Kben bang van wel! Voor mij was dat de reden om ermee te stoppen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:02 schreef -Mellow- het volgende:
maar hoofdpijn is dus een gebruikelijk bijverschijnsel?![]()
Ik heb er wel last van als ik de ring net weer in heb, maar het weegt bij mij wel op tegen alle nadelen die ik ondervind door de pil. Ik neem het dus gewoon voor liefquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:02 schreef -Mellow- het volgende:
maar hoofdpijn is dus een gebruikelijk bijverschijnsel?![]()
Is dat zo? Kan je niet gewoon het doosje inleveren?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:20 schreef Miriampje het volgende:
oe goed dat ik het topic zie.. moet deze week nieuwe gaan ophalen
ik vind het zo irritant dat ik eerst bij de huisarts recept moet halen voor ik naar de apotheek kan
bij de pil kon ik gewoon binnen stappen
Ik ook. Vind het makkelijker om hem in te brengen dan eruit te halen. Bij het uithalen moet ik altijd even hengelenquote:
Nadat ik de ring eruit gehaald heb voelde ik me na een week beter! Niet top, maar wel beter! Nu ben ik er een paar maanden af en gaat het goed.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:53 schreef Speculoos het volgende:
Ha Fuente,
Bedankt voor je reactie, maar het is me nog niet helemaal duidelijk:
Was je na een week ringgebruik van de klachten af (chagrijnig etc) omdat je toen aan de ring gewend was, of bedoel je dat je dezelfde klachten als ik had met die ring en dat je 'm eruit hebt gehaald en dat je toen binnen een week van je klachten af was?
Ik heb 'm eerst een aantal maanden geprobeerd, het werd bij mij steeds erger (vooral de hoofdpijnklachten). Toen ben ik een paar maanden gestopt, toen weer begonnen en meteen weer dezelfde klachten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:07 schreef Speculoos het volgende:
Dus deze bijwerkingen zijn waarschijnlijk niet tijdelijk? Hebben jullie ze niet ook gehad in het begin (of één van de klachten) en dat die afnamen toen je de ring langer gebruikte (lichaam moet er misschien aan wennen?)?
Het zou niet zo zijn dat het bij de 2e ring helemaal goed gaat, zonder klachten?
Ik hoor graag jullie ervaringen, want verder vind ik het dus wel heel praktish ding, en seksen zonder condoom is ook erg leuk......
Alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |