ik heb 'm een paar maanden terug voor zo'n 40 euro bij play.com besteldquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:23 schreef wc-eend het volgende:
Is rainbow six vegas al in euro's gedaald?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:34 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Microsoft geeft Xbox 360 hackers verdiende loon
werd ook eens tijd.
Dan ben je wel een jaartje bezig, "Get 1th rank on a online leaderboard", iedergeval een uitdagingquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:58 schreef Cid het volgende:
Nette prijs inderdaadMisschien haal ik hem ook voor de achievements
Geef Crackdown aub ook een kans, het is ECHT een leuke game om te doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:33 schreef gijsje79 het volgende:
Ben er over uit, ga morgen naar de MM kijken voor Crackdown.
of wat anders
Gezien de draw distance vind ik hem grafisch best okay eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 07:29 schreef Gamedemon het volgende:
Geef Crackdown aub ook een kans, het is ECHT een leuke game om te doen.
Grafisch mischien niet de mooiste game, maar wel de leukste game op de 360
Mail je tieten naar bill@microsoft.com voor een unbanquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:34 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Microsoft geeft Xbox 360 hackers verdiende loon
werd ook eens tijd.
Klopt de draw distance is groot en de style is ook leuk, maar ik begrijp best dat er mensen zijn die de game lelijk vinden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Gezien de draw distance vind ik hem grafisch best okay eigenlijk.
GT4 laat tot op heden alleen maar PGR3 screenshots zienquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:21 schreef Vassili_Z het volgende:
Halo 3 is meer een Halo 2.5 en Forza 2 is meer een Forza 1.5.
Ach en wee. Wat zal playstation spinnen! Microsoft, wat doe je Xbox aan!
Beter dan een console zonder goede games. Mn PS3 staat hier al weken stof te happen. Naast MotorStorm is er geen enkele game de moeite waard en voorlopig komt er geen bal voor uit ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:21 schreef Vassili_Z het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:33 schreef gijsje79 het volgende:
Ben er over uit, ga morgen naar de MM kijken voor Crackdown.
of wat anders
Vraag me af wat voor argumenten je kan geven om dat te onderbouwenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:21 schreef Vassili_Z het volgende:
Fucked up inderdaad.. en qua rally games heb je aan 1 altijd genoeg... dan zou ik ook blind voor Dirt gaan.quote:
Die cheats zijn een aparte mode, je kan er niet bij saven en je hebt geen leaderboards en achievements.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:33 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar serieus.. 60 euro uitgeven voor een beta versie die 3 weken te spelen is wel van het pad natuurlijk.. of je moet crackdown ook echt heel leuk vinden dan. Onlangs wel allerlei cheats ofzo voor vrijgekomen las ik. Maar goed daar hou ik zelf helemaal niet van.
Begrijp me niet verkeerd, maar het gaat me aan het hart dat de games die het moeten gaan maken zo weinig veranderd zijn ten opzichte van hun voorgangers voor de xbox1. Je kunt het allemaal niet echt next-gen noemen. Dit neemt niet weg dat Forza 2 en Halo 3 keileuke titels zullen worden; maar dat ze niet het élan zullen hebben van hun voorgangers.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Beter dan een console zonder goede games. Mn PS3 staat hier al weken stof te happen. Naast MotorStorm is er geen enkele game de moeite waard en voorlopig komt er geen bal voor uit ook.
De gameplay is ook goed van halo 3, maar grafisch vind ik het tegenvallenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:53 schreef devv05 het volgende:
Halo 3 is grafisch nog geen Gears of War, maar het is wel al verdomd vet om te spelenDenk dat het wel goed gaat komen met die game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |