Nee. Dat wou ik ook nog zeggen ja, het was helemaal hoofddoek vrij! Kom daar eens aan in een grote stad in Frankrijk, Engeland, Duitsland of Nederland. Maar geen enkele Murk daar, ook niet in de Metro, die was gewoon netjes en goed.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:30 schreef Autodidact het volgende:
Wonen daar nou ook veel moslims, X-Ray?
In dat stuk he. Of ga je weer zeggen dat het niet waar is?quote:
Tjemig. Wie heeft daar huisgehouden?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee. Dat wou ik ook nog zeggen ja, het was helemaal hoofddoek vrij! Kom daar eens aan in een grote stad in Frankrijk, Engeland, Duitsland of Nederland. Maar geen enkele Murk daar, ook niet in de Metro, die was gewoon netjes en goed.
Nee, ik ga zeggen dat je gelijk hebt en dat alle kankermarokkanen aan het gas moeten.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In dat stuk he. Of ga je weer zeggen dat het niet waar is?
Is Noord-Italie een land dan.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
In Noord-Italie heb je trouwens helemaal geen siesta.
Nee. Maar ik betwijfel trouwens of ze uberhaupt siesta hebben in Zuid-Italie, behalve op Sicilie misschien dan.quote:
Dan zou het het rijkste land van Europa zijn.quote:
Huisgehouden? Ze laten ze gewoon niet per honderdduizenden binnen. En terecht.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Tjemig. Wie heeft daar huisgehouden?
Lees het nu maar eens.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik ga zeggen dat je gelijk hebt en dat alle kankermarokkanen aan het gas moeten.
Als Vlaanderen af zou scheiden zou Vlaanderen dat zijn, de randstad zou het ook kunnen zijn. Er zijn gewoon een paar erg welvarende regio's in Europa waarvan noord italie er inderdaad 1 is.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan zou het het rijkste land van Europa zijn.
Waarom vroeg je dan waar het stond?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat artikel heb ik anderhalf jaar geleden al gelezen.
Noord-Italie is natuurlijk wel 10 keer zo groot als Vlaanderen of de Randstad he.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als Vlaanderen af zou scheiden zou Vlaanderen dat zijn, de randstad zou het ook kunnen zijn. Er zijn gewoon een paar erg welvarende regio's in Europa waarvan noord italie er inderdaad 1 is.
Meer dankzij de Amerikaanse paranoia volgens mijquote:Op maandag 7 mei 2007 12:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En dankzij die allah-homos moest ik mijn lenzenvloeistof en gel weggooien, een nieuwe fles lenzenvloeistof (a 9 euro daar) kopen in Milaan die ik weer weg moest gooien op het vliegveld.
WEER dankzij...![]()
Omdat ik even (sarcastisch) wou aantonen hoe ver je achterliep m.b.t dit soort artikelen.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waarom vroeg je dan waar het stond?
Fout oh rooie rakker.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meer dankzij de Amerikaanse paranoia volgens mij.
Zegt iemand die raad zoekt in boeken van 1500 jaar oud vol met slecht overgeschreven Arameze sprookjes.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat ik even (sarcastisch) wou aantonen hoe ver je achterliep m.b.t dit soort artikelen.
Mickey Mousequote:Op maandag 7 mei 2007 12:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En dankzij die allah-homos moest ik mijn lenzenvloeistof en gel weggooien, een nieuwe fles lenzenvloeistof (a 9 euro daar) kopen in Milaan die ik weer weg moest gooien op het vliegveld.
WEER dankzij...![]()
Qua oppervlakte misschien, niet als het om het aantal inwoners gaat. Behalve als alle Italianen tegenwoordig in en rond Milaan wonenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Noord-Italie is natuurlijk wel 10 keer zo groot als Vlaanderen of de Randstad he.
De overgrote meerderheid woont in het Noorden ja.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Qua oppervlakte misschien, niet als het om het aantal inwoners gaat. Behalve als alle Italianen tegenwoordig in en rond Milaan wonen.
Wederom een nieuw dieptepunt.quote:
Heb je ook aantallen? Kan niets fatsoenlijks vinden namelijk.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De overgrote meerderheid woont in het Noorden ja.
Noord-Italie is voor zuid-Europa een welvarende regio maar of die als appart land de toppositie zouden pakken vraag ik me af, zou ik eerder aan Vlaanderen of Ierland gaan denken en zou zelfs Groningenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als Vlaanderen af zou scheiden zou Vlaanderen dat zijn, de randstad zou het ook kunnen zijn. Er zijn gewoon een paar erg welvarende regio's in Europa waarvan noord italie er inderdaad 1 is.
Hier is het uit te halen met wat rekenwerk: http://en.wikipedia.org/wiki/Italyquote:Op maandag 7 mei 2007 13:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb je ook aantallen? Kan niets fatsoenlijks vinden namelijk.
Nee nee. Noord-Italie zou DE toppositie pakken. Met gemak. Het stikt daar van de High-tech machinebouw vooral.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
Noord-Italie is voor zuid-Europa een welvarende regio maar of die als appart land de toppositie zouden pakken vraag ik me af, zou ik eerder aan Vlaanderen of Ierland gaan denken en zou zelfs Groningenhet als afsplitsing beter doen gok ik (dat is nu al 1 van de rijkste regio's wat betreft bijdrage bnp van Europa).
Dat denk ik ook. Al zou ik in plaats van Ierland, Luxemburg nemen. Groningen moet met afsplitsen dan wel opschieten, straks is het gasquote:Op maandag 7 mei 2007 13:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
Noord-Italie is voor zuid-Europa een welvarende regio maar of die als appart land de toppositie zouden pakken vraag ik me af, zou ik eerder aan Vlaanderen of Ierland gaan denken en zou zelfs Groningenhet als afsplitsing beter doen gok ik (dat is nu al 1 van de rijkste regio's wat betreft bijdrage bnp van Europa).
Machinebouw is zelden rendabel zonder veel overheidssteun.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee nee. Noord-Italie zou DE toppositie pakken. Met gemak. Het stikt daar van de High-tech machinebouw vooral.
Sorry, maar dit slaat echt totaal nergens op.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Machinebouw is zelden rendabel zonder veel overheidssteun.
Nou in dat geval is de Europese economie dus achterhaald.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Productiewerk in zijn algemeenheid is al achterhaald.
De chipmachinebouwers doen het daar in Eindhoven toch wel aardig?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Machinebouw is zelden rendabel zonder veel overheidssteun.
Dat is deels ook zo natuurlijk.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou in dat geval is de Europese economie dus achterhaald.
En wat wou je precies verhandelen als er niets ergens geproduceerd werd?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is deels ook zo natuurlijk.
Zeker Nederland verschuift weer naar het enige dat we echt kunnen, handelen.
Hoe komen jullie hier in godsnaam bij? Lullen jullie elkaar na want er klopt geen eene reet van.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:45 schreef du_ke het volgende:
Maar verder is het inderdaad geen bedrijfstak die het overdreven goed doet.
We kopen het in in het ene land en verkopen het elders. Dat kunnen goederen zijn maar ook kennis.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En wat wou je precies verhandelen als er niets ergens geproduceerd werd?
Omdat ik veel connecties heb in de bouwwereld wellicht. Houtbewerkingsmachines (en dan niet de klusrommel) worden trouwens veel in Nederland gemaakt. Maar zeker wat Italie en Duitsland betreft kan deze industrie haast niet bestaan zonder subsidie.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoe komen jullie hier in godsnaam bij? Lullen jullie elkaar na want er klopt geen eene reet van.
De Europese (en dan voor Italie en Duitsland) machinebouw doet het hartstikke goed, is wereldwijd toonaagevend op veel vlakken (oa voedselmachines, metaalbewerkings- en houtbewerkingsmachines, inpakapparatuur etc etc etc) en is bv DE reden waarom de Duitse economie weer aantrekt: vanwege de export van machines en electronica.
Ja en als nergens wat geproduceerd wordt omdat 'productiewerk in het algemeen' uit de tijd is? Wat wil je dan precies gaan doen? En hoe worden autos gemaakt? En eten? En kleding? Allemaal weer handmatig?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
We kopen het in in het ene land en verkopen het elders. Dat kunnen goederen zijn maar ook kennis.
Het is in Europa uit de tijd. Import van elders is goedkoper.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja en als nergens wat geproduceerd wordt omdat 'productiewerk in het algemeen' uit de tijd is? Wat wil je dan precies gaan doen? En hoe worden autos gemaakt? En eten? En kleding? Allemaal weer handmatig?
Nu ben ik persoonlijk niet thuis in de houtwereld maar dat er 1 branche is qua machinebouw die in Italie en Duitsland het moeilijk heeft kan (al heb ik moeite te geloven dat ze subsidie krijgen aangezien dat verboden is vd EU) maar dat wil dus niet zeggen dat 'de machinebouw amper kan bestaan zonder susbsidies'. Feit is dat Itale en Duitsland 1e klas machinebouwers zijn, dat heel goed doen en er heel veel van exporteren over heel de wereld en er heel veel geld mee verdienen. Het is 1 vd grote pilaren onder hun industrieen.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Omdat ik veel connecties heb in de bouwwereld wellicht. Houtbewerkingsmachines (en dan niet de klusrommel) worden trouwens veel in Nederland gemaakt. Maar zeker wat Italie en Duitsland betreft kan deze industrie haast niet bestaan zonder subsidie.
Duke, je weet er geen reet van af.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is in Europa uit de tijd. Import van elders is goedkoper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |