heel tof voor haar dat ze zwanger is, maar ik kan het me nu zelf gewoon echt NIET veroorloven en het zou extreem slecht uitkomen
Ja dat is waarquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach, ook met de nuvaring zijn telfouten snel gemaakt hoor. Ik denk dat de nuvaring vele malen veiliger is dan de pil!
Kben bang van wel! Voor mij was dat de reden om ermee te stoppen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:02 schreef -Mellow- het volgende:
maar hoofdpijn is dus een gebruikelijk bijverschijnsel?![]()
Ik heb er wel last van als ik de ring net weer in heb, maar het weegt bij mij wel op tegen alle nadelen die ik ondervind door de pil. Ik neem het dus gewoon voor liefquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:02 schreef -Mellow- het volgende:
maar hoofdpijn is dus een gebruikelijk bijverschijnsel?![]()
Is dat zo? Kan je niet gewoon het doosje inleveren?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:20 schreef Miriampje het volgende:
oe goed dat ik het topic zie.. moet deze week nieuwe gaan ophalen
ik vind het zo irritant dat ik eerst bij de huisarts recept moet halen voor ik naar de apotheek kan
bij de pil kon ik gewoon binnen stappen
Ik ook. Vind het makkelijker om hem in te brengen dan eruit te halen. Bij het uithalen moet ik altijd even hengelenquote:
Nadat ik de ring eruit gehaald heb voelde ik me na een week beter! Niet top, maar wel beter! Nu ben ik er een paar maanden af en gaat het goed.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:53 schreef Speculoos het volgende:
Ha Fuente,
Bedankt voor je reactie, maar het is me nog niet helemaal duidelijk:
Was je na een week ringgebruik van de klachten af (chagrijnig etc) omdat je toen aan de ring gewend was, of bedoel je dat je dezelfde klachten als ik had met die ring en dat je 'm eruit hebt gehaald en dat je toen binnen een week van je klachten af was?
Ik heb 'm eerst een aantal maanden geprobeerd, het werd bij mij steeds erger (vooral de hoofdpijnklachten). Toen ben ik een paar maanden gestopt, toen weer begonnen en meteen weer dezelfde klachten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:07 schreef Speculoos het volgende:
Dus deze bijwerkingen zijn waarschijnlijk niet tijdelijk? Hebben jullie ze niet ook gehad in het begin (of één van de klachten) en dat die afnamen toen je de ring langer gebruikte (lichaam moet er misschien aan wennen?)?
Het zou niet zo zijn dat het bij de 2e ring helemaal goed gaat, zonder klachten?
Ik hoor graag jullie ervaringen, want verder vind ik het dus wel heel praktish ding, en seksen zonder condoom is ook erg leuk......
Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |