quote:Op woensdag 16 mei 2007 07:04 schreef Heintje het volgende:
Gelukkig, hij is weer open.
Het volk overwint altijdquote:
Ik ben aan het FOK!ken, en mijn vriendin is CSI aan het kijken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:17 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Wat ben jij nou eig aan 't doen, fokken of een video aan 't kijken?
Kuttaal is het.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:33 schreef AQuila360 het volgende:
Big Brother is watching you Heintje
Ik ben nu trouwens lukraak demo's aan het downloaden van de japanse marketplace heb geen idee wat ik binnen haal.
Ik heb vandaag mn 400e gevondenquote:
Aegis Wing nog niet gedownload?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mn 400e gevondenStiekem best verslavend...
480quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mn 400e gevondenStiekem best verslavend...
Hardeschijf gewoon vol? Delete is zo'n onbenullige profile en probeer het dan nog eens..quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:59 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
ok....
heb Crackdown gekocht(niet voor Halo3 Beta).. m'n broertje speeld nog ff op m'n x360.... En toen wou ik weer... Was ineens m'n Profile weg...
dus ik opnieuw opstarten enzo... Hielp niet... Alleen de andere(niet bellangrijke) profielen waren er nog... Toen zag ik de optie "Recvery profile" ofzo... dus ik dat doen.. Nickname ingevoerd... toen email address en wachtwoord... En toen geaccepteerd.. Alles goed tot nu toe... Maar toen kreeg ik de melding dat er niet kon worden opgeslagen op m'n Storage device.... ik meerdere keren opnieuw geprobeerd en harde schijf los en weer vast gemaakt... maar niks helpt...
Wie heeft er een tip/idee/oplossing??![]()
ps: de hardisk doet het verder gewoon... kan Demo's spelen enzo...
Is ie ¤ 60,- waard?quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:25 schreef Gamedemon het volgende:
Zo eerst potje gespeelt Die hier zoals vanouds te bekijken is bij bungie
Het is weer halo als vanouds, alleen de controls zijn lichterlijk aangepast waar ik nog flink aan moet wennen, je reload en doet andere akties nu met RB wat je voorheen met X deed, ik druk nog vaak mis.
En grafisch gezien ben ik niet onder de indruk, de graphics doen wat ze moeten doen en voorderest niets meer dan dat.
Maargoed de gameplay is wel weer leuk en dat is toch het belangrijkste
Als je de MP van H2 goed vond dan ga je deze ook zeker goed vinden.quote:
Als MP je ding is sowieso lijkt me he, dit is DE Xbox 360 multiplayer shooter. Kijk maar eens hoe Halo 2 nog steeds wordt gespeeld...quote:
Ik bedoel de Beta.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als je de MP van H2 goed vond dan ga je deze ook zeker goed vinden.
Maar of het ¤60 waard is hangt van de SP af natuurlijk.
Crackdown demo vond ik persoonlijk erg tof, dus Crackdown zou ik sowieso aanradenquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:44 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik bedoel de Beta.
Spel haal ik zeker wel, maar zit met een twijfel voor Crackdown.
Vond de demo weinig aan het gaat me meer om de beta.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Crackdown demo vond ik persoonlijk erg tof, dus Crackdown zou ik sowieso aanraden. Halo 3 beta of niet
.
Ik vind crackdown sowieso de ¤60 waard, ik heb crackdown ook niet gekocht voor de halo 3 beta.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:44 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik bedoel de Beta.
Spel haal ik zeker wel, maar zit met een twijfel voor Crackdown.
4 mappen voor ¤60 vind ik nogal karig eigenlijk, als je crackdown echt niet gaat spelenquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vond de demo weinig aan het gaat me meer om de beta.
Zal morgen es rond kijken in de winkels, denk dat ze vandaag dicht zijn.
Zal het spel wel bekijken, zitten weer achievements in he.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
4 mappen voor ¤60 vind ik nogal karig eigenlijk, als je crackdown echt niet gaat spelen
Er zitten idd achievements in, maar het is niet makkelijk achievement hoeren iig.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:50 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zal het spel wel bekijken, zitten weer achievements in he.
Ebay staat ie al op ¤55,-quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:54 schreef Wessiej het volgende:
Oja Gijsje79, er zijn ook een paar duizend mensen die een code hebben gewonnen met prijsvragen enz.
Misschien staan daar ook een paar van op Marktplaats/Ebay.
Ik denk het wel, ben nu even Okami aan het gamen op de PS2 maar straks ben ik zeker wel op live te vindenquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ebay staat ie al op ¤55,-
Thx voor de tip, kijk morgen wel ff in de winkels, straks maar es de demo doen van Crackdown.
Ga jij straks nog online GDemon GRAW2?
Welkom terugquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:15 schreef Un4 het volgende:
Jaaaa, we zijn er weer!![]()
Vandaag maar eens Condemned uitspelen voordat we aan de slag gaan met F.E.A.R.
Ik ken beide eigenlijk nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:15 schreef Un4 het volgende:
Jaaaa, we zijn er weer!![]()
Vandaag maar eens Condemned uitspelen voordat we aan de slag gaan met F.E.A.R.
Ik ken alleen FEAR van de PC. Een ontzettend goed spel maar veel te eentonig. Ben volgens mij op 2/3e van het spel er mee gestopt en ben er nooit aan verder gegaan.quote:
Condemned is een first person horror game, waarbij je in plaats van guns je tegenstanders 90% van de tijd te lijf gaat met buizen, bijlen en hamers. De sfeer in die game is echt top, zijn echt meerdere keren geweest dat ik me helemaal de t*fus schrok. Echt een aanrader, voor de prijs hoef je het niet meer te laten.quote:
Condemned heb ik inderdaad een demo van gespeeld.. ziet er mooi uit maar "mezelf steeds de tyfus schrikken" vind ik niet coolquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:17 schreef Un4 het volgende:
[..]
Condemned is een first person horror game, waarbij je in plaats van guns je tegenstanders 90% van de tijd te lijf gaat met buizen, bijlen en hamers. De sfeer in die game is echt top, zijn echt meerdere keren geweest dat ik me helemaal de t*fus schrok. Echt een aanrader, voor de prijs hoef je het niet meer te laten.
F.E.A.R. is een first person horror shooter, deze wel met guns. AI schijnt erg goed te zijn dus ben benieuwd.
Die orbs guide is trouwens vrij nutteloos, kleine kut plaatjes en onduidelijk te zien waar de orbs liggen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:32 schreef buffelmaster het volgende:
lol net weer even crackdown gedaan. Orb hunting. Ben bij 1e en 3e gedeelte langs de gehele buitenkant van de eilanden gelopen. 3 orbs (496 gevonden) en 16 secret orbs (216 gevonden) gevonden
Ik vind deze verdomd handig en goede plaatjes hebben, ik heb deze gebruikt om de laatste paar orbs te vindenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:39 schreef existenz het volgende:
[..]
Die orbs guide is trouwens vrij nutteloos, kleine kut plaatjes en onduidelijk te zien waar de orbs liggen.
Die is wel makkelijk ja.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vind deze verdomd handig en goede plaatjes hebben, ik heb deze gebruikt om de laatste paar orbs te vinden
Ik niet, ik moet vooral de orbs nog en daar ga ik echt niet 5 jaar voor zoeken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die is wel makkelijk ja.
Maar ik ga verlopig eerst nog even zelf op zoek. Kijken hoeveel ik er zelf tegen kom.
http://www.budget-gaming.nl <- Daar kan je het zelf bijhoudenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:23 schreef wc-eend het volgende:
Is rainbow six vegas al in euro's gedaald?
Nette prijs inderdaadquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:51 schreef JimmieTheSaint het volgende:
https://www.dynabyte.nl/article.php?i=4665
Ik ga morgen maar eens langs dynabyte denk ik.
Quake 2 zit erbij dacht ik, dat interesseert me eig veel meer.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:58 schreef Cid het volgende:
[..]
Nette prijs inderdaadMisschien haal ik hem ook voor de achievements
Zover ik weet is het de ene framedrop na de andere, maar wel een vermakelijk game, niks bijzondersquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:21 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Quake 2 zit erbij dacht ik, dat interesseert me eig veel meer.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:21 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Quake 2 zit erbij dacht ik, dat interesseert me eig veel meer.
quote:
There's a good game in Quake 4, but it's buried under several layers of highly disappointing graphical performance issues.
The Good: Comes with a full version of Quake II; good weapon selection; weapon upgrades make you rethink how you use your arsenal along the way.
The Bad: Frame rate gets downright atrocious in spots; voices are often muffled and difficult to make out; multiplayer sticks too close to an old game's blueprint; vehicle sequences are a little too basic.
6.6
Jij ging wel los op het eindquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:33 schreef MMaRsu het volgende:
Idd morgen maar es Q4 halen dan. Trouwens die Halo beta is ook
ik heb 'm een paar maanden terug voor zo'n 40 euro bij play.com besteldquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:23 schreef wc-eend het volgende:
Is rainbow six vegas al in euro's gedaald?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:34 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Microsoft geeft Xbox 360 hackers verdiende loon
werd ook eens tijd.
Dan ben je wel een jaartje bezig, "Get 1th rank on a online leaderboard", iedergeval een uitdagingquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:58 schreef Cid het volgende:
Nette prijs inderdaadMisschien haal ik hem ook voor de achievements
Geef Crackdown aub ook een kans, het is ECHT een leuke game om te doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:33 schreef gijsje79 het volgende:
Ben er over uit, ga morgen naar de MM kijken voor Crackdown.
of wat anders
Gezien de draw distance vind ik hem grafisch best okay eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 07:29 schreef Gamedemon het volgende:
Geef Crackdown aub ook een kans, het is ECHT een leuke game om te doen.
Grafisch mischien niet de mooiste game, maar wel de leukste game op de 360
Mail je tieten naar bill@microsoft.com voor een unbanquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:34 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Microsoft geeft Xbox 360 hackers verdiende loon
werd ook eens tijd.
Klopt de draw distance is groot en de style is ook leuk, maar ik begrijp best dat er mensen zijn die de game lelijk vinden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Gezien de draw distance vind ik hem grafisch best okay eigenlijk.
GT4 laat tot op heden alleen maar PGR3 screenshots zienquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:21 schreef Vassili_Z het volgende:
Halo 3 is meer een Halo 2.5 en Forza 2 is meer een Forza 1.5.
Ach en wee. Wat zal playstation spinnen! Microsoft, wat doe je Xbox aan!
Beter dan een console zonder goede games. Mn PS3 staat hier al weken stof te happen. Naast MotorStorm is er geen enkele game de moeite waard en voorlopig komt er geen bal voor uit ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:21 schreef Vassili_Z het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:33 schreef gijsje79 het volgende:
Ben er over uit, ga morgen naar de MM kijken voor Crackdown.
of wat anders
Vraag me af wat voor argumenten je kan geven om dat te onderbouwenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:21 schreef Vassili_Z het volgende:
Fucked up inderdaad.. en qua rally games heb je aan 1 altijd genoeg... dan zou ik ook blind voor Dirt gaan.quote:
Die cheats zijn een aparte mode, je kan er niet bij saven en je hebt geen leaderboards en achievements.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:33 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar serieus.. 60 euro uitgeven voor een beta versie die 3 weken te spelen is wel van het pad natuurlijk.. of je moet crackdown ook echt heel leuk vinden dan. Onlangs wel allerlei cheats ofzo voor vrijgekomen las ik. Maar goed daar hou ik zelf helemaal niet van.
Begrijp me niet verkeerd, maar het gaat me aan het hart dat de games die het moeten gaan maken zo weinig veranderd zijn ten opzichte van hun voorgangers voor de xbox1. Je kunt het allemaal niet echt next-gen noemen. Dit neemt niet weg dat Forza 2 en Halo 3 keileuke titels zullen worden; maar dat ze niet het élan zullen hebben van hun voorgangers.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Beter dan een console zonder goede games. Mn PS3 staat hier al weken stof te happen. Naast MotorStorm is er geen enkele game de moeite waard en voorlopig komt er geen bal voor uit ook.
De gameplay is ook goed van halo 3, maar grafisch vind ik het tegenvallenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:53 schreef devv05 het volgende:
Halo 3 is grafisch nog geen Gears of War, maar het is wel al verdomd vet om te spelenDenk dat het wel goed gaat komen met die game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |