Nee. Dat wou ik ook nog zeggen ja, het was helemaal hoofddoek vrij! Kom daar eens aan in een grote stad in Frankrijk, Engeland, Duitsland of Nederland. Maar geen enkele Murk daar, ook niet in de Metro, die was gewoon netjes en goed.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:30 schreef Autodidact het volgende:
Wonen daar nou ook veel moslims, X-Ray?
In dat stuk he. Of ga je weer zeggen dat het niet waar is?quote:
Tjemig. Wie heeft daar huisgehouden?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee. Dat wou ik ook nog zeggen ja, het was helemaal hoofddoek vrij! Kom daar eens aan in een grote stad in Frankrijk, Engeland, Duitsland of Nederland. Maar geen enkele Murk daar, ook niet in de Metro, die was gewoon netjes en goed.
Nee, ik ga zeggen dat je gelijk hebt en dat alle kankermarokkanen aan het gas moeten.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In dat stuk he. Of ga je weer zeggen dat het niet waar is?
Is Noord-Italie een land dan.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
In Noord-Italie heb je trouwens helemaal geen siesta.
Nee. Maar ik betwijfel trouwens of ze uberhaupt siesta hebben in Zuid-Italie, behalve op Sicilie misschien dan.quote:
Dan zou het het rijkste land van Europa zijn.quote:
Huisgehouden? Ze laten ze gewoon niet per honderdduizenden binnen. En terecht.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Tjemig. Wie heeft daar huisgehouden?
Lees het nu maar eens.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik ga zeggen dat je gelijk hebt en dat alle kankermarokkanen aan het gas moeten.
Als Vlaanderen af zou scheiden zou Vlaanderen dat zijn, de randstad zou het ook kunnen zijn. Er zijn gewoon een paar erg welvarende regio's in Europa waarvan noord italie er inderdaad 1 is.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan zou het het rijkste land van Europa zijn.
Waarom vroeg je dan waar het stond?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat artikel heb ik anderhalf jaar geleden al gelezen.
Noord-Italie is natuurlijk wel 10 keer zo groot als Vlaanderen of de Randstad he.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als Vlaanderen af zou scheiden zou Vlaanderen dat zijn, de randstad zou het ook kunnen zijn. Er zijn gewoon een paar erg welvarende regio's in Europa waarvan noord italie er inderdaad 1 is.
Meer dankzij de Amerikaanse paranoia volgens mijquote:Op maandag 7 mei 2007 12:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En dankzij die allah-homos moest ik mijn lenzenvloeistof en gel weggooien, een nieuwe fles lenzenvloeistof (a 9 euro daar) kopen in Milaan die ik weer weg moest gooien op het vliegveld.
WEER dankzij...![]()
Omdat ik even (sarcastisch) wou aantonen hoe ver je achterliep m.b.t dit soort artikelen.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waarom vroeg je dan waar het stond?
Fout oh rooie rakker.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meer dankzij de Amerikaanse paranoia volgens mij.
Zegt iemand die raad zoekt in boeken van 1500 jaar oud vol met slecht overgeschreven Arameze sprookjes.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat ik even (sarcastisch) wou aantonen hoe ver je achterliep m.b.t dit soort artikelen.
Mickey Mousequote:Op maandag 7 mei 2007 12:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En dankzij die allah-homos moest ik mijn lenzenvloeistof en gel weggooien, een nieuwe fles lenzenvloeistof (a 9 euro daar) kopen in Milaan die ik weer weg moest gooien op het vliegveld.
WEER dankzij...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |