Moet je even DOA4 (en oblivion) spelen zonder hdd en met hdd, wereld van verschilquote:Op maandag 7 mei 2007 23:57 schreef AQuila360 het volgende:
Het probleem is dat de ontwikkelaars nu geen dingen kunnen doen met de harddisk ( bijvoorbeeld laadtijden in korten enz.) Omdat ze er niet van uit mogen gaan dat iedereen een HDD heeft. Vind dat echt een grote fout van microsoft. Ze hadden dat notabene al bij de 1e Xbox voor elkaar.
Feit blijft wel dat het te spelen moet zijn zonder HDD.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:18 schreef EleQusion het volgende:
[..]
Moet je even DOA4 (en oblivion) spelen zonder hdd en met hdd, wereld van verschil![]()
Mijn dank!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
Bij deze de eerste screen van dit topic.
[afbeelding]
Dat weet ik niet, mijn XP is legaal...je moet geloof ik wel SP2 hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
Werkt zeker niet onder een niet helemaal legale XP?
C&C3 komt vrijdag.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:33 schreef -Dries- het volgende:
Komen der nog topgames uit in Mei?
borspellen kosten altijd zoveel tijd,geven rotzooi en zijn 'vals speler gevoelig'.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ken vrij weinig mensen die bordspellen nog leuk vinden. (lees; ze zijn gewoon bang dat ze weer verliezen) Dus is dit een mooie oplossing voor me. Ik zou namelijk iedere dag wel een bordspel willen spelen
.
Ik snap de lol van monopoly niet echt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:58 schreef nexhil het volgende:
[..]
borspellen kosten altijd zoveel tijd,geven rotzooi en zijn 'vals speler gevoelig'.
Doe mij maar een potje monopoly op de oude xbox![]()
www.GCshop.nl is een goede zaak. Zijn ook vaak de goedkoopste, of bijna.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:08 schreef Theamerican het volgende:
waar kan je het beste pre-order bestellen?
dus... ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:00 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik snap de lol van monopoly niet echt.
De eerste 5 ronde bepalen heel het spel.
En die eerste 5 rondes zijn voor 95% gebasserd op geluk.
Als je de eerste 5 ronden geen geluk hebt kun je gaan dwijlen met de kraan open.quote:
Alles wat we ook in de 40 andere topics bespreken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:06 schreef -Dries- het volgende:
Wat kunnen we hier zoal dan nog bespreken, nu je voor alles een topic kunt openen?
Dingen waarvan je denkt dat ze geen eigen topic waard zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:06 schreef -Dries- het volgende:
Wat kunnen we hier zoal dan nog bespreken, nu je voor alles een topic kunt openen?
Morgen is het hemelvaartquote:De zending bevindt zich in het sorteerproces van TNT Post: dit betreft één van de TNT Post sorteercentra. De zending zal eerst gesorteerd moeten worden, waarna de aflevering van de zending de volgende dag zal plaatsvinden.
Dus bijna alle arcade spellen. En de spellen die net aangekondigt zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dingen waarvan je denkt dat ze geen eigen topic waard zijn.
Kut he die feest dagen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:07 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Morgen is het hemelvaart
Dus dan krijg ik Guitar hero vrijdag dus pas. Lekker is dat.
MM heeft ze volop dus stuur je jou pakettje retourquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:07 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Morgen is het hemelvaart
Dus dan krijg ik Guitar hero vrijdag dus pas. Lekker is dat.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:05 schreef Rossdale het volgende:
Xdoosje staat weer in duitsland. Die man van UPS maandag "Is dat niet precies dezelfde doos die ik hier donderdag afgeleverd heb?"
Ik heb wel gehoord dat het er in zou komen. Maar volgens mij sit het er toch niet in.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:55 schreef -Dries- het volgende:
Trouwens, je kon toch nu een voice chat beginnen met 6 mensen? Hoe doe ik dat?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:51 schreef Theamerican het volgende:
[..]
MM heeft ze volop dus stuur je jou pakettje retour
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:02 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoord dat het er in zou komen. Maar volgens mij sit het er toch niet in.
Misschien dat ze doelde op MSN, dat je daar met 6 mensen kan chatten.
Ik weet niet of het moeilijk is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:14 schreef -Dries- het volgende:
[..]
![]()
Godver, zou echt toch zijn als je met meedere mensen kon voice chatten, zo moeilijk kan dat toch niet zijn?![]()
ow tjaquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:09 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]. ik heb 'm tweedehands gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |